De users kunnen stemmen, dat staat er ook duidelijk inquote:Op maandag 19 september 2005 11:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In de jury zitten de volgende mensen (alleen maar crew): tonks, Mukie, Remzz, Nuongirl, kLowJow en ijsmeis. Sowieso natuurlijk debiel want je kan ook net als bij Big Brother de stemming in twee delen doen. In dit geval 1 deel van de crew, 1 deel van de users door middel van een poll.
Welke wedstrijd?quote:Op maandag 19 september 2005 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De users kunnen stemmen, dat staat er ook duidelijk in.
En daarna gaat de crew samen beslissen.
En ik wil het niet met een poll doen, omdat je daar makkelijker kan valsspelen als via email.
Dus het gaat best wel eerlijk!
Via de email kan je eerder valsspelen dan via een poll hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De users kunnen stemmen, dat staat er ook duidelijk in.
En daarna gaat de crew samen beslissen.
En ik wil het niet met een poll doen, omdat je daar makkelijker kan valsspelen als via email.
Dus het gaat best wel eerlijk!
Neen, want de mensen moeten hun nick erbij zetten.quote:Op maandag 19 september 2005 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Via de email kan je eerder valsspelen dan via een poll hoor.![]()
Ow die win ik zo dus ik doe niet meequote:Op maandag 19 september 2005 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Let eens op.
Miss en Mister PUB verkiezing!
Die dus.
Hoe dan? Je IP wordt immers geregistreerd.quote:Op maandag 19 september 2005 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, want de mensen moeten hun nick erbij zetten.
En als het verdacht is ga ik controleren of dat klopt!
Dus via een poll kan je makkelijker valsspelen.
En het is o zo simpel om een ander IP te krijgenquote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe dan? Je IP wordt immers geregistreerd.
Proxy's enzo.quote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Flauw heurquote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ow die win ik zo dus ik doe niet mee
Je kunt natuurlijk vanaf een aantal pc's op jezelf stemmen hequote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ach zo.quote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En het is o zo simpel om een ander IP te krijgen.
Dus nee, geen poll. Ik heb het al vaak genoeg zien mislukken.
Oh ja dat is bij ons ook zo...quote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk als je op school zit vanaf een aantal pc's op jezelf stemmen he (hebben in ieder geval op de EUR verschillend IP allemaal, voor zover ik weet)
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk vanaf een aantal pc's op jezelf stemmen he
Dus dan kun je in een uurtje jezelf ff op een dikke voorsprong zettenquote:Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja dat is bij ons ook zo...![]()
Jij zeker?quote:Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Maar er zitten ook genoeg 'nurds' op fok! die er verstand van hebben enzo!
Simpel en effectief.quote:Op maandag 19 september 2005 12:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus dan kun je in een uurtje jezelf ff op een dikke voorsprong zetten
Hehehehequote:
Als enige meisjequote:Op maandag 19 september 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben van het ICT af hoor!
Ik zit tegenwoordig op een Techniek School!
Braaf Fwnkquote:Op maandag 19 september 2005 12:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hehehehe
mja,. ik kijk wel, zoveel foto's van mezelf heb ik niet
En mister Pub op fok is nou niet echt iets om ehhh... trots op te zijn, met mijn 19 jaar
quote:
quote:Áls je de foto's hebt verstuurd mag je niet meer meestemmen, dit om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
Nee hoorquote:Op maandag 19 september 2005 12:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]Dan kan je me zeker uitlachen
Wie zijn de vrouwelijke deelnemers, en wat zijn de prijzen enzo?
het tagje is juist de prijs, dat is het puntquote:Op maandag 19 september 2005 12:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]Dan kan je me zeker uitlachen
Wie zijn de vrouwelijke deelnemers, en wat zijn de prijzen enzo?
Hmm, inderdaad. Daar heb ik niet aan gedachtquote:Op maandag 19 september 2005 12:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry ijsmeis, maar ik vind wel dat je moet kunnen stemmen op leden van het andere geslacht. Dat je niet op jezelf kunt stemmen lijkt me vrij logisch, maar het lijkt me ook dat je mee wilt kunnen kiezen voor wie er wint bij het andere geslacht
Ik vind eerder dat je dan wel mee mag stemmen, alleen niet op jezelf.quote:Op maandag 19 september 2005 12:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry ijsmeis, maar ik vind wel dat je moet kunnen stemmen op leden van het andere geslacht. Dat je niet op jezelf kunt stemmen lijkt me vrij logisch, maar het lijkt me ook dat je mee wilt kunnen kiezen voor wie er wint bij het andere geslacht
Lees dat topic dan...quote:
Zit er nog een meeting in met die vrouwelijke deelnemers?quote:Op maandag 19 september 2005 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor.
Geen idee, die moeten nog komen. (Het is vandaag pas begonnen)
Zeg ik lekker niet.
Dat moet je dan helemaal zelf regelen Fwnkquote:Op maandag 19 september 2005 12:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zit er nog een meeting in met die vrouwelijke deelnemers?![]()
![]()
Doe jij ook mee?quote:Op maandag 19 september 2005 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat moet je dan helemaal zelf regelen Fwnk.
Heel fijnquote:Op maandag 19 september 2005 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad. Daar heb ik niet aan gedacht.
Ik zal het even aanpassen!
Brechtje is te jongquote:Op maandag 19 september 2005 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, ik zit in de jury.
Brechtje doet wel mee![]()
!
Ik moest hem drie keer lezen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heel fijnAlleen de zin loopt nu niet helemaal lekker meer, maar ach.. Daar zal niemand écht over vallen natuurlijk
Net of dat dat iets uitmaaktquote:Op maandag 19 september 2005 12:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie krijgen met Yvonne
Het is dat ik de suggestie zelf gaf voor het veranderen anders had ik dat ook gehadquote:Op maandag 19 september 2005 12:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moest hem drie keer lezen.![]()
Bij mij ook, afgelopen vrijdag ook al trouwensquote:Op maandag 19 september 2005 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
vandaag is het bij mij nog steeds weekend![]()
Ik had de verbetering pas gelezen nadat jij had gemeld dat de zin verbeterd was.quote:Op maandag 19 september 2005 12:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is dat ik de suggestie zelf gaf voor het veranderen anders had ik dat ook gehad
quote:Op maandag 19 september 2005 12:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bij mij ook, afgelopen vrijdag ook al trouwens
Ik denk dat het weer net zo'n succes wordt als destijds. Veel jongens, 2-3 meisjes...quote:
quote:
MaRySe, ijsmeis, Imberr mmmmm.. nog meer suggesties?quote:Op maandag 19 september 2005 12:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer net zo'n succes wordt als destijds. Veel jongens, 2-3 meisjes...![]()
Ik moet morgen om half 8 hier weg en ben 6 uur weer thuisquote:Op maandag 19 september 2005 12:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maarjah, ik moet blij zijn met wat ik heb
Morgen eerste 4 uur vrij
Over morgen ook
Zo![]()
Nee nee, ik doe niet meequote:Op maandag 19 september 2005 12:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
MaRySe, ijsmeis, Imberr mmmmm.. nog meer suggesties?
saaw, Jett en Brechtje.quote:Op maandag 19 september 2005 12:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
MaRySe, ijsmeis, Imberr mmmmm.. nog meer suggesties?
5 nu dus.quote:Op maandag 19 september 2005 12:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
owjah, jij bent jury. Dan houden we er 2 over
Daar zul je een tijdje geen last van hebben, die stijgt als het goed is zo op richting Barcelonaquote:Op maandag 19 september 2005 12:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
saaw, Jett en Brechtje.
En natuurlijk k-Rin als binnenkomer.
ALWEER VRIJquote:Op maandag 19 september 2005 12:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik moet morgen om half 8 hier weg en ben 6 uur weer thuisMaar dan heb ik wel weer woensdag vrij
![]()
Tuurlijk nietquote:Op maandag 19 september 2005 12:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
owjah, jij bent jury. Dan houden we er 2 over
Ach ja, maar donderdag heb ik het wel weer vrij druk, van 9 tot 5. Eigenlijk alle uren, maar denk niet dat dat er in zitquote:Op maandag 19 september 2005 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ALWEER VRIJ
ik heb swoensdag's WEL twee uur les![]()
Dus?quote:Op maandag 19 september 2005 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ik het georganiseerd heb!
!
ik ook, ik moet dan van 8.00 uur tot 16.10 uurquote:Op maandag 19 september 2005 12:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, maar donderdag heb ik het wel weer vrij druk, van 9 tot 5. Eigenlijk alle uren, maar denk niet dat dat er in zit
Dus ik regel al het gedoe met foto's en dergelijkequote:
Dat is balenquote:Op maandag 19 september 2005 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik ook, ik moet dan van 8.00 uur tot 16.10 uur![]()
kinderachtige reactiesquote:Op maandag 19 september 2005 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus ik regel al het gedoe met foto's en dergelijke.
Ik zou het dan oneerlijk/raar vinden als ik aan mijn eigen contest ga meedoen.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Én ik heb geen zin in de kinderachtige reacties als het woord ijsmeis en foto's naar boven komt.
Wie ze wil moet maar even mailenquote:Op maandag 19 september 2005 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
Én ik heb geen zin in de kinderachtige reacties als het woord ijsmeis en foto's naar boven komt.
da's balenquote:Op maandag 19 september 2005 12:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is balen![]()
Ow wacht, ik zou eigenlijk gaan shoppen nu. Nog maar weer op de volgende bus wachten. Kwart voor 1 dus pas weer
Ach ja, moet toch nog alles pakken en heb eigenlijk ook nog wel honger ookquote:
Bak een ei zou ik zeggenquote:Op maandag 19 september 2005 12:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, moet toch nog alles pakken en heb eigenlijk ook nog wel honger ook![]()
Goed idee, maar bij mij duurt dat altijd heel erg lang aangezien ik die altijd met nogal veel beleg bak (kaas, spek, tomaat, ui, paprika en een hele zooi kruidenquote:
EN CURRY!quote:Op maandag 19 september 2005 12:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed idee, maar bij mij duurt dat altijd heel erg lang aangezien ik die altijd met nogal veel beleg bak (kaas, spek, tomaat, ui, paprika en een hele zooi kruiden)
Wel witbrood, geen curryquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 12:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wel witbrood, geen curryDan kun je net zo goed veel peper nemen
schopje CUL dan maar
quote:Op maandag 19 september 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik krijg honger door jullie!
!
* ijsmeis gaat maar eens wat eten!
Het is verschrikkelijk: ik kan koken en ik hoef dat nooit te doen eigenlijkquote:Op maandag 19 september 2005 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar daar heb JIJ weer gelijk in, de kruidenvervangen de curry![]()
Goed idee, bak een eitjequote:Op maandag 19 september 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik krijg honger door jullie!
!
* ijsmeis gaat maar eens wat eten!
moet jij niet opschietenquote:Op maandag 19 september 2005 12:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk: ik kan koken en ik hoef dat nooit te doen eigenlijk
Strak planquote:Op maandag 19 september 2005 12:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
moet jij niet opschieten
Het is bijna 12.45 uur![]()
ben je nou wegquote:
dag Ulreazj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 12:41 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Maakt je anders ook niks uit Frank.![]()
![]()
Hou wordt?quote:Op maandag 19 september 2005 13:06 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hallo.![]()
@RaymanNL
Dat er weer gepost wordt?
Woon er wel maar niet van oorsprong.quote:Op maandag 19 september 2005 13:11 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Goud. Met tie dan?
Vraagje: Toch geen Groninger of wel?![]()
Jerry doe normaalquote:Op maandag 19 september 2005 13:11 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Goud. Met tie dan?
Vraagje: Toch geen Groninger of wel?![]()
Ah ok dan. Ik ben wel van oorsprong Groninger.quote:Op maandag 19 september 2005 13:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Woon er wel maar niet van oorsprong.
In een vuilnisbakquote:Op maandag 19 september 2005 13:13 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ah ok dan. Ik ben wel van oorsprong Groninger.![]()
Waar woon je dan? Als je dat publiekelijk wilt maken?![]()
Je moet je muil houwe helmjostiquote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Doe ik. Doe jij dat eens een keer.![]()
![]()
Fwnk!, Fwnk!, Fwnk! eerderquote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh. "Jerry! Jerry! Jerry!"
Nee ze is nu even voor mijquote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
Oeh. "Jerry! Jerry! Jerry!"
Zelfs je moeder is niet zo pauper als jij bentquote:Op maandag 19 september 2005 13:15 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Pfff. Woord heb je ook van Fok! of niet?
Kansloze aap.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 13:16 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg koters. Geef elkaar een kusje.
Mijn tekst, en je neemt het nog verkeerd over ook nog.quote:Op maandag 19 september 2005 13:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zelfs je moeder is niet zo pauper als jij bent
Nu Groningen, zoals je in m'n profiel kan zien. Van oorsprong Almeloooooo.quote:Op maandag 19 september 2005 13:13 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ah ok dan. Ik ben wel van oorsprong Groninger.![]()
Waar woon je dan? Als je dat publiekelijk wilt maken?![]()
Hoe was hij dan?quote:Op maandag 19 september 2005 13:17 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Mijn tekst, en je neemt het nog verkeerd over ook nog.![]()
Haha, rustig maar hoor Ijsmeis. Zo doen we altijd hier in de klas.![]()
inderdaad, maar ik ben aan het afwassen nu, dus ik ben nog even druk, dus nu ben ik er ook halfquote:Op maandag 19 september 2005 13:06 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hallo.![]()
@RaymanNL
Dat er weer gepost wordt?
Ok cool.quote:Op maandag 19 september 2005 13:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu Groningen, zoals je in m'n profiel kan zien. Van oorsprong Almeloooooo.
Dat is dus niet cool. Het is hier veel te rustig.quote:Op maandag 19 september 2005 13:18 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ok cool.
@RaymanNL
Tijdens het afwassen nog fokken!![]()
Gisterr was je toch ook al bezig?quote:Op maandag 19 september 2005 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een vage schoolopdracht heb ik!
Doe es vertellen.quote:Op maandag 19 september 2005 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een vage schoolopdracht heb ik!
tuurlijk, straks mis ik nog ietsquote:Op maandag 19 september 2005 13:18 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ok cool.
@RaymanNL
Tijdens het afwassen nog fokken!![]()
Nee? Niet dat ik weetquote:
Nou, ik moet 5 voorwerpen uit 5 verschillende stijlperiodes zoeken.quote:
quote!quote:Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Fwnk het volgende:
jerry quote me!
Netjesquote:Op maandag 19 september 2005 13:34 schreef RaymanNL het volgende:
YES! MISSIE VOLTOOID!
De afwas is klaar
en dat in slecht een uur!
Nu maar aankleden en wachten tot me moeder thuis is met geld voor de kapper![]()
Hier staat geen deadline op.quote:Op maandag 19 september 2005 13:25 schreef Jaguarized het volgende:
En dat moet voor wanneer af?
Ik zal er rekening mee houden dat je zo druk bentquote:Op maandag 19 september 2005 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En fwnk, houd het eens in 1 post alstublief. Dankuwel.
Succes.quote:Op maandag 19 september 2005 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier staat geen deadline op.
Maar die lerares kennende zegt ze deze week ineens "Volgende week moeten jullie het inleveren! "
Maarja, ik maak vandaag gewoon ongeveer de helft af en dan ga ik verder met de andere opdrachten.
Want ik heb nog véééél meer huiswerk. *grmbl*
En fwnk, houd het eens in 1 post alstublief. Dankuwel.
Mits vrouwenquote:Op maandag 19 september 2005 14:26 schreef Brechtje het volgende:
Doen jullie mee met de Miss en Mr Pub verkiezing?
quote:Op maandag 19 september 2005 14:55 schreef MaRySe het volgende:
IK HEB MIJN 1E BAL GERAAKT MET SOFTBALLLLLLLL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn klas is er juist heel goed inquote:Op maandag 19 september 2005 14:56 schreef brainster het volgende:
[..]
In de tweede kregen we een hele preek omdat we allemaal geen softbal konden spelen
Wij heerschen in unihockeyquote:Op maandag 19 september 2005 14:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn klas is er juist heel goed in![]()
![]()
we winnen ook altijd van de andere klassen![]()
Hoi!quote:Op maandag 19 september 2005 14:26 schreef Brechtje het volgende:
Neen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:26 schreef Brechtje het volgende:
quote:
thanks, but no thanksquote:In de jury zitten de volgende mensen (alleen maar crew ): tonks, Mukie, Remzz, Nuongirl, kLowJow en ijsmeis.
Jij ook al niet vanwege de crew?quote:
Vanwege ijsmeis denk ik zoquote:Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij ook al niet vanwege de crew?
Nah ik weet niet 't zijn wel dikke vrienden die crew.quote:Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dikke vrienden met jou of dikke vrienden met elkaar?quote:Op maandag 19 september 2005 15:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nah ik weet niet 't zijn wel dikke vrienden die crew.
Maar ik zou sowieso al niet mee doen
Waar slaat dat op?quote:
Vanwege de crew?quote:Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bewijzen danquote:Op maandag 19 september 2005 15:18 schreef Renesite het volgende:
Ik doe sowiezo niet mee.
Ben al mooi van mezelf![]()
Hoezo niet dan?quote:Op maandag 19 september 2005 15:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee hoor maar het lijkt mij niet zo een partijdige jury
Ze doet zelf meequote:Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
waarom zit Brechteld eig niet in de jury?
Ja gewoon een gevoelquote:
Had ik geen zin in eigelijk, en omdat ik misschien zelf ook wou meedoen en dan kan ik niet ook in de jury zitten. Maar dan moet ik eerst nog duidelijke foto maken.quote:Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef Imberr het volgende:
waarom zit Brechteld eig niet in de jury?
Ja maar dan doen er haast niemand meer mee, nu al niet.quote:Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja gewoon een gevoelMaar las net dat de users ook gingen stemmen?
Aan de andere kant, is juist wel leuk om allemaal pubers in de jury te doen
quote:Op maandag 19 september 2005 15:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja gewoon een gevoelMaar las net dat de users ook gingen stemmen?
Aan de andere kant, is juist wel leuk om allemaal pubers in de jury te doen
De gene die ik ervan ken zijn jij tonks en mikkie en jullie posten in dezelfde topics etc.quote:Op maandag 19 september 2005 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. De users mogen als eerste stemmen
!
Daarna gaat de crew om en om stemmen. En wie dán de meeste stemmen heeft wint.
En ik neem aan dat de crew niet zo erg afwijkt van de users!
Dus ik snap niet waarom mensen niet meedoen 'vanwege de crew'.
Ja die post was eerder dan dat ik het lasquote:Op maandag 19 september 2005 15:26 schreef Brechtje het volgende:
[..]
ik moet eerst nog een duidelijke MAKEN. :p
Ik zal er eens over nadenken.quote:
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Op maandag 19 september 2005 15:18 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?![]()
![]()
Daar kan ik écht niet meer tegen.
Daar zijn ze allang niet meer mee bezigquote:Op maandag 19 september 2005 15:28 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan![]()
Het is nou wel "leuk" geweest, Ijsmeis bashen...
Lees je anders even in..quote:Op maandag 19 september 2005 15:28 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ik bash nietquote:Op maandag 19 september 2005 15:28 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Ja, tonks post toevallig in ONZ, ik ook.quote:Op maandag 19 september 2005 15:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
De gene die ik ervan ken zijn jij tonks en mikkie en jullie posten in dezelfde topics etc.
Uh ja maar ik wist dus alleen jullie 3 en dan lijkt het voor mij net een kliekjequote:Op maandag 19 september 2005 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, tonks post toevallig in ONZ, ik ook.
Mukie post toevallig in PTA, ik ook.
Remzz komt van GAD, daar post ik niet zo vaak.
Nuongirl komt van C&H, daar post ik nooit.
kLowJow komt van NWS, daar post ik ook amper.
Ik heb gewoon achter de schermen gevraagd of er mensen zijn die in de jury wilden.
Deze wilden helpen, nou dan vind ik het best!
Niks geen vriendjespolitiek of dergelijke. Daar houd ik zelf ook niet van.
Dan heb ik nu uitgelegd dat dat niet zo isquote:Op maandag 19 september 2005 15:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uh ja maar ik wist dus alleen jullie 3 en dan lijkt het voor mij net een kliekje
Uit alle crewleden moest nou juist tonks worden gekozen? Was er dan helemaal niemand anders meer?quote:Op maandag 19 september 2005 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, tonks post toevallig in ONZ, ik ook.
Mukie post toevallig in PTA, ik ook.
Remzz komt van GAD, daar post ik niet zo vaak.
Nuongirl komt van C&H, daar post ik nooit.
kLowJow komt van NWS, daar post ik ook amper.
Ik heb gewoon achter de schermen gevraagd of er mensen zijn die in de jury wilden.
Deze wilden helpen, nou dan vind ik het best!
Niks geen vriendjespolitiek of dergelijke. Daar houd ik zelf ook niet van.
Ik ga niet kiezen.quote:Op maandag 19 september 2005 15:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uit alle crewleden moest je nou juist tonks kiezen? Was er dan helemaal niemand anders meer?
Ja weet ik.quote:Op maandag 19 september 2005 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan heb ik nu uitgelegd dat dat niet zo is.
Ik had mijn reactie ook al gewijzigd in "tonks gekozen moest worden" dus niet specifiek gericht op jou.quote:Op maandag 19 september 2005 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga niet kiezen.
Ik pakte de eerste 4 mensen die zich vrijwillig meldden.
En daar zat tonks ook bij.
Waarom niet?quote:Op maandag 19 september 2005 15:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had mijn reactie ook al gewijzigd in "tonks gekozen moest worden" dus niet specifiek gericht op jou.Maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat tonks het doet omdat het hem zo leuk lijkt.
welgeteld 0.quote:Op maandag 19 september 2005 15:43 schreef brainster het volgende:
Zijn er al veel mensen die hun foto's hebben ingestuurd?
Gefeliciteerd?quote:Op maandag 19 september 2005 15:54 schreef MaRySe het volgende:
moet even cadeautje halen voor mijn mama
Veel plezierquote:Op maandag 19 september 2005 15:54 schreef MaRySe het volgende:
moet even cadeautje halen voor mijn mama
Ehh, een sjaal?quote:Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef MaRySe het volgende:
Dank je
Was een "verkapte-weten-jullie-soms-iets-post"
Een dildo is zeker een te afgezaagde replyquote:Op maandag 19 september 2005 15:56 schreef MaRySe het volgende:
Dank je
Was een "verkapte-weten-jullie-soms-iets-post"
daar kan je heel makkelijk een opmerking op maken als: een andere dochter ofzo?quote:Op maandag 19 september 2005 15:59 schreef brainster het volgende:
Of net dat ene wat ze altijd al had willen hebben.
Daar dacht ik niet eens aanquote:Op maandag 19 september 2005 16:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
daar kan je heel makkelijk een opmerking op maken als: een andere dochter ofzo?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 16:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
daar kan je heel makkelijk een opmerking op maken als: een andere dochter ofzo?![]()
![]()
![]()
Daarvoor ben je ook 14 / 15quote:Op maandag 19 september 2005 16:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
t is ook wel n erg puberale opmerking![]()
Daarom zitten we ook in PUBquote:Op maandag 19 september 2005 16:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
t is ook wel n erg puberale opmerking![]()
Ik heb mijn TPG sjaal gehouden.quote:Op maandag 19 september 2005 15:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh, een sjaal?. Alvast voor de koude winterdagen
.
Ben jij maryse haar moeder?quote:Op maandag 19 september 2005 16:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb mijn TPG sjaal gehouden.![]()
Persoonlijk vind ik dat te snel geoordeeld.quote:Op maandag 19 september 2005 16:26 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist maar eens opgebeld naar mijn stageplek aangezien ze zelf niet terugbellen. Blijkt dat men nog iemand anders heeft uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Ze komt woensdagmiddag en dan voor vijf uur word ik teruggebeld. Persoonlijk vind ik het een beetje een vreemde situatie dat er nu nog iemand wordt uitgenodigd terwijl ik de persoon ben met de kwaliteiten en dat ik eigenlijk afgelopen vrijdag al teruggebeld had moeten worden.
Tssquote:Op maandag 19 september 2005 16:26 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist maar eens opgebeld naar mijn stageplek aangezien ze zelf niet terugbellen. Blijkt dat men nog iemand anders heeft uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Ze komt woensdagmiddag en dan voor vijf uur word ik teruggebeld. Persoonlijk vind ik het een beetje een vreemde situatie dat er nu nog iemand wordt uitgenodigd terwijl ik de persoon ben met de kwaliteiten en dat ik eigenlijk afgelopen vrijdag al teruggebeld had moeten worden.
En als je pech heb mag jij nog opzoek gaan naar een andere stage plekquote:Op maandag 19 september 2005 16:26 schreef Jaguarized het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 16:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
En als je pech heb mag jij nog opzoek gaan naar een andere stage plek![]()
Dat valt erg mee. Er waren 7 mensen voor mij en die waren allemaal al afgewezen.quote:Op maandag 19 september 2005 16:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat te snel geoordeeld.
Nogal ja.quote:Op maandag 19 september 2005 16:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
Tssstelletje paupers
![]()
maar tis wel vaag ja![]()
Wacht maar tot jij later in de grote mensen wereld komt en moet gaan solliciteren, dan zet je er wel een andere smilie achter.quote:Op maandag 19 september 2005 16:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
En als je pech heb mag jij nog opzoek gaan naar een andere stage plek![]()
Ik heb ook geen stage plek nodigquote:Op maandag 19 september 2005 16:30 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Valt wel mee ws, als jij idd de kwaliteiten hebt dan is er niets aan de jhand toch?
Ja dus? Daar heb ik toch niks aan?quote:Op maandag 19 september 2005 16:33 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik heb ook geen stage plek nodig(nog niet)
Maar de andere kandidaat is een vrouw...![]()
Grouphug!quote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef Imberr het volgende:
boh, tis echt koud hier![]()
* Imberr doet brrr
Ik heb al genoeg gesolliciteerd om te weten dat het best klote is om zo'n plek te krijgenquote:Op maandag 19 september 2005 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij later in de grote mensen wereld komt en moet gaan solliciteren, dan zet je er wel een andere smilie achter.![]()
![]()
Trek een trui aanquote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef Imberr het volgende:
boh, tis echt koud hier![]()
* Imberr doet brrr
Dan weet je ook wel dat diequote:Op maandag 19 september 2005 16:36 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gesolliciteerd om te weten dat het best klote is om zo'n plek te krijgen![]()
ik heb al een vest aan en de zon schijnt hier ook maar nog is t koudquote:Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Trek een trui aan![]()
Hier schijnt de zon lekker![]()
Was ook niet voor/tegen jou bedoeldquote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja dus? Daar heb ik toch niks aan?
quote:Op maandag 19 september 2005 16:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan weet je ook wel dat diesmilie echt helemaal nergens op slaat en mij niet bepaald vrolijker maakt.
Vroeger jongen, vroeger vulden we topics in 20 minutenquote:Op maandag 19 september 2005 16:43 schreef Ulreazj het volgende:
Hoe het topic staat hier in één keer al vol als je paar uur weg bent. :S
Niet ziek worden he?quote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb al een vest aan en de zon schijnt hier ook maar nog is t koud![]()
quote:
Heb net bosje bloemen gekocht moet nog iets echts kopen.quote:Op maandag 19 september 2005 15:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Een dildo is zeker een te afgezaagde reply
Bosje bloemen ofzo, leuk boek, dunno
dat is iig wat ik mijn mams meestal geef
Wanneer is ze jarig?quote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Heb net bosje bloemen gekocht moet nog iets echts kopen.
Wie is DP? Ik ken alleen DD, Dubbeldrank.quote:Op maandag 19 september 2005 16:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vroeger jongen, vroeger vulden we topics in 20 minuten
Dat was overingens nog met DP en zijn kliekje, dan hadden we tussen 00.00 en 0100 4 topics gemaakt ofzo
Dat is ook wel lekkerquote:Op maandag 19 september 2005 16:45 schreef Imberr het volgende:
[..]zei men moeder gister ook al
denk dat ik t wel maar ga worden, iig minstens 1 dag geen school
![]()
![]()
![]()
dd is ook deaddoll en duncandeathquote:Op maandag 19 september 2005 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wie is DP? Ik ken alleen DD, Dubbeldrank.
Oh die.quote:Op maandag 19 september 2005 16:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
dd is ook deaddoll en duncandeath![]()
Donald_Dick heb je ook nogquote:Op maandag 19 september 2005 16:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
dd is ook deaddoll en duncandeath![]()
DePresidentquote:Op maandag 19 september 2005 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wie is DP? Ik ken alleen DD, Dubbeldrank.
quote:Just InEs.. zegt:
:S![]()
Just InEs.. zegt:
Just InEs.. zegt:
![]()
× ..*Inge*.. × zegt:
smileypost! ban!
(srry, fokverslaving)
Wat is je msn?quote:Op maandag 19 september 2005 16:52 schreef Imberr het volgende:
Just InEs.. zegt:
:S![]()
Just InEs.. zegt:
Just InEs.. zegt:
![]()
× ..*Inge*.. × zegt:
smileypost! ban!
(srry, fokverslaving)
![]()
de smileys zijn msn-smileys opna
quote:
Ver voor onze tijd ja. Toen hij hier nog niet meepostte zeker.quote:Op maandag 19 september 2005 16:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
DePresident
Voor jullie tijd waarschijnlijk
Dag Imberrquote:Op maandag 19 september 2005 16:59 schreef Imberr het volgende:
[..]ik ga em toch maar weer in me profiel zetten anders moet ik em hier blijven zeggen
![]()
zoeffzoefapenstaartjehotmailpuntcom
quote:Op maandag 19 september 2005 16:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ver voor onze tijd ja. Toen hij hier nog niet meepostte zeker.![]()
Ik heb die gast nog niet in PUBSC gezien?quote:
Die gast is nu nieuwsposter bij GS. En hij had een permban ofzo?quote:Op maandag 19 september 2005 17:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb die gast nog niet in PUBSC gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |