maak er zelf dan 1quote:Op maandag 19 september 2005 17:16 schreef RaymanNL het volgende:
het duurt altijd zoooo laaaanng voordat er een nieuw topic komt![]()
maar dan ben ik bang dat tie weer dubbel komtquote:
Gewoon net voordat je m postnog even snel op F5 in het subforumquote:Op maandag 19 september 2005 17:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar dan ben ik bang dat tie weer dubbel komt
En dan is de moeite voor niks![]()
dan is juist leuk, als dan eerder bent als de anderquote:Op maandag 19 september 2005 17:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 september 2005 17:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
moeitequote:Op maandag 19 september 2005 17:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon net voordat je m postnog even snel op F5 in het subforumdoe ik altijd
Of omddat je een raar nachtmeisje bentquote:Op maandag 19 september 2005 17:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
ach ja, das ook de reden waarom ik ze eig alleen 's nachts maak.. weinig kans op een dubbele
![]()
is gedaan.quote:Op maandag 19 september 2005 17:22 schreef Fwnk het volgende:
edit dat ene icoontje eens, er staat 1x teveel http:// in ofzo
ook a gedaanquote:Op maandag 19 september 2005 17:29 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
In Wiki moeten ook nog een paar topic worden toegevoegd, 221, 222 en 223 moeten dr nog bij
Ok, gedaan.quote:Op maandag 19 september 2005 17:32 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Goed bezig, kun je mijn avater er dan ook tussen zetten?
![]()
wat heb ik jou gemist zeg!quote:Op maandag 19 september 2005 17:46 schreef spenky het volgende:
hoooooooi
ik benner weer!!! hebben jullie me gemist????
unbanned
uhhh, hoelang was je er neitquote:Op maandag 19 september 2005 17:53 schreef spenky het volgende:
nog wat spannends gebeurt tijdens mijn afwezigheid
dan zijn wij ongeveer even lang afwezig geweest. (geen rare denke, ik wil alleen brechtjequote:
whoeiiiquote:Op maandag 19 september 2005 18:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan zijn wij ongeveer even lang afwezig geweest. (geen rare denke, ik wil alleen brechtje)
nee...quote:Op maandag 19 september 2005 18:03 schreef spenky het volgende:
[..]
whoeiii
ik snapje punt wel hoor... heb je al een date gehad?
sinds wanneer vind je haar leukquote:Op maandag 19 september 2005 18:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nee...
en ze praat op msn nu ook niet meer
Wie?quote:Op maandag 19 september 2005 18:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nee...
en ze praat op msn nu ook niet meer
ow die pagina met chatsexquote:Op maandag 19 september 2005 18:16 schreef B_BOY het volgende:
sinds slowchat 217.
ja idd, rustig maar er komt langzaam volk binnen druppelen dust kan nog gezellig worden. kmoet alleen over een uurtje weer weg.quote:
Ooh god.quote:
Richt een praatgroep opquote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh god.
B_BOY verwacht er niet te veel van.
Ik weet waar ik over praat..![]()
Dus jij bent op Brechtje?quote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja idd, rustig maar er komt langzaam volk binnen druppelen dust kan nog gezellig worden. kmoet alleen over een uurtje weer weg.
Is ze zo populair?quote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh god.
Houd jij alstublieft je bekquote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh god.
Haha neequote:Op maandag 19 september 2005 18:27 schreef freiss het volgende:
[..]
Richt een praatgroep opADB.
Afgewezen door Brechtje dus.
gelukkig ga ik niet op andermans gezeik af. en luister gewoon naar mezelf.quote:Op maandag 19 september 2005 18:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh god.
quote:Op maandag 19 september 2005 18:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha nee![]()
Maar goed alles is bijgelegt en zere wonden mogen van mij best dichtblijven![]()
Met andere woorden tijd voor een nieuw onderwerp
Sociale omgang bij Pubers die teveel hip-hop luisteren en kijken.quote:Op maandag 19 september 2005 18:31 schreef Ulreazj het volgende:
Iemand nog zinnig/onzinnig onderwerp?
weinig tot niets.quote:Op maandag 19 september 2005 18:32 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Sociale omgang bij Pubers die teveel hip-hop luisteren en kijken.
Open er een topic over!quote:Op maandag 19 september 2005 18:32 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Sociale omgang bij Pubers die teveel hip-hop luisteren en kijken.
Maar dan zonder het woordje "groeit" dacht ik zo.quote:
ook simba krijgt later een dikke piemel hoor!quote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar dan zonder het woordje "groeit" dacht ik zo.![]()
Echt niet!quote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef 1040STf het volgende:
[..]
ook simba krijgt later een dikke piemel hoor!
Nog groter in diameter dan de cirkel des levens.quote:
Dat cirkeltje is klein hoor!quote:Op maandag 19 september 2005 18:39 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Nog groter in diameter dan de cirkel des levens.
iddquote:
En hoeveel belasting betaal jij nou ongeveer?quote:Op maandag 19 september 2005 18:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
idd
geboren worden-belasting betalen-sterven-geborenworden-belasting betalen-sterven-enz-enz-enz...
Dank je: even lezenquote:Op maandag 19 september 2005 18:39 schreef freiss het volgende:
PUB SlowChat #217: Over streepjes en slangen.
oprotten bandshirtdragende kutnerdquote:Op maandag 19 september 2005 18:43 schreef Eix het volgende:
Ey mensen. Ik heb er echt spass in vandaag.
Geen The Box![]()
tog.quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
Digicam gevonden in de trein..
Wat een debiel...
Wie? Boomlaars of die gozer die zn tas liet staanquote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
Digicam gevonden in de trein..
Wat een debiel...
Boomlaars.quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wie? Boomlaars of die gozer die zn tas liet staan
Ach, dat moet hij wetenquote:
Je mag die van mij meenemenquote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja is ie wel. Zijn eigen digicam zal maar meegenomen worden. De loser
Er is maar één positief puntje, ééntje maar... Daar zag ik door alle rap, soaps, Heksen, Sabrina, 50 cent en andere wiggers de clip van Muse.quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
oprotten bandshirtdragende kutnerd
thebox is okay![]()
ja tog. hijs egt te vaag. hij mag van mij permban krijgen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:56 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja is ie wel. Zijn eigen digicam zal maar meegenomen worden. De loser
Ik kijk eigenlijk nooit naar the box, maar bandshirtdragende kutnerds heb ik helemaal een hekel aanquote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
oprotten bandshirtdragende kutnerd
thebox is okay![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |