uitleg van een oudere vrouwquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Moffel het volgende:
ik klaag gewoon, hoeven die gasten niet van die idiote dingen te zeggen![]()
Het hoeft inderdaad niet. Maar ze doen het nou eenmaal welquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Moffel het volgende:
[..]
t gaat niet dr niet om of het klaagbak of klaagbaak is, ik klaag gewoon, hoeven die gasten niet van die idiote dingen te zeggen![]()
kan je toch verwachten als je zo'n idioot verhaaltje postquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Moffel het volgende:
[..]
t gaat niet dr niet om of het klaagbak of klaagbaak is, ik klaag gewoon, hoeven die gasten niet van die idiote dingen te zeggen![]()
Hou je ook van groene ranja?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:43 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
Verder mag je me ook wel een roze koek en een glas ranja geven (ookal ben ik dan geen 14 meer dat lust ik nog altijd)![]()
roze koeken zijn voor homo'squote:Op maandag 19 september 2005 12:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Damn neem een glaasje ranja en een roze koek man!![]()
Mee eens! nueqen die hap!quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:55 schreef WarPuppy het volgende:
Heb je toevallig wat 06 nummers voor me? Ik hou wel van die bevallige tienersletjes...Verzetten zich toch niet
![]()
quote:Beroep: student
gehehe heb dr genoegquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:13 schreef IrisVrede het volgende:
Ik lust de groene ook.
btw zo snel raak je je tanden niet kwijt hoor (moehahahaha) Kijk mama zonder handen!!![]()
mag ik dan een 06 van een lekkere 14 jarige knul![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
Meisje van 13 : ik neuk mijn vriend van 18 altijd want hij houd heel veel van me
Meisje van 13: Ik ben geneukt door een jongen van 18 en als volwassen jongens mij willen dan ben ik ook volwassen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef MrDrako het volgende:
Jonge van 18: Ik neuk meisjes van 13 want die zijn nog lekker strak en onschuldig
Ik zou zeggen, welkom op FOK.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Moffel het volgende:
[..]
Meuuuuuuuuuuuuuuuuuuh niemand heeft mij welkom gehetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:22 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik zou zeggen, welkom op FOK.
ja of zo manquote:Op maandag 19 september 2005 12:49 schreef alsem het volgende:
dude, ga pokemon kijken..
ja manquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef IrisVrede het volgende:krijg ik nu een bigomdat ik weer trouw aan het posten ben.
*zwijmelquote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef yok het volgende:
msn sletjes zijn cool als ze een cam hebben hoor, vooral op zaterdagavond als ze een breezertje op hebben maar nog niet mogen gaan stappen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |