Mijn huiswerk moet ik juist op de computer makenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Huiswerk en computeren gaan niet samen, hup ! naar de keukentafel want daar staat geen computer !
LEVE DE ICT.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn huiswerk moet ik juist op de computer maken.
hou je bek nou eensquote:Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
Bah :/ Imberr begint vies nederlands te praten als een noob ! laten we haar redden !
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
Bah :/ Imberr begint vies nederlands te praten als een noob ! laten we haar redden !
Je bent gewoon jaloers dat zij zoeen intieme dingen tegen mij zegt en niet tegen jou :/quote:
Dat kan niet meerquote:Op woensdag 28 september 2005 15:33 schreef B_BOY het volgende:
probeer plaatje te wijzigen gaat allleen tietuh sloom.
Ik hoef geen meisje van 15 te hebben die intieme dingen tegen mij zegtquote:Op woensdag 28 september 2005 15:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat zij zoeen intieme dingen tegen mij zegt en niet tegen jou :/
kheb hem wel ff in de wiki verandert.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan niet meer.
Laat maar staan dus.
Welquote:Op woensdag 28 september 2005 15:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik hoef geen meisje van 15 te hebben die intieme dingen tegen mij zegt
Wellus !quote:
nee.. en ook niks intiemsquote:Op woensdag 28 september 2005 15:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Imberr wil je wat imtiems tegen me zeggen?
sara!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:44 schreef sararaats het volgende:
coole OP.
heel PUB is tof !
het is maar dat je het weet !
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:44 schreef sararaats het volgende:
coole OP.
heel PUB is tof !
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:45 schreef Fwnk het volgende:
[..]
sara!
Ow, en ik ben pwned like a noob door Imberr
Je wilt gewoon al na 1 post in de OP komen !quote:Op woensdag 28 september 2005 15:44 schreef sararaats het volgende:
coole OP.
heel PUB is tof !
ik verdien geen plaats in de OPquote:Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je wilt gewoon al na 1 post in de OP komen !
Nu heb ik een koe!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
He B, je avater wat doe je! [afbeelding]
Feliquote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef Bean. het volgende:
Ik heb zojuist een haar op mijn ballen gekregen.![]()
Gefeliciteerd... ga je hem nu inlijsten enzo?quote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef Bean. het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 16:04 schreef Bean. het volgende:
Zelfkennis +10 !quote:Op woensdag 28 september 2005 15:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik verdien geen plaats in de OP
Dan ben ik hem gelijk weer kwijt.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Gefeliciteerd... ga je hem nu inlijsten enzo?
Ik zou dat heel knap vinden want met photoshop kun je geen animaties maken...quote:Op woensdag 28 september 2005 16:12 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik heb net mijn eerste animatie gemaakt met photoshop wie is er trots op me?
Ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:12 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik heb net mijn eerste animatie gemaakt met photoshop wie is er trots op me?
Het is etenstijd ?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:09 schreef Jo0Lz het volgende:
Stil? Het is hier toch altijd druk?¿
Fwnk, nog 1x spammen en je bent wegquote:Op woensdag 28 september 2005 16:59 schreef Fwnk het volgende:
Downtime
www.pubsc.nl.tt werkte prima, op een shutdown van me server na
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fwnk, nog 1x spammen en je bent weg.
"koop nu kinderpostzegels!!"quote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
nou spamde jij extra door zijn link te quoten.. had je het beter weg kunnen halen.. want nu klikte ik er opquote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef spenky het volgende:
[..]
nou spamde jij extra door zijn link te quoten.. had je het beter weg kunnen halen.. want nu klikte ik er op
Idd normaal wordt de spam link weggehaaldquote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef spenky het volgende:
[..]
nou spamde jij extra door zijn link te quoten.. had je het beter weg kunnen halen.. want nu klikte ik er op
Gewoon op f5 drukken, is nog niet helemaal werkendquote:Op woensdag 28 september 2005 17:15 schreef Boeman het volgende:
dussss, kut moet zo werken
wrom kan ik me trouwens nie aanmelden op dat pauperforum waar brechtje zo blij mee is?
(Debug failed sedning e-mail oid)
maar ik ben wel geregistreerd want de username is al in gebruikquote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Gewoon op f5 drukken, is nog niet helemaal werkend
Ja het werkt nu gewoon, je hoeft niets te bevestigenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar ik ben wel geregistreerd want de username is al in gebruik
(heb er nu al 2)
ik neem aan dat ik nu mail moet krijgen met bevestiging oid, maar heb niks
geilquote:Op woensdag 28 september 2005 17:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja het werkt nu gewoon, je hoeft niets te bevestigen
En nu niets meer vragen anders spanked ijsmeis me
heuj Gozertquote:Op woensdag 28 september 2005 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Boeman !
IQ testquote:Op woensdag 28 september 2005 17:26 schreef Imberr het volgende:
vrijdag geen school en maandag geen school(nja, vrijdag sportdag en maandag profielkeuze test + IQtest
)
En hoe oud ben je ?quote:Op woensdag 28 september 2005 16:09 schreef Bean. het volgende:
[..]
Dan ben ik hem gelijk weer kwijt.
Ik moet er morgen nog mee pimpen op school.![]()
had vandaag en gister vrij, morgen 2 uurtjes en vrijdag gym en 1 uurtje ecoquote:Op woensdag 28 september 2005 17:26 schreef Imberr het volgende:
vrijdag geen school en maandag geen school(nja, vrijdag sportdag en maandag profielkeuze test + IQtest
)
terugduwenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD mijn scherm wordt bij elkaar geduwd
Het beeld dan...
Wat te doen ?
hoger is beter, dat weet je he?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
geen idee waarom ze n IQ test doen mja..
morgen heb ik gewoon 6 uurquote:Op woensdag 28 september 2005 17:28 schreef Boeman het volgende:
[..]
had vandaag en gister vrij, morgen 2 uurtjes en vrijdag gym en 1 uurtje eco![]()
8 tot 1??quote:Op woensdag 28 september 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
morgen heb ik gewoon 6 uurmaar vrijdag van 9 of 10 tot 12 tennissen en maandag van 8 tot 1 die tests maken
![]()
oww.. en alleen daarom mag hetquote:Op woensdag 28 september 2005 17:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij wel..jij hebt lekker buikje
![]()
![]()
hoger dan ik lukt ook niequote:Op woensdag 28 september 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
hoger dan mijn broer is ook betermaar dat gebeurt toch niet
![]()
quote:You have specified an incorrect or inactive username, or an invalid password.
Click Here to try again
Click Here to return to the Index
Okeej.. dan gaak voortaana ook maar hier posten..quote:Op woensdag 28 september 2005 17:33 schreef Boeman het volgende:
[..]
joah, omdat het vandaag woensdag is
geilquote:Op woensdag 28 september 2005 17:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben effe een ijsje eten.
Hij kan tenminste de taal van dat install phpbb dingetje veranderen naar nederlands en de standaard datum notatie ookquote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
mij jaquote:Op woensdag 28 september 2005 17:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
is toch goed? of is het hoger als mij
jamaar eerst moet je een plaatje hebbenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:34 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Okeej.. dan gaak voortaana ook maar hier posten..alles goed hier ?
owwwquote:Op woensdag 28 september 2005 17:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
jamaar eerst moet je een plaatje hebben
hehehequote:
jaaaaaaaaaaaaaaa ga je slippenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:37 schreef Maikuuul het volgende:
En mensen, verheugen jullie je al op mijn slip ?
kan je die smerenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:37 schreef Boeman het volgende:
ik ga trouwens werken (weer hypotheekadviseuren aansmeren)
daaaaag![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij kan tenminste de taal van dat install phpbb dingetje veranderen naar nederlands en de standaard datum notatie ook
zo goedquote:Op woensdag 28 september 2005 17:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
jamaar eerst moet je een plaatje hebben
is et van K3quote:Op woensdag 28 september 2005 17:39 schreef Imberr het volgende:
zooo stupid..
t is weer zover, kriebels in de maag
wat doe ik ermee, stel ik em de vraag?
ik zie em lopen en draai me om
ik weet wel zeker, hij vind me vast dom![]()
is van n liedje, geen zorgen, ben niet verliefd ofzo![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:39 schreef Imberr het volgende:
zooo stupid..
t is weer zover, kriebels in de maag
wat doe ik ermee, stel ik em de vraag?
ik zie em lopen en draai me om
ik weet wel zeker, hij vind me vast dom![]()
is van n liedje, geen zorgen, ben niet verliefd ofzo![]()
Geluidsrecorder.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:41 schreef Imberr het volgende:
weet iemand n programma waar je geluiddingen mee kan opnemen op je comp? dus met n microfoon![]()
die cowgirlquote:Op woensdag 28 september 2005 17:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee, vanTess
(winnares nationale junioreurovisiesongfestival
)
Hoi Sittardenaardereraarderquote:
Dat staat standaard op elke pc.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
die kon ik dus niet vinden, anders had k t niet gevraagd![]()
ik zing altijdquote:
Zit ie wel in het goeie gaatje?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zing altijdvandaag nog in de klas onder t nederlands proefwerk
![]()
godverhij neemt geen geluid op
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zit ie wel in het goeie gaatje?
Damn :/ ik krijg dat niet op daar ben ik niet 1337 genoeg voor, trouwens wat voor ras pak je ?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb net een pizza op.
Komt mijn broer naar beneden "Ja ik ga zo pizza halen"
Dus dat wordt 2x pizza achter elkaar![]()
.
auch my eyesquote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Check ditzoeen lekkere chick !!!!
http://www.vote4me.nl/site/fotoalbum/34923
Dat vind je wel lekker hequote:
je hebt in ieder geval geen last van ongewenste erecties als dat mormel bij je in de buurt is.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat vind je wel lekker hezoeen lekkere friesche meid op je schoot
Die clown en die Acrobaatquote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Check ditzoeen lekkere chick !!!!
http://www.vote4me.nl/site/fotoalbum/34923
die zijn samen nog geiler dan zij.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die clown en die Acrobaat
Sorry , maar ik val niet op mannen.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
die zijn samen nog geiler dan zij.
ik ook niet maar als je tussen die drie moet kiezen is die clown nog de minst erge.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry , maar ik val niet op mannen.
Ik moet het wel met je eens zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 18:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik ook niet maar als je tussen die drie moet kiezen is die clown nog de minst erge.
oehquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef saaw het volgende:
[..]
oeh
ik wil naar maui op huwelijksreisheb ik net over gelezen in de national geo en het is daar zoooo mooi
![]()
![]()
tog wel..quote:Op woensdag 28 september 2005 18:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet het wel met je eens zijn
kindjes?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:21 schreef brainster het volgende:
[..]
Maar eergisteren wilde je nog met mij trouwen en kindjes krijgen
Nee die is te engquote:Op woensdag 28 september 2005 18:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
tog wel..
zou deze foto al voorbij zijn gekomen in het breezah topic??
tis op zo veel plekken mooiquote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef saaw het volgende:
[..]
oeh
ik wil naar maui op huwelijksreisheb ik net over gelezen in de national geo en het is daar zoooo mooi
![]()
![]()
Ook goed...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef saaw het volgende:
[..]
kindjes?
dude, nooo
geen kindjestrouwen
ja hallo dat heb je gister ook al gevraagdquote:Op woensdag 28 september 2005 18:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Ook goed...
Saaw... wil je met me trouwen?![]()
![]()
![]()
Wij gaan trouwen !quote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef saaw het volgende:
[..]
kindjes?
dude, nooo
geen kindjestrouwen
misschioen ben je niuet duidelijk geweest.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:25 schreef saaw het volgende:
[..]
ja hallo dat heb je gister ook al gevraagd
Dat heb ik gister niet gevraagd. En eergister ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:25 schreef saaw het volgende:
[..]
ja hallo dat heb je gister ook la gevraagd
* B_BOY *kijkt*quote:Op woensdag 28 september 2005 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
Wie van jullie mensen hier heeft een mannelijke piele ?
vétquote:
oehhhquote:Op woensdag 28 september 2005 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij gaan trouwen !
Ik ga nu repeteren op mijn gitaar
En een liedje voor je maken
tot morgen mensen
jij bent echt veeleisend.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:28 schreef saaw het volgende:
[..]
oehhh
ga je dan onder mn balkon staan en een liedje voor me spelen?
moet je wel ff lief aan de onderburen vragen dan
doewj![]()
alleen als we naar een heel mooie plek op huwelijksreis gaanquote:Op woensdag 28 september 2005 18:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat heb ik gister niet gevraagd. En eergister ook niet.
Maar wil je nou?
Mag ik je meenemen naar het exotische china?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:31 schreef saaw het volgende:
[..]
alleen als we naar een heel mooie plek op huwelijksreis gaan
whahaquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb net een pizza op.
Komt mijn broer naar beneden "Ja ik ga zo pizza halen"
Dus dat wordt 2x pizza achter elkaar![]()
.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:34 schreef saaw het volgende:
maaaaaaaaar ik ga jullie verlaten want moet toch echt maar eens aan het werk
dag
Ik heb er ook nog nooit een gehad, trouwens heb jij mijn sjieke slip al gezien ?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom heb ik als enige nog nooit een TT gehad?
Vertelquote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit een gehad, trouwens heb jij mijn sjieke slip al gezien ?
maak hem de volgende keer zelf:Pquote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom heb ik als enige nog nooit een TT gehad?
YES EEN LIMBURGER DIE MIJ KOMT BESCHERMEN YES !!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef Eix het volgende:
Hoi!
wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:43 schreef oegaboega het volgende:
nou tis verdamme weer eens goed saai op fok en op msn.. ga wel ergens ff een biertje drinken
Ik schat, maar dat is een schatting, degene zijn naam begint met een N en hij eindigt op OOBquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
YES EEN LIMBURGER DIE MIJ KOMT BESCHERMEN YES !!!!
nee hoor.. hij heet oegaboegaquote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik schat, maar dat is een schatting, degene zijn naam begint met een N en hij eindigt op OOB
Zoals Crash Bandicoot ?quote:
Dunnoquote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoals Crash Bandicoot ?zoeen vet spel was dat
Wij hebben op school morgen na de lesen een Herfstbok borrelquote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Eix het volgende:
Kut.
Ik kom er net achter dat er morgen een school feest/disco is in de plaatselijke discotheek. Maar weet niet of ik een kaartje kan krijgen.
En misschien schenken ze ook geen bier...
Dan zou ik sowieso niet gaanquote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Eix het volgende:
zonder bier geen plezierquote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Eix het volgende:
Kut.
Ik kom er net achter dat er morgen een school feest/disco is in de plaatselijke discotheek. Maar weet niet of ik een kaartje kan krijgen.
Geen bier?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:04 schreef Eix het volgende:
Kut.
1 oktober kan ik niet en grunn is te ver weg ook nog eens.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen bier?1 oktober is er een POL meet in Grunn, weet niet of ik daar heen gan...
![]()
Bleh ik vind Brand het lekkerste bier, maarja bijna ik zeg bijna dus niet allemaal, gratis bier is meestal lekker als het gratis isquote:Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij hebben op school morgen na de lesen een Herfstbok borrel![]()
Voor iedereen gratis Grolsch herfstbok![]()
Brand is ook lekker hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 19:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bleh ik vind Brand het lekkerste bier, maarja bijna ik zeg bijna dus niet allemaal, gratis bier is meestal lekker als het gratis isvooral voor jullie hollanders !
Naja, ik twijfel nog. Van de ene kant wil ik wel gaan, maar van de andere kant. Ik weet niet welke stijl muziek ze draaien, maar dat is waarschijnlijk ofwel kut Rap, met iritante jamba kikkers ertussendoor, met af en toe s zo'n schuifelplaat en als toppunt van de avond Rowwen Hèze met Limburg. Alleen als ze geen bier schenken (zoals vorig jaar, onderbouw) dan is de lol er wel snel vanaf.quote:
Één euro intree? Thuis inzuipen en dan wel gaanquote:Op woensdag 28 september 2005 19:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Naja, ik twijfel nog. Van de ene kant wil ik wel gaan, maar van de andere kant. Ik weet niet welke stijl muziek ze draaien, maar dat is waarschijnlijk ofwel kut Rap, met iritante jamba kikkers ertussendoor, met af en toe s zo'n schuifelplaat en als toppunt van de avond Rowwen Hèze met Limburg. Alleen als ze geen bier schenken (zoals vorig jaar, onderbouw) dan is de lol er wel snel vanaf.
Al met al twijfel ik dan ook aan de slaagkans van de avond, maar de entree is daarentegen ook maar een euro dus dat valt nog te overzien.![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:13 schreef B_BOY het volgende:
@ eix ga alle vrouwen daar gewoon pimpen man:P
Er lopen er helaas genoeg van rond die het wel stoer vinden om er zo bij te lopen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:15 schreef Eix het volgende:
Pimpen, kut woord. Alsof je met 50KG goud om de nek echt de man pimp bent![]()
fakequote:Op woensdag 28 september 2005 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
Wow check, check dit !!!!
[afbeelding]
Ik weet het!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er lopen er helaas genoeg van rond die het wel stoer vinden om er zo bij te lopen.
Durf hem eens eerder dan 300posts te zettenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfgik heb het volgende topic alweer klaarstaan mensen
quote:
Ik wacht gewoon tot deze vol is meneerquote:Op woensdag 28 september 2005 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Durf hem eens eerder dan 300posts te zetten![]()
Nwa, t is anders vrij rustig in vergelijking met wat ik gewend was..quote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef 1040STf het volgende:
Wat een gezelligheid hier.
Het was ook sarcasme.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:29 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Nwa, t is anders vrij rustig in vergelijking met wat ik gewend was..
Thoughts of a dieing atheist ofzoquote:Op woensdag 28 september 2005 19:28 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zelfs twee posters vna Muse op mn kamer.![]()
![]()
En ik luister nu naar Plug in baby![]()
Waag het niet om weer zo'n klote naam als deel 247 te verzinnenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfgik heb het volgende topic alweer klaarstaan mensen
Darkshinesquote:Op woensdag 28 september 2005 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Thoughts of a dieing atheist ofzo
Nee hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 19:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waag het niet om weer zo'n klote naam als deel 247 te verzinnen![]()
Jeps tegen Fenerbace ist niequote:Op woensdag 28 september 2005 19:39 schreef B_BOY het volgende:
ik ben lam. vanaaf psv ist niet. ??
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:34 schreef Maikuuul het volgende:
Dus als deze dicht gaat, na 10 sec ofzo kunnen jullie weer lekker verder gaan met slowsjetten
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef brainster het volgende:
Maarmaarmaar ik ging al met saaw trouwen...
Maryse wil met Saaw trouwen?quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:42 schreef 1040STf het volgende:
Ik ga trouwen met een piraat met prostaatkanker.
Jaloers huh?quote:
braavquote:Op woensdag 28 september 2005 19:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot deze vol is meneer![]()
Jahquote:Op woensdag 28 september 2005 19:43 schreef Palau het volgende:
Hoe gaat het volgende deeltje heten?
Ik verwacht een kuttitel van je.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jahdat zie je dan wel, zo sjiek is die naam !
Ik eigenlijk ook!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:47 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik verwacht een kuttitel van je.
Ik denk dat je aangenaam verrast zult zijn, hijs beter dan deze titel iig !quote:Op woensdag 28 september 2005 19:47 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik verwacht een kuttitel van je.
We zullen zien!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik denk dat je aangenaam verrast zult zijn, hijs beter dan deze titel iig !
Zo'n aankondiging kan alleen maar een teleurstelling betekenen..quote:Op woensdag 28 september 2005 19:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jahdat zie je dan wel, zo sjiek is die naam !
Verbaas mij met uw genialiteit.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Op iedere pot past wel een dekseltje.quote:
NOG beter?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit valt ook moeilijk te overtreffen.quote:
Je mag me ook Amy noemenquote:
Dat is wat makkelijker ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Je mag me ook Amy noemenDat is mn echte naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |