In je profiel staat Odette.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Je mag me ook Amy noemenDat is mn echte naam.
Ik ookquote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik had al ongeveer zo'n titel verwacht![]()
Klopt, Amy is mn 2e naam. Ik word zo liever genoemd.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef 1040STf het volgende:
A: Kut TT.
B:
[..]
In je profiel staat Odette.
Wat jij wil Amy.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:56 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Klopt, het is mn 2e naam. Ik word alleen liever Amy genoemd
Hahahaquote:
Ok Odette.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:58 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
HahahaIk zie dat mn reply niet heel duidelijk was.
Goed:
Mijn EERSTE naam is Odette
De twèede is Amy
En die gebruik ik liever
Ok, Amy it is.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:58 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
HahahaIk zie dat mn reply niet heel duidelijk was.
Goed:
Mijn EERSTE naam is Odette
De twèede is Amy
En die gebruik ik liever
Het is in ieder geval een kleine verbetering t.o.v deel 247. Die had hij ook verzonnen.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:00 schreef Palau het volgende:
Wat een kutTT Kun je niet wat beters verzinnen Ik vind er weinig sjieks aan.
Hoe is het met je culinaire vaardigheden gesteld? Als ik dat weet kan ik pas antwoordenquote:
Ja gek wat moet ik dan verzinnen ? Maikuuul pwnt noobs ?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:00 schreef Palau het volgende:
Wat een kutTT Kun je niet wat beters verzinnen Ik vind er weinig sjieks aan.
me tmijn culinaire vaardigheden is het primaquote:Op woensdag 28 september 2005 20:02 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Hoe is het met je culinaire vaardigheden gesteld? Als ik dat weet kan ik pas antwoorden
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef Intrepidity het volgende:
Godverdegloeiendegodver, tyf eensch op met je geslip![]()
Stap 1) Oven op 200*Cquote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef saaw het volgende:
[..]
me tmijn culinaire vaardigheden is het primaenige probleem is dat ik nu niet thuis ben en dus beperkte mogelijkheden heb
er is iig pasta en iets van groente en spekjes, ik denk dat ik kaas ga zoeken en alles in een pan kiep, best lekker en het vult prima
alleen nu de vraag hoeveel pasta er nog is
anders maak ik daarna tosti'sof pannekoeken
worstebroodjesquote:Op woensdag 28 september 2005 20:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Stap 1) Oven op 200*C
Stap 2) Na voorverwarmen worstebroodjes erin gooien
Stap 3) Na tien minuten eruit halen
Stap 4) Eet smakelijk. Dit gerecht werd mede mogelijkgemaakt door Eix, culinaire fijnproever en huis-chef.![]()
Goed ideequote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef saaw het volgende:
[..]
me tmijn culinaire vaardigheden is het primaenige probleem is dat ik nu niet thuis ben en dus beperkte mogelijkheden heb
er is iig pasta en iets van groente en spekjes, ik denk dat ik kaas ga zoeken en alles in een pan kiep, best lekker en het vult prima
alleen nu de vraag hoeveel pasta er nog is
anders maak ik daarna tosti'sof pannekoeken
Ok. Wat jij wilt.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef saaw het volgende:
[..]
worstebroodjes
buiten dat heb ik die hier niet
en ook geen oven trouwens
pasta it is
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef Intrepidity het volgende:
Godverdegloeiendegodver, tyf eensch op met je geslip![]()
B-Boy, je sig! Ik heb met je te doen!quote:
opscheppertquote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ik heb gewoon de kans om het te veranderen![]()
Oeh, cool! Ik ga over een tijdje verhuizen!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef saaw het volgende:
ik ga dit weekend mijn kamer verbouwen
post fotows van voor en na de verbouwing.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef saaw het volgende:
Hoe? Alles omgooien?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef saaw het volgende:
Op kamers?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Oeh, cool! Ik ga over een tijdje verhuizen!
Wil jij mijn kamer-architect gedoe zijn!![]()
surequote:Op woensdag 28 september 2005 20:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Oeh, cool! Ik ga over een tijdje verhuizen!
Wil jij mijn kamer-architect gedoe zijn!![]()
okequote:Op woensdag 28 september 2005 20:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
post fotows van voor en na de verbouwing.
dat is wel leuk inderdaad, ben ook nog steeds bezig met mijn kamerquote:Op woensdag 28 september 2005 20:14 schreef saaw het volgende:
[..]
sure
kamers/huizen/appartementen inrichten is leukk
Welke plaatjes ?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:16 schreef freiss het volgende:
GVD, Maikuulll kan je geen OP maken ofzo
en gewoon eens opkankeren met je geslip en al die "grappige" plaatjes![]()
ik veranderde mijn kamer een tijd lang elke maand ongeveerquote:Op woensdag 28 september 2005 20:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
dat is wel leuk inderdaad, ben ook nog steeds bezig met mijn kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |