Is dat die zelfde meid waarmee je pasgeleden zo'n plezant topic hebt gevuld?quote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef MikeyMo het volgende:
dit weekend heb ik het uitgemaakt met mijn vriendin. Ze was razend en verdrietig tegelijk maar ik had er gewoon geen zin meer in. Alleen nu is ze sindsdien vreselijk irritant bezig. Ze probeert me nonstop te bellen. Dat mijn foon uitstaat is geen hint ofzoDus belt ze maar naar mijn werk. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik er geen zin meer in heb maar ze blijft bellen. Me baas wordt er gek van. Mijn mailbox loopt over door een mailbom. Daarnet werd er door de plaatselijke snackbar allerlei vreten afgeleverd op mijn naam terwijl ik niets besteld heb. Daar zit zij achter. Ook worden m'n ouders telefonisch lastiggevallen
Wat kan ik hier het beste tegen doen, ik word er gek van. Dit is toch niet normaal
Had je kunnen weten naar aanleiding van het verleden van je exquote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef MikeyMo het volgende:
dit weekend heb ik het uitgemaakt met mijn vriendin. Ze was razend en verdrietig tegelijk maar ik had er gewoon geen zin meer in. Alleen nu is ze sindsdien vreselijk irritant bezig. Ze probeert me nonstop te bellen. Dat mijn foon uitstaat is geen hint ofzoDus belt ze maar naar mijn werk. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik er geen zin meer in heb maar ze blijft bellen. Me baas wordt er gek van. Mijn mailbox loopt over door een mailbom. Daarnet werd er door de plaatselijke snackbar allerlei vreten afgeleverd op mijn naam terwijl ik niets besteld heb. Daar zit zij achter. Ook worden m'n ouders telefonisch lastiggevallen
Wat kan ik hier het beste tegen doen, ik word er gek van. Dit is toch niet normaal
je had voordat je het uit ging maken je Telefoonnummer en mail adres kunnen veranderen zodat ze je daar niet meer kan lastig vallenquote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef MikeyMo het volgende:
nee ik heb elke week een andere vriendin nou goedquote:Op maandag 26 september 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat die zelfde meid waarmee je pasgeleden zo'n plezant topic hebt gevuld?
aiquote:Op maandag 26 september 2005 13:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee ik heb elke week een andere vriendin nou goed
ja dat is haar
Dat was ook mijn gedachte. Die meid die iemand anders de afgelopen maanden ook al heeft lastig gevallen toen een relatie verbroken werd.quote:Op maandag 26 september 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat die zelfde meid waarmee je pasgeleden zo'n plezant topic hebt gevuld?
quote:Wanneer is stalking strafbaar
Stalking is strafbaar, als de pleger op een structurele manier (de wet noemt dit ‘stelselmatig’) bezig is om inbreuk te maken op de persoonlijke levenssfeer van een ander, vaak de ex-partner. De stalker moet daarmee tot doel hebben om de ander te dwingen om bijvoorbeeld de relatie te herstellen of toch weer contact met hem aan te gaan, terwijl zij dat niet wil; soms heeft de stalker alleen maar tot doel om zijn ex-partner bang te maken. Om iemand voor stalking aan te klagen moet dus aan een aantal voorwaarden worden voldaan:
* het gedrag van de stalker moet een structureel karakter hebben;
* de stalker moet dit opzettelijk doen en hij moet tot doel hebben om de ex-partner bijvoorbeeld ergens toe te dwingen of om haar bang te maken.
Belangrijk daarbij is dat u als slachtoffer op enig moment aan uw ex-partner heeft duidelijk gemaakt dat u zijn gedrag niet op prijs stelt en wenst dat hij hiermee ophoudt. Hierbij kunt u ondersteuning van de politie vragen.
quote:Op maandag 26 september 2005 13:34 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte. Die meid die iemand anders de afgelopen maanden ook al heeft lastig gevallen toen een relatie verbroken werd.
Ik was in die periode niet zo aanwezig op het forum, dat hele gebeuren is aan me voorbij gegaan. Alleen later toen de rust gekeerd was heb ik er oppervlakkigs wat over vernomen en dat was ind e trend van treiterijtjes over en weerquote:Op maandag 26 september 2005 13:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Had je kunnen weten naar aanleiding van het verleden van je ex![]()
Voor de toekomst dan in ieder geval al vast de tip om niet met zulke labiele types een relatie te beginnen..quote:Op maandag 26 september 2005 13:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee ik heb elke week een andere vriendin nou goed
ja dat is haar
Inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2005 13:33 schreef Nuongirl het volgende:
Had je kunnen weten naar aanleiding van het verleden van je ex![]()
Als je nog steeds denkt dat het toen wat treiterijtjes betrof dan zou ik me nu maar iets drukker gaan maken over wat er nog gaat komen.quote:Op maandag 26 september 2005 13:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik was in die periode niet zo aanwezig op het forum, dat hele gebeuren is aan me voorbij gegaan. Alleen later toen de rust gekeerd was heb ik er oppervlakkigs wat over vernomen en dat was ind e trend van treiterijtjes over en weer
Yupquote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef Copycat het volgende:
Ze had een tijdje geleden toch ook al ruzie gemaakt met je werkgever ivm een ingetrokken vrije dag?
Samengevat: ze heeft altijd problemen met iedereen?quote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef Copycat het volgende:
Ze had een tijdje geleden toch ook al ruzie gemaakt met je werkgever ivm een ingetrokken vrije dag?
Tis een soort mix van Fatal Attraction, Basic Instinct, Rambo en Monty Python in search of the Holy Grail.quote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef petitlapin het volgende:
wil iemand me even inlichten over wat dat meisje dan misschien in staat is te doen als ze gedumpt wordt ?
Je vergeet het vleugje The Exorcist.quote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tis een soort mix van Fatal Attraction, Basic Instinct, Rambo en Monty Python in search of the Holy Grail.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tis een soort mix van Fatal Attraction, Basic Instinct, Rambo en Monty Python in search of the Holy Grail.![]()
al haar exen leven nog, mag ik hopen, en zijn in goede gezondheidquote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Lucille het volgende:
heb jij trek in 20 frikandellen?quote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
al haar exen leven nog, mag ik hopen, en zijn in goede gezondheid![]()
zolang het bij telefoneren en mailen blijft, is het toch gemakkelijk tegen te houden. Telefoon neem je niet op en je blokkeert haar op je email ...
En dan gesitueerd in Drenthe.quote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Lucille het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2005 13:45 schreef Lucille het volgende:
[..]
Een beetje snackbar, chinees, pizzaria heeft tegenwoordig een nummermelder en levert niks af bij mensen die met onbekend nummer bellen...quote:Op maandag 26 september 2005 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
heb jij trek in 20 frikandellen?
quote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
al haar exen leven nog, mag ik hopen, en zijn in goede gezondheid![]()
zolang het bij telefoneren en mailen blijft, is het toch gemakkelijk tegen te houden. Telefoon neem je niet op en je blokkeert haar op je email ...
Deze moet je even zien.quote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je vergeet het vleugje The Exorcist.
yep, inderdaad een beetje dom van die snackbarharsesquote:Op maandag 26 september 2005 13:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een beetje snackbar, chinees, pizzaria heeft tegenwoordig een nummermelder en levert niks af bij mensen die met onbekend nummer bellen...
Vleugje? Ze dendert ondersteboven met gemak dat meisje van de trap af.quote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef Copycat het volgende:
Je vergeet het vleugje The Exorcist.
Oh ja, nog zo'n dóódnormale actie van dat wichtquote:Op maandag 26 september 2005 13:49 schreef shmoopy het volgende:
Maar dit is lastig wegscheppen uit je voortuintje, heur.
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 september 2005 13:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar dit is lastig wegscheppen uit je voortuintje, heur.
[afbeelding]
Ge-wel-dig!quote:
Dit is meer iets van wat al ongeveer is voorgevallen, dus echt een tip is het niet.quote:
Is niet eens nodig, ik diep gewoon wat acties op die ze al heeft uitgehaald.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ge-wel-dig!
Ik mis alleen de zinsnede "Your mother sucks cock in hell!"
Blijf vooral bij het raam weg en check of alle moertjes nog wel in het terrashekwerk zitten!quote:Op maandag 26 september 2005 13:53 schreef MikeyMo het volgende:
Ik woon gelukkig in een Flat
Oh ja, in een flat hoeft je je geen zorgen te makenquote:Op maandag 26 september 2005 13:53 schreef MikeyMo het volgende:
Ik woon gelukkig in een Flat
quote:Op maandag 26 september 2005 13:55 schreef speknek het volgende:
http://img285.echo.cx/img285/608/fokkeensukke493dv.jpg (copy paste)
http://forum.fok.nl/topic/701538/4/25#27094919
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |