derde ofzo gok ik.quote:
Succesquote:Op maandag 26 september 2005 16:23 schreef MaRySe het volgende:
1e
Imberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 26 september 2005 16:27 schreef Imberr het volgende:boek was mooi
(Springvloed heet t. ben de naam van de schrijfster ff kwijt
)
ja ik had wel al intake les gedaanquote:Op maandag 26 september 2005 16:28 schreef brainster het volgende:
En dan ben uitgerekend nu ziek Maryse...
Dan komt hij wel van daar naar jou toe denk ik zoquote:Op maandag 26 september 2005 16:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja ik had wel al intake les gedaan
oh.
hij komt me ophalen right?
vorige x wel of moet ik daarheen![]()
k weet geen eens waar *daar* is.
quote:
Ik moest toch iets nemenquote:Op maandag 26 september 2005 16:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
joa.. t gaat..![]()
tjou?![]()
weet je trouwens he.. ik vind jou nickname helemaal niet bij jou passen![]()
![]()
Verhip... ik dacht gisteravond bij mezelf... Maryse heeft soms wel eens last van grootheidswaanzinquote:Op maandag 26 september 2005 16:37 schreef MaRySe het volgende:
mijne past wel bij mij
ik was gewoon wat woordjes in het latijn aan t vertalen op internet en toen kwam opeens Imber en dat vond ik mooi ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 16:38 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik moest toch iets nemen
Hoe kom jij aan imberr? behalve dat dat latijn is voor regen + een extra r?
Wel goed.quote:
komtie nou pas achterquote:Op maandag 26 september 2005 16:39 schreef brainster het volgende:
[..]
Verhip... ik dacht gisteravond bij mezelf... Maryse heeft soms wel eens last van grootheidswaanzin
Waarom latijnse woordjes vertalen? Jij doet havo enzo.quote:Op maandag 26 september 2005 16:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik was gewoon wat woordjes in het latijn aan t vertalen op internet en toen kwam opeens Imber en dat vond ik mooi ofzo![]()
![]()
omdat ik latijn leuk vindquote:Op maandag 26 september 2005 16:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Waarom latijnse woordjes vertalen? Jij doet havo enzo.
Tegen wie heb je hetquote:Op maandag 26 september 2005 16:45 schreef Maikuuul het volgende:
Ja he gek, tis wel rustig op de forums de laatste tijd :S
Ik kon in de 2e klas ook Latijn kiezen. Wat ben ik blij dat ik dat nooit gedaan heb. Wat een klote taalquote:Op maandag 26 september 2005 16:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat ik latijn leuk vind![]()
![]()
grieks trouwens ook![]()
ja we hadden 't over nicknames rightquote:Op maandag 26 september 2005 16:39 schreef brainster het volgende:
[..]
Verhip... ik dacht gisteravond bij mezelf... Maryse heeft soms wel eens last van grootheidswaanzin
quote:Op maandag 26 september 2005 16:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja we hadden 't over nicknames right
En toen was het forum wegquote:
Hallo lieve the_legend_killerquote:Op maandag 26 september 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoi lieve mensen
quote:Op maandag 26 september 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoi lieve mensen
Vertel me alsjeblieft dat dat cynisch bedoeld was..quote:Op maandag 26 september 2005 17:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Hier gaat het allemaal weer mooi snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |