Je hebt net met d'r en nu heet ze al een trutje.quote:Op maandag 26 september 2005 00:43 schreef DaMook het volgende:
Ik heb geen audi en mijn bij mijn trutje thuis ook niet volgens mij
Zo zal ze nog vaak genoemd gaan worden gok ik jaquote:Op maandag 26 september 2005 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt net met d'r en nu heet ze al een trutje.![]()
Dat je van trutje maakt veel goedquote:
Inge.quote:Op maandag 26 september 2005 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat je van trutje maakt veel goedMaar als ze lief doet is het gewoon schatje ofzo
Moet nog een koosnaampje bedenken
Neh das nietsquote:
Dat mag niet he.quote:
Whehe ik welquote:
Jij nietquote:
Als ons o-heilig-modteam dat ziet...quote:
Het ging om deze?quote:Op maandag 26 september 2005 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neh das niets
Ik houd het voorlopig wel bij trutje
Doen ze er niets aanquote:Op maandag 26 september 2005 01:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ons o-heilig-modteam dat ziet...![]()
![]()
Onder anderequote:
Ik lig goed bij de crewquote:
Bij mij ook als mijn vriendin afgestudeerd isquote:Op maandag 26 september 2005 01:19 schreef Gabry het volgende:
Trouwens.. Bij mij thuis staat ook een audi a6...![]()
Is ze een carjacker in opleiding?quote:Op maandag 26 september 2005 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij ook als mijn vriendin afgestudeerd is(of een dikkere wagen
)
Neequote:
Ligt eraan wie hem opentquote:Op maandag 26 september 2005 01:27 schreef Intrepidity het volgende:
Niet weeeeeer een MaRySe naamtopic
Mag ik er de volgende keer in?
Als je aan 1 van de volgende vereisten voldoet..quote:Op maandag 26 september 2005 01:27 schreef Intrepidity het volgende:
Niet weeeeeer een MaRySe naamtopic
Mag ik er de volgende keer in?
Een eigen naamtopic is dan ook weer (ongeschreven) verbodenquote:Op maandag 26 september 2005 01:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Komt er dus op neer dat ik hem zelf moet openen![]()
hmm ... 1/4 waarvan die ene niet met opzet wasquote:Op maandag 26 september 2005 01:31 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als je aan 1 van de volgende vereisten voldoet..
- Je bent een geil puber meisje
- Je usernaam op een breezer manier geschreven
- Je hebt naaktfoto's van jezelf verspreid
- Je hebt tieten
De laatste kan met een aangepast dieet nog wel lukken, maar de rest is onhaalbaar helaasquote:Op maandag 26 september 2005 01:31 schreef Gabry het volgende:
[..]
- Je hebt tieten
* Gabry betast PaRaRquote:Op maandag 26 september 2005 01:32 schreef PaRaR het volgende:
[..]
hmm ... 1/4 waarvan die ene niet met opzet was
HOquote:Op maandag 26 september 2005 01:31 schreef Gabry het volgende:
[..]
- Je hebt tieten
Wacht eensch... Wat hij zegt ja!quote:Op maandag 26 september 2005 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
HOHeeft MaRySe naakt foto's verspreid ????? DOORSTUREN !!!!!
Volgens mij heeft ze die nog niet verspreidquote:Op maandag 26 september 2005 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehequote:Op maandag 26 september 2005 01:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wacht eensch... Wat hij zegt ja!
Waarom noem je dat dan als voorwaardequote:Op maandag 26 september 2005 01:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die nog niet verspreid![]()
Vind jij het geen goede voorwaarde dan?quote:Op maandag 26 september 2005 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom noem je dat dan als voorwaarde
Jawelquote:Op maandag 26 september 2005 01:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vind jij het geen goede voorwaarde dan?![]()
![]()
* Intrepidity snel .zip-bestandjes wegstopt om niet ontdekt te wordenquote:Op maandag 26 september 2005 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
JawelMaar dan moet MaRySe wel uit de TT
Zet dan ijsmeis er maar in
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
JawelMaar dan moet MaRySe wel uit de TT
Zet dan ijsmeis er maar in
![]()
![]()
Ik wou dat ik een geil puber meisje was.. dan had ik 24/7 sexquote:Op maandag 26 september 2005 01:31 schreef Gabry het volgende:
[..]
- Je hebt tieten
48/14...quote:Op maandag 26 september 2005 01:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
[..]
Ik wou dat ik een geil puber meisje was.. dan had ik 24/7 sex![]()
Ow wacht 1 van de voorwaardequote:Op maandag 26 september 2005 01:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
[..]
Ik wou dat ik een geil puber meisje was.. dan had ik 24/7 sex![]()
We hebben het er laatst over gehad met haarquote:Op maandag 26 september 2005 01:46 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity snel .zip-bestandjes wegstopt om niet ontdekt te worden
Was dat met of zonder cam?quote:Op maandag 26 september 2005 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
We hebben het er laatst over gehad met haarIk iig
Was best gezellig
Helaas zonderquote:
Nee, en dr string was fkin lelijk.. ik vond ze echt slecht..quote:Op maandag 26 september 2005 01:51 schreef Intrepidity het volgende:
Kan niet zeggen dat ik bepaald onder de indruk was van die foto's ofzo.. niet qua inhoud, maar zo verschrikkelijk veel was er nou ook weer niet te zien...
je gaat een nelson mandela verzuipen bedoel je?quote:Op maandag 26 september 2005 01:52 schreef Gabry het volgende:
Ik ga nu echt...
ik moet echt ff een negerparade houden..
Zelf verzonnen.. goed heh
Op alles na was er idd niet veel te zien neequote:Op maandag 26 september 2005 01:51 schreef Intrepidity het volgende:
Kan niet zeggen dat ik bepaald onder de indruk was van die foto's ofzo.. niet qua inhoud, maar zo verschrikkelijk veel was er nou ook weer niet te zien...
Inderdaadquote:Op maandag 26 september 2005 01:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
je gaat een nelson mandela verzuipen bedoel je?
Ik vond er leuk tot ik die naaktfoto's zagquote:Op maandag 26 september 2005 01:55 schreef Intrepidity het volgende:
Nouja, laat ik het zo zeggen, je zag wel alles, maar ze is m'n typ niet en kon er geen harde plasser van krijgen
Ze ziet er leuk uit en ik zou (mits vrijgezelquote:Op maandag 26 september 2005 01:55 schreef Intrepidity het volgende:
Nouja, laat ik het zo zeggen, je zag wel alles, maar ze is m'n typ niet en kon er geen harde plasser van krijgen
Trustequote:Op maandag 26 september 2005 01:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vond er leuk tot ik die naaktfoto's zag
Mijn plasser was ook niet onder de indruk![]()
*gone*
Ookalquote:Op maandag 26 september 2005 01:59 schreef Intrepidity het volgende:
Dus..
Maar ik ga maar eens slapen..
Trusten
quote:Op maandag 26 september 2005 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
beterschapquote:Op maandag 26 september 2005 09:04 schreef MaRySe het volgende:
Ja nog steeds
en ik ben thuis nu!
maar mijn mama weet 't nog niet want ik mag nooit thuis blijven als ik ziek ben
Ik zag t in je msnnaamquote:
Mag je niet thuis blijvenquote:Op maandag 26 september 2005 09:04 schreef MaRySe het volgende:
Ja nog steeds
en ik ben thuis nu!
maar mijn mama weet 't nog niet want ik mag nooit thuis blijven als ik ziek ben
quote:Op maandag 26 september 2005 09:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
beterschap![]()
ik moet men moeder ook nog ff melden dat ik thuis ben geblevenmaar ja, ik sta op school toch nog als ziek dus daar krijg ik iig geen problemen mee
![]()
Uhh nou omdat ik niet echt ziek benquote:Op maandag 26 september 2005 09:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mag je niet thuis blijvenDat is ff klote voor je normaal gesproken
quote:Op maandag 26 september 2005 09:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhh nou omdat ik niet echt ziek ben
ik heb geen koorts moet niet kotsen kan nog lopen, praten etc.
Ik soms ook nietquote:Op maandag 26 september 2005 09:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zag t in je msnnaamMaar ik heb geen zin om op online te gaan staan vaak
Wat heb je dan?
ik heb wel koortsquote:Op maandag 26 september 2005 09:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhh nou omdat ik niet echt ziek ben
ik heb geen koorts moet niet kotsen kan nog lopen, praten etc.
Ja ik ben zo vaak echt ziek geweest dan een beetje griep geen voorwaarde meer is om thuis te blijvenquote:
Ik ken hetquote:Op maandag 26 september 2005 09:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ik ben zo vaak echt ziek geweest dan een beetje griep geen voorwaarde meer is om thuis te blijven
Hehe, als ik online zou zijn de hele tijd als ik hier zou zitten zou het inderdaad best wel erg zijnquote:Op maandag 26 september 2005 09:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik soms ook niet
Dan lijkt 't net of ik kansloos altijd online ben.
Ik ben juist heel vaak ziekquote:Op maandag 26 september 2005 09:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hehe, als ik online zou zijn de hele tijd als ik hier zou zitten zou het inderdaad best wel erg zijn![]()
Maar je bent nooit echt ziek? Wat doe je nu dan?
Ok maar dat zijn wel redenen om je ziek te voelenquote:Op maandag 26 september 2005 09:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben juist heel vaak ziek
Acute Blindedarmontsteking + buikvlies ontsteking, bronchitis, astma, longontsteking, bijholteontsteking etc. etc.
Ik begreep de zin even niet helemaal goed geloof ikquote:Op maandag 26 september 2005 09:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Acute Blindedarmontsteking + buikvlies ontsteking, bronchitis, astma, longontsteking, bijholteontsteking etc. etc.
quote:Op maandag 26 september 2005 09:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
extra vitaminen slikken in de winter/herfst/lentequote:Op maandag 26 september 2005 09:17 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd ziek behalve in de zomer![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef Fwnk het volgende:
Dit is sowieso KLOTEweer, regen en onweer hier
Dat allergisch wist ik al... Maar goed, je wordt dan wel flink genaaid als je dan gewoon naar school moetquote:Op maandag 26 september 2005 09:16 schreef MaRySe het volgende:
Ik had ook een keer keelontsteking of zoAnyways ik kon niet meer slikken, praten etc
Maar ik moest toch naar school.
Ook vet vaak m'n teen gebroken maar dan zei m'n mama ach is gewoon gekneusd gaat wel weer over.
En ben allergisch voor heeeel veel dingen en dan voel ik me altijd heeeel ziek voor een paar uur. Als ik m'n kat aaiof m'n konijn
of z'n hok doe (hooi) m'n kamer stofzuig (stof)
Iets niet lusten en ergens geen trek in hebben, daar zit toch een heel verschil tussen?quote:Op maandag 26 september 2005 09:20 schreef MaRySe het volgende:
Hier alleen een beetje regen
maar goed ik ben dus heel zielig en zowehehehe
oja ik lust sowieso niet zo veel meer opeensheb nergens trek in
maar ik heb
sinds een jaar.. een broodje kaas gegetenen 't was echt heeeel lekker terwijl ik er echt helemaal tegen op zag en zo.
quote:Op maandag 26 september 2005 09:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja maar dat is ook om naar te emailen.
Dat doe ik eigenlijk altijd wel, misschien zou t helpen... Maar aan de andere kant: ik doe echt niks gezonds. Ik eet bijna geen groente en fruit, plus ik sport niet echt veel. Als het een beetje weer is ga ik straks weer even een poging wagenquote:Op maandag 26 september 2005 09:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
extra vitaminen slikken in de winter/herfst/lente![]()
![]()
quote:MII | DI-RECT RULEERD | ofer 2 n8 mii to PARIS | het land van | amsterdam geweest | hub un greenday vest zegt:
oja ik heb geen wietplanten in adam gevonden![]()
![]()
Iets niet lusten heb ik al jaren 'last' vanquote:Op maandag 26 september 2005 09:20 schreef MaRySe het volgende:
Hier alleen een beetje regen
maar goed ik ben dus heel zielig en zowehehehe
oja ik lust sowieso niet zo veel meer opeensheb nergens trek in
maar ik heb
sinds een jaar.. een broodje kaas gegetenen 't was echt heeeel lekker terwijl ik er echt helemaal tegen op zag en zo.
Die msnnaam alleen alquote:Op maandag 26 september 2005 09:23 schreef Imberr het volgende:vriendin van me was naar a'dam geweest.. zegt ze net op msn:
[..]
ja, ze is op msn nogal breezah-achtigquote:Op maandag 26 september 2005 09:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die msnnaam alleen alMaar goed: neuhhh niet gevonden, dat is hetzelfde als niet nat worden als je in het water springt
En ik maar denken dat ik moeilijk deed met etenquote:Op maandag 26 september 2005 09:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik zie altijd tegen heel veel eten op
vooral op brood en dan denk ik dat ik niks lust en zelfs brood niet maar als ik mezelf ga dwingen lust ik het toch wel![]()
ook eet ik nooit dingen uit van die bakjes op toastjes, sju, saus, de meeste groente, altijd maar beetje vlees, geen aardappelen, uhh.. geen kant en klare dingen
geen eten dat uit blik komt
uit principe of zo
Dat ken ik, maar bij sommige dingen wil je ook gewoon neit weten wat er in zitquote:Op maandag 26 september 2005 09:31 schreef MaRySe het volgende:
Uh oja
van vleeswaren op brood heb ik alleen maar kipfilet, kalkoenfilet, mortadella, ham gegeten,
Uit principe.
En nu heb ik in een slager gewerktEn ik zou 't gewoon sowieso nooit eten. Alleen als 't voorverpakt is of zelfgemaakt
Maar bij voorverpakt weet je nog niet wat er in zit.
Een 1 pans gerecht uit de diepvries met rauwe ui en paprika ook?quote:Op maandag 26 september 2005 09:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik eet geen groenten uit blik of uit de diepvries
kweet ook niet waaromsmaakt vies of zo.
En ik eet geen rauwe ui, paprika etc. als dat door de groente zit.
Als het een 1 pans gerecht is eet ik het weer wel![]()
Als het er bij de slager zo aan toe gaat zou ik het ook niet meer lustenquote:Op maandag 26 september 2005 09:37 schreef MaRySe het volgende:
Bij e slager scheppen ze het uit bakken maar die worden constant bijgevuld en die moest je eigenlijk iedere keer schoonmaken met warm water maar daar was nooit echt tijd voor dus werd het gewoon omgeroerd als 't vlees in die slades en zo bruin begon te worden.
Laat me raden: dat tik je nu net over van de verpakkingquote:Op maandag 26 september 2005 09:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
1 pans gerechten bestaan altijd uit verse natuurlijke biologische ingrediënten!
Dat kan nog leuk worden als je op jezelf gaat wonen: ben je de halve dag bezig met koken én besteed je de helft van je inkomen aan eten want de meeste verse en biologische zooi is stervensduurquote:Op maandag 26 september 2005 09:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
uhh nee maar zo maakt mn mama het altijd.
en ik lust eigenlijk ook geen pasta uit de supermarkt
alleen vers
Zonder stukjes is ook wel lekker hoor..quote:Op maandag 26 september 2005 09:45 schreef MaRySe het volgende:
ik eet voor t eerst perzik yoghurt zonder stukjes!
omg ! omg!
met stukjes is beter
oja en ik had tot vorig jaar eigenlijk nog nooit boter gegeten
want dan vond ik vies en zo omdat er kruimels en zo inzaten en omdat het altijd zo geprakt is
dus nu heb ik een eigen persoonlijke boterkuipje!
Zie je, je lust het wel maar je doet gewoon moeilijkquote:Op maandag 26 september 2005 09:45 schreef MaRySe het volgende:
ik eet voor t eerst perzik yoghurt zonder stukjes!
omg ! omg!
met stukjes is beter
oja en ik had tot vorig jaar eigenlijk nog nooit boter gegeten
want dan vond ik vies en zo omdat er kruimels en zo inzaten en omdat het altijd zo geprakt is
dus nu heb ik een eigen persoonlijke boterkuipje!
Ow met van die aanmaaksausjes enzo? Dat vind ik stiekem toch best wel lekker somsquote:Op maandag 26 september 2005 09:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
whehe nee maar gewoon verse groente en niet zo een pakje met poeders maar alles vers. biologisch is een beetje overdreven
quote:Op maandag 26 september 2005 09:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik lust het denk ik eigenlijk wel maar ik wil het niet eten.
Dat was toch in de tijd dat je ook als een jongetje wilde plassen op het toilet?quote:Op maandag 26 september 2005 09:49 schreef MaRySe het volgende:
we hebben wel al het eten thuis net als normale mensen hoor
alleen ik eet het niet.
bijv. pate heb ik 1x gegeten, nooit meer. hamburger heb ik 1x gegeten, nooit meer. jam ben ik mee gestopt toen ik 4 was
Best apartquote:Op maandag 26 september 2005 09:49 schreef MaRySe het volgende:
we hebben wel al het eten thuis net als normale mensen hoor
alleen ik eet het niet.
bijv. pate heb ik 1x gegeten, nooit meer. hamburger heb ik 1x gegeten, nooit meer. jam ben ik mee gestopt toen ik 4 was
Ik kan me trouwens een foto herinneren van jou in de burgerkingquote:
* Intrepidity herkentquote:Op maandag 26 september 2005 09:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag in Rotterdam bij de mac even 2 Big Macs naar binnen geschoven en ik had nog echt trek daarna ook
dat is toch gekookt fruitquote:
als je mijn dochter was geweest had ik je allang gedwongen om dan maar je eigen eten te makenquote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef MaRySe het volgende:
maar van die culinaire dingen eet ik wel
en taart
eigenlijk best flauw voor m'n mama
<blabla>![]()
![]()
Geen geruld gehakt? Dat meen je nietquote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef MaRySe het volgende:
maar van die culinaire dingen eet ik wel
en taart
eigenlijk best flauw voor m'n mama
chili concarne: nee eet ik niet ik eet geen geruld gehakt mama
tuti fruti: ieuw ik moet kotsen mama dit wil ik nooooit meer eten
gehakt cordon bleus etc. : ieuw wat is dit, dit lijkt geen eens op vlees dit eet ik niet.
ieuw er zit ui op m'n vlees/groente ik eet het niet.
ieuw er zit paprika door ik eet het niet
ieuw er zit te veel vet door de groente ik eet het niet
ieuw er drijft vet op mn kippensoep ik eet het nieut
ieuw dat is groente uit blik dat eet ik niet
ieuw dat is kant en klaar dat eet ik niet![]()
![]()
Hou op, ik krijg hongerquote:Op maandag 26 september 2005 09:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
bij de mac donalds eet ik frietjes, kipnuggets, ijs, milkshake, mac flurry, cola light
bij de burgerking, frietjes, twisted fries, ijs, milkshake, cola light en dat geschaafde ijs.
Gekookt?quote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dat is toch gekookt fruitanyways ik was totaal niet voorbereid en ik heb half lopen kotsen in het aanrecht
Verwend nestquote:Op maandag 26 september 2005 09:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
mn mama kookt gewoon 2 soorten groenten en zo
Hej dat herken ik. Dat zegt mn moeder ook al, maar dat is gelukkig niet zo'n probleem meestalquote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
als je mijn dochter was geweest had ik je allang gedwongen om dan maar je eigen eten te maken![]()
![]()
Maar dat doe ik ook hoor, uitlekken eerstquote:Op maandag 26 september 2005 09:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja dat is vies dan zit er allemaal vet op. ik bak het altijd in een bakpapiertje dan is 't wel lekker. en champignons eet ik niet dat is viesen ui en paprika ook
he eindelijk iemand die WEL groet.quote:
Ok daar kost ik ook vanquote:Op maandag 26 september 2005 10:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
nee het was gekookt fruit en zo en dan moest je het over rijst heen doen
oja witlofandijvie
etc dat spul dat lang de weg groeit lijkt 't wel
al die shit dat vind ik echt smerig eet ik uit principe niet
Schandalig, hoe durft zequote:
ik zag t ook al aan t begin van de pagina maar toen stond er eenquote:Op maandag 26 september 2005 10:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
he eindelijk iemand die WEL groet.![]()
![]()
![]()
ik kan ook slapen en posten tegelijk.quote:Op maandag 26 september 2005 10:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zag t ook al aan t begin van de pagina maar toen stond er eenachter dus ik dacht dat je nog sliep
![]()
![]()
Vandaar al die onzinposts recently..quote:Op maandag 26 september 2005 10:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik kan ook slapen en posten tegelijk.![]()
Dan pas?quote:Op maandag 26 september 2005 10:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
over een jaar of 10 kan ze wel bij mij komen want dan ben ik (kinder)psychologe![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Vandaar al die onzinposts recently..
ik hoop eerder, maar goedquote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan pas?
Maar dan is Maryse natuurlijk geen kind meer![]()
Je lust het wel maar het zit in je hoofd dat je t niet wilt etenquote:Op maandag 26 september 2005 10:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
wat heeft een psycholoog er mee te maken?
Vraag aan Gizmore, hij begon eroverquote:Op maandag 26 september 2005 10:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
wat heeft een psycholoog er mee te maken?
quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Vandaar al die onzinposts recently..
Dat dacht ik al eigenlijkquote:Op maandag 26 september 2005 10:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik hoop eerder, maar goed![]()
en daarom staat kinder ook tussen haakjes![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 10:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat dacht ik al eigenlijkMaar mensen die psychologie studeren zijn vaak heel vervelend want ze passen dat ook de hele tijd toe op mensen waar ze mee omgaan
Whehe dat is weer een nadeel van dat je zo klein bent inderdaadquote:Op maandag 26 september 2005 10:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
das waar ja.. maar goed, dat vind ik een beetje bemoederen en dat gebeurt door mensen juist bij mij
omdat ik zo klein en schattig ben ofzo
![]()
uuh.. noem dan es een voordeel van klein zijnquote:Op maandag 26 september 2005 10:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe dat is weer een nadeel van dat je zo klein bent inderdaad
Je kunt in wachtrijen er even lekker tussendoor knijpenquote:Op maandag 26 september 2005 10:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh.. noem dan es een voordeel van klein zijn![]()
ja precies, niemand ziet jequote:Op maandag 26 september 2005 10:19 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind mensen onder de 1,55 irritant.
Ik val er altijd over.
Net of dat ik wel steeds omval met mn 1.93quote:Op maandag 26 september 2005 10:17 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dan ben je schattig en zo
en dan val je niet steeds omdat je benen en zo een groeispurt hebben gehad
Wat leuk, ben ik 40 cm langerquote:Op maandag 26 september 2005 10:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja precies, niemand ziet je![]()
ik ben dus onder de 1.55![]()
Dat is toch juist sexy als meisje als je lange benen hebt?quote:Op maandag 26 september 2005 10:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik werd van 1,50 ineens 1,75 dus m'n benen en zo zaten in de weg steeds en ik liet alles vallen omdat ik nog niet er aan gewend was.
Want ik heb net zulke lange benen als m'n vader en die is 1,90
Zo ineens van de ene op de andere nacht..quote:Op maandag 26 september 2005 10:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik werd van 1,50 ineens 1,75 dus m'n benen en zo zaten in de weg steeds en ik liet alles vallen omdat ik nog niet er aan gewend was.
Want ik heb net zulke lange benen als m'n vader en die is 1,90
Dat heb ik met een vriend van me die 1.72 is ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
omg dan ben je echt mini!
ik vind 1,60 al mega klein
Want dan kijk ik om me heen
doe ik een stap naar voren
*bam*
knal ik op zo een mini mensje die achter me stond of zo
quote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
omg dan ben je echt mini!
ik vind 1,60 al mega klein
Want dan kijk ik om me heen
doe ik een stap naar voren
*bam*
knal ik op zo een mini mensje die achter me stond of zo
Laat ik nu eigenlijk niet weten wat je daarmee bedoeltquote:Op maandag 26 september 2005 10:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja maar die zitten wel in de weg
en ik heb een te kort bovenlichaam volgens mij
lang bovenlichaam is mooi
bij jou kom ik dan tot je middel ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 10:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heb ik met een vriend van me die 1.72 is ofzoVind t altijd wel grappig als mensen nog niet eens tot mn schouder komen
Ik groeide ook eerst in de lengte.. en het laatste jaar groei ik veel in de breedte, en das niet leukquote:Op maandag 26 september 2005 10:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja je kan eerst in de breedte groeien en dan in de lengte
maar ik was eerst zo 1,50 en 40 kilo
en toen was ik na een jaar 1,75 en 40 kilo
en dan ja dat werkt niet zo goeddan is 't evenwicht nog een beetje zoek
Dat verandert anders wel snel meestalquote:Op maandag 26 september 2005 10:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
dit is niet leuk
![]()
![]()
![]()
maar ik ben iig wel groter dan de (meeste) brugmuggen
Heuj dat wilde ik net zeggenquote:Op maandag 26 september 2005 10:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
bij jou kom ik dan tot je middel ofzo![]()
omg, dat is echt een IPH!![]()
![]()
Das waarquote:Op maandag 26 september 2005 10:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat verandert anders wel snel meestal
en ze worden ook echt ieder jaar kleinerquote:Op maandag 26 september 2005 10:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
gelukkig wel want die komen meestal niet boven de deurklink
eh....quote:Op maandag 26 september 2005 10:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
als je maar niet in de diepte groeit
Of zoals bij Georgina opeens door anders te gaan etenquote:Op maandag 26 september 2005 10:28 schreef MaRySe het volgende:
als meisje groei je nog ongeveer een jaar nadat je voor t eerst ongesteld bent geweest
en je tetten groeien tot je 21ste
Ok... interessantquote:Op maandag 26 september 2005 10:28 schreef MaRySe het volgende:
als meisje groei je nog ongeveer een jaar nadat je voor t eerst ongesteld bent geweest
Wat at ze dan? de pil?quote:Op maandag 26 september 2005 10:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Of zoals bij Georgina opeens door anders te gaan eten![]()
Er is nog hoop dus.quote:Op maandag 26 september 2005 10:28 schreef MaRySe het volgende:
Misschien heb je dat wel zo geerfd van je oudersquote:Op maandag 26 september 2005 10:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik heb echt zo een kinderfiguurtjegeen eens heupen
* Intrepidity fotoboek bekijkt en het er niet mee eens isquote:Op maandag 26 september 2005 10:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik welquote:Op maandag 26 september 2005 10:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2005 10:31 schreef MaRySe het volgende:
[img=400,4000]http://images.fok.nl/s/emo.gif
Plaats eens wat meer foto's danquote:Op maandag 26 september 2005 10:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik welqua omvang is het bij mij precies wat modellen ook moeten hebben
![]()
![]()
![]()
Alleen ben je minstens 20 cm te kortquote:Op maandag 26 september 2005 10:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik welqua omvang is het bij mij precies wat modellen ook moeten hebben
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel qua figuurquote:Op maandag 26 september 2005 10:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
mijn mama is 1,67 met hele korte beentjes en brede schouders en zo
quote:Op maandag 26 september 2005 10:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Alleen ben je minstens 20 cm te kort
quote:DOOR MIJN FANS
Mijn heule eigen naam-topic !
Niet enorm goed, maar wel een impressiequote:Op maandag 26 september 2005 10:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
alsof je m'n heupen op de foto kan zien
In ieder geval met alle brainstertopics wordt ie al verdubbeldquote:Op maandag 26 september 2005 10:37 schreef Intrepidity het volgende:
MaRySe, je hebt de mogelijk om je fotoboek-tekst 3 keer zo lang te maken nu
[..]
Dat zegt niet zo veel over figuur, meer over leeftijdquote:Op maandag 26 september 2005 10:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
en ze weegt minstens 10 kilo meer dan ik dus denk het niet
En voor je aantrekkelijkheid uiteraardquote:Op maandag 26 september 2005 10:41 schreef MaRySe het volgende:
enn.. zoals bekend.. doen rokjes wonderen voor je figuur
joh, je meent tquote:Op maandag 26 september 2005 10:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is wel zoMeeste modellen zijn best wel lang
Vind je t trouwens niet opvallend dat de meeste bij brainster vandaan komen?quote:Op maandag 26 september 2005 10:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ohja ik zou eens al die dingen op moeten zoeken
Dat weet ik tochquote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
zonder rokje ben ik net zo aantrekkelijk![]()
Of zonder rokje nog meer natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
zonder rokje ben ik net zo aantrekkelijk![]()
Tot die conclusie was ik allang gekomenquote:Op maandag 26 september 2005 10:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja hij wil verkering met me geloof ik
Iedereen is ziekquote:
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2005 10:49 schreef Intrepidity het volgende:
Heb alleen op dinsdags en donderdags school
hbo informaticaquote:Op maandag 26 september 2005 10:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ookWat doe je voor school dan?
Eetzequote:Op maandag 26 september 2005 10:55 schreef Gizmore het volgende:
Ik ben even snel een ontbijtje maken
je plaatje doet het nietquote:Op maandag 26 september 2005 10:58 schreef Jaguarized het volgende:
Afgelopen vrijdag was ik even op zoek naar een docent op school. Men is weer druk aan het werk zo te zien...
[afbeelding]
Zozo, populairquote:Op maandag 26 september 2005 11:01 schreef Imberr het volgende:
Ik heb 13 naamtopics(of iig waar Imberr in staat)
dat zijn iig alle topics waar ik t bestaan van af weet
nou, ik denk dat als je het gaat vergelijken met Maryse der naamtopics stelt dit niks voorquote:
Jewel, want ik heb er 0,0..quote:Op maandag 26 september 2005 11:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou, ik denk dat als je het gaat vergelijken met Maryse der naamtopics stelt dit niks voordoet t sowieso al niet, maar goed
![]()
Ik heb er ook een aantal hoorquote:Op maandag 26 september 2005 11:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar jij bent mannelijk, dan krijg je sowieso al minder aandacht hier![]()
Ach joh, iedereen wil gewoon aandacht, is leukquote:Op maandag 26 september 2005 11:17 schreef DaMook het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen die topics wilAlleen als ik jarig ben (hint hint) vind ik het wel cool
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |