abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:13:14 #251
8369 speknek
Another day another slay
pi_30636473
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef peristilius het volgende:
Het gaat er niet om dat de techniek het niet kan, maar dat het ook nog in het spel verwerkt moet worden. Characters worden voorgeprogrameerd met standaard animaties. Als ze een manier zouden vinden waarop alle gewrichten precies meewerken met de bewegingen die jij maakt met een controller zou ik dat heel knap vinden.
Inverse kinetics. En dan de coordinaten van de uiteindes laten besturen door de controller. Niet heel moeilijk hoor .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30636489
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Trouwens, hoe zit dat met bijvoorbeeld lopen in een FPS? Daar heb je echt die uitbreiding voor nodig neem ik aan, want je kan met de afstandsbediening niet een constante beweging aangeven denk ik
Daar heb je die analoge controller extension voor.
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:14:21 #253
8369 speknek
Another day another slay
pi_30636506
quote:
Trouwens, hoe zit dat met bijvoorbeeld lopen in een FPS? Daar heb je echt die uitbreiding voor nodig neem ik aan, want je kan met de afstandsbediening niet een constante beweging aangeven denk ik
Ja.

(je zou natuurlijk een beginstand kunnen kiezen, en dan is naar voren bewegen naar voren, en naar achteren naar achteren. Maar dat lijkt me nodeloos ingewikkeld)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30636512
quote:

[..]

Ik begin nu te twijfelen of je controller uberhaupt al gezien hebt?
Houd van een lijntje.
pi_30636514
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:12 schreef Xrenity het volgende:
Trouwens, stel dat hij ook kan zien of je ergens achter zit, zou je je dan ook echt moeten verschuilen?
Als hij ziet dat je ergens achter zit is er dus gewoon geen signaal.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:15:25 #256
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30636538
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:12 schreef peristilius het volgende:

[..]

In plaats van dat je even een voorbeeld geeft.
Ik kan nu direct geen voorbeelden geven maar ik weet gewoon dat zoiets al bestaat.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:16:16 #257
65330 Ruzbeh
pi_30636563
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:14 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja.

(je zou natuurlijk een beginstand kunnen kiezen, en dan is naar voren bewegen naar voren, en naar achteren naar achteren. Maar dat lijkt me nodeloos ingewikkeld)
Je kan ook gewoon alleen de remote gebruiken, denk ik.

D-pad = WASD.
Movement sensors = rondkijken
A = springen ofzo
B (de trigger) = schieten.
pi_30636637
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:14 schreef peristilius het volgende:

[..]

Als hij ziet dat je ergens achter zit is er dus gewoon geen signaal.
precies.
Dus ook makkelijk te omzeilen mbv een hand, mgoed
pi_30636869
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:13 schreef speknek het volgende:

[..]

Inverse kinetics. En dan de coordinaten van de uiteindes laten besturen door de controller. Niet heel moeilijk hoor .
Met een goede physics engine zoals de Half-Life 2 engine moet het idd kunnen. Maar euh, niet heel moeilijk?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_30636915
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik weet wel zeker batterijen. Wat gebruikt de Wavebird dan? Als het batterijen gebruikt gaat de Rev's remote ook batterijen gebruiken. De achterkant ziet er trouwens uit net zoals een normale afstandsbediening waar je de batterijen in zet.
Er is vermeld dat dit nogsteeds niet helemaal definitief is. En er is gevraagd aan nin of hij op batt blijft of op accu en dat wisten ze nog niet. Het zou dus best kunnen. Tevens is het geen wavebird, het is een nieuwe revolutionaire controller
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:32:31 #261
65330 Ruzbeh
pi_30637045
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef Webby het volgende:
Tevens is het geen wavebird, het is een nieuwe revolutionaire controller
Ik wilde gewoon even weten wat de Wavebird gebruikt.

Edit: Batterijen dus. Ik weet nu wel zeker dat Nintendo gewoon met batterijen komt.
pi_30637079
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Edit: Batterijen dus. Ik weet nu wel zeker dat Nintendo gewoon met batterijen komt.
Of dus met een laadsysteem oid.
pi_30637111
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Waarom weet je zeker dat de Revo batterijen gebruikt omdat de wavebird dit ook doet? Slaat als een tang op een varken als je het mij vraagt.
pi_30637169
Een accu en een mooi laadstandaardje om ze in weg te zetten hoort er gewoon bij these days. Kijk naar de gemiddelde draadloze muis..
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_30637208
of een funkymanier om bewegingsenergie om te zetten in electrische energie, en die weer op te slaan in een accu!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:38:28 #266
8369 speknek
Another day another slay
pi_30637216
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:25 schreef peristilius het volgende:
Met een goede physics engine zoals de Half-Life 2 engine moet het idd kunnen. Maar euh, niet heel moeilijk?
Nouja, d'r komt aardig wat ingewikkelde wiskunde bij kijken, maar de meeste grafische pakketten maken er gebruik van, dus het verwerken in een computerspel is niet zo moeilijk. Ik denk zelfs dat de meeste computerspellen er al gebruik van maken. Natuurlijk, als je hele ingewikkelde dingen met je arm gaat doen, kan ie bij een gewricht vast een keer de verkeerde kant op gaan staan, maar dat heb je nu ook al bij sommige ragdoll physics.

Overigens, dit is dus inverse kinematics:

.

Zodra je het onderste bakje beweegt, rekent hij uit hoe de bovenliggende scharnier daarvoor moet bewegen.
pi_30637246
OMG, ben net thuis

Wtf, ik vind die controller vet
Heel anders dan dat ik had verwacht, maar wel apart
pi_30637320
Zal de drempel voor de meeste gamers niet te hoog liggen voordat je er een paar honderd euro (of een ander groot bedrag) er voor neerlegt ?

Wilt het grote publiek dit wel ? Ik vraag het me serieus af..
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:42:54 #270
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30637350
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Nouja, d'r komt aardig wat ingewikkelde wiskunde bij kijken, maar de meeste grafische pakketten maken er gebruik van, dus het verwerken in een computerspel is niet zo moeilijk. Ik denk zelfs dat de meeste computerspellen er al gebruik van maken. Natuurlijk, als je hele ingewikkelde dingen met je arm gaat doen, kan ie bij een gewricht vast een keer de verkeerde kant op gaan staan, maar dat heb je nu ook al bij sommige ragdoll physics.

Overigens, dit is dus inverse kinematics:

[afbeelding].

Zodra je het onderste bakje beweegt, rekent hij uit hoe de bovenliggende scharnier daarvoor moet bewegen.
Ik snap hoe het werkt, maar om het goed te laten werken heb je dus een goede engine nodig (half-life 2). Dan is het belangrijk dat de Revo krachtig genoeg wordt. Ik wil wel eens zien hoe het gaat werken.
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:44:26 #272
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30637402
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Logitik het volgende:
Zal de drempel voor de meeste gamers niet te hoog liggen voordat je er een paar honderd euro (of een ander groot bedrag) er voor neerlegt ?

Wilt het grote publiek dit wel ? Ik vraag het me serieus af..
Nintendo wil juist casual publiek aantrekken met de revolution, nu willen ze de lui aantrekken die niet normaal met een controller om kunnen gaan, of het werkt zullen we volgend jaar wel zien.
push it to the limit
pi_30637405
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:39 schreef Xrenity het volgende:
Reggie over Revo
Reggie
Als er 1 nintendo fanboy vervelend is.
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:45:56 #274
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_30637452
Ik zou toch wel graag die Demo's in actie willen zien.
Gr.
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:46:15 #275
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30637462
Mixed feelings. Mooi ding, zeker innovatief en erg leuk om mee te spelen. Maar tegelijkertijd ook de ondergang van Nintendo vrees ik. Voor de grote spelers zoals EA (= mainstream = belangrijk voor succes) zal het teveel moeite zijn om hun games aan te passen naar de besturing van de Revolution.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')