Waar woon je ergens?quote:
Correctie : treurige week. Ik verwacht alleen nog wat van AZ, maar 4 verliespartijen in een week is wel erg slecht.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef B_BOY het volgende:
nou 2-0 bij willem 2.
dit word een treurige dag voor het neerlandsche voetbal.
Ja hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 19:15 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Hallo.
Ben je alweer wat blijer dan vanmiddag?
Nou in Limburg een eindje reizen dusquote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Waar woon je ergens?
Hoera, eindelijk doet de mp3speler op mijn mobiel het.
Ze wil je.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou in Limburg een eindje reizen dus
stad Sittard
....zijn lekker he?quote:
Aha. Actie ondernemen en doorgaan met het levenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja hoorBen er al wel weer grotendeels overheen (zolang ik niet aan d'r denk) en ben al weer met een vriendin van haar bezig die ik ook van vd valk ken
Ze heeft al een vriend.quote:
Dat heb ik in mijn bijna 23 jarige leven wel ontdektquote:Op donderdag 29 september 2005 19:21 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Aha. Actie ondernemen en doorgaan met het leven.
Zeg hebben jullie thuis geen kamer meer vrij?quote:
Ik bel ook altijd heel populair. Alleen toen saaw belde heb ik om de een of andere reden met mijn dronken kop dat gesprek gemist.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend.
Maar ik bel zo populair ( zou mijn beroemde satus er iets mee te maken hebben ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |