[ bron ]quote:OCEAN levels are rising twice as fast as they were 150 years ago, providing further evidence of man-made global warming.
A study has shown that world sea levels are rising at a rate of 2mm (0.08 inches) a year; double the speed at which levels rose for 5,000 years before the start of the industrial age.
(...)
“The levels of primary greenhouse gases such as methane, carbon dioxide and nitrous oxide are up dramatically since the Industrial Revolution, at a speed and magnitude that the Earth has not seen in hundreds of thousands of years,” he said.
Bukowski schreef het scenario van de film Barfly , over het leven van ... Bukowski. Hoofdrol Mickey Rourke, bijrolletje voor Bukowski.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Heu? Niks barfly, het is gewoon de beste Bukowski als avatar.
Zijn wij niet allen sterfelijk? Ik groet u terugquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:19 schreef MrX1982 het volgende:
Morituri te salutant.
Is er een vliegtuig uit Columbia neergestort ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:07 schreef RichardQuest het volgende:
Er was hier een aardig laagje met smerige, natte sneeuw gevallen. Lekker fietsen hoor...
I like that!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:36 schreef zakjapannertje het volgende:
de Zweden zijn erg ambitieus
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)van_olie_worden.html
Hoe / wanneer bedoel je? Hij was gister actief aan de overkant.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:57 schreef Ryan3 het volgende:
Tijger_m gesignaleerd???
Wil hem even een mailtje sturen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe / wanneer bedoel je? Hij was gister actief aan de overkant.
Oh, nou gister was hij nog digitaal levendquote:
Dan wacht ik even...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, nou gister was hij nog digitaal levend
En wel een zonnetjequote:Op vrijdag 25 november 2005 11:13 schreef George-Butters het volgende:
Hier in Groningen is het extreem rustig weer. Geen wind, geen sneeuw.
quote:Voor het eerst in tien jaar hebben minder mensen een uitkering. Dat meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Eind augustus zaten 334.000 mensen in de bijstand. Dat zijn er 5000 minder dan aan het eind van het eerste kwartaal. Het aantal mensen in de WW daalde met 7000 tot 322.000. Het aantal WAO'ers daalt momenteel met zo'n 5000 per maand.
De daling was bij mannen ruim twee keer zo hoog als bij vrouwen. Vanaf april bedroeg de teruggang bij mannen gemiddeld 750 uitkeringen per maand, bij vrouwen 350. De daling komt volgens het door de nieuwe wet, waardoor werkgevers verplicht zijn om ook in het tweede ziektejaar het loon door te betalen.
Okee, moment.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
tia_tijger@hotmail.com, is toch een account die ik verder niet gebruik
Ah, Afrikaansquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:59 schreef George-Butters het volgende:![]()
http://www.news24.com/Die_Burger/Home/
Wiegeliaans, Baas B.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:25 schreef George-Butters het volgende:
proleetje C.
Volkomen terechte uitspraak imho.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:25 schreef Drugshond het volgende:
Provider moet klantgegevens afstaan
Kan nog leuk worden....
Today Manhattan tomorrow we take Berlin ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:30 schreef Tijger_m het volgende:
Volkomen terechte uitspraak imho.
Die legt de rechter, niet Donner, de hele Lycos/Excite zaak draait om civiele procedures namelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef Drugshond het volgende:
Today Manhattan tomorrow we take Berlin ?
Waar leg je de scheidingslijn waarop deze NAW gegevens worden afgestaan door je provider. ?
En wat betekent dit voor de huidige p2p-netwerken ?
En wie is die "jij" ?quote:ik neem niet aan dat je mij bedoeld , want ik heb eigenlijk niks met rechts extremisme en feitelijk ben jij zelfs rechtser als mij. dus als ik al extreem rechts ben dan ben jij ultra rechts..
bron?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Floripas het volgende:
Hallo, iedereen, trouwens. Amerika is een kutland.
Dan ga ik het ook niet oplossen. Wie denk je wel niet dat je bent, om tegen mij te praten of je me jarenlang hoestsiroop hebt gegeven?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Floripas het volgende:
Hallo, iedereen, trouwens. Amerika is een kutland.
Mag ik ook meedoen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Bluesdude het volgende:
Raad het citaat
[..]
En wie is die "jij" ?
Mijn bezoek van van de week. Ik kon iemands kaartje overnemen en ik moet een huis zoeken aldaar. Ik heb me en passant ook maar even ingeschreven.quote:
Kom, jongen, het valt me wel flink van je tegen als je zo'n eenvoudige niet weet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan ga ik het ook niet oplossen. Wie denk je wel niet dat je bent, om tegen mij te praten of je me jarenlang hoestsiroop hebt gegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |