ik draai mn hoofd omquote:
Phiewww, ik maakte me al zorgenquote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef saaw het volgende:
[..]
ik draai mn hoofd om
maar ik draai zelf gezellig mee dus maak je geen zorgen
Ik ben ook trots op jequote:ik heb vandaag een kist getimmerd, en groen geverfd. en ik ben er verdomd trots op
Netjesquote:Op zondag 18 september 2005 17:53 schreef saaw het volgende:
[..]
ik draai mn hoofd om
maar ik draai zelf gezellig mee dus maak je geen zorgen
ik heb vandaag een kist getimmerd, en groen geverfd. en ik ben er verdomd trots op
Me hele dag is weer goed!quote:Op zondag 18 september 2005 17:54 schreef Brechtje het volgende:
[..]
en jij de mijne.![]()
![]()
![]()
Alles goed verder?![]()
[17:59:38] m, zegt:quote:Bryan zegt:
jij bent kei liev enzo... het liefste van allemaal
(*) [Saar] (*) (8) Don't talk just kiss (K)(8) ces SCHémas, des exercices:P zegt:
ja en als maryse nu vraagt: wie vind je het liefste, sarah of mij?
(*) [Saar] (*) (8) Don't talk just kiss (K)(8) ces SCHémas, des exercices:P zegt:
dan zeg je tegen haar "jij bent kei liev enzo... het liefste van allemaal"
quote:Op zondag 18 september 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
-verhaal-
quote:Maryse zegt:
tsssk tegen dat kind zeg je precies t zelfde
Brainster zegt:
jah duh... gebruik maken van mensen... doe jij net zo goed...
wie vind je leuker, mij of juiced?
Maryse zegt:
juiced
eensch isquote:Op zondag 18 september 2005 17:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik schrok lekker niet.. Ik vind je knap.![]()
![]()
Ik wou mn broek niet uit.quote:Op zondag 18 september 2005 18:09 schreef brainster het volgende:
[..]
Waarom dat? Wilde je niet webcammen?
Oh ja, dan doet ze hem zeker uit.quote:
Oeh, zie je Brechtje als concurrentie?quote:Op zondag 18 september 2005 18:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
erg he?![]()
tis btw niks persoonlijks hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 18:15 schreef saaw het volgende:
oh maar ik ga weermijn bezoek is geariveerd
dag
Je voelt je gewoon bedreigt.quote:Op zondag 18 september 2005 18:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
erg he?![]()
![]()
neequote:Op zondag 18 september 2005 18:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh, zie je Brechtje als concurrentie?![]()
Gooi die mensen er gewoon uit.quote:Op zondag 18 september 2005 18:17 schreef Imberr het volgende:
ik heb 3 kwart van mijn lijst geblockt
Ik weet al hoe het komt. Vanwege maikel he?quote:Op zondag 18 september 2005 18:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
erg he?![]()
![]()
Jaja!quote:Op zondag 18 september 2005 18:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jij lult.
Wat is je email?Want volgens mij heb ik je nog nooit op msn gehad.
quote:Op zondag 18 september 2005 18:16 schreef brainster het volgende:
[..]
[..]
Je voelt je gewoon bedreigt.
Alsof je daar iets mee gaat krijgen.quote:Op zondag 18 september 2005 18:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
echt niet heur![]()
zolang ze van mo en gabry afblijft iig![]()
![]()
neequote:Op zondag 18 september 2005 18:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alsof je daar iets mee gaat krijgen.![]()
Het gaat waarschijnlijk alleen om het ideequote:Op zondag 18 september 2005 18:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alsof je daar iets mee gaat krijgen.![]()
Mensen toe-eigenen....quote:
Jaaaa, maar dat maakt niet uit. Straks gaan mensen nog denken dat je wel Fokkers kan krijgen maar niet mensen uit eigen regio. Ach, ik begrijp het wel, noorderlingen zijn ook knappe mensen.quote:
juist jaquote:Op zondag 18 september 2005 18:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaaaa, maar dat maakt niet uit. Straks gaan mensen nog denken dat je wel Fokkers kan krijgen maar niet mensen uit eigen regio. Ach, ik begrijp het wel, noorderlingen zijn ook knappe mensen.![]()
Ha! Daar weet je even niks tegen in te brengen he?quote:
jawel, maar daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 18 september 2005 18:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ha! Daar weet je even niks tegen in te brengen he?![]()
Zo he! Das mooi op tijd! Dan begint de avond net.quote:Op zondag 18 september 2005 18:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
jawel, maar daar heb ik geen zin inben nog steeds doodmoe
![]()
ik ga maar es vroeg slapen vanavond.. 10 uur ofzo![]()
Jij welquote:Op zondag 18 september 2005 18:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
jawel, maar daar heb ik geen zin inben nog steeds doodmoe
![]()
ik ga maar es vroeg slapen vanavond.. 10 uur ofzo![]()
Dit vindt ik erg aardig van jou!quote:Op zondag 18 september 2005 18:30 schreef Jaguarized het volgende:
Ach, ik begrijp het wel, noorderlingen zijn ook knappe mensen.![]()
Ik vind dat ook erg aardig van mezelf.quote:Op zondag 18 september 2005 18:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dit vindt ik erg aardig van jou!![]()
Ja weet ik, had ik allang al gedaanquote:Op zondag 18 september 2005 18:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind dat ook erg aardig van mezelf.Je avatar is gewijzigd in Wiki.
Raar want toen ik ging wijzigen stond die van jou nog ongewijzigd.quote:Op zondag 18 september 2005 18:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja weet ik, had ik allang al gedaan
Heb het al een paar keer geprobeerd...quote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef Brechtje het volgende:
Even vraagje.
Blowt er iemand van jullie wel eens af en toe?
dan kom ik vannacht niet in slaapquote:Op zondag 18 september 2005 18:38 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij wel
Ga anders nu even slapen.
Nee.quote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef Brechtje het volgende:
Even vraagje.
en wat blow je dan?quote:Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heb het al een paar keer geprobeerd...
een paar keer? Ja een paar keer, want ik ben nog nooit stoned geweest namelijk! Heel iritant
Licht er aan, ik krijg het altijd van vrienden.quote:
Zeg kerel, vriendelijk doch dringend verzoek aan jou om mij niet meer te spammen.quote:
lolquote:Op zondag 18 september 2005 18:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg kerel, vriendelijk doch dringend verzoek aan jou om mij niet meer te spammen.![]()
Ik zie er de lol niet van in.quote:
Ik ook nietquote:
Nopequote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef Brechtje het volgende:
Even vraagje.
Ik kwam er laatst achter dat mijn beste vriendin het wel eens doetquote:Op zondag 18 september 2005 18:42 schreef Brechtje het volgende:
Even vraagje.
Wel eens gedaan, maar ik hou het toch bij alcohol: wordt je niet zo sloom vanquote:Op zondag 18 september 2005 19:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat mijn beste vriendin het wel eens doet!
Maar ik vind het niet erg, maar ik vind het ook niet echt bij haar passen.
Alsof ze zich laat meeslepen door wat vrienden ofzo.
Maar ikzelf doe het dus niet.
Ach ja, ik heb er geen behoefte aan.quote:Op zondag 18 september 2005 19:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wel eens gedaan, maar ik hou het toch bij alcohol: wordt je niet zo sloom van![]()
Ben jij er ook zo een die keihard loopt te roepen dat je 'zonder alcohol minstens net zo gezellig kan zijn als met'?quote:Op zondag 18 september 2005 19:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb er geen behoefte aan.
Ik kan zo al gek doen en blij zijn. Ofzo.
Ik heb al heel lang niet geblowed, en ik neem gewoon wat me aangeboden wordquote:
Dat is bij mij gewoon ook zoquote:Op zondag 18 september 2005 19:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo een die keihard loopt te roepen dat je 'zonder alcohol minstens net zo gezellig kan zijn als met'?
Misschien dat dat bij jou wel zo is, maar de meeste mensen die dat zeggen liegen dat ze barstenquote:Op zondag 18 september 2005 19:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is bij mij gewoon ook zo.
Zelfs mijn vrind agrees.
Nou, met drank ben ik gewoon niet anders.quote:Op zondag 18 september 2005 19:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Misschien dat dat bij jou wel zo is, maar de meeste mensen die dat zeggen liegen dat ze barsten
Ja met drank is dus aangeschoten of meer natuurlijk hequote:Op zondag 18 september 2005 19:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, met drank ben ik gewoon niet anders.
Behalve als ik aangeschoten ben, dan ben ik zelfs irritant. De hele tijd dat gegiegel om niks.
En dan ga ik naar bed, en dan wil het vrindje me een zoen geven ofzo, maar dan lig ik al te maffen. Ook niet echt gezellig dus.
Of die van mijn vriendquote:Op zondag 18 september 2005 19:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja met drank is dus aangeschoten of meer natuurlijk heAnders heb je inderdaad geen verschil
![]()
Tja, dat is jouw probleem dan he
quote:Op zondag 18 september 2005 19:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Word je ook nooit wakker van dat gebonk?![]()
Jaja, dat denk jijquote:Op zondag 18 september 2005 19:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Iedereen blijft van mijn lijf als ik slaap.
Natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2005 19:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Iedereen blijft van mijn lijf als ik slaap.
Dat is vervelend als je niet makkelijk in slaap zou kunnen komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |