Nee, gekkie, daar heeft Croughs het altijd over.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:13 schreef Sickie het volgende:
[..]
Is "de intellectueel" in jouw wereld per definitie links?
Thabit nam ik dus nooit serieus, en ik vind Ryan3 eigenlijk wel meevallen. Geef eens een voorbeeld waar hij ongenuanceerd door de winkel rent?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:28 schreef Sickie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook eng. De posts van Thabit zijn er een uitstekend voorbeeld van. Ryan3 kan er trouwens ook wat van. Bij het walgelijke af.
Ja, dat vergt enige kennis, maar thabit is zeer zichzelf. Ik raad je aan de foto's van de user-achter-thabit niet te bekijken, dat bederft de pret.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik nam hem nooit derieus. Ik dacht dat hij een relkloon was, dus ik reageerde niet op hem. Maar als hij for real is.... Monjoie!
Ik vond mezelf ook wel te dogmatisch (zie mijn nominatie voor de POL-verkiezing), maar zó erg ben ik nu toch ook weer niet...?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef Sickie het volgende:
[..]
Vanuit mijn perspectief val je met enige regelmaat terug in het links-rechts gekakel, waarin je volautomatisch uit begint te halen naar rechts. Beetje jammer is dat.
Jah hallo taaltante, formuleer dan wat duidelijker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, gekkie, daar heeft Croughs het altijd over.
Floripas!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Thabit nam ik dus nooit serieus, en ik vind Ryan3 eigenlijk wel meevallen. Geef eens een voorbeeld waar hij ongenuanceerd door de winkel rent?
Een recent voorbeeld is het topic over Hans B. en zijn stellingname over extreem links en extreem rechts. Verder staat heel fok er vol mee. Het zelfingenomen, zogenaamd intellectuele doch volslagen inhoudsloze geleuter. Om erg moe van te worden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Thabit nam ik dus nooit serieus, en ik vind Ryan3 eigenlijk wel meevallen. Geef eens een voorbeeld waar hij ongenuanceerd door de winkel rent?
Ik zal op hem letten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat vergt enige kennis, maar thabit is zeer zichzelf. Ik raad je aan de foto's van de user-achter-thabit niet te bekijken, dat bederft de pret.
Mocht je nog denken dat BHFH ook een relkloon is: ook niet. Daarvan zijn foto's wel aan te raden. De jongen is wat apart, maar hij maakt leuke reizen.
De definitie van FOK!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:37 schreef Sickie het volgende:
[..]
Een recent voorbeeld is het topic over Hans B. en zijn stellingname over extreem links en extreem rechts. Verder staat heel fok er vol mee. Het zelfingenomen, zogenaamd intellectuele doch volslagen inhoudsloze geleuter. Om erg moe van te worden.
Toen ik die foto's van Thabit zag moest ik gelijk aan Neil van the Young ones denken. Ik zal vast wel niet de enige zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat vergt enige kennis, maar thabit is zeer zichzelf. Ik raad je aan de foto's van de user-achter-thabit niet te bekijken, dat bederft de pret.
Mocht je nog denken dat BHFH ook een relkloon is: ook niet. Daarvan zijn foto's wel aan te raden. De jongen is wat apart, maar hij maakt leuke reizen.
Nah, net gemist!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zal op hem letten.
Gezellig is het aan de overkant, zeg!
Ik moet helaas weg.
Het doet in ieder geval afbreuk aan de inhoudelijke bijdragen die kan leveren aan discussies. En dat is jammer imo. Maar goed, je was zelf dus ook wel op de hoogte van je dogmatische uitspattingen. Zelfkennis is de eerste stap naar verandering.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vond mezelf ook wel te dogmatisch (zie mijn nominatie voor de POL-verkiezing), maar zó erg ben ik nu toch ook weer niet...?![]()
Ryan3 en jij hebben een beetje last van hetzelfde, te vaak de links - rechts (bash) discussie aanhalen maar daar dan "rechts" de schuld van geven.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg Sickie, neem jij mij wel serieus eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:42 schreef Sickie het volgende:
[..]
Toen ik die foto's van Thabit zag moest ik gelijk aan Neil van the Young ones denken. Ik zal vast wel niet de enige zijn.
[afbeelding]
Dag, fijne dogmaticus van me.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zal op hem letten.
Gezellig is het aan de overkant, zeg!
Ik moet helaas weg.
Zeg Sigme, waarom zou ik dat niet doen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg Sickie, neem jij mij wel serieus eigenlijk?
Eeh.. weet ik niet? Ik sta bekend als schrikwekkend serieus (serieus!).quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Sickie het volgende:
[..]
Zeg Sigme, waarom zou ik dat niet doen?
Eenmaal *in* Groningen zal je zien dat zelfs het weer hier beschaafd isquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef Chewie het volgende:
Zou vanavond weer eens naar de beschaafde wereld afreizen (Groningen natuurlijk) maar begin toch te vrezen dat dat een beetje lastig gaat worden met de trein.
Weet ik, maar vooral midden-Nederland heeft nogal last van sneeuwval (hier in R'dam regent het alleen maar) en daar moet ik toch doorheen. Op de site van de NS zie ik ook steeds meer treinen uitvallen in het midden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Eenmaal *in* Groningen zal je zien dat zelfs het weer hier beschaafd is
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Ryan, waarom heb je nu weer bezwaar tegen Rf?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Johan de With, (..)
PS: Ik zag laatst een verzameling buitengewoon fraaie posts van jouw hand. Waarom post je zo weinig uitgesproken in POL?
Ik ga je natuurlijk niet nomineren voor een (serieuze) pol-award als ik je niet serieus neem. Verder kan ik prima mensen serieus nemen terwijl het wijsneuzen zijn af en toe.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Eeh.. weet ik niet? Ik sta bekend als schrikwekkend serieus (serieus!).
Maar ik vroeg het omdat je me wel eens eenwoordig 'wijsneus' antwoordt. Wat ik natuurlijk ook ben![]()
Oh ja dat was ook zoquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:08 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik ga je natuurlijk niet nomineren voor een (serieuze) pol-award als ik je niet serieus neem. Verder kan ik prima mensen serieus nemen terwijl het wijsneuzen zijn af en toe.Lees mijn motivatie bij je nominatie er nog maar eens op na.
![]()
Als ik zo eens naar buiten kijk zou ik het niet doen als ik jou was. Bovendien, Groningen kan het natuurlijk nooit winnen van Rotterdam qua beschavingquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef Chewie het volgende:
Zou vanavond weer eens naar de beschaafde wereld afreizen (Groningen natuurlijk) maar begin toch te vrezen dat dat een beetje lastig gaat worden met de trein.
Hoho, een verderfelijke uitspraak. Net als bij el-M.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
Tiener in VS onschuldig ter dood gebracht
Moeten we nu voortaan op de FP over het "verderfelijke" Amerika spreken?.
trein A'foort - Utrecht ligt er ook al uit, dus denk dat ik vandaag maar thuis blijf.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik zo eens naar buiten kijk zou ik het niet doen als ik jou was. Bovendien, Groningen kan het natuurlijk nooit winnen van Rotterdam qua beschaving![]()
Nominaties zijn subjectief en aangezien dit subject je heeft genomineerd mag je stellen dat je deze verdient. Vanwaar toch altijd die onzekere uitspraken / twijfel over jezelf?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja dat was ook zo![]()
Of ik de nominatie verdien doe ik maar geen uitspraak over, je observatie "Weet emoties te scheiden van discussies" vind ik zeer, zeer vleiend.
Wat heb je exact gedroomd dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef sizzler het volgende:
Ik heb vannacht gewoon gedroomd over FOK.
How low can you go?
[afbeelding]
Oh wees gerust, veeeeeeeeeeel lagerquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef sizzler het volgende:
Ik heb vannacht gewoon gedroomd over FOK.
How low can you go?
Dat er een auto voorbij reedt met een rechtse fok-user erin en dat bleek dan een skinhead te zijn.quote:
Wat staat er op nummer één?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh wees gerust, veeeeeeeeeeel lager![]()
Ik denk echter wel dat dit een van de Top 10 tekenen is dat je teveel FOK'd![]()
Oh-ohquote:BREIN gaat jagen op gebruikers peer-to-peer diensten
Stichting BREIN (Bescherming Rechten Entertainment Industrie) heeft verheugd gereageerd op een uitspraak die de Hoge Raad vandaag deed. De Raad oordeelde dat internetproviders in sommige gevallen moeten melden welke klant achter een bepaald ip-nummer schuilgaat. Volgens de stichting kan met deze uitspraak het ontduiken van auteursrechten via internet worden aangepakt.
BREIN heeft vandaag dan ook laten weten op jacht te gaan naar de persoonsgegevens van mensen die muziek aanbieden via populaire uitwisseldiensten als KaZaA. Men stelt al een lijst met ip-adressen van muziekverspreiders te hebben vastgelegd. ''We kunnen ze nu tot stoppen dwingen en schadevergoeding eisen'', aldus directeur Tim Kuik
Sterrende hoere kankerzooi.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Today Manhattan tomorrow we take Berlin ?
Waar leg je de scheidingslijn waarop deze NAW gegevens worden afgestaan door je provider. ?
En wat betekent dit voor de huidige p2p-netwerken ?
[afbeelding]
Okey, hoe moet ik dat zien?quote:De Nederlandse politie wil ""de controle op de (hoofd)infrastructuren intesiveren om de mobiliteit van 'kwaad' te beperken en het tijdig te herkennen. "Hoe precies? "Door op wegennet, vaarwater, luchthavens en communicatienetwerken virtuele toegangspoorten te creëren," schrijft
een projectgroep van de raad van Hoofdcommissarissen in de nota Politie in Onwikkeling.
Do they want a riot or something?quote:
Mallrats is toch met die meid uit 90210? Dat was nog eens een serie!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:25 schreef sizzler het volgende:
Ik ga vanavond maar eens een van de vele gedownloade films kijken.
Welke is aan te raden?
-A Clockwork Orange
-The Boondock Saints
-Mallrats
-The Transporter 2
-The Interpreter
Die heeft idd het hoogst gescoord op de imdb. Plus dat ik een groot Kubrick-fan ben. Dus die zal het wel worden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
A Clockwork Orange
Shannon Dorothy.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Mallrats is toch met die meid uit 90210? Dat was nog eens een serie!![]()
Dat zou een goed besluit zijn. In ieder geval een minder zorgwekkend besluit dan het dromen over FOK!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Die heeft idd het hoogst gescoord op de imdb. Plus dat ik een groot Kubrick-fan ben. Dus die zal het wel worden.
Die eerste ben ik nu aan't kijken, beetje een saaie maar wel interessante film. 2 uur en 15 minuten vind ik wat lang voor een film.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:25 schreef sizzler het volgende:
Ik ga vanavond maar eens een van de vele gedownloade films kijken.
Welke is aan te raden?
-A Clockwork Orange
-The Boondock Saints
-Mallrats
-The Transporter 2
-The Interpreter
Ik vond het altijd al een hoer.quote:
Alleen het is niet echt geloofwaardig dat iemand van 28 een jongen van 14 speeld.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
A Clockwork Orange
Hij begint wel bizar. Maar dat schroeft de verwachting alleen maar op.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat zou een goed besluit zijn.
quote:In ieder geval een minder zorgwekkend besluit dan het dromen over FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |