nee natuurlijk niet, dat snap je toch welquote:Op maandag 19 september 2005 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Dus ze zetten het in hun msn-naam maar niet iedereen hoeft het te weten
quote:Op maandag 19 september 2005 12:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
een roze koek
gewoon negerenquote:Op maandag 19 september 2005 12:48 schreef Moffel het volgende:
Hebben ze weer een "probleem"waarmee ze dan te koop lopen d.m.v MSN-naam enz enz, vraag je ernaar, krijg je weer als antwoord, laat me maar even, dat hoeft niet iedereen te weten!!
Ah, dat soort mensen bied ik altijd een mesje aan. Ze snappen het alleen nooitquote:Op maandag 19 september 2005 12:48 schreef Moffel het volgende:
Ik ben zelf bijna 15 jaar alt en ga met vele 14 jarigen om, dan zijn er van die tutjes tussen die denken dat ze wel 40 zijn, en die zich bezig houden met allemaal van die volwassen dingen, en zo praten ze ook , alsof ze je moeder zijn!!
Hebben ze weer een "probleem"waarmee ze dan te koop lopen d.m.v MSN-naam enz enz, vraag je ernaar, krijg je weer als antwoord, laat me maar even, dat hoeft niet iedereen te weten!! SJONGE JONGE, moest k ff kwijt:P
'Bijna 15'quote:Op maandag 19 september 2005 12:48 schreef Moffel het volgende:
Ik ben zelf bijna 15 jaar alt en ga met vele 14 jarigen om, dan zijn er van die tutjes tussen die denken dat ze wel 40 zijn, en die zich bezig houden met allemaal van die volwassen dingen, en zo praten ze ook , alsof ze je moeder zijn!!
Oh.. gewoon een irritante duitser...quote:Op maandag 19 september 2005 12:48 schreef Moffel het volgende:
Ik ben zelf bijna 15 jaar alt
Glacééquote:Op maandag 19 september 2005 12:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Damn neem een glaasje ranja en een roze koek man!![]()
mijn adviesquote:Op maandag 19 september 2005 13:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die gaat het nog moeilijk krijgen!
Potentieel gothic?![]()
Jij 15, zij 14.quote:Op maandag 19 september 2005 12:48 schreef Moffel het volgende:
Hebben ze weer een "probleem"waarmee ze dan te koop lopen d.m.v MSN-naam enz enz, vraag je ernaar, krijg je weer als antwoord, laat me maar even, dat hoeft niet iedereen te weten!! SJONGE JONGE, moest k ff kwijt:P
terminis.quote:Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef Steve-O het volgende:
Contradictio in termus Om maar ff intelligent te doen .
14 jaar en volwassen gaan niet samen
in terminisquote:Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef Steve-O het volgende:
Contradictio in termus Om maar ff intelligent te doen .
quote:Op maandag 19 september 2005 13:24 schreef mgerben het volgende:
[..]
Jij 15, zij 14.
Wow. hoe ga je om met die kloof?
hij is 14 en zijn vriendjes ookquote:Ik ben zelf bijna 15 jaar alt en ga met vele 14 jarigen om
Mag die nog nietquote:Op maandag 19 september 2005 14:06 schreef Garion het volgende:
Pak een pilsje en relax.
Komt door google die gaf nix anders aanquote:Op maandag 19 september 2005 13:34 schreef JDude het volgende:
[..]
in terminis
Als je intelligent doet, doe het dan goed.
quote:Op maandag 19 september 2005 13:32 schreef Radjesh het volgende:
dont worry about a thing, cause every little thing is gonna be alright
"ik heb vaker sex gehad dan mijn buurmeisje van 24, en zij is fotomodel"quote:Op maandag 19 september 2005 15:04 schreef hond_in_de_goot het volgende:
"Dat ik een vriend van 23 heb maakt niet uit. Ik ben misschien nog maar 14, maar eigenlijk heel erg volwassen. Ik heb al erg veel levenservaring."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |