nee natuurlijk niet, dat snap je toch welquote:Op maandag 19 september 2005 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Dus ze zetten het in hun msn-naam maar niet iedereen hoeft het te weten
quote:Op maandag 19 september 2005 12:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
een roze koek
gewoon negerenquote:Op maandag 19 september 2005 12:48 schreef Moffel het volgende:
Hebben ze weer een "probleem"waarmee ze dan te koop lopen d.m.v MSN-naam enz enz, vraag je ernaar, krijg je weer als antwoord, laat me maar even, dat hoeft niet iedereen te weten!!
Ah, dat soort mensen bied ik altijd een mesje aan. Ze snappen het alleen nooitquote:Op maandag 19 september 2005 12:48 schreef Moffel het volgende:
Ik ben zelf bijna 15 jaar alt en ga met vele 14 jarigen om, dan zijn er van die tutjes tussen die denken dat ze wel 40 zijn, en die zich bezig houden met allemaal van die volwassen dingen, en zo praten ze ook , alsof ze je moeder zijn!!
Hebben ze weer een "probleem"waarmee ze dan te koop lopen d.m.v MSN-naam enz enz, vraag je ernaar, krijg je weer als antwoord, laat me maar even, dat hoeft niet iedereen te weten!! SJONGE JONGE, moest k ff kwijt:P
'Bijna 15'quote:Op maandag 19 september 2005 12:48 schreef Moffel het volgende:
Ik ben zelf bijna 15 jaar alt en ga met vele 14 jarigen om, dan zijn er van die tutjes tussen die denken dat ze wel 40 zijn, en die zich bezig houden met allemaal van die volwassen dingen, en zo praten ze ook , alsof ze je moeder zijn!!
Oh.. gewoon een irritante duitser...quote:Op maandag 19 september 2005 12:48 schreef Moffel het volgende:
Ik ben zelf bijna 15 jaar alt
Glacééquote:Op maandag 19 september 2005 12:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Damn neem een glaasje ranja en een roze koek man!![]()
mijn adviesquote:Op maandag 19 september 2005 13:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die gaat het nog moeilijk krijgen!
Potentieel gothic?![]()
Jij 15, zij 14.quote:Op maandag 19 september 2005 12:48 schreef Moffel het volgende:
Hebben ze weer een "probleem"waarmee ze dan te koop lopen d.m.v MSN-naam enz enz, vraag je ernaar, krijg je weer als antwoord, laat me maar even, dat hoeft niet iedereen te weten!! SJONGE JONGE, moest k ff kwijt:P
terminis.quote:Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef Steve-O het volgende:
Contradictio in termus Om maar ff intelligent te doen .
14 jaar en volwassen gaan niet samen
in terminisquote:Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef Steve-O het volgende:
Contradictio in termus Om maar ff intelligent te doen .
quote:Op maandag 19 september 2005 13:24 schreef mgerben het volgende:
[..]
Jij 15, zij 14.
Wow. hoe ga je om met die kloof?
hij is 14 en zijn vriendjes ookquote:Ik ben zelf bijna 15 jaar alt en ga met vele 14 jarigen om
Mag die nog nietquote:Op maandag 19 september 2005 14:06 schreef Garion het volgende:
Pak een pilsje en relax.
Komt door google die gaf nix anders aanquote:Op maandag 19 september 2005 13:34 schreef JDude het volgende:
[..]
in terminis
Als je intelligent doet, doe het dan goed.
quote:Op maandag 19 september 2005 13:32 schreef Radjesh het volgende:
dont worry about a thing, cause every little thing is gonna be alright
"ik heb vaker sex gehad dan mijn buurmeisje van 24, en zij is fotomodel"quote:Op maandag 19 september 2005 15:04 schreef hond_in_de_goot het volgende:
"Dat ik een vriend van 23 heb maakt niet uit. Ik ben misschien nog maar 14, maar eigenlijk heel erg volwassen. Ik heb al erg veel levenservaring."
Dan heb je je aandacht weer gehad en kun je er weer een dag tegen aan?quote:Op maandag 19 september 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
TS klaagt ergens over. Dat wil nog niet zeggen dat TS een probleem heeft.
Overigens heb ik zelf ook wel eens iets in mijn msn naam staan.
Maar als 20 mensen vragen wat het betekend of iets dergelijks ben ik het ook wel zat.
Maar meestal haal ik het dan direct uit mijn naam.
Opgelost.
Jij mag het een aandachtsbericht noemen.quote:Op maandag 19 september 2005 16:18 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan heb je je aandacht weer gehad en kun je er weer een dag tegen aan?
* Pakspul vind aandacht berichten in msn-namen zielig![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 16:02 schreef Sport_Life het volgende:
Misschien moet je eens met brechtje praten, die is net zo volgens mij.
Laatst stond er anders Ziek. ofzo bij jequote:Op maandag 19 september 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij mag het een aandachtsbericht noemen.
Ik noem het een infobericht!
Ik ga ook absoluut niet iets in de trant van "Ik ben zieeeeeeek!" in mijn msn-naam tikken
.
Grapjasquote:Op maandag 19 september 2005 16:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Laatst stond er anders Ziek. ofzo bij je
ijsmeis ~~~(L)~pff wat een heisa om die tieten van mij zeg :/ ~,~'~<@ has changed nick into annequote:Op maandag 19 september 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
Maar als 20 mensen vragen wat het betekend of iets dergelijks ben ik het ook wel zat.
quote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef Herald het volgende:
[..]
ijsmeis ~~~(L)~pff wat een heisa om die tieten van mij zeg :/ ~,~'~<@ has changed nick into anne
Kilo aandacht was weer binnenquote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef Herald het volgende:
[..]
ijsmeis ~~~(L)~pff wat een heisa om die tieten van mij zeg :/ ~,~'~<@ has changed nick into anne
quote:Op maandag 19 september 2005 16:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Grapjas.
Er staat al meer dan een week "Q-Base was tof!".
En op de andere staat alleen mijn nick "ijsmeis".
(F)(L)iJsMeIsJUuH(L)(F)wAt Un hEiSa oM eEn PaAr FowToWtJuUhHs :| :| :|quote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef Herald het volgende:
[..]
Ik kan het zelf amper lezenquote:Op maandag 19 september 2005 16:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
[b] (F)(L)iJsMeIsJUuH(L)(F)wAt Un hEiSa oM eEn PaAr FowToWtJuUhHs :| :| :|![]()
![]()
LuPh JoE TiMmMuTjUuHhH!1(L) (L) (K) (K) (F) (F)
omdat de nick dáárvoor zo negatief werd opgepakt, want het begon met ijsmeis *dankzij mijn ex ben ik nu blauw*quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 16:29 schreef Herald het volgende:
[..]
omdat de nick dáárvoor zo negatief werd opgepakt, want het begon met ijsmeis *dankzij mijn ex ben ik nu blauw*
Logisch....als je daarmee de koffer induikt breek je al haar botten.quote:Op maandag 19 september 2005 16:01 schreef alsem het volgende:
[..]
"ik heb vaker sex gehad dan mijn buurmeisje van 24, en zij is fotomodel"
Beetje teweinig zuurstof bij de geboorte hebben kan gebeurenquote:Op maandag 19 september 2005 16:32 schreef cerror het volgende:
Ik voel me 14 maar ik ben 22...
Ook nogal frappant niet?
Of de placenta zat een beetje strak om m'n cranium.quote:Op maandag 19 september 2005 16:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Beetje teweinig zuurstof bij de geboorte hebben kan gebeuren![]()
Jij bent toch ook 14 ofzoquote:Op maandag 19 september 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
TS klaagt ergens over. Dat wil nog niet zeggen dat TS een probleem heeft.
Opgelost.
Dat beschouw ik als een complimentquote:Op maandag 19 september 2005 18:01 schreef Chriz2k het volgende:
Je begint Noliustrekjes te krijgen.
Reine claude siroopquote:Op maandag 19 september 2005 13:12 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Glacéé![]()
En groene ranja met een rietje![]()
En na een weekje of wat weer een (U)quote:Op maandag 19 september 2005 14:47 schreef Maikuuul het volgende:het ergste vind ik de (K) (F) en (L) in hun nickname
quote:Op maandag 19 september 2005 12:49 schreef alsem het volgende:
dude, ga pokemon kijken..
Net als je moeder vroegah.quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef MrDrako het volgende:
Jonge van 18: Ik neuk meisjes van 13 want die zijn nog lekker strak en onschuldig
en ga jij maar doom 3 spelen , DE HELE DAG LANGquote:Op maandag 19 september 2005 12:49 schreef alsem het volgende:
Tsssssssssssss ik rook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:37 schreef Moffel het volgende:
Stelletje stumperts hier met je ranja enzow, als jullie zo oud en wijs zijn, ga dan wat doen , in plaats van in je onderbroek met sigaretj de hele dag achter je pctj zitten..... en dan nog iets;) dit is tog een KLAAGBAK , ik zeg tog niet dat het een probleem is, ik irriteer me eraan!
Je kan niet vroeg genoeg beginnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:43 schreef longinus het volgende:
15 jaar en nu al klagen over de vrouwtjes....
FOK! rulesquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Pssst, negeren die hap.
Dit is nou eenmaal fok!![]()
Jonge dit is toch een KLAAGBAK!! wie hier begrijpt dat wel!?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef mordradead het volgende:
ga mensen in je msn lijst met je problemen lastig vallen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:48 schreef Moffel het volgende:
[..]
FOK! rulesmaar als je iets post in de Klaagbak! dan hoef je tog niej van die idiote reacties te krijgen van ,van die gasten die alleen maar achter hun pc zitte!!
klaagbaak, niet klaagbakquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:49 schreef Moffel het volgende:
[..]
Jonge dit is toch een KLAAGBAK!! wie hier begrijpt dat wel!!
Nou, het is eigenlijk Klaagbaak.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:49 schreef Moffel het volgende:
[..]
Jonge dit is toch een KLAAGBAK!! wie hier begrijpt dat wel!!
t gaat niet dr niet om of het klaagbak of klaagbaak is, ik klaag gewoon, hoeven die gasten niet van die idiote dingen te zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, het is eigenlijk Klaagbaak.
uitleg van een oudere vrouwquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Moffel het volgende:
ik klaag gewoon, hoeven die gasten niet van die idiote dingen te zeggen![]()
Het hoeft inderdaad niet. Maar ze doen het nou eenmaal welquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Moffel het volgende:
[..]
t gaat niet dr niet om of het klaagbak of klaagbaak is, ik klaag gewoon, hoeven die gasten niet van die idiote dingen te zeggen![]()
kan je toch verwachten als je zo'n idioot verhaaltje postquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Moffel het volgende:
[..]
t gaat niet dr niet om of het klaagbak of klaagbaak is, ik klaag gewoon, hoeven die gasten niet van die idiote dingen te zeggen![]()
Hou je ook van groene ranja?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:43 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
Verder mag je me ook wel een roze koek en een glas ranja geven (ookal ben ik dan geen 14 meer dat lust ik nog altijd)![]()
roze koeken zijn voor homo'squote:Op maandag 19 september 2005 12:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Damn neem een glaasje ranja en een roze koek man!![]()
Mee eens! nueqen die hap!quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:55 schreef WarPuppy het volgende:
Heb je toevallig wat 06 nummers voor me? Ik hou wel van die bevallige tienersletjes...Verzetten zich toch niet
![]()
quote:Beroep: student
gehehe heb dr genoegquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:13 schreef IrisVrede het volgende:
Ik lust de groene ook.
btw zo snel raak je je tanden niet kwijt hoor (moehahahaha) Kijk mama zonder handen!!![]()
mag ik dan een 06 van een lekkere 14 jarige knul![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
Meisje van 13 : ik neuk mijn vriend van 18 altijd want hij houd heel veel van me
Meisje van 13: Ik ben geneukt door een jongen van 18 en als volwassen jongens mij willen dan ben ik ook volwassen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef MrDrako het volgende:
Jonge van 18: Ik neuk meisjes van 13 want die zijn nog lekker strak en onschuldig
Ik zou zeggen, welkom op FOK.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Moffel het volgende:
[..]
Meuuuuuuuuuuuuuuuuuuh niemand heeft mij welkom gehetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:22 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik zou zeggen, welkom op FOK.
ja of zo manquote:Op maandag 19 september 2005 12:49 schreef alsem het volgende:
ja manquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef IrisVrede het volgende:krijg ik nu een bigomdat ik weer trouw aan het posten ben.
*zwijmelquote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef yok het volgende:
msn sletjes zijn cool als ze een cam hebben hoor, vooral op zaterdagavond als ze een breezertje op hebben maar nog niet mogen gaan stappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |