Vlugopjepikgetrapt.nlquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nintendo sony en ms die werken allemaal voor geld, nintendo vraagt ook geld voor games van 20 jaar oud, dus hou die dollar tekens voor je
[..]
nee iedereen zeg constant P$ of M$ terwijl ieder bedrijf voor geld werkt, en nintendo is helemaal erg met hun 20 jaar oude games poorten naar de gba voor 50 euro, dus tis echt dikke onzin $$$Nintendo$$$quote:
leuk voor een half uurtje, net als de eye toyquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:06 schreef Marty26 het volgende:
wat een ruk controller en daar mee moet je gaan gamen
Inderdaad dat is toch gewoon kut....quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
leuk voor een half uurtje, net als de eye toy
Bekijk dit eerst eens : http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.htmlquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:06 schreef Marty26 het volgende:
wat een ruk controller en daar mee moet je gaan gamen
Mag deze dicht? Ik werk namelijk aan een waardig topic met goede OP enzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk, de reaties zijn ook precies zoals ik verwacht hadMijn God wat laten sommige mensen zich weer kennen
iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk, de reaties zijn ook precies zoals ik verwacht hadMijn God wat laten sommige mensen zich weer kennen
gezien, leuk voor een half uurtje nogmaals.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bekijk dit eerst eens : http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.html
mijn topic was eerderquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mag deze dicht? Ik werk namelijk aan een waardig topic met goede OP enzo![]()
GameDemon,![]()
![]()
![]()
![]()
Je hoeft helemaal niet te springen ei. Je moet zwaaienquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gezien, leuk voor een half uurtje nogmaals.
en het hele idee achter console gaming is weg, 's avonds na een dag werken languit op de bank gamen gaat dus niet meer.
je moet springen door de huiskamer enzo, nee dankje liever niet
Je moet elkaar natuurlijk IRL de kamer uitbeuken. De tv wordt alleen gebruikt voor statistiekenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:09 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik ben wel benieud hoe dat straks met 3 man op de bank moet, dan sla je mekaar van de bank af met $$B
Ik kan niet wachten om te zien hoe het uiteindelijk werkt en toegepast wordt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:09 schreef philipnorth het volgende:
[..]
idd
Vind jij m ook mooi en interessant?
Ik wel
Ben super benieuwd naar het gebruik in definitieve spellen.
Gebruik de plaatjes en PDF die ik geplaatst heb, die zijn tenminste netjes zonder watermerk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
GameDemon,![]()
![]()
![]()
![]()
je snapt wat ik bedoel, zwaaien is voor de koningin.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet te springen ei. Je moet zwaaien
Ik heb hem al aangepastquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef MMaRsu het volgende:
GameDemon,![]()
![]()
![]()
![]()
Jij snapt er dus geen kut van. Of je nou een controller met 2 handen vast hebt, of 2 stukjes in elke hand, dat maakt dus voor de ouderwetse stijl games niet uit. En voor moderne games kan het bewegen met de controller een extra dimensie geven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gezien, leuk voor een half uurtje nogmaals.
en het hele idee achter console gaming is weg, 's avonds na een dag werken languit op de bank gamen gaat dus niet meer.
je moet springen door de huiskamer enzo, nee dankje liever niet
Daar ben ik al een half uur mee bezig, maar iemand zet hem telkens weer terugquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:15 schreef Khadgar het volgende:
Beter gaat die rotte topictitel weg.
Excuuuuuuuuuuuuuuse me spekkiequote:Op vrijdag 16 september 2005 11:14 schreef speknek het volgende:
Jezus Christus, welke moderators zitten de hele tijd via de invoer knop te posten? Zo kan ik nooit aanpassingen maken![]()
!
gast beter gaat me nickname dan weg, topic titel is goed zoquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:16 schreef MMaRsu het volgende:
OP is bijna hetzelfde, alleen dit is deel 30, daar staat deel 29, ik heb de controller informatie erbij gezet enzo
En van de naam mag van mij wel gemaakt worden Nintendo Revolution deel 30 : Alweer een nieuw stukje innovatie
geheheh sorryquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:14 schreef speknek het volgende:
Jezus Christus, welke moderators zitten de hele tijd via de invoer knop te posten? Zo kan ik nooit aanpassingen maken![]()
!
Ik had hem al vier keer veranderd, en elke keer ging ie weer terug, ik dacht dat iemand een spelletje met me aan het spelen wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Excuuuuuuuuuuuuuuse me spekkie
En wat wordt het? Ik zeg: Nintendotonquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:27 schreef philipnorth het volgende:
Iets wat me ook enorm opvalt, is dat de naam revolution verder nergens meer opstaat/genoemd wordt.
Dus de vraag: wanneer komt de definitieve naam?
Boxing games kunnen tof wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je snapt wat ik bedoel, zwaaien is voor de koningin.
en ik moet toegeven, het idee is geinig, voor een half uurtje net als de eye toy.
zoals bij het honkballen enzo is het geinig.
maar kijk in dat filmpje hoe die lui multiplayer spelen, daar is de kamer gewoon niet groot genoeg voor.
je slaat elkaar zo een blauw oog
Gezien, ik vind het nog steeds 3x niets.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bekijk dit eerst eens : http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.html
Hij zei op het laatst heel vaak Ideas, dus ik denk dat het Nintendo Idea gaat worden. Of misschien Freeform, door de controllers, weet je wat ik denk, ik denk dat dit de volgende hype gaat wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat wordt het? Ik zeg: Nintendoton
Dat dachten mensen ook van de Nintendo Dsquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien, ik vind het nog steeds 3x niets.
Volgens mij krijg je ook onwijs last als je te lang speelt.
Ben bijzonder blij dat je met gewone controllers kan spelen iig.
skeit aan de bashende fanboys, onwetende mensen dat zijn hetquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:45 schreef D.A.A.F. het volgende:
nee, de hype wordt de in-game grafische kwaliteit en de bruikbaarheid van de controller..
wedden dat alle fanboys en bashers straks gaan zeggen: Maar de xbox is toch lekker mooier!punnep!...
In de hands-on zeiden ze bij IGN ook dat ze bij 1 demo de neiging hadden om te staan, en dat ze toen idd het wel zwaar vonden, maar toen ze gingen zitten en de delen vasthielden steunend op benen (zoals met "normale" controller) het een stuk fijner voelde en speelde.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien, ik vind het nog steeds 3x niets.
Volgens mij krijg je ook onwijs last als je te lang speelt.
Haterz owned.quote:There seems to be a lot of confusion about this, but if you actually go over to GameSpot and watch the full Revolution controller unveiling, Iwata does say at 15:15 of the video:
- Nintendo will release what is called a "classic styled" Expansion Controller.
- The Revolution controller can "inserted" into classic styled (shaped) controller.
- Iwata says all you favorite games including virtual console stuff and multi stuff will play fine on Revolution.
Inderdaad, je kunt het misschien een kutcontroller vinden, maar dat vind iedereen ook van de Ps3 controller, en daar lopen wij ( nintendo loversquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Godverdomme. Dat je het een baggercontroller vindt, vind ik prima, nu wil ik niet dat jullie dat op elke pagina posten in elke toekomstige topic.
En verder:
BELIEVE!
klopt.. maar daar liep zelfs de pers over te miepen. Nu is iedereen laaiend enthousiast, behalve de fanboys.. (dat mag hoor). PS: hoe langer ik naar die boomerang kijk, hoe minder lelijk hij wordt..quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
toen de PS3 controller net getoond werd, was dat wel zo'n beetje het enige wat je hoorde ("PS3 alleen nog boemerang-games" was één van de populairdere).
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6326quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:59 schreef Khadgar het volgende:
Waar blijft de nieuwspost op games.fok trouwens?
De controller op zich is natuurlijk wel OK, maar alles zal afhankelijk zijn hoe het wordt opgepikt door de ontwikkelaars. Ik kan de de VR-glove van Nintendo nog herinneren, fantastisch ontwerp, geweldig idee erachter ook, alleen geen games die het ondersteunden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:58 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
klopt.. maar daar liep zelfs de pers over te miepen. Nu is iedereen laaiend enthousiast, behalve de fanboys.. (dat mag hoor). PS: hoe langer ik naar die boomerang kijk, hoe minder lelijk hij wordt..
post nog is wat van die babes manquote:
Je zit in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
post nog is wat van die babes man
En ook Hideo Kojima, en Yuji Nakaquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:08 schreef SocialDisorder het volgende:
THQ was alvast enthousiast toen ze bij een besloten developers meeting de controller te zien kregne.
Ik zal dit dan nog een keer posten, voor de ongelovigen onder ons:quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:08 schreef SocialDisorder het volgende:
THQ was alvast enthousiast toen ze bij een besloten developers meeting de controller te zien kregne.
Heel positief dus. Ik mag je er verder op wijzen dat iedereen in de media hardstikke positief is, vooral de mensen die 'm uit hebben geprobeerd (IGN, EDGE, 1UP).quote:Iwata also presented a select number of Japanese developers to discuss their feelings related to the controller - most notably Konami's Hideo Kojima, creator of the Metal Gear series, who told the audience that his initial reaction to the controller was simply to exclaim, "You've done it!"
"Even though it was a surprise to me at first, I quickly understood how it should be used," he commented. "This is exactly what I was looking for."
ROFLquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:10 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Je moet elkaar natuurlijk IRL de kamer uitbeuken. De tv wordt alleen gebruikt voor statistieken
Dat is inderdaad het risico wat Nintendo neemt. Door zich te onderscheiden betekent dit dat ontwikkelaars kansen en risico's zien. Mocht de revolution een gigantische userbase krijgen, dan zien ontwikkelaars het waarschijnlijk als een kans (naast het feit dat ontwikkelaars echt iets unieks kunnen ontwikkelen). Mocht de userbase kleiner zijn, dan zullen de ontwikkelaars achterblijven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De controller op zich is natuurlijk wel OK, maar alles zal afhankelijk zijn hoe het wordt opgepikt door de ontwikkelaars. Ik kan de de VR-glove van Nintendo nog herinneren, fantastisch ontwerp, geweldig idee erachter ook, alleen geen games die het ondersteunden.
Dude, om fokking 5 u gepostquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:59 schreef Khadgar het volgende:
Waar blijft de nieuwspost op games.fok trouwens?
De PS3 controller is prima zo. Ik vond het wel stoer van Sony dat ze afstapten van hun standaard dual pain 2quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt het misschien een kutcontroller vinden, maar dat vind iedereen ook van de Ps3 controller, en daar lopen wij ( nintendo lovers![]()
) ook niet voordurend te zeiken dat hij kut is. Same goes met de Xbox 360.
Dus gegronde kritiek mag, maar dom gebash niet![]()
Ah dat hoeft ook niet joh, je kunt hem zachtjes omhoog wippen enzo, die mensen in dat filmpje doen het overdrevenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:12 schreef H.Flick het volgende:
Het lijkt me wel leuk als gadget, net als die bongo's. Maar ik moet er niet aan denken dat dit de 'full-time' controller gaat worden.
Ik heb helemaal geen zin om zo wild te gaan doen op de bank
echt veel was er niet verandert, alleen die stickies zagen er anders uit en de handsvaten waren 3 keer zo grootquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS3 controller is prima zo. Ik vond het wel stoer van Sony dat ze afstapten van hun standaard dual pain 2
lijkt me sterk dat je bij het honkballen enzo maar een klein wipje moet geven, of bij zwaardvechten een klein wipjequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah dat hoeft ook niet joh, je kunt hem zachtjes omhoog wippen enzo, die mensen in dat filmpje doen het overdreven
natuurlijk niet, kijk gewoon maar naar de Ds. En de developers kunnen er toch ook wel voor kiezen om gewoon de cube controllers te gebruiken?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:18 schreef H.Flick het volgende:
We zien wel. Vooralsnog weet ik niet of het wat gaat worden. Als er geen klassieke controller bij komt is het natuurlijk wel de doodsteek voor Nintendo m.b.t. multiplatform games.
ZO geil he, dit stukje.quote:3D Pointing. Sensors understand up, down, left, right, forward and backward.
Tilt Sensitive. Controller can be rotated or rolled from side-to-side.
Buttons Included. Has a trigger on its backside, face buttons, and a D-Pad.
Multifunctional. Has an expansion port which can be used with different types of controller peripherals. Analog stick with two trigger buttons planned for left hand.
Wireless. Totally wire-free. Currently there are no details on the max distance, source or power, or otherwise.
Rumble Built-in. Included as a standard in all the controllers.
Klopt, daar heb je dan weer gelijk in. Maar ik heb er wel vertrouwen in hoor, het zal wel uitvoerig getest zijn door Nintendo.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat je bij het honkballen enzo maar een klein wipje moet geven, of bij zwaardvechten een klein wipje
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk, de reaties zijn ook precies zoals ik verwacht hadMijn God wat laten sommige mensenlaat Gamedemon zich weer kennen
Lovely.quote:It was easy to get a feel for just how sensitive the device is -- it responded to all the movements quickly and smoothly.
linksquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
ZO geil he, dit stukje.
Maar nu de vraag:
Hoe gaan ontwikkelaars hier op inspelen? Laten ze Nintendo links liggen, of gaan ze MAD en als een gek ontwikkelen?
WELLUS !quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:19 schreef peristilius het volgende:
Maar het is zeker niet de REVOLUTIE.
Ik gok beter dan op de 360&PS3. Je kan namelijk ECHT richten..quote:Demo 8: First Person Shooting
So, we lied -- not all of the demonstrations were completely crude graphics. For the final demo, the one that most represented how a game might feel with the Revolution controller, Nintendo displayed what was apparently a test by the team at Retro Studios for what they could do with Metroid Prime 3. They stressed it was just a test, quickly thrown together in just a few weeks. For this, the analog control stick peripheral was used. We held it in our left hand to control the forwards, backwards, and side-strafing motions, as well as having access to triggers in back for scanning; meanwhile, the right hand used the main Revolution remote control to behave just like a mouse on a personal computer. It was a very natural application and felt pretty smooth, but since it wasn't a polished game it did feel a bit awkward at times, making us wonder what kind of things a developer could do to calibrate these kinds of controls for users. Nonetheless, the potential is huge for the FPS genre.
quote:
Hideo is mijn held..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik zal dit dan nog een keer posten, voor de ongelovigen onder ons:
[..]
Heel positief dus. Ik mag je er verder op wijzen dat iedereen in de media hardstikke positief is, vooral de mensen die 'm uit hebben geprobeerd (IGN, EDGE, 1UP).
Kojima was preasentry sulplised.quote:
Mits goed getypt, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Kojima was preasentry sulplised.
En dat is niet zo?! Als ik een uurtje zit te wrijven over dat ding krijg ik last van mijn armquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bij de Ds dachten ze eerst ook dat je hardstikke kramp kreeg na 4 uur Ds'en ofzo..
Wij houden allen -op wat kleutertjes na- van nintendoquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:23 schreef Oksel het volgende:
* Oksel] = blij.[/me]
[me=Oksel] heeft weer hoop.[/me]
[me=Oksel houdt van Nintendo.
quote:Nintendo wasn't making any announcement, but as an example Miyamoto commented you could hook it up to bongo drums or something else. Everyone agreed a Samba de Amigo would be perfect as well, to which Miyamoto-san confirmed, "Mr. Naka [at Sega] really likes this controller."
re·vo·lu·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:19 schreef peristilius het volgende:
Leuk idee, kijken hoe het gaat werken.
Maar het is zeker niet de REVOLUTIE.
zoveel games zijn er niet op de DS...de meeste games zijn verkapte tech demo'squote:Op vrijdag 16 september 2005 12:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoor dat deden ze bij de Ds ook omdat ie 'anders' was![]()
![]()
Hmm,,heb ik nog nooit last van gehadquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En dat is niet zo?! Als ik een uurtje zit te wrijven over dat ding krijg ik last van mijn arm
Hmmm.. nice... hmmm.. ja...quote:What of Zelda or Mario? No word yet, but imagine swinging your sword in Zelda instead of pressing buttons. Or, in Mario, imagine having to grab blocks and build platforms.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mits goed getypt, inderdaad.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wij houden allen -op wat kleutertjes na- van nintendo
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
I'm so excited and I just can't hide it
I'm about to lose control and I think I like it
tuurlijk wel.. als jij op een knopje drukt slaat iemand met een zwaar horizontaal, ander knopje verticaal.. en met deze joystick heb je geen knopjes nodig, je slaat gewoon in de rondte.. Dit kost echt niet veel extra geld..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoveel games zijn er niet op de DS...de meeste games zijn verkapte tech demo's
maar ik persoonlijk denk niet dat de third party lui exclusief voor de revo games gaan zitten maken, dat valt namelijk niet te poorten naar andere consoles
Dan vind jij de Eyetoy ook een revolutie?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef __aram het volgende:
[..]
re·vo·lu·tie (de ~ (v.), ~s)
1 omverwerping van een staatsgezag en/of omwenteling van de politieke, sociale en economische verhoudingen
2 radicale verandering, vernieuwing => ommekeer
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=Revolutie
Als dit geen vernieuwing of radicale verandering is in gamen, weet ik het ook niet meer.
Gamespot is ook positief.quote:Demo 8: Metroid Prime 2: Echoes
Finally, the last demo of the day showed off the analog-stick attachment for the controller--which Nintendo reps likened to a nunchaku--and it was revealed how you could use it in conjunction with the main unit to play a game. In this case, the GameCube's Metroid Prime 2: Echoes was redone to include support for the Revolution controller and the analog attachment. The demo let you play through one of the early areas in the game, which felt considerably different from the original GameCube game. The attachment basically gave the game a much more PC-first-person-shooter feel thanks to the ability to free-look and aim with the main controller by moving it anywhere you wanted. The analog stick controlled your movement. The A button let you jump, while the B button fired your weapon. The shoulder buttons on the analog attachment let you switch visors, scan, and lock on to targets, although the lock-on feature was less necessary thanks to the precision firing available via just looking around with the controller. You could shift to the morph ball by pressing the select button on the main controller's face, which felt surprisingly comfortable to do in the middle of action.
Miyamoto noted that the developers at Retro Studios, who are hard at work on Metroid Prime 3, were intrigued by the new options available to the controller. He even went on to say that shooting in Prime 3 may be a more significant part of the experience due to the options open to Retro with the controller. In fact, if you're wondering what developers think of the unique new controller, Miyamoto also mentioned that Sega's Yuji Naka, head of the Sonic Team, liked the controller quite a bit.
Er zijn anders in Japan en Amerika al genoeg toppertjes uit, en meer in ontwikkelingquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoveel games zijn er niet op de DS...de meeste games zijn verkapte tech demo's
maar ik persoonlijk denk niet dat de third party lui exclusief voor de revo games gaan zitten maken, dat valt namelijk niet te poorten naar andere consoles
Kijk hoe goed de mogelijkheden van de DS gebruikt worden met multi-console games.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. als jij op een knopje drukt slaat iemand met een zwaar horizontaal, ander knopje verticaal.. en met deze joystick heb je geen knopjes nodig, je slaat gewoon in de rondte.. Dit kost echt niet veel extra geld..
of heb jij verstand van porten?.. als je iets port, kost het sowieso veel geld, vanwege de verschillende processoren etc. Xbox en ps3 hebben ook andere buttonlayout.. Dit kost geen geld qua porten, alleen heb je dan op je xbox niet alle mogelijkheden..
maar hey, wat kan jou het schelen? dat wil je toch niet, je wil lui op de bank fifa 2006 spelen...
Dat kan ik ook aan jullie vragen..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef peristilius het volgende:
[..]Waarom moet je toch zo blijven posten
En Gamedemon aan één stuk door de rev laten bashen?quote:je loopt Gamedemon alleen maar te bashen op zijn kritiek. Als je zo tegen bashen bent, houd er dan zelf ook mee op.
ik haat fifa zo shut itquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. als jij op een knopje drukt slaat iemand met een zwaar horizontaal, ander knopje verticaal.. en met deze joystick heb je geen knopjes nodig, je slaat gewoon in de rondte.. Dit kost echt niet veel extra geld..
of heb jij verstand van porten?.. als je iets port, kost het sowieso veel geld, vanwege de verschillende processoren etc. Xbox en ps3 hebben ook andere buttonlayout.. Dit kost geen geld qua porten, alleen heb je dan op je xbox niet alle mogelijkheden..
maar hey, wat kan jou het schelen? dat wil je toch niet, je wil lui op de bank fifa 2006 spelen...
Nee, want de EyeToy is niet de standaard controller voor de PS2, of wel soms? Gewoon optioneel. Dat afstandsbediening is wel de standaard controller voor de Revolution, dus de ontwikkelaars weten waar ze voor ontwikkelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan vind jij de Eyetoy ook een revolutie?
hahaha, trouwens, wat maakt het uit?..ben je bang dat je toptitels mist anders? of speel je graag spellen die iedereen heeft?..haha..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kijk hoe goed de mogelijkheden van de DS gebruikt worden met multi-console games.
Eye toy is niet standaard controller nee, maar de Devs zouden er wel gebruik van kunnen maken, kijk maar naar Eye toy : Antigrav ofzo iets, een heel spel gebouwt op die eye toy cameraquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, want de EyeToy is niet de standaard controller voor de PS2, of wel soms? Gewoon optioneel. Dat afstandsbediening is wel de standaard controller voor de Revolution, dus de ontwikkelaars weten waar ze voor ontwikkelen.
dat kan makkelijk allebei + het feit dat de productiekosten lager zijn door de simpelere opzet van de processoren.. maar ik merk al aan je reactie dat je het makkelijk vind om je vast te klampen aan huidge dingen als 'third' en 'first' person view.. bekrompen heet dat..geeft verders niet, ik ga dit topic er dan verder niet vuil aan maken met verder discussieren.. Das hetzelfde als een jehova overtuigen dat god niet bestaat...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik haat fifa zo shut it
maar wat denk je nou zelf?
dat je een game waarbij je moet zwaardvechten met die controller vanuit third person ziet?
dat moet allemaal first person gebeuren anders zie je niet waar je mee bezig bent.
en ff een andere button layout progammeren kost haast geen moeite, maar om een heel stuk gameplay toe te voegen of weg te snijden kost meer
jij snapt er niks van he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
hahaha, trouwens, wat maakt het uit?..ben je bang dat je toptitels mist anders? of speel je graag spellen die iedereen heeft?..haha..
wat voor "nieuwe" views denk jij dat er komen dan? 4th person? 5th person? tis gewoon een benaming van hoe je het spel speeltquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:34 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
dat kan makkelijk allebei + het feit dat de productiekosten lager zijn door de simpelere opzet van de processoren.. maar ik merk al aan je reactie dat je het makkelijk vind om je vast te klampen aan huidge dingen als 'third' en 'first' person view.. bekrompen heet dat..geeft verders niet, ik ga dit topic er dan verder niet vuil aan maken met verder discussieren.. Das hetzelfde als een jehova overtuigen dat god niet bestaat...
het gaat niet om de views, dat was een voorbeeld, net als 'fifa' .. maar als jij vasthoud dat iets lastig is in third,en dat het dan maar in first moet, dan zit je in onmogelijkheden te denken..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat voor "nieuwe" views denk jij dat er komen dan? 4th person? 5th person? tis gewoon een benaming van hoe je het spel speelt
Ik vind de eye-toy ook een revolutie in gamen, want het was toch ook iets vernieuwends en niet eerder vertoond. Maar deze revolutie is veel groter, het gaat veel dieper dan de eye-toy.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef peristilius het volgende:
Dan vind jij de Eyetoy ook een revolutie?
Dit zal de gameplay heus wel veranderen, maar uiteindelijk zal het net als de DS met het touchscreen zijn. Eerst moet het goed toegepast worden, en als het goed toegepast wordt is het een leuke toevoeging van gameplay. Maar geen revolutie.
Ja gratis zelfsquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:33 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ik was niet van plan een console te kopen (laatste was een super nintendo jaren geleden). PC staat altijd boven aan mijn lijstje, want ik speel nooit zovaak spellen (behalve Rome: Totalwar en enkele rpg's zoals Star Wars KOTOR of Baldurs Gate).
Maar nu ik dat filmpje heb gezien van die controler. Toch lachen om met een paar vrienden op de bank zo'n zwaardvecht spel (of wat dan ook) te spelen!
Denk niet dat het echt iets word om in mn eentje te gaan spelen, maar dat doe ik wel op mn pc.
Kan je met de Nintendo Revolution ook via internet spelen? Ja, toch?
Jongetje als je nou eens luistert naar kritiek in plaats van dat je roept SUKKEL! XBOT! Laat ons ook gewoon onze mening hebben, het is een discussie dat betekent dat mensen verschillende meningen zullen hebben, erg hequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat kan ik ook aan jullie vragen..
[..]
En Gamedemon aan één stuk door de rev laten bashen?
Wario Ware Revolution zal geniaal zijn!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:40 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik wil meer spellen zien die je met z'n vieren kan spelen. Gister avond nog enorm veel lol gehad met wordcup90 voor de NES met 4 controllers. (op de dreamcast
Ik roep niet sukkel of xbot. Ik begrijp best dat jullie een mening hebben en een discussie hoort op fok. Alleen sommige argumenten slaan nergens op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jongetje als je nou eens luistert naar kritiek in plaats van dat je roept SUKKEL! XBOT! Laat ons ook gewoon onze mening hebben, het is een discussie dat betekent dat mensen verschillende meningen zullen hebben, erg he. En ga nou helemaal niet zeggen dat ik Nintendo aan het bashen ben.
![]()
Ach, het zal de uiteindelijk spelervaring niet zo veel veranderen, je beweegt normaal met een pook, nu beweeg je de hele controller. Het is niet dat dit de eerste gyroscopische controller is ofzo.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:39 schreef __aram het volgende:
[..]
Ik vind de eye-toy ook een revolutie in gamen, want het was toch ook iets vernieuwends en niet eerder vertoond. Maar deze revolutie is veel groter, het gaat veel dieper dan de eye-toy.
En het is en blijft een revolutie ook al verkoopt het niet goed of wordt het niet goed toegepast. Het gaat in eerste zin om het idee en dat is de revolutie. Ook al valt het tegen en is het niks, het is en blijft een revolutie in gamen.
Nee okee, maar je snapt best wat ik bedoel. Als jij vindt dat de argumenten nergens op slaan, weerleg ze dan overtuigend.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik roep niet sukkel of xbot. Ik begrijp best dat jullie een mening hebben en een discussie hoort op fok. Alleen sommige argumenten slaan nergens op.
Ik snap het niet echt, hoezo zou het de uiteindelijke spel ervaring niet veranderen? Alles wat je doet heeft nu direct invloed op wat er in het scherm gebeurt, dat is totaal anders dan een pookje wat je naar rechts stuurt waardoor iets in het scherm naar rechts gaat. Nu stuur je dat gene wat in het scherm staat gewoon meteen naar rechts.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:46 schreef peristilius het volgende:
Ach, het zal de uiteindelijk spelervaring niet zo veel veranderen, je beweegt normaal met een pook, nu beweeg je de hele controller. Het is niet dat dit de eerste gyroscopische controller is ofzo.
Nintendo is de eennagrootste publisher ter wereld, en heeft als enige console fabrikant elk kwartaal sinds de introductie dikke winsten gemaakt. Of de nieuwe console aan gaat slaan is de vraag, dat Nintendo genoeg geld verdient niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
denk jij dat nintendo genoeg geld verdient aan ALLEEN nintendo only games?
Was die dikke winst toevallig niet van de GBA?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Nintendo is de eennagrootste publisher ter wereld, en heeft als enige console fabrikant elk kwartaal sinds de introductie dikke winsten gemaakt. Of de nieuwe console aan gaat slaan is de vraag, dat Nintendo genoeg geld verdient niet.
Nah, de winst komt sowieso van de games die ze zelf uitbrengen. De GBA heeft inderdaad een veel groter marktaandeel, maar ik denk niet dat je hoeft te twijfelen dat hun 1st party games als een tiet verkopen op hun eigen console.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:57 schreef peristilius het volgende:
Was die dikke winst toevallig niet van de GBA?
Jij denkt nu dat alles direct reageert op dat ding. Het gaat dan misschien wel smooth enzo, maar het blijft voor geprogrameerd. In een Zelda game zal link niet elke beweging kunnen maken die jij maakt. Je kan dus misschien wat meer, maar zwaardvechten zoals in die trailer gebeurde is not gonna happen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:54 schreef __aram het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt, hoezo zou het de uiteindelijke spel ervaring niet veranderen? Alles wat je doet heeft nu direct invloed op wat er in het scherm gebeurt, dat is totaal anders dan een pookje wat je naar rechts stuurt waardoor iets in het scherm naar rechts gaat. Nu stuur je dat gene wat in het scherm staat gewoon meteen naar rechts.
En ik heb geen verstand van de controller geschiedenis, maar eentje waarmee je directe controle hebt bestaat toch echt nog niet. De muis misschien, maar dat is ook niet direct want je beweegt apart van de cursor.
Natuurlijk. Gebeurt nu al met de Gamecube.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
denk jij dat nintendo genoeg geld verdient aan ALLEEN nintendo only games?
Ik had al gezegd dat ik geen weet had van controller geschiedenis, dus zo'n trieste reactie had niet gehoeven want je bereikt er vrij weinig mee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:01 schreef peristilius het volgende:
Microsoft had 6 jaar geleden ofzo al een gyroscopische controller.![]()
![]()
Jij denkt nu dat alles direct reageert op dat ding. Het gaat dan misschien wel smooth enzo, maar het blijft voor geprogrameerd. In een Zelda game zal link niet elke beweging kunnen maken die jij maakt. Je kan dus misschien wat meer, maar zwaardvechten zoals in die trailer gebeurde is not gonna happen.
Je moet ff op zoek gaan naar een MS sidewinder controller, best oud.
Die reactie had ik serieus al geplaatst voordat ik jouw post las, hij was gewoon extreem goed getimed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef __aram het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ik geen weet had van controller geschiedenis, dus zo'n trieste reactie had niet gehoeven want je bereikt er vrij weinig mee.
Geloof me, het zwaardvechten gaat niet zo.quote:Ik heb de controller gezien, en het klopt dat ie gyroscopische is, maar daar blijft het ook bij. Je leunt met de controller naar voren en iets in het scherm gaat naar voren, enzovoort. Je kunt niet zwaaien met het ding om een zwaard slag te maken, of om je heen kijken.
Ik neem aan dat als ik een zwaai met het ding maakt dat link dan met zijn zwaard slaat, natuurlijk niet in dezelfde beweging als ik doet maar het is nog steeds directer en meeslepender dan op knop A drukken.
En jij weet er verder net zo veel over als ik, dus je kunt niks zeggen over hoe smooth het is en of zwaardvechten in de trailer ook in het echt zo zou gaan. Dus zeggen dat het wel zo is of dat het niet zo is, is totaal zinloos.
quote:
Alright, mijn fout dan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef peristilius het volgende:
Die reactie had ik serieus al geplaatst voordat ik jouw post las, hij was gewoon extreem goed getimed.
Geloof me, het zwaardvechten gaat niet zo.Uit de geluiden kan je opmaken dat het echt een zwaardgevecht a la film was, dat kan een normaal mens niet, en dat kan de computer niet. Zo simpel is het.
Het wordt hoogstwaarschijnlijk ik beweeg de controller en hak iemand. Maar goed ik houd al op met speculeren.
Nintendo heeft ook nooit beweerd dat de Revolution controller gebruik zou maken van nieuwe technologie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:56 schreef peristilius het volgende:
Microsoft had 6 jaar geleden ofzo al een gyroscopische controller.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
ROFL![]()
Verdomme, eikel, zit nu in een collegelokaal met 50 man in mijn eentje keihard te lachen..
ff klikken enzoquote:Witness the unveiling and first demonstration of the unique controller for the Revolution.
Download It
Stream It
Ik vind het heus een leuk ding en ik zeg ook niet dat het niet gaat werken. Het zal de gameplay heus wat leuker maken, maar ik denk niet in die mate dat ik het een revolutie noem. Ik zeg ook dat die trailer gewoon overdreven is. De controls gaan waarschijnlijk heerlijk werken, maar ik denk dat het niet zo uitgebreid wordt als sommige mensen nu denken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:26 schreef __aram het volgende:
[..]
Alright, mijn fout dan.
Maar dat zeg ik toch ook niet, lees mijn bericht ff, alleen hebben we het nu niet perse over directe controle. Want als je zelda speelt en je zwaait met de controller dan is het nog steeds cool als link vanuit 3rd person ook een hak beweging maakt (dat vind ik iig). Lekker in de wildeweg hakken terwijl je link bestuurt met de analoge stick. Het ziet er niet uit dat dit gaat werken en het is ook een voorbeeld, maar de ervaring is beter dan een knop indrukken.
En directe controle is dat je om je heen kijkt met je de controller in een fps of dat je de troepen selecteert bij een rts.
Er is niks met speculeren, maar wat jij doet is constant zeggen dat iets niet kan, dat iets niet werkt en dat het helemaal niet zo is als het lijkt. Dat kun je nog helemaal niet zeggen, want je hebt nog niks gezien. Wat je wel kan zeggen is dat de ervaring beduind beter word omdat het lijkt alsof je het echt doet wat er in het scherm gebeurt. Of dat het niet beter wordt, maar dat kan ik niet begrijpen.
Nee, maar ze doen wel alsof het Revolutionair is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:27 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nintendo heeft ook nooit beweerd dat de Revolution controller gebruik zou maken van nieuwe technologie.
Geen andere console heeft die techniek gebruikt dus het is best revolutionair ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, maar ze doen wel alsof het Revolutionair is.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:36 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Geen andere console heeft die techniek gebruikt dus het is best revolutionair ja.
Geen andere console heeft de techniek gebruikt als een standaard voor spellen op die console/platform.quote:
quote:
En dan nemen de mensen in dit topic fanboy gedrag kwalijk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha ik lach hard op de xbox1.5 en ps3
DIT IS DE SHIT!!!!
niet om te bashen, maar het is uiteraard niet te moeilijk om zoiets te maken. ik heb vroeger wat rpg's en vechtspelletjes gespeeld waarin je een zwaarslag deed met een muisklik, waarbij de zwaardslag naar een punt ging, waar jij muis neerlegde... dat deed ie ongeveer op 8 of 12 verschillende manieren.. vervang nu de muis door dit ding.. en tis klaar.. geloof me dat kan werken..quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef peristilius het volgende:
Geloof me, het zwaardvechten gaat niet zo.Uit de geluiden kan je opmaken dat het echt een zwaardgevecht a la film was, dat kan een normaal mens niet, en dat kan de computer niet. Zo simpel is het.
Het wordt hoogstwaarschijnlijk ik beweeg de controller en hak iemand. Maar goed ik houd al op met speculeren.
Niet echt veel meer dan het filmpje wat iedereen al 3x heeft gezien in de presentatie van Shigeru Miyamoto, welke ook ergens anders in zijn geheel en in betere kwaliteit te vinden is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.gamespot.com/news/2005/09/15/news_6133389.html
ff klikken enzo
(van de Eurogamer reacties)quote:Anyone want to make a dev team with me?
Project 1: Super Seal Clubbers
Project 2: Super Fisting Simulator
Project 3: Chav Basher
Nintendo fanboy gedrag kwalijk nemen slaat natuurlijk nergens op, dit is een Nintendo topic. In de PS3 en Xbox topic heb je ook genoeg fanboy gedrag.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
En dan nemen de mensen in dit topic fanboy gedrag kwalijk.
Dan moeten ze uit deze topic blijven, als die zuurpruimen de revo niet leuk vinden moeten ze maar lekker in hun eigen topics blijven. Ik vind de xbox360 weinig indrukwekkend, en na dit gezien te hebben is mijn interesse voor die console VOLLEDIG verdwenen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
En dan nemen de mensen in dit topic fanboy gedrag kwalijk.
Dat kan ook wel, maar dan blijft het gewoon een beetje hakken, het is niet zo dat het personage het zwaard precies zo beweegt als jij wilt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:55 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
niet om te bashen, maar het is uiteraard niet te moeilijk om zoiets te maken. ik heb vroeger wat rpg's en vechtspelletjes gespeeld waarin je een zwaarslag deed met een muisklik, waarbij de zwaardslag naar een punt ging, waar jij muis neerlegde... dat deed ie ongeveer op 8 of 12 verschillende manieren.. vervang nu de muis door dit ding.. en tis klaar.. geloof me dat kan werken..
PS: ik kan me ook nog een rpg herinneren op de PC waarbij het zwaard een beweging maakte, zoals jij je muis bewoog. Dus van links naar recht , van boven naar beneden , en een stuk of wat acties die daartussen vallen.. het enige wat je hoeft te doen is de muis te vervangen door dit ding..
you'd be amazed!.. en dan heb ik het ook nog over vroeger!
Als ze dat niet eens kunnen, dan zie ik uiteraard het nut er niet van nee, maar dat kan echt makkelijk..
Oh, dus in een nintendo topic mag je gewoon volop roepen dat andere consoles kut zijn. Aha, okee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo fanboy gedrag kwalijk nemen slaat natuurlijk nergens op, dit is een Nintendo topic. In de PS3 en Xbox topic heb je ook genoeg fanboy gedrag.
Nou, nee, maar het is niet zo raar als dat wel gebeurt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh, dus in een nintendo topic mag je gewoon volop roepen dat andere consoles kut zijn. Aha, okee.
Zal ik jullie Xbox fans eens een lesje leren?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:04 schreef Rodie83 het volgende:
Met andere woorden, in plaats van dat je op een pookje drukt, beweeg je nu je arm/pols/hand. Dat is dus niet erg revolutionair. In feite veranderd er niks aan spelprincipes zelf. Je kan anders besturen, thats it. Speltechnisch kan je er niet zoveel mee, en zoals demon al zei, dan wordt die controller inderdaad leuk voor een halfuurtje.
Concluderend: de revolutie komt niet echt to uiting in de controller.
Leuk dat ik mn muis nu kan gebruiken (zoals de controller een beetje), maar waar zit m nou het verschil met tegen een pookje aan drukken? Het spel veranderd er niet door hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zal ik jullie Xbox fans eens een lesje leren?
Whahahaquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom ben ik nou toch weer een Xbox fanboy.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is allemaal een iteratie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:07 schreef Rodie83 het volgende:
Leuk dat ik mn muis nu kan gebruiken (zoals de controller een beetje), maar waar zit m nou het verschil met tegen een pookje aan drukken? Het spel veranderd er niet door hoor.
Grappig dat je het zo afdoetquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is allemaal een iteratie.
Commodore controllers voor de shizzle!
HAHAHAquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Volgens mij kun je race en schietspellen er prima mee spelen. Schietspellen kun je natuurlijk goedmikken met dat ding, en auto's kun je besturen door het ding te tilten (net als een echt stuur). Dat laatste zou alleen wel makkelijker zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:15 schreef piet_pelle het volgende:
Die hele controller lijkt me eigenlijk best wel gaaf, ik zie de mogelijkheden er wel van in. Punt blijft voor mij alleen wel dat, als Nintendo spellen gaat maken die het waard zijn om een revolution voor te kopen dat het alsnog een console voor "erbij" zal worden. Deze hele manier van gamen kan wel erg cool worden maar het zal niet de oude manier vervangen. Race, schiet en vechtspellen kun je er namlijk niet mee spelen en die wil ik echt nog wel hoor.
Dus een X360 als core console, en later mits hij het waard wordt een revo'tje erbij voor mij.
Het is makkelijker, makkelijker voor non-gamers, makkelijker en beter in preciezer in first-person games en RTS. Je gaat me toch niet vertellen dat je met een FPS beter een analog stick kan gebruiken? Nee toch.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:07 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Leuk dat ik mn muis nu kan gebruiken (zoals de controller een beetje), maar waar zit m nou het verschil met tegen een pookje aan drukken? Het spel veranderd er niet door hoor.
Ik ben net zo serieus als jij. Met een oude joystick kun je precies hetzelfde als nu. Je kunt het nu alleen driehonderd keer beter.quote:
En met racegames is analoge besturing best belangrijk. Nu is dat natuurlijk heel goed mogelijk met deze controller, maar het wordt denk ik moeilijk inschatten wanneer je nou hard stuurt of juist niet. Verder zijn goede analoge controls (triggers) erg belangrijk voor goed gassen en remmen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij kun je race en schietspellen er prima mee spelen. Schietspellen kun je natuurlijk goedmikken met dat ding, en auto's kun je besturen door het ding te tilten (net als een echt stuur). Dat laatste zou alleen wel makkelijker zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.
Kan, afaikquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij kun je race en schietspellen er prima mee spelen. Schietspellen kun je natuurlijk goedmikken met dat ding, en auto's kun je besturen door het ding te tilten (net als een echt stuur). Dat laatste zou alleen wel makkelijker zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.
Je kunt zo'n ding verder tilten dan een analoge stick, lijkt mequote:Op vrijdag 16 september 2005 14:21 schreef peristilius het volgende:
En met racegames is analoge besturing best belangrijk. Nu is dat natuurlijk heel goed mogelijk met deze controller, maar het wordt denk ik moeilijk inschatten wanneer je nou hard stuurt of juist niet. Verder zijn goede analoge controls (triggers) erg belangrijk voor goed gassen en remmen.
FPS moet ik ook nog maar zien, vooral door de knoppenindeling van de afstandsbediening denk ik dat het best tegen gaat vallen.
Nou, nee. Zo zijn de analoge sticks iets heel anders dan de ouderwetse 4punts druktoets. Daarmee kon je namelijk maar 4 kanten op (8, als je diagonaal meerekent). Analoge sticks hebben dat probleem uit de wereld geholpen. Deze controller werkt niet met sticks, maar is verder net zo analoog. Niet erg vernieuwend dus imo, behalve dat je nu sportief moet zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben net zo serieus als jij. Met een oude joystick kun je precies hetzelfde als nu. Je kunt het nu alleen driehonderd keer beter.
Kan die analoge stick naar voren en naar achteren bewegen dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:25 schreef Rodie83 het volgende:
Nou, nee. Zo zijn de analoge sticks iets heel anders dan de ouderwetse 4punts druktoets. Daarmee kon je namelijk maar 4 kanten op (8, als je diagonaal meerekent). Analoge sticks hebben dat probleem uit de wereld geholpen. Deze controller werkt niet met sticks, maar is verder net zo analoog. Niet erg vernieuwend dus imo, behalve dat je nu sportief moet zijn
Grapjas.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:25 schreef Rodie83 het volgende:
Niet erg vernieuwend dus imo, behalve dat je nu sportief moet zijn
Daarom heb je er 2.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan die analoge stick naar voren en naar achteren bewegen dan?
Want? Omdat ik zeg dat er uiteindelijk weinig vernieuwends aan is omdat je er niet veel meer mee kan dan met een hedendaagse "gewone" controller? En omdat het me kut lijkt gamen? Omdat ik ik niet door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:22 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Kan, afaik
Briljant dingZo veel speculatie, zulke hoge verwachtingen en dan nog met iets veel briljanters komen
Ook de reactie van velen hier was weer te verwachten(Rodie, gamedemon)
Dat kanquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef speknek het volgende:
knip
zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.
Stel je aan zegquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Want? Omdat ik zeg dat er uiteindelijk weinig vernieuwends aan is omdat je er niet veel meer mee kan dan met een hedendaagse "gewone" controller? En omdat het me kut lijkt gamen? Omdat ik ik niet door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?
Tsjezus gast, grow up ffs.
Er zijn er toch twee op elke controller? Maar inderdaad, deze controller vervangt de need voor een tweede anloge stickquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan die analoge stick naar voren en naar achteren bewegen dan?
Ik heb hekel aan mensen die mijn reacties bestempelen als fanboy gedrag maar niet inhoudelijk erop ingaan (wat je van sommigen schijnbaar echt niet kan verwachten). Rot op dusquote:
Omdat je altijd met argumenten aankomt die nergens op slaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Want? Omdat ik zeg dat er uiteindelijk weinig vernieuwends aan is omdat je er niet veel meer mee kan dan met een hedendaagse "gewone" controller? En omdat het me kut lijkt gamen? Omdat ik ik niet door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?
Tsjezus gast, grow up ffs.
Waarom moeten mensen elke keer iets opnieuw zeggen als het al 20.000 keer is verteldquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:34 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb hekel aan mensen die mijn reacties bestempelen als fanboy gedrag maar niet inhoudelijk erop ingaan (wat je van sommigen schijnbaar echt niet kan verwachten). Rot op dus
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe het werkt. Ik heb lightguns ook al nooit begrepen. Als iemand een linkje heeft,quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef speknek het volgende:
LucasArts moet wel heel snel een lightsaber spel maken (en dan nog zo'n ding in je andere hand voor force powers).
Ik vraag me alleen wel af hoe goed dat werkt. Ook met honkballen/golfen. De sensor kan dan namelijk niet meer naar het beeldscherm wijzen. Of hij dan nog steeds heel precies z'n positie kan bepalen.
wat je vergeet is dat iedere stap klein lijkt, maar best een impact heeft.. denk aan die analoge stick..zoveel scheelt dat niet in vergelijking met een dpad.. en toch een hele verbetering.. maar dat merk je pas zodra je er mee speelt..quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:34 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb hekel aan mensen die mijn reacties bestempelen als fanboy gedrag maar niet inhoudelijk erop ingaan (wat je van sommigen schijnbaar echt niet kan verwachten). Rot op dus
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Rodie83 het volgende:
door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?
Inderdaad...quote:Tsjezus gast, grow up ffs.
Over non-argumenten gesproken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Omdat je altijd met argumenten aankomt die nergens op slaan
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Over non-argumenten gesproken.Gewoon zeggen, "ach, dat slaat nergens op"
Als je echt zo slim was geweest als je nu wil overkomen, dan had je die argumenten die nergens op slaan wel ontkracht. Behoort niet geheel tot je kunnen, schijnbaar. Maar goed, als je alleen wil geilen enposts wil zien, zoek een specifiek Nintendo forum, ofzo.
Dat hangt volledig af van hoe gevoelig een spel wordt afgesteld. Opzich kan je best 30.000 kanten op met een analoge stick, maar dat wordt dan wel precisiewerk. Zelfde geldt in enige mate ook voor deze controller: om het speelbaar te houden moet ie bij de meeste spellen ook vrij gevoelig worden afgesteld. Anders sta je echt je arm van links naar rechts te gooien, en zoals al eerder gesteld in dit topic, dat is niet het geval.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
wat je vergeet is dat iedere stap klein lijkt, maar best een impact heeft.. denk aan die analoge stick..zoveel scheelt dat niet in vergelijking met een dpad.. en toch een hele verbetering.. maar dat merk je pas zodra je er mee speelt..
PS: een analoge stick heeft ook niet 30.000 richtingen, dat valt best mee..
Gaat natuurlijk om het laserpuntje. Dus wanneer je met je pols even het ding een kant op wijst is het genoeg. Hoef je je arm niet voor te bewegenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:42 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat hangt volledig af van hoe gevoelig een spel wordt afgesteld. Opzich kan je best 30.000 kanten op met een analoge stick, maar dat wordt dan wel precisiewerk. Zelfde geldt in enige mate ook voor deze controller: om het speelbaar te houden moet ie bij de meeste spellen ook vrij gevoelig worden afgesteld. Anders sta je echt je arm van links naar rechts te gooien, en zoals al eerder gesteld in dit topic, dat is niet het geval.
In dat verband kan je in theorie met deze controller wel meer kanten op, dus. Reikwijdte van je armen is groter dan de reikwijdte van mijn analoge stickje.
Sorry dat ik niet direct :quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Pfff dit topic is nu echt geen reet meer aan.
Klopt natuurlijk wel, maar een polsbeweging heeft een veel kleinere draaicirkel dan een beweging vanuit je schouder. Ze kunnen dus eventueel qua gevoeligheid veel meer kanten op, en dat *kan* wel interessant zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk om het laserpuntje. Dus wanneer je met je pols even het ding een kant op wijst is het genoeg. Hoef je je arm niet voor te bewegen
Pauper.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:48 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet direct :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb gepost. Dan was het natuurlijk wel leuk geweest
Nee daar kun je de GameCube controller voor gebruiken, die is gewoon compatibel.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:52 schreef StrayDog het volgende:
UIteindelijk zul je wel gewoon kunnen kiezen of je deze "nieuwe" manier van besturen gebruikt, of de controller gewoon op de oude manier wilt gebruiken (in de breedte dan).
En dan zal het nieuwe er wel snel vanaf zijn, zullen ook wel spellen uitkomen die helemaal geen gebruik maken van de speciale functies.
Batterij/accu in de "afstandsbediening"?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:56 schreef Oksel het volgende:
Maar ff serieus nu heren..
HOE zit het met de stroomvoorziening van de controller?
Als je alles ff gelezen had, had je ook gezien dat er een behuizing gaat komen, waar deze controller in kan, om op die manier traditionele spellen te spelen (en dus ook de N64, snes etc)quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:55 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Nee daar kun je de GameCube controller voor gebruiken, die is gewoon compatibel.
Wat ik me afvraag is waarom ze voor die tweede a en b (onderkast) knoppen niet gewoon voor X en Y hebben gekozen. Zal wel verwarrend worden zo. "Druk eerst op hoofdletter B en dan op kleine letter a en dan op hoofdletter A..."
Juist.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:02 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Als je alles ff gelezen had, had je ook gezien dat er een behuizing gaat komen, waar deze controller in kan, om op die manier traditionele spellen te spelen (en dus ook de N64, snes etc)
Het gaat er niet om dat de techniek het niet kan, maar dat het ook nog in het spel verwerkt moet worden. Characters worden voorgeprogrameerd met standaard animaties. Als ze een manier zouden vinden waarop alle gewrichten precies meewerken met de bewegingen die jij maakt met een controller zou ik dat heel knap vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef kipknots het volgende:
Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar word de positie van de controller in de ruimte ook niet bijgehouden? Dat is wat echt revolutionair aan de controller is. In de sidewinder van microsoft zaten volgens mij alleen tilt-sensoren.
Als de positie van de controller ook word bijgehouden, zullen bewegingen van de controller heel erg precies kunnen worden bijgehouden en kan bijvoorbeeld het maken van zwaardslagen wel perfect worden overgenomen. Ik heb iets vergelijkbaars wel eens gezien met een speciale versie van tekken waarbij spelers sensoren aan handen en voeten kregen en alles dus precies op het scherm werd overgenomen.
Nee, 't is iets anders. Geen flauw idee hoe het werkt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef StrayDog het volgende:
Wat ik ook zo vaag vind is dat het lijkt of hij met ouderwetse infrarood werkt?
Of zie ik dat niet goed?
Want infrarood gaat toch nooit werken op deze manier.
die manier is er, hoe denk je dat motion-capture werkt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat de techniek het niet kan, maar dat het ook nog in het spel verwerkt moet worden. Characters worden voorgeprogrameerd met standaard animaties. Als ze een manier zouden vinden waarop alle gewrichten precies meewerken met de bewegingen die jij maakt met een controller zou ik dat heel knap vinden.
Dat kan toch ook?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat de techniek het niet kan, maar dat het ook nog in het spel verwerkt moet worden. Characters worden voorgeprogrameerd met standaard animaties. Als ze een manier zouden vinden waarop alle gewrichten precies meewerken met de bewegingen die jij maakt met een controller zou ik dat heel knap vinden.
Dat vraag ik me dus ook af. Alhoewel ik niet vermoed dat dat de enige manier is om dingen door te sturen, hooguit om te richten. Dan weet hij in de andere posities nog wel op welke manier je hem vasthoudt of draait, maar niet in welke richting je hem wijst, ofzo.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef StrayDog het volgende:
Wat ik ook zo vaag vind is dat het lijkt of hij met ouderwetse infrarood werkt?
Of zie ik dat niet goed?
Want infrarood gaat toch nooit werken op deze manier.
Trouwens, hoe zit dat met bijvoorbeeld lopen in een FPS? Daar heb je echt die uitbreiding voor nodig neem ik aan, want je kan met de afstandsbediening niet een constante beweging aangeven denk ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Alhoewel ik niet vermoed dat dat de enige manier is om dingen door te sturen, hooguit om te richten. Dan weet hij in de andere posities nog wel op welke manier je hem vasthoudt of draait, maar niet in welke richting je hem wijst, ofzo.
Waarschijnlijk niet, motion capturing gaat niet met een gewoon pc-tje.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die manier is er, hoe denk je dat motion-capture werkt?
Probleem is dat dat erg veel processorkracht vergt, dus is het afwachten op de Revo sterk genoeg is om dat te kunnen.
In plaats van dat je even een voorbeeld geeft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat kan toch ook?Is al eerder gedaan.
Inverse kinetics. En dan de coordinaten van de uiteindes laten besturen door de controller. Niet heel moeilijk hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef peristilius het volgende:
Daar heb je die analoge controller extension voor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Trouwens, hoe zit dat met bijvoorbeeld lopen in een FPS? Daar heb je echt die uitbreiding voor nodig neem ik aan, want je kan met de afstandsbediening niet een constante beweging aangeven denk ik
Ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef Rodie83 het volgende:
Trouwens, hoe zit dat met bijvoorbeeld lopen in een FPS? Daar heb je echt die uitbreiding voor nodig neem ik aan, want je kan met de afstandsbediening niet een constante beweging aangeven denk ik
Ik begin nu te twijfelen of je controller uberhaupt al gezien hebt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Als hij ziet dat je ergens achter zit is er dus gewoon geen signaal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:12 schreef Xrenity het volgende:
Trouwens, stel dat hij ook kan zien of je ergens achter zit, zou je je dan ook echt moeten verschuilen?
Ik kan nu direct geen voorbeelden geven maar ik weet gewoon dat zoiets al bestaat.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
In plaats van dat je even een voorbeeld geeft.
Je kan ook gewoon alleen de remote gebruiken, denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja.
(je zou natuurlijk een beginstand kunnen kiezen, en dan is naar voren bewegen naar voren, en naar achteren naar achteren. Maar dat lijkt me nodeloos ingewikkeld)
precies.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als hij ziet dat je ergens achter zit is er dus gewoon geen signaal.
Met een goede physics engine zoals de Half-Life 2 engine moet het idd kunnen. Maar euh, niet heel moeilijk?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Inverse kinetics. En dan de coordinaten van de uiteindes laten besturen door de controller. Niet heel moeilijk hoor.
Er is vermeld dat dit nogsteeds niet helemaal definitief is. En er is gevraagd aan nin of hij op batt blijft of op accu en dat wisten ze nog niet. Het zou dus best kunnen. Tevens is het geen wavebird, het is een nieuwe revolutionaire controllerquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik weet wel zeker batterijen. Wat gebruikt de Wavebird dan? Als het batterijen gebruikt gaat de Rev's remote ook batterijen gebruiken. De achterkant ziet er trouwens uit net zoals een normale afstandsbediening waar je de batterijen in zet.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef Webby het volgende:
Tevens is het geen wavebird, het is een nieuwe revolutionaire controller
Of dus met een laadsysteem oid.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Ik wilde gewoon even weten wat de Wavebird gebruikt.
Edit: Batterijen dus. Ik weet nu wel zeker dat Nintendo gewoon met batterijen komt.
Waarom weet je zeker dat de Revo batterijen gebruikt omdat de wavebird dit ook doet? Slaat als een tang op een varken als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Ik wilde gewoon even weten wat de Wavebird gebruikt.
Edit: Batterijen dus. Ik weet nu wel zeker dat Nintendo gewoon met batterijen komt.
Nouja, d'r komt aardig wat ingewikkelde wiskunde bij kijken, maar de meeste grafische pakketten maken er gebruik van, dus het verwerken in een computerspel is niet zo moeilijk. Ik denk zelfs dat de meeste computerspellen er al gebruik van maken. Natuurlijk, als je hele ingewikkelde dingen met je arm gaat doen, kan ie bij een gewricht vast een keer de verkeerde kant op gaan staan, maar dat heb je nu ook al bij sommige ragdoll physics.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:25 schreef peristilius het volgende:
Met een goede physics engine zoals de Half-Life 2 engine moet het idd kunnen. Maar euh, niet heel moeilijk?
Ik snap hoe het werkt, maar om het goed te laten werken heb je dus een goede engine nodig (half-life 2). Dan is het belangrijk dat de Revo krachtig genoeg wordt. Ik wil wel eens zien hoe het gaat werken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja, d'r komt aardig wat ingewikkelde wiskunde bij kijken, maar de meeste grafische pakketten maken er gebruik van, dus het verwerken in een computerspel is niet zo moeilijk. Ik denk zelfs dat de meeste computerspellen er al gebruik van maken. Natuurlijk, als je hele ingewikkelde dingen met je arm gaat doen, kan ie bij een gewricht vast een keer de verkeerde kant op gaan staan, maar dat heb je nu ook al bij sommige ragdoll physics.
Overigens, dit is dus inverse kinematics:
[afbeelding].
Zodra je het onderste bakje beweegt, rekent hij uit hoe de bovenliggende scharnier daarvoor moet bewegen.
Nintendo wil juist casual publiek aantrekken met de revolution, nu willen ze de lui aantrekken die niet normaal met een controller om kunnen gaan, of het werkt zullen we volgend jaar wel zien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Logitik het volgende:
Zal de drempel voor de meeste gamers niet te hoog liggen voordat je er een paar honderd euro (of een ander groot bedrag) er voor neerlegt ?
Wilt het grote publiek dit wel ? Ik vraag het me serieus af..
Reggiequote:
Dat vraag ik me ook af. Een punt die ze maakte was dat iemand die normaal niet zo snel zou beginnen omdat al die knopjes veel te ingewikkeld zijn, het ding eerder geneigd was van de tafel te pakken en het eens te proberen. Ik denk dat dat zeker klopt. Een afstandsbediening kan iedereen mee overweg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Logitik het volgende:
Zal de drempel voor de meeste gamers niet te hoog liggen voordat je er een paar honderd euro (of een ander groot bedrag) er voor neerlegt ?
Wordt een kwestie van mond op mond reclame denk ik, even bij elkaar proberen en vervolgens hopelijk inzien dat het tof isquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Logitik het volgende:
quote:De Nintendo Revolution, die begin 2006 in de winkels ligt
Goeie reclamequote:Op vrijdag 16 september 2005 15:47 schreef Xrenity het volgende:
Zelfs op nu.nl wordt er de nodige aandacht aan besteed
/edit
[..]
Third party spellen hoefen niet aangepast te worden, van Eurogamer:quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:46 schreef Merkie het volgende:
Mixed feelings. Mooi ding, zeker innovatief en erg leuk om mee te spelen. Maar tegelijkertijd ook de ondergang van Nintendo vrees ik. Voor de grote spelers zoals EA (= mainstream = belangrijk voor succes) zal het teveel moeite zijn om hun games aan te passen naar de besturing van de Revolution.
Er komt dus gewoon een soort gamecube controller bij, waar je deze afstandbediening in kan schuiven (zoiets als de VMU op de dreamcast dus).quote:Eurogamer: How is the controller going to work with games that aren't designed specifically for the Revolution - multi-platform titles and so on?
Jim Merrick: We're producing a classic-style expansion controller, based on traditional designs like the Gamecube controller. It's like a shell with a hole in the top into which you slot the freehand-style controller, and then you can play third-party ported games, and retro Nintendo games you've downloaded.
Inversie kinematics zat al in excitebike 64quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:43 schreef peristilius het volgende:
Ik snap hoe het werkt, maar om het goed te laten werken heb je dus een goede engine nodig (half-life 2). Dan is het belangrijk dat de Revo krachtig genoeg wordt. Ik wil wel eens zien hoe het gaat werken.
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Third party spellen hoefen niet aangepast te worden, van Eurogamer:
[..]
Er komt dus gewoon een soort gamecube controller bij, waar je deze afstandbediening in kan schuiven (zoiets als de VMU op de dreamcast dus).
Oh, dat vergroot de kansen op succes aanzienlijk. Geduchte concurrent voor de PS3 en X360 dus. Met een lage prijs kan het heel spannend worden dan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Third party spellen hoefen niet aangepast te worden, van Eurogamer:
[..]
Er komt dus gewoon een soort gamecube controller bij, waar je deze afstandbediening in kan schuiven (zoiets als de VMU op de dreamcast dus).
Ja, maar wij willen niet dat onze characters opgebouwd zijn uit 3 delen of wel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Inversie kinematics zat al in excitebike 64
http://www.nintendo.com/gamedev?gameid=m-Game-0000-101
Nintendo wordt sowieso niet de grote winnaar(ook al hebben ze een goed concept), het wordt een strijd tussen Microsoft en Sony, ze zijn allebei goed bezig, maar ik ga toch nog voor Sony.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:52 schreef Cerbie het volgende:
OMG WTF ja, Gamedemon als TS
Ik ben net thuis en ga eens wat filmpjes kijken, maar ben nog erg sceptisch hierover.
Zou het trouwens zo kunnen zijn dat Microsoft de grote winnaar wordt, Nintendo is té anders voor de mainstream en Sony is een en al arrogantie, dalijk gaan ze net als Nintendo met de N64
Ja, lijkt me ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat analoge add-on-dingetje niet ook draadloos is. Als je nu volop aan het bewegen bent met de 'afstandsbediening' zit dat draadje in de weg, toch?
Je kan eigenlijk nog niks zeggen. Ligt aan zo veel dingen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nintendo wordt sowieso niet de grote winnaar(ook al hebben ze een goed concept), het wordt een strijd tussen Microsoft en Sony, ze zijn allebei goed bezig, maar ik ga toch nog voor Sony.
Nintendo heeft de laatste jaren zo'n naam opgebouwd dat de mainstream NFS:U en FIFA spelers gewoon geen Revo zullen kopen. Jammer, maar waar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je kan eigenlijk nog niks zeggen. Ligt aan zo veel dingen...
Nintendo's grafische kracht, of het aanslaat, marketing...
Het was natuurlijk 'n prototype, ik ben vooral benieuwd naar de andere toepassingen die je erin kunt steken, zitten deze bij de Revo of moet je die los kopen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat analoge add-on-dingetje niet ook draadloos is. Als je nu volop aan het bewegen bent met de 'afstandsbediening' zit dat draadje in de weg, toch?
Misschien heeft de PS3 daarom input voor 7 controllers.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook.
Ik denk dat de controller poorten maar een input tegelijk kunnen krijgen.
Alleen als die ook draadloos is is het weer een duurdere add-on.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Ja, dat wel. Maar het draadje ziet er ook erg kort uit. Misschien veranderen ze dat nog.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:03 schreef Webby het volgende:
[..]
Alleen als die ook draadloos is is het weer een duurdere add-on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |