Ik bedoel qua figuurquote:Op maandag 26 september 2005 10:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
mijn mama is 1,67 met hele korte beentjes en brede schouders en zo
quote:Op maandag 26 september 2005 10:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Alleen ben je minstens 20 cm te kort
quote:DOOR MIJN FANS
Mijn heule eigen naam-topic !
Niet enorm goed, maar wel een impressiequote:Op maandag 26 september 2005 10:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
alsof je m'n heupen op de foto kan zien
In ieder geval met alle brainstertopics wordt ie al verdubbeldquote:Op maandag 26 september 2005 10:37 schreef Intrepidity het volgende:
MaRySe, je hebt de mogelijk om je fotoboek-tekst 3 keer zo lang te maken nu
[..]
Dat zegt niet zo veel over figuur, meer over leeftijdquote:Op maandag 26 september 2005 10:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
en ze weegt minstens 10 kilo meer dan ik dus denk het niet
En voor je aantrekkelijkheid uiteraardquote:Op maandag 26 september 2005 10:41 schreef MaRySe het volgende:
enn.. zoals bekend.. doen rokjes wonderen voor je figuur
joh, je meent tquote:Op maandag 26 september 2005 10:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is wel zoMeeste modellen zijn best wel lang
Vind je t trouwens niet opvallend dat de meeste bij brainster vandaan komen?quote:Op maandag 26 september 2005 10:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ohja ik zou eens al die dingen op moeten zoeken
Dat weet ik tochquote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
zonder rokje ben ik net zo aantrekkelijk![]()
Of zonder rokje nog meer natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
zonder rokje ben ik net zo aantrekkelijk![]()
Tot die conclusie was ik allang gekomenquote:Op maandag 26 september 2005 10:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja hij wil verkering met me geloof ik
Iedereen is ziekquote:
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2005 10:49 schreef Intrepidity het volgende:
Heb alleen op dinsdags en donderdags school
hbo informaticaquote:Op maandag 26 september 2005 10:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ookWat doe je voor school dan?
Eetzequote:Op maandag 26 september 2005 10:55 schreef Gizmore het volgende:
Ik ben even snel een ontbijtje maken
je plaatje doet het nietquote:Op maandag 26 september 2005 10:58 schreef Jaguarized het volgende:
Afgelopen vrijdag was ik even op zoek naar een docent op school. Men is weer druk aan het werk zo te zien...
[afbeelding]
Zozo, populairquote:Op maandag 26 september 2005 11:01 schreef Imberr het volgende:
Ik heb 13 naamtopics(of iig waar Imberr in staat)
dat zijn iig alle topics waar ik t bestaan van af weet
nou, ik denk dat als je het gaat vergelijken met Maryse der naamtopics stelt dit niks voorquote:
Jewel, want ik heb er 0,0..quote:Op maandag 26 september 2005 11:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou, ik denk dat als je het gaat vergelijken met Maryse der naamtopics stelt dit niks voordoet t sowieso al niet, maar goed
![]()
Ik heb er ook een aantal hoorquote:Op maandag 26 september 2005 11:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar jij bent mannelijk, dan krijg je sowieso al minder aandacht hier![]()
Ach joh, iedereen wil gewoon aandacht, is leukquote:Op maandag 26 september 2005 11:17 schreef DaMook het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen die topics wilAlleen als ik jarig ben (hint hint) vind ik het wel cool
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |