quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:48 schreef Moffel het volgende:
[..]
FOK! rulesmaar als je iets post in de Klaagbak! dan hoef je tog niej van die idiote reacties te krijgen van ,van die gasten die alleen maar achter hun pc zitte!!
klaagbaak, niet klaagbakquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:49 schreef Moffel het volgende:
[..]
Jonge dit is toch een KLAAGBAK!! wie hier begrijpt dat wel!!
Nou, het is eigenlijk Klaagbaak.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:49 schreef Moffel het volgende:
[..]
Jonge dit is toch een KLAAGBAK!! wie hier begrijpt dat wel!!
t gaat niet dr niet om of het klaagbak of klaagbaak is, ik klaag gewoon, hoeven die gasten niet van die idiote dingen te zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, het is eigenlijk Klaagbaak.
uitleg van een oudere vrouwquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Moffel het volgende:
ik klaag gewoon, hoeven die gasten niet van die idiote dingen te zeggen![]()
Het hoeft inderdaad niet. Maar ze doen het nou eenmaal welquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Moffel het volgende:
[..]
t gaat niet dr niet om of het klaagbak of klaagbaak is, ik klaag gewoon, hoeven die gasten niet van die idiote dingen te zeggen![]()
kan je toch verwachten als je zo'n idioot verhaaltje postquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Moffel het volgende:
[..]
t gaat niet dr niet om of het klaagbak of klaagbaak is, ik klaag gewoon, hoeven die gasten niet van die idiote dingen te zeggen![]()
Hou je ook van groene ranja?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:43 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
Verder mag je me ook wel een roze koek en een glas ranja geven (ookal ben ik dan geen 14 meer dat lust ik nog altijd)![]()
roze koeken zijn voor homo'squote:Op maandag 19 september 2005 12:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Damn neem een glaasje ranja en een roze koek man!![]()
Mee eens! nueqen die hap!quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:55 schreef WarPuppy het volgende:
Heb je toevallig wat 06 nummers voor me? Ik hou wel van die bevallige tienersletjes...Verzetten zich toch niet
![]()
quote:Beroep: student
gehehe heb dr genoegquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:13 schreef IrisVrede het volgende:
Ik lust de groene ook.
btw zo snel raak je je tanden niet kwijt hoor (moehahahaha) Kijk mama zonder handen!!![]()
mag ik dan een 06 van een lekkere 14 jarige knul![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
Meisje van 13 : ik neuk mijn vriend van 18 altijd want hij houd heel veel van me
Meisje van 13: Ik ben geneukt door een jongen van 18 en als volwassen jongens mij willen dan ben ik ook volwassen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:51 schreef MrDrako het volgende:
Jonge van 18: Ik neuk meisjes van 13 want die zijn nog lekker strak en onschuldig
Ik zou zeggen, welkom op FOK.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Moffel het volgende:
[..]
Meuuuuuuuuuuuuuuuuuuh niemand heeft mij welkom gehetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:22 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik zou zeggen, welkom op FOK.
ja of zo manquote:Op maandag 19 september 2005 12:49 schreef alsem het volgende:
dude, ga pokemon kijken..
ja manquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef IrisVrede het volgende:krijg ik nu een bigomdat ik weer trouw aan het posten ben.
*zwijmelquote:Op woensdag 21 september 2005 22:35 schreef yok het volgende:
msn sletjes zijn cool als ze een cam hebben hoor, vooral op zaterdagavond als ze een breezertje op hebben maar nog niet mogen gaan stappen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |