Dan heb je je aandacht weer gehad en kun je er weer een dag tegen aan?quote:Op maandag 19 september 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
TS klaagt ergens over. Dat wil nog niet zeggen dat TS een probleem heeft.
Overigens heb ik zelf ook wel eens iets in mijn msn naam staan.
Maar als 20 mensen vragen wat het betekend of iets dergelijks ben ik het ook wel zat.
Maar meestal haal ik het dan direct uit mijn naam.
Opgelost.
Jij mag het een aandachtsbericht noemen.quote:Op maandag 19 september 2005 16:18 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan heb je je aandacht weer gehad en kun je er weer een dag tegen aan?
* Pakspul vind aandacht berichten in msn-namen zielig![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 16:02 schreef Sport_Life het volgende:
Misschien moet je eens met brechtje praten, die is net zo volgens mij.
Laatst stond er anders Ziek. ofzo bij jequote:Op maandag 19 september 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij mag het een aandachtsbericht noemen.
Ik noem het een infobericht!
Ik ga ook absoluut niet iets in de trant van "Ik ben zieeeeeeek!" in mijn msn-naam tikken
.
Grapjasquote:Op maandag 19 september 2005 16:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Laatst stond er anders Ziek. ofzo bij je
ijsmeis ~~~(L)~pff wat een heisa om die tieten van mij zeg :/ ~,~'~<@ has changed nick into annequote:Op maandag 19 september 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
Maar als 20 mensen vragen wat het betekend of iets dergelijks ben ik het ook wel zat.
quote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef Herald het volgende:
[..]
ijsmeis ~~~(L)~pff wat een heisa om die tieten van mij zeg :/ ~,~'~<@ has changed nick into anne
Kilo aandacht was weer binnenquote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef Herald het volgende:
[..]
ijsmeis ~~~(L)~pff wat een heisa om die tieten van mij zeg :/ ~,~'~<@ has changed nick into anne
quote:Op maandag 19 september 2005 16:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Grapjas.
Er staat al meer dan een week "Q-Base was tof!".
En op de andere staat alleen mijn nick "ijsmeis".
(F)(L)iJsMeIsJUuH(L)(F)wAt Un hEiSa oM eEn PaAr FowToWtJuUhHs :| :| :|quote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef Herald het volgende:
[..]
Ik kan het zelf amper lezenquote:Op maandag 19 september 2005 16:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
[b] (F)(L)iJsMeIsJUuH(L)(F)wAt Un hEiSa oM eEn PaAr FowToWtJuUhHs :| :| :|![]()
![]()
LuPh JoE TiMmMuTjUuHhH!1(L) (L) (K) (K) (F) (F)
omdat de nick dáárvoor zo negatief werd opgepakt, want het begon met ijsmeis *dankzij mijn ex ben ik nu blauw*quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 16:29 schreef Herald het volgende:
[..]
omdat de nick dáárvoor zo negatief werd opgepakt, want het begon met ijsmeis *dankzij mijn ex ben ik nu blauw*
Logisch....als je daarmee de koffer induikt breek je al haar botten.quote:Op maandag 19 september 2005 16:01 schreef alsem het volgende:
[..]
"ik heb vaker sex gehad dan mijn buurmeisje van 24, en zij is fotomodel"
Beetje teweinig zuurstof bij de geboorte hebben kan gebeurenquote:Op maandag 19 september 2005 16:32 schreef cerror het volgende:
Ik voel me 14 maar ik ben 22...
Ook nogal frappant niet?
Of de placenta zat een beetje strak om m'n cranium.quote:Op maandag 19 september 2005 16:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Beetje teweinig zuurstof bij de geboorte hebben kan gebeuren![]()
Jij bent toch ook 14 ofzoquote:Op maandag 19 september 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
TS klaagt ergens over. Dat wil nog niet zeggen dat TS een probleem heeft.
Opgelost.
Dat beschouw ik als een complimentquote:Op maandag 19 september 2005 18:01 schreef Chriz2k het volgende:
Je begint Noliustrekjes te krijgen.
Reine claude siroopquote:Op maandag 19 september 2005 13:12 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Glacéé![]()
En groene ranja met een rietje![]()
En na een weekje of wat weer een (U)quote:Op maandag 19 september 2005 14:47 schreef Maikuuul het volgende:het ergste vind ik de (K) (F) en (L) in hun nickname
quote:Op maandag 19 september 2005 12:49 schreef alsem het volgende:
dude, ga pokemon kijken..
Net als je moeder vroegah.quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef MrDrako het volgende:
Jonge van 18: Ik neuk meisjes van 13 want die zijn nog lekker strak en onschuldig
en ga jij maar doom 3 spelen , DE HELE DAG LANGquote:Op maandag 19 september 2005 12:49 schreef alsem het volgende:
dude, ga pokemon kijken..
Tsssssssssssss ik rook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:37 schreef Moffel het volgende:
Stelletje stumperts hier met je ranja enzow, als jullie zo oud en wijs zijn, ga dan wat doen , in plaats van in je onderbroek met sigaretj de hele dag achter je pctj zitten..... en dan nog iets;) dit is tog een KLAAGBAK , ik zeg tog niet dat het een probleem is, ik irriteer me eraan!
Je kan niet vroeg genoeg beginnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:43 schreef longinus het volgende:
15 jaar en nu al klagen over de vrouwtjes....
FOK! rulesquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Pssst, negeren die hap.
Dit is nou eenmaal fok!![]()
Jonge dit is toch een KLAAGBAK!! wie hier begrijpt dat wel!?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef mordradead het volgende:
ga mensen in je msn lijst met je problemen lastig vallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |