In je profiel staat Odette.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Je mag me ook Amy noemenDat is mn echte naam.
Ik ookquote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik had al ongeveer zo'n titel verwacht![]()
Klopt, Amy is mn 2e naam. Ik word zo liever genoemd.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef 1040STf het volgende:
A: Kut TT.
B:
[..]
In je profiel staat Odette.
Wat jij wil Amy.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:56 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Klopt, het is mn 2e naam. Ik word alleen liever Amy genoemd
Hahahaquote:
Ok Odette.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:58 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
HahahaIk zie dat mn reply niet heel duidelijk was.
Goed:
Mijn EERSTE naam is Odette
De twèede is Amy
En die gebruik ik liever
Ok, Amy it is.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:58 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
HahahaIk zie dat mn reply niet heel duidelijk was.
Goed:
Mijn EERSTE naam is Odette
De twèede is Amy
En die gebruik ik liever
Het is in ieder geval een kleine verbetering t.o.v deel 247. Die had hij ook verzonnen.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:00 schreef Palau het volgende:
Wat een kutTT Kun je niet wat beters verzinnen Ik vind er weinig sjieks aan.
Hoe is het met je culinaire vaardigheden gesteld? Als ik dat weet kan ik pas antwoordenquote:
Ja gek wat moet ik dan verzinnen ? Maikuuul pwnt noobs ?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:00 schreef Palau het volgende:
Wat een kutTT Kun je niet wat beters verzinnen Ik vind er weinig sjieks aan.
me tmijn culinaire vaardigheden is het primaquote:Op woensdag 28 september 2005 20:02 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Hoe is het met je culinaire vaardigheden gesteld? Als ik dat weet kan ik pas antwoorden
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef Intrepidity het volgende:
Godverdegloeiendegodver, tyf eensch op met je geslip![]()
Stap 1) Oven op 200*Cquote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef saaw het volgende:
[..]
me tmijn culinaire vaardigheden is het primaenige probleem is dat ik nu niet thuis ben en dus beperkte mogelijkheden heb
er is iig pasta en iets van groente en spekjes, ik denk dat ik kaas ga zoeken en alles in een pan kiep, best lekker en het vult prima
alleen nu de vraag hoeveel pasta er nog is
anders maak ik daarna tosti'sof pannekoeken
worstebroodjesquote:Op woensdag 28 september 2005 20:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Stap 1) Oven op 200*C
Stap 2) Na voorverwarmen worstebroodjes erin gooien
Stap 3) Na tien minuten eruit halen
Stap 4) Eet smakelijk. Dit gerecht werd mede mogelijkgemaakt door Eix, culinaire fijnproever en huis-chef.![]()
Goed ideequote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef saaw het volgende:
[..]
me tmijn culinaire vaardigheden is het primaenige probleem is dat ik nu niet thuis ben en dus beperkte mogelijkheden heb
er is iig pasta en iets van groente en spekjes, ik denk dat ik kaas ga zoeken en alles in een pan kiep, best lekker en het vult prima
alleen nu de vraag hoeveel pasta er nog is
anders maak ik daarna tosti'sof pannekoeken
Ok. Wat jij wilt.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef saaw het volgende:
[..]
worstebroodjes
buiten dat heb ik die hier niet
en ook geen oven trouwens
pasta it is
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef Intrepidity het volgende:
Godverdegloeiendegodver, tyf eensch op met je geslip![]()
B-Boy, je sig! Ik heb met je te doen!quote:
opscheppertquote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ik heb gewoon de kans om het te veranderen![]()
Oeh, cool! Ik ga over een tijdje verhuizen!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef saaw het volgende:
ik ga dit weekend mijn kamer verbouwen
post fotows van voor en na de verbouwing.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef saaw het volgende:
Hoe? Alles omgooien?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef saaw het volgende:
Op kamers?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Oeh, cool! Ik ga over een tijdje verhuizen!
Wil jij mijn kamer-architect gedoe zijn!![]()
surequote:Op woensdag 28 september 2005 20:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Oeh, cool! Ik ga over een tijdje verhuizen!
Wil jij mijn kamer-architect gedoe zijn!![]()
okequote:Op woensdag 28 september 2005 20:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
post fotows van voor en na de verbouwing.
dat is wel leuk inderdaad, ben ook nog steeds bezig met mijn kamerquote:Op woensdag 28 september 2005 20:14 schreef saaw het volgende:
[..]
sure
kamers/huizen/appartementen inrichten is leukk
Welke plaatjes ?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:16 schreef freiss het volgende:
GVD, Maikuulll kan je geen OP maken ofzo
en gewoon eens opkankeren met je geslip en al die "grappige" plaatjes![]()
ik veranderde mijn kamer een tijd lang elke maand ongeveerquote:Op woensdag 28 september 2005 20:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
dat is wel leuk inderdaad, ben ook nog steeds bezig met mijn kamer
Jongen!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef freiss het volgende:
[..]
Of was dat iemand anders met die scooter enz.
Tis hem hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef freiss het volgende:
[..]
Of was dat iemand anders met die scooter enz.
bij mij was het nu al een jaar of 3 hetzelfde, dus ik wilde weer eens iets andersquote:Op woensdag 28 september 2005 20:18 schreef saaw het volgende:
[..]
ik veranderde mijn kamer een tijd lang elke maand ongeveer
nu denk ik er een tijdje over na tot ik genoeg leuke en uitgedachte ideeen heb en dan doe ik alles n 1 keer
Ik heb lekker geen huiswerk vandaagquote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
Ik moet een heel hoofdstuk natuurkunde maken nu omg
Haha succes. Ik ga zo denk tijdens frans leren maar eens voetbal kijken..quote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
* Intrepidity meeleeftquote:Op woensdag 28 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
Ah: gevonden http://img257.imageshack.us/img257/5649/loltruck28bg.gifquote:Op woensdag 28 september 2005 20:21 schreef freiss het volgende:
Ik ga ze wel ff zoeken die fucking irritante plaatjes.
Dan kun je eindelijk leren slippen, want dat vorig filmpje was natuurlijk niks he.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb lekker geen huiswerk vandaag
Ja gek komende week ofzo komt er een nieuwe verbeterde en veel sjieker filmpje !quote:Op woensdag 28 september 2005 20:28 schreef Palau het volgende:
[..]
Dan kun je eindelijk leren slippen, want dat vorig filmpje was natuurlijk niks he.
ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek komende week ofzo komt er een nieuwe verbeterde en veel sjieker filmpje !
Hup hup, aan het werkquote:Op woensdag 28 september 2005 20:28 schreef Renesite het volgende:
Huiswerk?![]()
O datgene dat op mij ligt te wachten
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:31 schreef Fwnk het volgende:
[maikuuuul]
Huiswerk is voor noobs! roflcopter! pwned like a noob! roflcake!
[/maikuuul]
WHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEquote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek komende week ofzo komt er een nieuwe verbeterde en veel sjieker filmpje !
Neh, het ligt er voor volgende week op de stapel.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:36 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik weer eens, tot later mensen
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:36 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik weer eens, tot later mensen
Ik ben niet gek!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die n00b die slippen zo sjiek vind denk ikquote:Op woensdag 28 september 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft er iemand aan de OP zitten kloten?
Ik heb er naar gekeken en ik heb het verbeterd (imho) en in de wiki gepost.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft er iemand aan de OP zitten kloten?
Mooi.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb er naar gekeken en ik heb het verbeterd (imho) en in de wiki gepost.
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:50 schreef Imberr het volgende:
ik moet kubusjes tekenenwaar n hoek uit is
en engels leren
Ik vanaf volgende week 3 wekenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik vrijdag en maandag de halve dag![]()
Neequote:Op woensdag 28 september 2005 21:54 schreef Palau het volgende:
Eindelijk . Iemand al ontwenningsverschijnselen gehad het vorige uur?
Die ene zekerquote:Op woensdag 28 september 2005 21:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee
[insert spamlinkje van alternatief pub-forum]
Dat is geen spam , meer een stille hintquote:Op woensdag 28 september 2005 21:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
sssst, dat is verboden hier
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:58 schreef Palau het volgende:
[..]
Dat is geen spam , meer een stille hint![]()
Wat nee? Vind je het wel spam dan?quote:
Daar heb ik ook last vanquote:Op woensdag 28 september 2005 22:04 schreef M3rcury het volgende:
oww.. leuk komt me ma ook weer binne.. * zet die pc uit*
Meestal is het gewoon de BINAS erbij pakken, goede formule opzoeken en invullenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef MaRySe het volgende:
Natuurkunde maar ik kan het niet zo goed want heb 't pas sinds net
schreven altijd de antwoorden en de formules in de binasquote:Op woensdag 28 september 2005 22:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon de BINAS erbij pakken, goede formule opzoeken en invullen![]()
dat is nog het leukstquote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef MaRySe het volgende:
Ja het is tekenen en zo vet stom.
Met licht en spiegels.
Dat is het makkelijkste gedeelte van de Natuurkunde.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef MaRySe het volgende:
Met licht en spiegels.
Doeiquote:Op woensdag 28 september 2005 22:10 schreef M3rcury het volgende:
[..]
niet mij pesten dat ik nieuw ben![]()
nu gaak echt tot morgen![]()
Jezus, dat kreeg ik al in de tweede. Zal nu wel iets moeilijker zijn, maar het is wel te doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef MaRySe het volgende:
Met licht en spiegels.
Is best makkelijk, in mijn ogenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:09 schreef MaRySe het volgende:
Met licht en spiegels.
quote:
is dat zoquote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat is volgensmij wel helemaal in tegenwoordig![]()
Technische specificaties?quote:
Dan moet ik gaan spammen, dan krijg ik een ban van oismois!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!!!!
Ik ga je bannen![]()
Oi, dat kan ik niet.
Eik0l![]()
Blond dikke tieten fat ass breezerdrinkend?quote:
Ik zag vanmiddag toch iemand in de bus. Die vent leek vet veel op jou. Heel apart.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!!!!
Ik ga je bannen![]()
Oi, dat kan ik niet.
Eik0l![]()
Hup!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan spammen, dan krijg ik een ban van oismois!
Ik wou wel met de bus, maar die sloot niet aan op mijn lesroosterquote:Op woensdag 28 september 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag toch iemand in de bus. Die vent leek vet veel op jou. Heel apart.
Ik val niet zo op Christa's....quote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef taart het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/~megirl18~/pics
hoezoquote:Op woensdag 28 september 2005 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik val niet zo op Christa's....
Dat is iemand een ban aanpraten he Rene?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hup!
SPAM DAN!
* Renesite sluit af
[..]
Ik wou wel met de bus, maar die sloot niet aan op mijn lesrooster
(Het is tevens ruim 1 jaar geleden dat ik een bus genomen heb.)
Girl XP ( met een roze skin)quote:
Dan denk ik meteen aan Lonsdale tuig.quote:
Mooie foto'squote:Op woensdag 28 september 2005 22:24 schreef taart het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/~megirl18~/pics
Ja, mits je snel antwoordquote:Op woensdag 28 september 2005 22:29 schreef MaRySe het volgende:
blijven jullie wakker om mij mentaal te steunen
Natuurkunde nog niet af?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:29 schreef MaRySe het volgende:
Waarom moeten we je steunen?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:29 schreef MaRySe het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 22:34 schreef MaRySe het volgende:
omg omg
ik ga me computer weg gooien ik ben verslaafd
Ik merk hetquote:Op woensdag 28 september 2005 22:34 schreef MaRySe het volgende:
omg omg
ik ga me computer weg gooien ik ben verslaafd
best wel. Ik heb ook vrij weinig gedaan vandaagquote:Op woensdag 28 september 2005 22:35 schreef brainster het volgende:
[..]
Moeilijk hè, dat huiswerk maken?
Jaquote:Op woensdag 28 september 2005 22:35 schreef brainster het volgende:
[..]
Moeilijk hè, dat huiswerk maken?
Dan ben je de enigequote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef Boeman het volgende:
fwnk, ik snap nog steeds geen flikker van dat forum van jou
Sarah... lang niet gezienquote:
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef MaRySe het volgende:
omggggggggg
Trek de internetstekker eruitquote:Op woensdag 28 september 2005 22:44 schreef MaRySe het volgende:
ja maar dan kan ik geen muziek meer luisteren
Goed goed, met jou?quote:
ik klik op registreer vul alles naar behoren in, klik of klaar ofzoquote:
Had ik ook, gewoon inloggen. Werkt perfectquote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik klik op registreer vul alles naar behoren in, klik of klaar ofzo
en dan komt dit:
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php![]()
hoezee, mn 3e inlognaam doet het eindelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Had ik ook, gewoon inloggen. Werkt perfect![]()
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 28 september 2005 22:44 schreef MaRySe het volgende:
ja maar dan kan ik geen muziek meer luisteren
De internet verbinding op mijn computer loopt ook via de computer in onze woonkamer.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan mijn vader die mijn server weleens uitzette
www.mohradio.comquote:Op woensdag 28 september 2005 23:07 schreef Boeman het volgende:
wat voor muziek zalk nu aanzetten? kan nie kiezen
ik heb geen eigen alles gaat via mn vaderquote:Op woensdag 28 september 2005 23:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan mijn vader die mijn server weleens uitzette
Beterquote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik heb geen eigen alles gaat via mn vader
Ah morgen komt ze?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:41 schreef DaMook het volgende:
Maar ik heb geen zin
Maar ik moet morgen wel fris zijn
Morgen gaan we naar de stadquote:
Teveel is niet goed hequote:
Teveel is altijd goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Teveel is niet goed he
Zal wel lukken
Ik heb zelf ervaren dat als je elkaar elke dag teveel ziet en of spreekt dat het sneller fout gaat als dat je dat niet doetquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:51 schreef MaRySe het volgende:
ik snap dr echt helemaal niks van me en me vader had geen tijd deze week om t uit te leggen
Ja ok elke dag is ook niet fris. Dan zit je bijna op elkaars lip en heb je zelf ook geen leven meer.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb zelf ervaren dat als je elkaar elke dag teveel ziet en of spreekt dat het sneller fout gaat als dat je dat niet doet
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het liefst heel de dag bij d'r ben
Nee daarom, en nu zitten we ook elke dag te msnen en dat wil ik eigenlijk ook iets minderen, mag gerust elke dag, maar niet zolangquote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja ok elke dag is ook niet fris. Dan zit je bijna op elkaars lip en heb je zelf ook geen leven meer.
Een homie van me heeft nu ook een vriendin na 20 jaar. Hij ziet haar elke woensdagmiddag en 1 of 2 keer in het weekend. En de afstand is een kilometer of 10....quote:Op donderdag 29 september 2005 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee daarom, en nu zitten we ook elke dag te msnen en dat wil ik eigenlijk ook iets minderen, mag gerust elke dag, maar niet zolang
1 a 2 x per week elkaar zien en de rest smsen, bellen en msnen is meer als genoeg
Bij mij is het ook zo'n 10 kmquote:Op donderdag 29 september 2005 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een homie van me heeft nu ook een vriendin na 20 jaar. Hij ziet haar elke woensdagmiddag en 1 of 2 keer in het weekend. En de afstand is een kilometer of 10....
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb trouwens de adresgegevens van spenky. Per opbod zijn deze verkrijgbaar.
Alleen ik kom eens langs hoor als ik eens in de buurt ben.quote:
Nee hoorquote:
ikke vanaf zaterdagquote:Op donderdag 29 september 2005 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoorIk val alleen niet op mannen
Ik heb een lieve vriendin
![]()
Ik duim voor jequote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik duim voor je(als ik dat nog kan omdat ze dan bij mij logeert
tot mrogen toedeloequote:Op donderdag 29 september 2005 00:30 schreef DaMook het volgende:
Mensen ik ga slapen
Peuken zijn op en zonder peuken overleven mijn vingers het niet lang als ik wakker blijf
Truste allemaal en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wel... maar het is en blijft donderdagquote:Op donderdag 29 september 2005 07:56 schreef saaw het volgende:
ik heb geen zin in vandaag
maar tis bijna weekend
Hier?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:01 schreef saaw het volgende:
ik hoef vandaag eindelijk een keer niet te werken
* saaw gaat zich heel erg vermaken vanavond
Heb je al iets te doen, of wil je vanavond op huwelijksreis naar A'dam?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:01 schreef saaw het volgende:
ik hoef vandaag eindelijk een keer niet te werken
* saaw gaat zich heel erg vermaken vanavond
naar amsterdam is moeilijk want daar ben ik alquote:Op donderdag 29 september 2005 08:02 schreef brainster het volgende:
[..]
Heb je al iets te doen, of wil je vanavond op huwelijksreis naar A'dam?
Ja maar... later doen we onze huwelijksreis nog is over, dan gaan we naar chinaquote:Op donderdag 29 september 2005 08:04 schreef saaw het volgende:
[..]
naar amsterdam is moeilijk want daar ben ik al
en ik ga naar een feestje
Verzin jij hem deze keer maar. die noob bakt er niks vanquote:Op donderdag 29 september 2005 08:33 schreef Fwnk het volgende:
nog maar een paar posts en dan hebben we een nieuwe tt
Als ik er op tijd bij ben wel jaquote:Op donderdag 29 september 2005 08:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Verzin jij hem deze keer maar. die noob bakt er niks van![]()
Mja, we hebben hier onze eigen pc n shit, en als we het spul maar afhebben, voor de rest mogen we net zo gek doen als we willenquote:Op donderdag 29 september 2005 08:48 schreef B_BOY het volgende:
ja das het betere werk. ik mag ook vaak uren wegblijven als ik op schema lig. bij nederlands mag ik trouwens voor het hele jaar wegblijven. de juffrouw verwacht dat ik ga werken terwijl zij examenspullen van mij heeft kwijtgeraakt nu heb ik dat even gemeld bij de conrector en zij moet eerst die spullen regelen.
Ik altijd alquote:Op donderdag 29 september 2005 08:41 schreef Fwnk het volgende:
MORGEN BEN IK VRIJ!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111!!!!1111!@121!@@1`2`12
ik ben vandaag vrijquote:Op donderdag 29 september 2005 08:41 schreef Fwnk het volgende:
MORGEN BEN IK VRIJ!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111!!!!1111!@121!@@1`2`12
dat heb ik nu maar 4 uur in de week (tijdens informatica) volgens mij vind die vent het niet eens erg als je een krat bier gaat opzuipen tijdens de les, als je hem ook wat geeft en verder de boel niet al te erg afbreekt is het hem allang goed.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mja, we hebben hier onze eigen pc n shit, en als we het spul maar afhebben, voor de rest mogen we net zo gek doen als we willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |