The Box is toch wel íets relaxter.quote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef h_vreman het volgende:
Kijk je toch Mtv of Tmf?
wat is het verschil?......
Nee daar komen dus niet meteen de nieuwste clips van THC op daar komen ze pas weken laterquote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef h_vreman het volgende:
Kijk je toch Mtv of Tmf?
wat is het verschil?......
Dit topic gaat ook niet over jou domboquote:
The Music Televisionquote:Op maandag 19 september 2005 16:51 schreef Topmaat het volgende:
The box: the music television YOU control
zulke grote oren heb ik nietquote:Op maandag 19 september 2005 16:54 schreef 2609 het volgende:
[..]
Dit topic gaat ook niet over jou dombo
quote:Op maandag 19 september 2005 16:36 schreef 2609 het volgende:
nu kan ik dus niet de nieuwe clips van THC en Yes-r kijken bijvoorbeeld, en nog veel meer![]()
HET ZIJN NIET 3 DEZELFDE LUISTER NOU OP THE BOX KOMEN DIE NIEUWE NEDERLANDSE RAP CLIPS EERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 17:00 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Gelukkig hebben we de box niet meer, drie dezelfde zenders
Ze moeten MTV en TMF er ook afhalen en daar MTV-europe voor in de plaats. Gadverdamme, waarom hebben ze die goede oude MTV weggedaan
Was je er zo verslaafd aan?quote:Op maandag 19 september 2005 17:00 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Gelukkig hebben we de box niet meer
Omdat die box op de plaats staat waar een andere zender hoort te staan. Bovendien zenden die zogenaamde 'muziek'-zenders alleen maar reclame uit. Als er al een clipje is wordt de helft van het beeld gevuld met sms-jes die van de kijker lijken te komen, maar gewoon door een medewerker van die zender worden getypt.quote:Op maandag 19 september 2005 17:07 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Was je er zo verslaafd aan?
Om het maar anders te zeggen: Je hoeft er niet naar te kijken.. dus wat boeit het dan als het erop staat. Of moet je van mama naar elke zender minstens 5 minuten lang kijken/luisteren?
nah hier niet hoor, en ja het zijn de Hiphoppers zelf die de clips aanvragen dus als je nou je vriendjes bijelkaar roept "als je die hebt :p" dan ga je masaal jouw muziek style aanvragen en dan zal de top 10 wel anders uit zienquote:
quote:
Ali B. ?quote:Op maandag 19 september 2005 16:36 schreef 2609 het volgende:
Ik heb dus al een paar maandjes the box niet meer hier in almere en daar kan ik vrij kwaad om worden
Precies. Daarom mag The Box van mij meteen van de buis verdwijnen in heel Nederland. Rappers.quote:Op maandag 19 september 2005 17:05 schreef 2609 het volgende:
[..]
HET ZIJN NIET 3 DEZELFDE LUISTER NOU OP THE BOX KOMEN DIE NIEUWE NEDERLANDSE RAP CLIPS EERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je moet toch wat als je geld teveel hebt en al kromloopt door 10KG nepgoud om je nek.quote:Op maandag 19 september 2005 17:28 schreef Syd het volgende:
[..]
nah hier niet hoor, en ja het zijn de Hiphoppers zelf die de clips aanvragen dus als je nou je vriendjes bijelkaar roept "als je die hebt :p" dan ga je masaal jouw muziek style aanvragen en dan zal de top 10 wel anders uit zien
hjahahahahaha wat grappig ben jij tochquote:Op maandag 19 september 2005 17:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je geld teveel hebt en al kromloopt door 10KG nepgoud om je nek.![]()
whahah wat is dit nou weer voor site http://www.jezussaves.tk/quote:Op maandag 19 september 2005 17:48 schreef Yorrit het volgende:
aah kut nu kun je geen Sabrina meer kijken
De koffiepot is nog leuker want die bezeikt alle tassen.quote:Op maandag 19 september 2005 17:39 schreef Syd het volgende:
[..]
hjahahahahaha wat grappig ben jij toch![]()
![]()
![]()
Ook Dordrecht??quote:Op maandag 19 september 2005 16:36 schreef 2609 het volgende:
Ik heb dus al een paar maandjes the box niet meer hier in almere en daar kan ik vrij kwaad om worden, nu kan ik dus niet de nieuwe clips van THC en Yes-r kijken bijvoorbeeld, en nog veel meer![]()
Dus diegene die hier verantwoordelijk voor zijn ik hoop dat jullie nooit meer kunnen poepen en dan ontploffen![]()
Wel negers.quote:Op maandag 19 september 2005 18:38 schreef star_gazer het volgende:
In Afrika hebben ze geen muziekzenders
mijn leraar engels van de week. bij de vraag waarom popgroep in het engels vertaalt rockband is.quote:
Misschien iets om te roken?quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef 700MB het volgende:
Wie/wat is THC?
Tuindorp Hustler Clickquote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef 700MB het volgende:
Wie/wat is THC?
Dan is The Box waarschijnlijk voor je eigen bestwil weggehaald.quote:Op maandag 19 september 2005 18:58 schreef 2609 het volgende:
[..]
Tuindorp Hustler Click
www.thcrecordz.nl
duh![]()
Laat me niet lachen. Helft van de tijd zenden ze derderangs kinderseries uit.quote:Op maandag 19 september 2005 16:51 schreef Topmaat het volgende:
The box: the music television YOU control
verklaar je naderquote:Op maandag 19 september 2005 19:04 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dan is The Box waarschijnlijk voor je eigen bestwil weggehaald.
quote:Op maandag 19 september 2005 18:44 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mijn leraar engels van de week. bij de vraag waarom popgroep in het engels vertaalt rockband is.
rock music is a kind of populair music (also called Pop music), populair music can be u2, the rolling stones, vader abraham ore those black criminals who call themselves rappers.
heerlijk:D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |