Al gedaan.quote:Op zondag 18 september 2005 16:21 schreef Fwnk het volgende:
B gooi es een slotje op de mijne
Kom maar hierheenquote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef Brechtje het volgende:
Er is een meeting hier bij mij thuis nu.
En de titel vind ik apart.
Wat voor meeting?quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef Brechtje het volgende:
Er is een meeting hier bij mij thuis nu.
En de titel vind ik apart.
En daar hoor je dan niet bij te zitten?quote:Op zondag 18 september 2005 16:28 schreef Brechtje het volgende:
[..]
FA/ADMIN meeting enzo.
En nog een paar moderators ofzo.
Wel gezellig.
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 18 september 2005 16:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En daar hoor je dan niet bij te zitten?
Pedo meetingquote:Op zondag 18 september 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Maar ze zijn raar, ze gingen over mijn string praten enzo.![]()
wat is jou fantasie dan?quote:Op zondag 18 september 2005 16:29 schreef Gabry het volgende:
[..]
mMmm... gebruik je fantasie, das veel leuker![]()
Die trekt ook nogal wat aandacht he? Of had je hem weer zo hoog zitten toen je binnen kwam lopen?quote:Op zondag 18 september 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Maar ze zijn raar, ze gingen over mijn string praten enzo.![]()
Neequote:Op zondag 18 september 2005 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die trekt ook nogal wat aandacht he? Of had je hem weer zo hoog zitten toen je binnen kwam lopen?
En dan?quote:Op zondag 18 september 2005 16:32 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jij en ik meeting volgende week vrijdag![]()
Toen jij dit postte was de wedstrijd nog niet eens begonnenquote:
eerder: voetbal is een spelletje waarbij een stel malloten achter een bal aanhobbeltquote:Op zondag 18 september 2005 16:36 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Toen jij dit postte was de wedstrijd nog niet eens begonnen![]()
Maar mijn reactie op de TT:
Voetbal is een leuk spelletje waarbij je tegen de bal moet trappen![]()
Die is vast al de hele wereld rondgegaan.quote:Op zondag 18 september 2005 16:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee
Mijn string kwam lekker niet boven mijn broek uit.
Maar over die foto in me fotoboek enzo, dat de foto straks heel de wereld rond kan gaan ofzo.
quote:Op zondag 18 september 2005 16:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
eerder: voetbal is een spelletje waarbij een stel malloten achter een bal aanhobbelt![]()
grapje heur![]()
WSas je niet uigenodigd?quote:Op zondag 18 september 2005 16:39 schreef Bupatih het volgende:
Brechtje, wie zijn er allemaal dan? Alle (F)A's?? En welke moderators?
Neuh.quote:
Serieus?quote:Op zondag 18 september 2005 16:36 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Toen jij dit postte was de wedstrijd nog niet eens begonnen![]()
Nou nou Bupa, gauw editten he?quote:Op zondag 18 september 2005 16:39 schreef Bupatih het volgende:
Hé Jag, verzin zelf gewoon eens een leuke zin voor in de TT![]()
Ik heb eigelijk geen idee, ik ken niemand.quote:Op zondag 18 september 2005 16:39 schreef Bupatih het volgende:
Weet ik.quote:
En iets daaronder: Aanvang 16:30quote:Op zondag 18 september 2005 16:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Serieus?Ik zag 0-0 staan op VI website.
![]()
Nee, je bent niet uitgenodigd omdat ze belanrijke dingen gingen bespreken, en dat alleen met een hechte groep ofzo.quote:Op zondag 18 september 2005 16:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh.
En al was ik uitgenodigd, dan kwam ik nog niet.
Al lijkt Yvonne me eerlijk gezegd wel een tof mens.
Dat zag ik net niet staan.quote:
Waarom?quote:Op zondag 18 september 2005 16:38 schreef Gabry het volgende:
[..]
En dan krijg ik ook een weekban van je moeder...![]()
Ik heb altijd vakantie...quote:Op zondag 18 september 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
17-10 / 21-10
Herfstvakantie
ik pas over een maand
Ik eigenlijk ook, maar ik ga daarvoor al 2 weken met school naar Italië (Florence, Venetië, Napels en Rome)quote:Op zondag 18 september 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
17-10 / 21-10
Herfstvakantie
ik pas over een maand
quote:Op zondag 18 september 2005 16:52 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar ik ga daarvoor al 2 weken met school naar Italië (Florence, Venetië, Napels en Rome)![]()
Hehe, niemand merkt het, want je bent ook zo kleinquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 16:57 schreef freiss het volgende:
[..]
Hehe, niemand merkt het, want je bent ook zo klein![]()
quote:Je krijgt wel vies eten, slechte jeugdherberg enzo, kutschool
dan zeg je tegen die persoon: let niet op men haar, t zit nietquote:Op zondag 18 september 2005 16:57 schreef Gabry het volgende:
grrr ik ben me pet kwijt
en er komt zo iemand langs en mn haar wil niet zitten
Daarom heb ik 24/7 een muts op.quote:Op zondag 18 september 2005 16:57 schreef Gabry het volgende:
grrr ik ben me pet kwijt
en er komt zo iemand langs en mn haar wil niet zitten
Nee dat doen alleen mensen die toch al lelijk zijnquote:Op zondag 18 september 2005 16:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan zeg je tegen die persoon: let niet op men haar, t zit niet![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 16:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan zeg je tegen die persoon: let niet op men haar, t zit niet![]()
![]()
Ik ook, daar niet van.quote:Op zondag 18 september 2005 17:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ben net een crimineel met een muts op![]()
ik heb die week daarna pas herfstvakantiequote:Op zondag 18 september 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
17-10 / 21-10
Herfstvakantie
ik pas over een maand
't noordenquote:Op zondag 18 september 2005 17:10 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb die week daarna pas herfstvakantie
Ik heb ook gewoon vanaf de 17e vakantiequote:Op zondag 18 september 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
17-10 / 21-10
Herfstvakantie
ik pas over een maand
17-10quote:Op zondag 18 september 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
17-10 / 21-10
Herfstvakantie
ik pas over een maand
ben je dan jarig? ja he?quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 17:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
ben je dan jarig? ja he?![]()
edit: ja, staat in je profiel![]()
* freiss gaat naar fotoboekquote:Op zondag 18 september 2005 17:34 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
a
Ik was ff me fotoboek aan het veranderen![]()
Putten is een klein dorp hehquote:
Putten is een klein dorp ja, maar ik ken niet iedereenquote:Op zondag 18 september 2005 17:42 schreef Gabry het volgende:
[..]
Putten is een klein dorp heh![]()
Ik heb een nichtje in putten die zo heet
Amateurquote:Op zondag 18 september 2005 17:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Putten is een klein dorp ja, maar ik ken niet iedereen![]()
ik draai mn hoofd omquote:
Phiewww, ik maakte me al zorgenquote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef saaw het volgende:
[..]
ik draai mn hoofd om
maar ik draai zelf gezellig mee dus maak je geen zorgen
Ik ben ook trots op jequote:ik heb vandaag een kist getimmerd, en groen geverfd. en ik ben er verdomd trots op
Netjesquote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef saaw het volgende:
[..]
ik draai mn hoofd om
maar ik draai zelf gezellig mee dus maak je geen zorgen
ik heb vandaag een kist getimmerd, en groen geverfd. en ik ben er verdomd trots op
Me hele dag is weer goed!quote:Op zondag 18 september 2005 17:54 schreef Brechtje het volgende:
[..]
en jij de mijne.![]()
![]()
![]()
Alles goed verder?![]()
[17:59:38] m, zegt:quote:Bryan zegt:
jij bent kei liev enzo... het liefste van allemaal
(*) [Saar] (*) (8) Don't talk just kiss (K)(8) ces SCHémas, des exercices:P zegt:
ja en als maryse nu vraagt: wie vind je het liefste, sarah of mij?
(*) [Saar] (*) (8) Don't talk just kiss (K)(8) ces SCHémas, des exercices:P zegt:
dan zeg je tegen haar "jij bent kei liev enzo... het liefste van allemaal"
quote:Op zondag 18 september 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
-verhaal-
quote:Maryse zegt:
tsssk tegen dat kind zeg je precies t zelfde
Brainster zegt:
jah duh... gebruik maken van mensen... doe jij net zo goed...
wie vind je leuker, mij of juiced?
Maryse zegt:
juiced
eensch isquote:Op zondag 18 september 2005 17:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik schrok lekker niet.. Ik vind je knap.![]()
![]()
Ik wou mn broek niet uit.quote:Op zondag 18 september 2005 18:09 schreef brainster het volgende:
[..]
Waarom dat? Wilde je niet webcammen?
Oh ja, dan doet ze hem zeker uit.quote:
Oeh, zie je Brechtje als concurrentie?quote:Op zondag 18 september 2005 18:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
erg he?![]()
tis btw niks persoonlijks hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 18:15 schreef saaw het volgende:
oh maar ik ga weermijn bezoek is geariveerd
dag
Je voelt je gewoon bedreigt.quote:Op zondag 18 september 2005 18:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
erg he?![]()
![]()
neequote:Op zondag 18 september 2005 18:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh, zie je Brechtje als concurrentie?![]()
Gooi die mensen er gewoon uit.quote:Op zondag 18 september 2005 18:17 schreef Imberr het volgende:
ik heb 3 kwart van mijn lijst geblockt
Ik weet al hoe het komt. Vanwege maikel he?quote:Op zondag 18 september 2005 18:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
erg he?![]()
![]()
Jaja!quote:Op zondag 18 september 2005 18:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jij lult.
Wat is je email?Want volgens mij heb ik je nog nooit op msn gehad.
quote:Op zondag 18 september 2005 18:16 schreef brainster het volgende:
[..]
[..]
Je voelt je gewoon bedreigt.
Alsof je daar iets mee gaat krijgen.quote:Op zondag 18 september 2005 18:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
echt niet heur![]()
zolang ze van mo en gabry afblijft iig![]()
![]()
neequote:Op zondag 18 september 2005 18:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alsof je daar iets mee gaat krijgen.![]()
Het gaat waarschijnlijk alleen om het ideequote:Op zondag 18 september 2005 18:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alsof je daar iets mee gaat krijgen.![]()
Mensen toe-eigenen....quote:
Jaaaa, maar dat maakt niet uit. Straks gaan mensen nog denken dat je wel Fokkers kan krijgen maar niet mensen uit eigen regio. Ach, ik begrijp het wel, noorderlingen zijn ook knappe mensen.quote:
juist jaquote:Op zondag 18 september 2005 18:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaaaa, maar dat maakt niet uit. Straks gaan mensen nog denken dat je wel Fokkers kan krijgen maar niet mensen uit eigen regio. Ach, ik begrijp het wel, noorderlingen zijn ook knappe mensen.![]()
Ha! Daar weet je even niks tegen in te brengen he?quote:
jawel, maar daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 18 september 2005 18:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ha! Daar weet je even niks tegen in te brengen he?![]()
Zo he! Das mooi op tijd! Dan begint de avond net.quote:Op zondag 18 september 2005 18:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
jawel, maar daar heb ik geen zin inben nog steeds doodmoe
![]()
ik ga maar es vroeg slapen vanavond.. 10 uur ofzo![]()
Jij welquote:Op zondag 18 september 2005 18:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
jawel, maar daar heb ik geen zin inben nog steeds doodmoe
![]()
ik ga maar es vroeg slapen vanavond.. 10 uur ofzo![]()
Dit vindt ik erg aardig van jou!quote:Op zondag 18 september 2005 18:30 schreef Jaguarized het volgende:
Ach, ik begrijp het wel, noorderlingen zijn ook knappe mensen.![]()
Ik vind dat ook erg aardig van mezelf.quote:Op zondag 18 september 2005 18:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dit vindt ik erg aardig van jou!![]()
Ja weet ik, had ik allang al gedaanquote:Op zondag 18 september 2005 18:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind dat ook erg aardig van mezelf.Je avatar is gewijzigd in Wiki.
Raar want toen ik ging wijzigen stond die van jou nog ongewijzigd.quote:Op zondag 18 september 2005 18:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja weet ik, had ik allang al gedaan
Heb het al een paar keer geprobeerd...quote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef Brechtje het volgende:
Even vraagje.
Blowt er iemand van jullie wel eens af en toe?
dan kom ik vannacht niet in slaapquote:Op zondag 18 september 2005 18:38 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij wel
Ga anders nu even slapen.
Nee.quote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef Brechtje het volgende:
Even vraagje.
en wat blow je dan?quote:Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heb het al een paar keer geprobeerd...
een paar keer? Ja een paar keer, want ik ben nog nooit stoned geweest namelijk! Heel iritant
Licht er aan, ik krijg het altijd van vrienden.quote:
Zeg kerel, vriendelijk doch dringend verzoek aan jou om mij niet meer te spammen.quote:
lolquote:Op zondag 18 september 2005 18:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg kerel, vriendelijk doch dringend verzoek aan jou om mij niet meer te spammen.![]()
Ik zie er de lol niet van in.quote:
Ik ook nietquote:
Nopequote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef Brechtje het volgende:
Even vraagje.
Ik kwam er laatst achter dat mijn beste vriendin het wel eens doetquote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef Brechtje het volgende:
Even vraagje.
Wel eens gedaan, maar ik hou het toch bij alcohol: wordt je niet zo sloom vanquote:Op zondag 18 september 2005 19:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat mijn beste vriendin het wel eens doet!
Maar ik vind het niet erg, maar ik vind het ook niet echt bij haar passen.
Alsof ze zich laat meeslepen door wat vrienden ofzo.
Maar ikzelf doe het dus niet.
Ach ja, ik heb er geen behoefte aan.quote:Op zondag 18 september 2005 19:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wel eens gedaan, maar ik hou het toch bij alcohol: wordt je niet zo sloom van![]()
Ben jij er ook zo een die keihard loopt te roepen dat je 'zonder alcohol minstens net zo gezellig kan zijn als met'?quote:Op zondag 18 september 2005 19:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb er geen behoefte aan.
Ik kan zo al gek doen en blij zijn. Ofzo.
Ik heb al heel lang niet geblowed, en ik neem gewoon wat me aangeboden wordquote:
Dat is bij mij gewoon ook zoquote:Op zondag 18 september 2005 19:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo een die keihard loopt te roepen dat je 'zonder alcohol minstens net zo gezellig kan zijn als met'?
Misschien dat dat bij jou wel zo is, maar de meeste mensen die dat zeggen liegen dat ze barstenquote:Op zondag 18 september 2005 19:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is bij mij gewoon ook zo.
Zelfs mijn vrind agrees.
Nou, met drank ben ik gewoon niet anders.quote:Op zondag 18 september 2005 19:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Misschien dat dat bij jou wel zo is, maar de meeste mensen die dat zeggen liegen dat ze barsten
Ja met drank is dus aangeschoten of meer natuurlijk hequote:Op zondag 18 september 2005 19:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, met drank ben ik gewoon niet anders.
Behalve als ik aangeschoten ben, dan ben ik zelfs irritant. De hele tijd dat gegiegel om niks.
En dan ga ik naar bed, en dan wil het vrindje me een zoen geven ofzo, maar dan lig ik al te maffen. Ook niet echt gezellig dus.
Of die van mijn vriendquote:Op zondag 18 september 2005 19:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja met drank is dus aangeschoten of meer natuurlijk heAnders heb je inderdaad geen verschil
![]()
Tja, dat is jouw probleem dan he
quote:Op zondag 18 september 2005 19:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Word je ook nooit wakker van dat gebonk?![]()
Jaja, dat denk jijquote:Op zondag 18 september 2005 19:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Iedereen blijft van mijn lijf als ik slaap.
Natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2005 19:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Iedereen blijft van mijn lijf als ik slaap.
Dat is vervelend als je niet makkelijk in slaap zou kunnen komenquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 19:39 schreef MaRySe het volgende:
tsssk t was heulemaal geen leuk poezje
en al kei groot und so.
Dus nu maar geen poezje?quote:Op zondag 18 september 2005 19:39 schreef MaRySe het volgende:
en al kei groot und so.
Kut is dat hehquote:Op zondag 18 september 2005 19:39 schreef MaRySe het volgende:
en al kei groot und so.
Dus toch niet meegenomen?quote:Op zondag 18 september 2005 19:39 schreef MaRySe het volgende:
en al kei groot und so.
Ja, regelmatig.quote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef Brechtje het volgende:
Even vraagje.
meloenen!quote:Op zondag 18 september 2005 19:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet je ook niet 'bananen' zeggen he
quote:Op zondag 18 september 2005 19:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
nu wachten tot er een leuke isdie niet schuw en half verwilderd is und so.
tssskquote:Op zondag 18 september 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou voelt dat arme poezje zich helemaal afgewezen en moet ie waarschijnlijk huilen
![]()
gemene Maryse!![]()
Poezjes huilen niet, ze zijn levend of ze zijn dood.quote:Op zondag 18 september 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou voelt dat arme poezje zich helemaal afgewezen en moet ie waarschijnlijk huilen
![]()
gemene Maryse!![]()
Gebruikte jij nu net een PIquote:Op zondag 18 september 2005 19:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
gemene Maryse!![]()
Dat is te ver weg, dat snap je toch welquote:Op zondag 18 september 2005 19:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
tsssk
neem jij hem dan
nee he
dat dacht ik al
als t mocht van mijn moeder had ik dat wel gedaanquote:Op zondag 18 september 2005 19:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
tsssk
neem jij hem dan
nee he
dat dacht ik al
die beestjes hebben ook gevoel hoor!quote:Op zondag 18 september 2005 19:48 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Poezjes huilen niet, ze zijn levend of ze zijn dood.![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 19:50 schreef MaRySe het volgende:
had dat kudbeescht maar wat leuker moeten zijn.
Jij luistert altijd naar je moeder?quote:Op zondag 18 september 2005 19:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
als t mocht van mijn moeder had ik dat wel gedaan![]()
he pssst... Met de rode fietstassenquote:Op zondag 18 september 2005 19:50 schreef MaRySe het volgende:
had dat kudbeescht maar wat leuker moeten zijn.
nee, maar ik denk dat ze t poezje de deur uitschopt als ik daarmee aankomquote:Op zondag 18 september 2005 19:51 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Jij luistert altijd naar je moeder?![]()
Ja, 2 gevoelensquote:Op zondag 18 september 2005 19:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
die beestjes hebben ook gevoel hoor!![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 19:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, maar ik denk dat ze t poezje de deur uitschopt als ik daarmee aankom
Nou ik blow iig nietquote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef Brechtje het volgende:
Even vraagje.
Doe es niet zo Jettquote:Op zondag 18 september 2005 19:54 schreef MaRySe het volgende:
JA JIJ HEBT GODV GODVERDOMME ZELF NIKS VOOR DAT POEZJE OVER
Stiekum op zolderquote:Op zondag 18 september 2005 19:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
jadaarom zou ik die dus ook niet meenemen
![]()
Hoef je em niet eens te voerenquote:Op zondag 18 september 2005 19:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
er zitten wel genoeg muizen voor em![]()
Hoi Imberrquote:Op zondag 18 september 2005 20:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
perfect eigdus maryse, waar kan ik dat poezje halen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag hier ook wel een poezje halen, wij moeten ze kwijtquote:Op zondag 18 september 2005 20:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
perfect eigdus maryse, waar kan ik dat poezje halen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt er denk ik aan hoe oud ze zijnquote:Op zondag 18 september 2005 20:08 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Je mag hier ook wel een poezje halen, wij moeten ze kwijt![]()
hoiiquote:
okiequote:Op zondag 18 september 2005 20:08 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar ideeen om ze 'kwijt' te rakenquote:Op zondag 18 september 2005 20:08 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Het liefst op een levende manierquote:Op zondag 18 september 2005 20:09 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar ideeen om ze 'kwijt' te raken![]()
Je laat je blowen dus?quote:
De lokale Chinees ook trouwensquote:Op zondag 18 september 2005 20:09 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar ideeen om ze 'kwijt' te raken![]()
Dan vallen de leukste ideeen afquote:
Imberr dr poesje heeft gevoel maybequote:Volgens Imberr hebben poezjes ook een gevoel.
AAAAAAAAAAAAAARGWHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAquote:
Wat een opmerking! Ahh!quote:Op zondag 18 september 2005 20:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan vallen de leukste ideeen af![]()
[..]
Imberr dr poesje heeft gevoel maybe![]()
Daar is toch niks mis mee? Liever laten blowen dan zelf blowen als jongen zijnde lijkt me.quote:Op zondag 18 september 2005 20:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAARGWHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 20:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan vallen de leukste ideeen af![]()
[..]
Imberr dr poesje heeft gevoel maybe![]()
voor t poezjequote:
Beide.quote:Op zondag 18 september 2005 20:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee? Liever laten blowen dan zelf blowen als jongen zijnde lijkt me.
Je kan een ark van Noah bouwen en ze weg laten varen in Scheveningenquote:Op zondag 18 september 2005 20:16 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wat zijn de minder leuke ideeën dan?![]()
[..]
![]()
Whehe, zeker wetenquote:
Dat is zo!quote:Op zondag 18 september 2005 20:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee? Liever laten blowen dan zelf blowen als jongen zijnde lijkt me.
Je moet even doordenken.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 20:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, zeker wetenImberr heeft dr poesje ontdekt en dr poesje heeft nog gevoel ook
![]()
Een klein arkje met plaats voor 3 poezjes, maar Scheveningen is wel ver weg. Dan liever bij het plaatslijke strand, strand Nuldequote:Op zondag 18 september 2005 20:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je kan een ark van Noah bouwen en ze weg laten varen in Scheveningen![]()
laten we dat maar niet doen he?quote:Op zondag 18 september 2005 20:18 schreef Gizmore het volgende:
Ik weet de TT voor het volgende topic ook al: Imberr en dr gevoelige poesje
Of met een klein arkje de wc inquote:Op zondag 18 september 2005 20:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Een klein arkje met plaats voor 3 poezjes, maar Scheveningen is wel ver weg. Dan liever bij het plaatslijke strand, strand Nulde![]()
Doen!quote:Op zondag 18 september 2005 20:18 schreef Gizmore het volgende:
Ik weet de TT voor het volgende topic ook al: Imberr en dr gevoelige poesje
Na 15 jaar.quote:Op zondag 18 september 2005 20:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, zeker wetenImberr heeft dr poesje ontdekt en dr poesje heeft nog gevoel ook
![]()
ja, maar dan heb je het daarna ook echt gehad hehquote:Op zondag 18 september 2005 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Na 15 jaar.Eerst ging het over haar tieten en nu het poesje.
![]()
Zo leer je toch nog iets elke dagquote:Op zondag 18 september 2005 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Na 15 jaar.Eerst ging het over haar tieten en nu het poesje.
![]()
die tt gaat niet gebeurenquote:Op zondag 18 september 2005 20:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey is weer druk hier
Zouden de mods die TT goed vinden ?
Natuurlijk, het is toch een goede conclusie uit dit topicquote:Op zondag 18 september 2005 20:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey is weer druk hier
Zouden de mods die TT goed vinden ?
Dan mogen ze wel terug komenquote:Op zondag 18 september 2005 20:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
Misschien vinden ze daar nog wel een schat ofzo![]()
En er is altijd meer te ontdekken!quote:Op zondag 18 september 2005 20:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zo leer je toch nog iets elke dag
@ Rooytjuh, zet jij m vast klaar
Ik zou nog maar wachten met weggeven als ik jou was...quote:
dan moet je zelf het nieuwe topic openenquote:
Gerrum, das zieligquote:Op zondag 18 september 2005 20:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik zou nog maar wachten met weggeven als ik jou was...![]()
Eerst ff snel door de wc spoelen en daarna mag Imberr ze hebben..![]()
Hehe dan gaan we samen die poezjes zoekenquote:Op zondag 18 september 2005 20:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik zou nog maar wachten met weggeven als ik jou was...![]()
Eerst ff snel door de wc spoelen en daarna mag Imberr ze hebben..![]()
Tuurlijk wel, doe niet zo zwak.quote:
We kunnen ook gewoon Imberr er uit latenquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
En bovendien moet ze blij zijn met een naamtopic.
Eensch.quote:Op zondag 18 september 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
Ja dan heb je ook geen idee waar het over gaat.quote:Op zondag 18 september 2005 20:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon Imberr er uit latenDan zet je neer: Over gevoelige poesjes
En wat voor naamtopicquote:Op zondag 18 september 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie het al voor me:quote:Op zondag 18 september 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2005 20:29 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
Imberr en de 7 dwergen![]()
Goed idee, zet maar klaarquote:Op zondag 18 september 2005 20:29 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
PUB SlowChat #222: Imberr en de 7 dwergen![]()
Naja, ze heeft ook al eens gehad: "De appeltietjes van Imberr" of iets in die trant.quote:
Sorryquote:Op zondag 18 september 2005 20:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
wat doet iedereen toch gemeen tegen me vandaag..![]()
![]()
* Imberr druipt af en kruipt stilletjes in een hoekje![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 20:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb IK je kwaad gedaan vandaagquote:Op zondag 18 september 2005 20:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet huilen, het is positief bedoeltquote:Op zondag 18 september 2005 20:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |