De users kunnen stemmen, dat staat er ook duidelijk inquote:Op maandag 19 september 2005 11:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In de jury zitten de volgende mensen (alleen maar crew): tonks, Mukie, Remzz, Nuongirl, kLowJow en ijsmeis. Sowieso natuurlijk debiel want je kan ook net als bij Big Brother de stemming in twee delen doen. In dit geval 1 deel van de crew, 1 deel van de users door middel van een poll.
Welke wedstrijd?quote:Op maandag 19 september 2005 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De users kunnen stemmen, dat staat er ook duidelijk in.
En daarna gaat de crew samen beslissen.
En ik wil het niet met een poll doen, omdat je daar makkelijker kan valsspelen als via email.
Dus het gaat best wel eerlijk!
Via de email kan je eerder valsspelen dan via een poll hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De users kunnen stemmen, dat staat er ook duidelijk in.
En daarna gaat de crew samen beslissen.
En ik wil het niet met een poll doen, omdat je daar makkelijker kan valsspelen als via email.
Dus het gaat best wel eerlijk!
Neen, want de mensen moeten hun nick erbij zetten.quote:Op maandag 19 september 2005 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Via de email kan je eerder valsspelen dan via een poll hoor.![]()
Ow die win ik zo dus ik doe niet meequote:Op maandag 19 september 2005 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Let eens op.
Miss en Mister PUB verkiezing!
Die dus.
Hoe dan? Je IP wordt immers geregistreerd.quote:Op maandag 19 september 2005 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, want de mensen moeten hun nick erbij zetten.
En als het verdacht is ga ik controleren of dat klopt!
Dus via een poll kan je makkelijker valsspelen.
En het is o zo simpel om een ander IP te krijgenquote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe dan? Je IP wordt immers geregistreerd.
Proxy's enzo.quote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Flauw heurquote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ow die win ik zo dus ik doe niet mee
Je kunt natuurlijk vanaf een aantal pc's op jezelf stemmen hequote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ach zo.quote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En het is o zo simpel om een ander IP te krijgen.
Dus nee, geen poll. Ik heb het al vaak genoeg zien mislukken.
Oh ja dat is bij ons ook zo...quote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk als je op school zit vanaf een aantal pc's op jezelf stemmen he (hebben in ieder geval op de EUR verschillend IP allemaal, voor zover ik weet)
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk vanaf een aantal pc's op jezelf stemmen he
Dus dan kun je in een uurtje jezelf ff op een dikke voorsprong zettenquote:Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja dat is bij ons ook zo...![]()
Jij zeker?quote:Op maandag 19 september 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Maar er zitten ook genoeg 'nurds' op fok! die er verstand van hebben enzo!
Simpel en effectief.quote:Op maandag 19 september 2005 12:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus dan kun je in een uurtje jezelf ff op een dikke voorsprong zetten
Hehehehequote:
Als enige meisjequote:Op maandag 19 september 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben van het ICT af hoor!
Ik zit tegenwoordig op een Techniek School!
Braaf Fwnkquote:Op maandag 19 september 2005 12:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hehehehe
mja,. ik kijk wel, zoveel foto's van mezelf heb ik niet
En mister Pub op fok is nou niet echt iets om ehhh... trots op te zijn, met mijn 19 jaar
quote:
quote:Áls je de foto's hebt verstuurd mag je niet meer meestemmen, dit om alles zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.
Nee hoorquote:Op maandag 19 september 2005 12:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]Dan kan je me zeker uitlachen
Wie zijn de vrouwelijke deelnemers, en wat zijn de prijzen enzo?
het tagje is juist de prijs, dat is het puntquote:Op maandag 19 september 2005 12:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]Dan kan je me zeker uitlachen
Wie zijn de vrouwelijke deelnemers, en wat zijn de prijzen enzo?
Hmm, inderdaad. Daar heb ik niet aan gedachtquote:Op maandag 19 september 2005 12:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry ijsmeis, maar ik vind wel dat je moet kunnen stemmen op leden van het andere geslacht. Dat je niet op jezelf kunt stemmen lijkt me vrij logisch, maar het lijkt me ook dat je mee wilt kunnen kiezen voor wie er wint bij het andere geslacht
Ik vind eerder dat je dan wel mee mag stemmen, alleen niet op jezelf.quote:Op maandag 19 september 2005 12:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry ijsmeis, maar ik vind wel dat je moet kunnen stemmen op leden van het andere geslacht. Dat je niet op jezelf kunt stemmen lijkt me vrij logisch, maar het lijkt me ook dat je mee wilt kunnen kiezen voor wie er wint bij het andere geslacht
Lees dat topic dan...quote:
Zit er nog een meeting in met die vrouwelijke deelnemers?quote:Op maandag 19 september 2005 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor.
Geen idee, die moeten nog komen. (Het is vandaag pas begonnen)
Zeg ik lekker niet.
Dat moet je dan helemaal zelf regelen Fwnkquote:Op maandag 19 september 2005 12:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zit er nog een meeting in met die vrouwelijke deelnemers?![]()
![]()
Doe jij ook mee?quote:Op maandag 19 september 2005 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat moet je dan helemaal zelf regelen Fwnk.
Heel fijnquote:Op maandag 19 september 2005 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad. Daar heb ik niet aan gedacht.
Ik zal het even aanpassen!
Brechtje is te jongquote:Op maandag 19 september 2005 12:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, ik zit in de jury.
Brechtje doet wel mee![]()
!
Ik moest hem drie keer lezen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heel fijnAlleen de zin loopt nu niet helemaal lekker meer, maar ach.. Daar zal niemand écht over vallen natuurlijk
Net of dat dat iets uitmaaktquote:Op maandag 19 september 2005 12:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie krijgen met Yvonne
Het is dat ik de suggestie zelf gaf voor het veranderen anders had ik dat ook gehadquote:Op maandag 19 september 2005 12:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moest hem drie keer lezen.![]()
Bij mij ook, afgelopen vrijdag ook al trouwensquote:Op maandag 19 september 2005 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
vandaag is het bij mij nog steeds weekend![]()
Ik had de verbetering pas gelezen nadat jij had gemeld dat de zin verbeterd was.quote:Op maandag 19 september 2005 12:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is dat ik de suggestie zelf gaf voor het veranderen anders had ik dat ook gehad
quote:Op maandag 19 september 2005 12:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bij mij ook, afgelopen vrijdag ook al trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |