Nee, zolang jij je als een normaal mens gedraagt heb ik met jou geen enkele moeite. Ik heb moeite met mensen die menen dat anonimiteit op het Internet ze een vrijbrief geeft voor belediging, bedreiging en het uitten van de meest grove beschuldigingen. Dit alles omdat ze niet langer welkom zijn op een discussieforum...hoe triest ben je dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:01 schreef sigme het volgende:
Geld ik dan ook als iemand om niet mee door één deur te kunnen omdat ik wel met ze discussiëer? Serieuze vraag overigens
D'r@b!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
HS Leeuwarden zal Samir A. niet weigeren
![]()
Vraag me af of die man zijn dochtertje van 8 ook op een school met vermeende pedofielen zou doen. Leraren waar wel "verdachte plaatjes en filmpjes zijn gevonden" en halve beschuldiginen tegen bestaan, maar die nooit veroordeeld zijn.
Godverdomme.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat een noodweer is het, sjonge jonge.
Hier niet hoor, hier is het eigenlijk erg mooi weer vandaag. Fris, zonnig, droogquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat een noodweer is het, sjonge jonge.
Als je een wat meer uitgesproken mening van Croughs wil, kan je een radiouitzending vinden op http://www.xs4all.nl/~jimed/audio.htmlquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:18 schreef Floripas het volgende:
Sigme, ik heb er gepost, gepost!
Dit is zo over de top, dat het eigenlijk wel aandoenlijk isquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Originele liedjes van Bach gezocht
Fijn! En gelukkig maar, ik ben geen liefhebber van het 'guilty by association' argument.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, zolang jij je als een normaal mens gedraagt heb ik met jou geen enkele moeite.
Ik ook. Ik voed het dan ook niet. Tenminste, als ik uit de buurt weet te blijven van open zenuwen.quote:Ik heb moeite met mensen die menen dat anonimiteit op het Internet ze een vrijbrief geeft voor belediging, bedreiging en het uitten van de meest grove beschuldigingen.
Wij zijn gepast trots op onze elementaire gladiatorquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb het galdiatoren gevecht met de elementen op het nippertje gewonnen.
Veni, Vidi, Vici zei hij met trots en een glimlach kijkend naar het Opperwezen.
Da's toch die waarin de interviewer de hele tijd Kroegs en Krouws blijft zeggen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als je een wat meer uitgesproken mening van Croughs wil, kan je een radiouitzending vinden op http://www.xs4all.nl/~jimed/audio.html
Dat mag inderdaad ook welquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Tijger_m het volgende:
Wij zijn gepast trots op onze elementaire gladiator![]()
Zo, zo. Het Gevecht der Elementen gelezen in de Openbaringen, soms?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij zijn gepast trots op onze elementaire gladiator![]()
Die uitspraak is me niet opgevallen. Het begint over Wouter Bos die had gezegd dat hij zijn kind op een blanke school wil. En links-bashen, .. ach, hij basht iedereen die te betrappen is op inconsistentie/hypocritie heb ik zo het idee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Da's toch die waarin de interviewer de hele tijd Kroegs en Krouws blijft zeggen?
Die ken ik wel. Had toch ook eigenlijk voornamelijk een hoog links-bash-gehalte.
Als ik hier post of FOK dan voedt ik het blijkbaar al.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:23 schreef sigme het volgende:
Ik ook. Ik voed het dan ook niet. Tenminste, als ik uit de buurt weet te blijven van open zenuwen.
...ehm...nee. Was het maar zo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die uitspraak is me niet opgevallen. Het begint over Wouter Bos die had gezegd dat hij zijn kind op een blanke school wil. En links-bashen, .. ach, hij basht iedereen die te betrappen is op inconsistentie/hypocritie heb ik zo het idee.
Vast wel, maar dat is heeeeeeeeeel lang geleden. De laatste keer dat ik de Bijbel ter hand heb gehad (geopened althans) was toen ik 8 wasquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo, zo. Het Gevecht der Elementen gelezen in de Openbaringen, soms?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:35 schreef Floripas het volgende:
Hij moet gewoon eens een keer flink neuken, dan komt het wel weer goed met hem, denk ik.
*Zucht*quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb je wel eens wat van hem gelezen?
In die radiouitzending neemt hij nog duidelijk afstand van Geert Wilders.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
*Zucht*
Ja, Chewie, elke week de HP, dat boek over die homo en die allochtoon, en die radiouitzending van Meervrijheid.
Nou en?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
In die radiouitzending neemt hij nog duidelijk afstand van Geert Wilders.
Dan valt het me helemaal van je tegen dat je Croughs beschuldigt van alleen "links bashen"quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
*Zucht*
Ja, Chewie, elke week de HP, dat boek over die homo en die allochtoon, en die radiouitzending van Meervrijheid.
Wanneer kan ik je eerste post tegemoet zien waarin je het vuur aan de schenen legt van iemand die links de hemel in loopt te prijzen en rechts ongenuanceerd loopt af te fikken?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou en?
Er is wel een verschil tussen de fluwelen handschoenen waarmee hij Geert aanpakt en de stormram waarmee hij op de deuren van de Mythische Linkse Kerk beukt, hoor.
Dat heb ik toch al weleens gedaan? Ik ben zeker niet altijd lief geweest voor SCH, en die rare Bansheeboy heb ik ook weleens fiks neergesabeld.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:01 schreef Sickie het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je eerste post tegemoet zien waarin je het vuur aan de schenen legt van iemand die links de hemel in loopt te prijzen en rechts ongenuanceerd loopt af te fikken?
Ik reken hierbij 'de intellectueel' en 'de progressieveling' ook mee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan valt het me helemaal van je tegen dat je Croughs beschuldigt van alleen "links bashen"
Nou, echt zo ongenuanceerd links kom ik niet veel tegen hier, buiten de enkele moslim en SCH. Wellicht kijk ik in de verkeerde topics, maar dat soort mensen vind je toch meer op Indymedia (gruwel). Ik heb op een ander discussieforum wel eens een Stalinist (!!!) aan het huilen gemaakt, en in Oost-Groningse communistische kringen ben ik gehaat omdat ik een het 'Zwartboek communisme' mee had genomen naar een debat.quote:Maar het begint me ook wel op te vallen dat jij kritiek op "links" wel zeer snel afdoet als bashen, dat bespaart je immers de moeite om echt inhoudelijk te reageren![]()
BSB kan je toch bezwaarlijk 'links' noemen. Heeft iemand een linkje naar de essays voor Floripas?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al weleens gedaan? Ik ben zeker niet altijd lief geweest voor SCH, en die rare Bansheeboy heb ik ook weleens fiks neergesabeld.
Ik wil best eens Marcel van Dam affikken, hoor, maar daar is echt geen eer aan te behalen, dacht ik zo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:01 schreef Sickie het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je eerste post tegemoet zien waarin je het vuur aan de schenen legt van iemand die links de hemel in loopt te prijzen en rechts ongenuanceerd loopt af te fikken?
Ja, daar heb je een punt. Maar ik zou hem ook niet 'rechts' willen noemen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
BSB kan je toch bezwaarlijk 'links' noemen. Heeft iemand een linkje naar de essays voor Floripas?
probeer Thabit eens. Ik weet zo snel geen sappig topic met representatieve uitspraken van hem, maar hij is angstwekkend links.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt. Maar ik zou hem ook niet 'rechts' willen noemen.
Wat voor ongenuanceerd (en dan bedoel ik a la McCarthy, Wolff en John Dope) links heb je hier op het forum, dan? SCH is verbannen, verder nog?
Vanuit mijn perspectief val je met enige regelmaat terug in het links-rechts gekakel, waarin je volautomatisch uit begint te halen naar rechts. Beetje jammer is dat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al weleens gedaan? Ik ben zeker niet altijd lief geweest voor SCH, en die rare Bansheeboy heb ik ook weleens fiks neergesabeld.
Is "de intellectueel" in jouw wereld per definitie links?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik reken hierbij 'de intellectueel' en 'de progressieveling' ook mee.
Haal eens een mening van hem aan dan? Een echte, onderbouwde mening?
Kijk hij is niet zoals Hemelrijk. Hemelrijk is de Marcel van Dam van rechts.
Maar een Bolkestein is hij ook niet. Bolkestein heeft werk gewchreven van wisselende kwaliteit, maar ik vond zijn betoog over de aantrekkingskracht van intellectuele tot het dictatoriale wel heel erg sterk.
[..]
Nou, echt zo ongenuanceerd links kom ik niet veel tegen hier, buiten de enkele moslim en SCH. Wellicht kijk ik in de verkeerde topics, maar dat soort mensen vind je toch meer op Indymedia (gruwel). Ik heb op een ander discussieforum wel eens een Stalinist (!!!) aan het huilen gemaakt, en in Oost-Groningse communistische kringen ben ik gehaat omdat ik een het 'Zwartboek communisme' mee had genomen naar een debat.
Doe maar gewoon ABN, dan doe je al gek genoeg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:13 schreef Floripas het volgende:
Felis Cattus.
angstwekkend links is iemand die met geweld linkse denkbeelden probeert door te zetten, niet iemand die discussieertquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef sigme het volgende:
probeer Thabit eens. Ik weet zo snel geen sappig topic met representatieve uitspraken van hem, maar hij is angstwekkend links.
Thabit is het schoolvoorbeeld van een knuppeldomme academicus. Zo'n typetje dat zichzelf en zijn politieke signatuur morele en intellectuele superioriteit toedicht terwijl hij werkelijk waar geen idee heeft waar hij over praat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef sigme het volgende:
[..]
probeer Thabit eens. Ik weet zo snel geen sappig topic met representatieve uitspraken van hem, maar hij is angstwekkend links.
Hihi malle. Ik heb geen bijgeleverde definitie geleverd toch? Ik kijk wel uit, ik probeer me juist niet in dit soort gezeur te laten lokken. Maar als je ooit mij ergens angstwekkend rechts uit de hoek vindt komen stel ik een melding op prijsquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
angstwekkend links is iemand die met geweld linkse denkbeelden probeert door te zetten, niet iemand die discussieert
Ik ben soms ook 'angstwekkend links' in discussies volgens jouw definitie maar dat lijkt mij toch geen gezonde manier om naar elkaar te kijken want dat moet ik jou weer als 'angstwekkend rechts' gaan betitelen. Voor je het weet ben je dan alleen nog maar bezig maar dat soort gezeur.
Ja, hij is meer lachwekkend dan angstwekkendquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef Sickie het volgende:
[..]
Thabit is het schoolvoorbeeld van een knuppeldomme academicus. Zo'n typetje dat zichzelf en zijn politieke signatuur morele en intellectuele superioriteit toedicht terwijl hij werkelijk waar geen idee heeft waar hij over praat.
Nope, zal je van mij niet horen, ik zal hooguit reageren vanuit mijn optiek op wat jij zegt. Zolang de discussie eerlijk blijft en niet op het nivo van "linkse kerk blabla, Marcel van Dam blabla" zijn we goed bezig, denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:19 schreef sigme het volgende:
Hihi malle. Ik heb geen bijgeleverde definitie geleverd toch? Ik kijk wel uit, ik probeer me juist niet in dit soort gezeur te laten lokken. Maar als je ooit mij ergens angstwekkend rechts uit de hoek vindt komen stel ik een melding op prijsDan ga ik me beraden.
Dat vind ik ook eng. De posts van Thabit zijn er een uitstekend voorbeeld van. Ryan3 kan er trouwens ook wat van. Bij het walgelijke af.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, hij is meer lachwekkend dan angstwekkend![]()
Maar fanatiek in het verdedigen van superioriteit van links. Dat vind ik een engig trekje.
Ik nam hem nooit derieus. Ik dacht dat hij een relkloon was, dus ik reageerde niet op hem. Maar als hij for real is.... Monjoie!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef sigme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |