je bent een heldinquote:Op maandag 26 september 2005 11:27 schreef Imberr het volgende:
al aangepast in de wiki
alstie heeft meegewerkt moet t nu kloppen iig![]()
okquote:Op maandag 26 september 2005 11:29 schreef Imberr het volgende:
ik ben weer ff weg.. douchen en ontbijten
tot straks ofzo![]()
Tot straks.quote:Op maandag 26 september 2005 11:29 schreef Imberr het volgende:
ik ben weer ff weg.. douchen en ontbijten
tot straks ofzo![]()
Wat een kutleven heb je danquote:Op maandag 26 september 2005 11:37 schreef TheSorrow het volgende:
Maandag t/m zaterdagmiddag rond een uur of 4![]()
Jaaaahhh! Maar dat mocht ook wel weer hehquote:
Is het normaal om alles behalve zondag een kutdag te vinden? ookal moet je werken/leren, dan kun je daar nog wel plezier in hebben..quote:
Ik kwam dit gisteren tegen:quote:Op maandag 26 september 2005 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jaaaahhh! Maar dat mocht ook wel weer heh![]()
Zo, eindelijk me mailbox met 120 reclame berichtjes geleegt (laatste keer was in juni)
Houdt het bij dan.quote:Op maandag 26 september 2005 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jaaaahhh! Maar dat mocht ook wel weer heh![]()
Zo, eindelijk me mailbox met 120 reclame berichtjes geleegt (laatste keer was in juni)
Frank slettebek.quote:Op maandag 26 september 2005 11:42 schreef Fwnk het volgende:
Jerry hoertjah!
mokeujquote:Op maandag 26 september 2005 11:43 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Frank slettebek.
Ben met 15min weer.![]()
Daar ben ikquote:Op maandag 26 september 2005 11:46 schreef Talena het volgende:
haha,
Moeten jullie niet naar school ofzo?
Neequote:Op maandag 26 september 2005 11:46 schreef Talena het volgende:
haha,
Moeten jullie niet naar school ofzo?
quote:Op maandag 26 september 2005 11:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ook maandag woensdag en vrijdag
Zouden ze vaker moeten hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 11:53 schreef Talena het volgende:
Ik niet
Het is dat de leraren vandaag studiedag hebben..
Roken is ghey iddquote:Op maandag 26 september 2005 11:58 schreef Talena het volgende:
Ik ga niet roken, ik ga niet roken.
Roken is slecht.
Ik heb geen nicotine nodig.
Nicotine is voor watjes
quote:
Dat deze keer nog net niet, maar was de BBlog aan het lezen en kwam er daarna achter dat het vorige deel dicht wasquote:Op maandag 26 september 2005 12:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zat je nog een half uur lang in het vorige topic te F5'en ofzo
jaa tuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 12:14 schreef Talena het volgende:
[..]Vandaag lekker niets doen hae?
Met jou ook enzo?![]()
Wanneer?quote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa tuurlijk
kom wel ff naar a dam
nu? haha nee moet nog maar is kiekenquote:
Samen met BobNL?quote:Op maandag 26 september 2005 12:18 schreef spenky het volgende:
[..]
nu? haha nee moet nog maar is kiekenmaar komt vast wel een keer.. en anders in de herfst vakantie ofzo
jaaaaquote:Op maandag 26 september 2005 12:21 schreef Talena het volgende:
[..]
Tof![]()
Dan neem ik m'n geile vriendinnetje wel mee![]()
Arele dus,
quote:Op maandag 26 september 2005 12:34 schreef Talena het volgende:
Niemand wil met me praten..
Ik wil n sigaret
Niemand reageert er opquote:Op maandag 26 september 2005 12:18 schreef MaRySe het volgende:
ik moest gister zo vaak niezen steeds dat ik buikspierpijn heb!
!
Ach gutquote:Op maandag 26 september 2005 12:18 schreef MaRySe het volgende:
ik moest gister zo vaak niezen steeds dat ik buikspierpijn heb!
!
Agossie, wat zieligquote:Op maandag 26 september 2005 12:34 schreef Talena het volgende:
Niemand wil met me praten..
Ik wil n sigaret
quote:Op maandag 26 september 2005 12:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Agossie, wat zielig
* DaMook biedt een sigaret aan
quote:
Ik ben gestopt.. i guess gister een halve sigaret gerookt vandaag helemaal niet roken..quote:
Roken is engquote:Op maandag 26 september 2005 12:54 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik ben gestopt.. i guess gister een halve sigaret gerookt vandaag helemaal niet roken..
dat is het plan tenminste..
Ah vandaarquote:Op maandag 26 september 2005 12:54 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik ben gestopt.. i guess gister een halve sigaret gerookt vandaag helemaal niet roken..
dat is het plan tenminste..
Ja als iemand verstandig doet ga ik ze niet helpen om weer onverstandig te gaan doenquote:
Goed onthouden zegquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 13:31 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Goed onthouden zeg
Het was geweldig, elke dag meer dan 25 graden! Barcelona is een heel mooie stad! En we hadden ook een heel gezellige groep waardoor alles heel grappig was.
We moesten we heel veel lopen! Maar we gingen ook vaak met de metro. En we sliepen in een klooster
. Met allemaal oude monniken
.
quote:Op maandag 26 september 2005 13:35 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Zo saai is mijn geblaat over Barcelona toch niet![]()
.
Wie ben je?quote:Op maandag 26 september 2005 13:35 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Zo saai is mijn geblaat over Barcelona toch niet![]()
.
Ik ben Karin, ik ben 15 jaar en ik kom uit Rijnsburg.quote:
quote:
quote:maandag 26 september 2005 @ 13:37
quote:Op maandag 26 september 2005 13:38 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben Karin, ik ben 15 jaar en ik kom uit Rijnsburg.
Leuk detail: Ik ben het zusje van Gizmore.
Ze zaten toch niet aan jullie he, die vieze oude mannetjes?quote:Op maandag 26 september 2005 13:31 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Goed onthouden zeg
Het was geweldig, elke dag meer dan 25 graden! Barcelona is een heel mooie stad! En we hadden ook een heel gezellige groep waardoor alles heel grappig was.
We moesten we heel veel lopen! Maar we gingen ook vaak met de metro. En we sliepen in een klooster
. Met allemaal oude monniken
.
Het waren monikken jerryquote:Op maandag 26 september 2005 13:41 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ze zaten toch niet aan jullie he, die vieze oude mannetjes?![]()
![]()
ja, die hebben zoiets nog nooit mogen doen en als er opeens allemaal van die minderjarige meisjes zijn...quote:
ms hebben de monniken het al vaker gedaan danquote:Op maandag 26 september 2005 13:44 schreef Fwnk het volgende:
Het zullen vast niet de eerrste minderjarige meisjes zijn
Vast nietquote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
ms hebben de monniken het al vaker gedaan dan![]()
Ik heb jouw discmanquote:Op maandag 26 september 2005 13:38 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben Karin, ik ben 15 jaar en ik kom uit Rijnsburg.
Leuk detail: Ik ben het zusje van Gizmore.
Nou ze konden amper lopen zo oudquote:Op maandag 26 september 2005 13:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, die hebben zoiets nog nooit mogen doen en als er opeens allemaal van die minderjarige meisjes zijn...![]()
hehe, das jammer iddquote:Op maandag 26 september 2005 13:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Een 1 of andere gek was die in mn huis vergeten.
Ja dat weet ik.quote:Op maandag 26 september 2005 13:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Een 1 of andere gek was die in mn huis vergeten.
quote:Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef MaRySe het volgende:
En ik zei oh dan kom je toch terug is maar 10 minuutjes fietsen
en hij
neuh
en toen ik oh dan stuur ik hem wel op
en hij
neuh
en ik
en hij
ik kom hem wel een andere keer halen
en ik
neuh
euhquote:Op maandag 26 september 2005 13:53 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
En hij is veel te lui om dat ding op te gaan halen.
Of istie bang voor jou?
Hahaquote:Op maandag 26 september 2005 13:52 schreef MaRySe het volgende:
En ik zei oh dan kom je toch terug is maar 10 minuutjes fietsen
en hij
neuh
en toen ik oh dan stuur ik hem wel op
en hij
neuh
en ik
en hij
ik kom hem wel een andere keer halen
en ik
neuh
Het is voor hem toch gratisquote:Op maandag 26 september 2005 13:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
euh
ik wou hem opsturenmaar dat wou die niet
en toen ie em was vergeten was 't nog maar 10 minuutjes fietsen.
gaat ie liever nog een keer 2 uur met de trein
Een bel.quote:Op maandag 26 september 2005 13:56 schreef Fwnk het volgende:
Karin wat is dat in je avater
een:
-tiet (wel mislukt)
-condoom
?
Dat deed ik vroeger altijd!quote:Op maandag 26 september 2005 13:57 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Een bel.
Bellenblazen is een obsessie.
Ik had speciaal bellenblaas meegenomen naar Barcelonaquote:Op maandag 26 september 2005 13:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger altijd!
Bellenblazen!!!!!
Zekers kan dat. Keer samen fietsen?quote:Op maandag 26 september 2005 13:59 schreef MaRySe het volgende:
op de Veluwe kun je toch fietsen huren en dan fietsen daar?
Zekers, al fiets ik liever al tourettend door staphorst.quote:Op maandag 26 september 2005 13:59 schreef MaRySe het volgende:
op de Veluwe kun je toch fietsen huren en dan fietsen daar?
ok.quote:Op maandag 26 september 2005 14:04 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Zekers kan dat. Keer samen fietsen?![]()
Heb ik nog nooit gehad, vevelen.quote:
hihi, ik had een foto van wat schaarsgeklede dames neergezet.quote:Beste Chris,
(Nogmaals?) even wat betreft de foto in het gebruikersprofiel van TeleTOP.
Dat je smaak hebt is duidelijk, maar op die plaats willen wij jouw pasfoto zien!
Kun je daar z.s.m. voor zorgen?!
-naam leraar-
Heb ik al, Fok!kenquote:
Die had ik al gezien ja en was ik al aan het lurkenquote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
ga dan naar dat topic toe dat ik net gaf.. daar is t melig![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 14:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die had ik al gezien ja en was ik al aan het lurken
Dan hobby je niet actief genoegquote:Op maandag 26 september 2005 14:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb ik al, Fok!ken. Maar ondertussen verveel ik me nog
Of er is op fok momenteel te weinig te doenquote:
Inderdaad, ik verveel me ook de pletter.quote:Op maandag 26 september 2005 14:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of er is op fok momenteel te weinig te doen
Je zusje.quote:
De enige zinnige opmerking tot nu toequote:Op maandag 26 september 2005 15:06 schreef MaRySe het volgende:
ze kwam gewoon even hoi zeggen
Ga slippen ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 15:10 schreef Maikuuul het volgende:
Van welk zusje eigenlijk van wie ?
En heeft ze trouwens een pruimpje dat zusje ?
Heuj, niemand wilde me ff heen en weer rijden naar het station en in het donker heen en weer lopen midden in een plaats die ik helemaal niet ken lijkt me ook niet zo'n goed ideequote:Op maandag 26 september 2005 13:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
euh
ik wou hem opsturenmaar dat wou die niet
en toen ie em was vergeten was 't nog maar 10 minuutjes fietsen.
gaat ie liever nog een keer 2 uur met de trein
Had ik daarnet al gedaan, zo sjiek he.... nu zie je al best veel slippen van mij liggen bij dat stoplicht !quote:
Dat je dat niet eens onthouden hebtquote:Op maandag 26 september 2005 15:16 schreef MaRySe het volgende:
oh ja dat is kut voor je.
maar die gasten waren sowieso lame.
quote:Op maandag 26 september 2005 15:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Had ik daarnet al gedaan, zo sjiek he.... nu zie je al best veel slippen van mij liggen bij dat stoplicht !![]()
Das waar inderdaad, maar uiteindelijk ging je alsnog in het bos zitten ergensquote:Op maandag 26 september 2005 15:18 schreef MaRySe het volgende:
ja uh. ik was moe wist je nog
en ja had mij niet eens de hele tijd aan de telefoon.
En we hebben een fan van bij mij uit de klas !!!!quote:
Goedemiddagquote:Op maandag 26 september 2005 15:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En we hebben een fan van bij mij uit de klas !!!!![]()
Goedemiddag![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 15:37 schreef MaRySe het volgende:
bel ik mn mama:
"hoi mam"
"hallo met wie spreek ik"
"mama met mij"
"hallo hallo ik versta het niet"
"Met MARYSE"
"wat zeg je?"
"MARYSE!!!!!!!!"
"Oh Marijke hoi"
"Nee MARYSE"
"Oh Marieke wil je je moeder spreken?"
"MAMMMMMMMMMMMMM!!!!!"
""
"MAMA IK BEN HET !!!!!!!!!!!!!"
[...]
"ooh hooi Maryse ik verstond het niet geloof ik"
bel ik mn mama:
"hoi mam"
"mama met mij"
"Met MARYSE"
"wat zeg je?"
"MARYSE!!!!!!!!"
"Oh Marijke hoi"
"Nee MARYSE"
"MAMMMMMMMMMMMMM!!!!!"
""
[...]
Is je moeder een beetje noob ofzo ? de stem van je eigen dochter niet eens herkennen ....quote:Op maandag 26 september 2005 15:37 schreef MaRySe het volgende:
bel ik mn mama:
"hoi mam"
"mama met mij"
"Met MARYSE"
"wat zeg je?"
"MARYSE!!!!!!!!"
"Oh Marijke hoi"
"Nee MARYSE"
"MAMMMMMMMMMMMMM!!!!!"
""
[...]
bel ik mn mama:
"hoi mam"
"mama met mij"
"Met MARYSE"
"wat zeg je?"
"MARYSE!!!!!!!!"
"Oh Marijke hoi"
"Nee MARYSE"
"MAMMMMMMMMMMMMM!!!!!"
""
[...]
Ik moet morgen een hele dag naar school toequote:Op maandag 26 september 2005 15:59 schreef Eix het volgende:
Morgen heb ik (waarschijnlijk) maar 3 uur school!![]()
Ik heb woensdag en donderdag tot kwart op vier.quote:Op maandag 26 september 2005 16:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet morgen een hele dag naar school toe![]()
7:20 weg en 18:10 weer thuis![]()
Het wordt weer eens tijd voor weekend
ik ben verkouden.quote:Op maandag 26 september 2005 15:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is je moeder een beetje noob ofzo ? de stem van je eigen dochter niet eens herkennen ....![]()
derde ofzo gok ik.quote:
Succesquote:Op maandag 26 september 2005 16:23 schreef MaRySe het volgende:
1e
Imberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 26 september 2005 16:27 schreef Imberr het volgende:boek was mooi
(Springvloed heet t. ben de naam van de schrijfster ff kwijt
)
ja ik had wel al intake les gedaanquote:Op maandag 26 september 2005 16:28 schreef brainster het volgende:
En dan ben uitgerekend nu ziek Maryse...
Dan komt hij wel van daar naar jou toe denk ik zoquote:Op maandag 26 september 2005 16:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja ik had wel al intake les gedaan
oh.
hij komt me ophalen right?
vorige x wel of moet ik daarheen![]()
k weet geen eens waar *daar* is.
quote:
Ik moest toch iets nemenquote:Op maandag 26 september 2005 16:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
joa.. t gaat..![]()
tjou?![]()
weet je trouwens he.. ik vind jou nickname helemaal niet bij jou passen![]()
![]()
Verhip... ik dacht gisteravond bij mezelf... Maryse heeft soms wel eens last van grootheidswaanzinquote:Op maandag 26 september 2005 16:37 schreef MaRySe het volgende:
mijne past wel bij mij
ik was gewoon wat woordjes in het latijn aan t vertalen op internet en toen kwam opeens Imber en dat vond ik mooi ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 16:38 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik moest toch iets nemen
Hoe kom jij aan imberr? behalve dat dat latijn is voor regen + een extra r?
Wel goed.quote:
komtie nou pas achterquote:Op maandag 26 september 2005 16:39 schreef brainster het volgende:
[..]
Verhip... ik dacht gisteravond bij mezelf... Maryse heeft soms wel eens last van grootheidswaanzin
Waarom latijnse woordjes vertalen? Jij doet havo enzo.quote:Op maandag 26 september 2005 16:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik was gewoon wat woordjes in het latijn aan t vertalen op internet en toen kwam opeens Imber en dat vond ik mooi ofzo![]()
![]()
omdat ik latijn leuk vindquote:Op maandag 26 september 2005 16:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Waarom latijnse woordjes vertalen? Jij doet havo enzo.
Tegen wie heb je hetquote:Op maandag 26 september 2005 16:45 schreef Maikuuul het volgende:
Ja he gek, tis wel rustig op de forums de laatste tijd :S
Ik kon in de 2e klas ook Latijn kiezen. Wat ben ik blij dat ik dat nooit gedaan heb. Wat een klote taalquote:Op maandag 26 september 2005 16:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat ik latijn leuk vind![]()
![]()
grieks trouwens ook![]()
ja we hadden 't over nicknames rightquote:Op maandag 26 september 2005 16:39 schreef brainster het volgende:
[..]
Verhip... ik dacht gisteravond bij mezelf... Maryse heeft soms wel eens last van grootheidswaanzin
quote:Op maandag 26 september 2005 16:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja we hadden 't over nicknames right
En toen was het forum wegquote:
Hallo lieve the_legend_killerquote:Op maandag 26 september 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoi lieve mensen
quote:Op maandag 26 september 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoi lieve mensen
Vertel me alsjeblieft dat dat cynisch bedoeld was..quote:Op maandag 26 september 2005 17:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Hier gaat het allemaal weer mooi snel
klinkt lekkerquote:Op maandag 26 september 2005 18:07 schreef B_BOY het volgende:
IK HEB het zelf moeten koken.
gekruide kipfilet met brocolli en aardappels
cheilquote:Op maandag 26 september 2005 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan houden we de fok meet bij jou B_BOY gaan we bbij jou eten
ik kan dingen in de magnetron gooien en opwarmenquote:
Goed idee, lekker eten en bierquote:Op maandag 26 september 2005 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
en ik kan pannekoeken bakkenquote:Op maandag 26 september 2005 18:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kan dingen in de magnetron gooien en opwarmenen sinds een paar maanden ook de oven gebruiken
![]()
![]()
pannekoeken zijn pannekoekenquote:Op maandag 26 september 2005 18:15 schreef taart het volgende:
[..]
en ik kan pannekoeken bakken![]()
niet dat het goed is ofzo
doe maar op me werk daar heb ik een iets grotere keuken tot mijn beschikking.quote:Op maandag 26 september 2005 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Pannekoeken zijn tof!!!!!quote:Op maandag 26 september 2005 18:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
pannekoeken zijn pannekoeken![]()
oeh, nou ben je nog geiler![]()
![]()
neen, hoogstens een aanvraagquote:Op maandag 26 september 2005 18:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Brechtje kan jij ook mensen bannen?![]()
nee, niet op aanvraagquote:Op maandag 26 september 2005 18:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Pannekoeken zijn tof!!!!!
Ben ik nu ook geil?![]()
Saai.quote:Op maandag 26 september 2005 18:28 schreef the_legend_killer het volgende:
admin kan alleen bannen
quote:De 14-jarige Tess Gaerthe uit het Vlaamse Putte zal Nederland gaan vertegenwoordigen tijdens het 3e Junior Eurovisie Songfestival. Dit jaar wordt dat festival op 26 november gehouden in het Belgische Hasselt. Tess won vanavond met overmacht de Nederlandse finale in de Central Studios in Utrecht. Ze kreeg het maximum van 36 punten en eindigde daarmee ruim voor Cleo, die met 26 punten tweede werd. Tjindjara werd derde, voor Angelo en Yara & Anjes. Zwaar geëmotioneerd nam Tess haar prijs in ontvangst en zong ze de reprise van Stupid.
kut lukt niet fotows van me werk staan op interne geheugen van me tel en weet niet hoe ik die moet overzetten.quote:Op maandag 26 september 2005 18:31 schreef B_BOY het volgende:
kzal eens fotows zoeke van de potentiele meetingplek:P
USB Kabeltje?quote:Op maandag 26 september 2005 18:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kut lukt niet fotows van me werk staan op interne geheugen van me tel en weet niet hoe ik die moet overzetten.
wonen in belgie betekend niet automatisch dat je een belg bent.quote:Op maandag 26 september 2005 18:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
een belg die Nederland vertegenwoordigt![]()
Moeilijk he de camera stil houden?quote:Op maandag 26 september 2005 18:40 schreef B_BOY het volgende:
zie hier mijn heiligdom:
[[url=http://img162.imageshack.us/img162/1645/afb0172at.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img162.imageshack.us/img162/1047/afb0368zm.th.jpg]afbeelding][/URL]
en hier wat van mijn werk.
[[url=http://img162.imageshack.us/img162/5395/afb0247fj.th.jpg]afbeelding][/URL]
zoals je ziet genoeg BeF faciliteiten.
Idd!quote:Op maandag 26 september 2005 18:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wonen in belgie betekend niet automatisch dat je een belg bent.
telefoon camera vandaar klote kwaliteit. en stilhouden is idd lastig.quote:Op maandag 26 september 2005 18:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Moeilijk he de camera stil houden?
we gaan daar de meeting houdenquote:Op maandag 26 september 2005 18:40 schreef B_BOY het volgende:
zie hier mijn heiligdom:
[[url=http://img162.imageshack.us/img162/1645/afb0172at.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img162.imageshack.us/img162/1047/afb0368zm.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img162.imageshack.us/img162/5395/afb0247fj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Perfectquote:Op maandag 26 september 2005 18:40 schreef B_BOY het volgende:
zie hier mijn heiligdom:
Weetje het zeker?quote:Op maandag 26 september 2005 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb net een slotje gezet
Kijk maar in mijn geschiedenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |