abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:01:58 #151
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30632778
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
denk jij dat nintendo genoeg geld verdient aan ALLEEN nintendo only games?
Natuurlijk. Gebeurt nu al met de Gamecube.

Een console populair maken met alleen Nintendo games kan natuurlijk niet.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:07:03 #152
8369 speknek
Another day another slay
pi_30632918
Denk wel dat Nintendo de opmerking op hun huidige console "nouja zeg, je kunt hem niet eens als dvd-speler gebruiken" misschien iets te zwaar hebben opgevat .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:07:09 #153
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30632920
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:00 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]

Op dit soort dingen kon je natuurlijk wachten.
pi_30633047
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:01 schreef peristilius het volgende:

Microsoft had 6 jaar geleden ofzo al een gyroscopische controller.

Jij denkt nu dat alles direct reageert op dat ding. Het gaat dan misschien wel smooth enzo, maar het blijft voor geprogrameerd. In een Zelda game zal link niet elke beweging kunnen maken die jij maakt. Je kan dus misschien wat meer, maar zwaardvechten zoals in die trailer gebeurde is not gonna happen.
Je moet ff op zoek gaan naar een MS sidewinder controller, best oud.
Ik had al gezegd dat ik geen weet had van controller geschiedenis, dus zo'n trieste reactie had niet gehoeven want je bereikt er vrij weinig mee.

Ik heb de controller gezien, en het klopt dat ie gyroscopische is, maar daar blijft het ook bij. Je leunt met de controller naar voren en iets in het scherm gaat naar voren, enzovoort. Je kunt niet zwaaien met het ding om een zwaard slag te maken, of om je heen kijken.

Ik neem aan dat als ik een zwaai met het ding maakt dat link dan met zijn zwaard slaat, natuurlijk niet in dezelfde beweging als ik doe maar het is nog steeds directer en meeslepender dan op knop A drukken.
En jij weet er verder net zo veel over als ik, dus je kunt niks zeggen over hoe smooth het is en of zwaardvechten in de trailer ook in het echt zo zou gaan. Dus zeggen dat het wel zo is of dat het niet zo is, is totaal zinloos.
pi_30633160
Het Revolution logo op de voorkant is vervangen door het Nintendo logo.


Verder heb ik deze foto's nog niet gezien!

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_30633168
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef __aram het volgende:

[..]

Ik had al gezegd dat ik geen weet had van controller geschiedenis, dus zo'n trieste reactie had niet gehoeven want je bereikt er vrij weinig mee.
Die reactie had ik serieus al geplaatst voordat ik jouw post las, hij was gewoon extreem goed getimed.
quote:
Ik heb de controller gezien, en het klopt dat ie gyroscopische is, maar daar blijft het ook bij. Je leunt met de controller naar voren en iets in het scherm gaat naar voren, enzovoort. Je kunt niet zwaaien met het ding om een zwaard slag te maken, of om je heen kijken.

Ik neem aan dat als ik een zwaai met het ding maakt dat link dan met zijn zwaard slaat, natuurlijk niet in dezelfde beweging als ik doet maar het is nog steeds directer en meeslepender dan op knop A drukken.
En jij weet er verder net zo veel over als ik, dus je kunt niks zeggen over hoe smooth het is en of zwaardvechten in de trailer ook in het echt zo zou gaan. Dus zeggen dat het wel zo is of dat het niet zo is, is totaal zinloos.
Geloof me, het zwaardvechten gaat niet zo. Uit de geluiden kan je opmaken dat het echt een zwaardgevecht a la film was, dat kan een normaal mens niet, en dat kan de computer niet. Zo simpel is het. Het wordt hoogstwaarschijnlijk ik beweeg de controller en hak iemand. Maar goed ik houd al op met speculeren.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30633197
Damn, Ben echt benieuwd... Als ik het geld er voor heb ga ik em zeker kopen.. Geil ding

Jammer dat het deze niet word

O+ BlaBlub O+
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:21:38 #158
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30633300


push it to the limit
pi_30633347
Haha, check hoeveel nieuws

http://revolution.headliner.nl/
pi_30633369
Die plaatjes.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:25:42 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_30633421
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:21 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]

.

(ze hebben zelfs de goede speler de juiste controller gegeven)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30633434
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef peristilius het volgende:

Die reactie had ik serieus al geplaatst voordat ik jouw post las, hij was gewoon extreem goed getimed.

Geloof me, het zwaardvechten gaat niet zo. Uit de geluiden kan je opmaken dat het echt een zwaardgevecht a la film was, dat kan een normaal mens niet, en dat kan de computer niet. Zo simpel is het. Het wordt hoogstwaarschijnlijk ik beweeg de controller en hak iemand. Maar goed ik houd al op met speculeren.
Alright, mijn fout dan.

Maar dat zeg ik toch ook niet, lees mijn bericht ff, alleen hebben we het nu niet perse over directe controle. Want als je zelda speelt en je zwaait met de controller dan is het nog steeds cool als link vanuit 3rd person ook een hak beweging maakt (dat vind ik iig). Lekker in de wildeweg hakken terwijl je link bestuurt met de analoge stick. Het ziet er niet uit dat dit gaat werken en het is ook een voorbeeld, maar de ervaring is beter dan een knop indrukken.
En directe controle is dat je om je heen kijkt met je de controller in een fps of dat je de troepen selecteert bij een rts.

Er is niks met speculeren, maar wat jij doet is constant zeggen dat iets niet kan, dat iets niet werkt en dat het helemaal niet zo is als het lijkt. Dat kun je nog helemaal niet zeggen, want je hebt nog niks gezien. Wat je wel kan zeggen is dat de ervaring beduind beter word omdat het lijkt alsof je het echt doet wat er in het scherm gebeurt. Of dat het niet beter wordt, maar dat kan ik niet begrijpen.
pi_30633472
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:56 schreef peristilius het volgende:
Microsoft had 6 jaar geleden ofzo al een gyroscopische controller.
Nintendo heeft ook nooit beweerd dat de Revolution controller gebruik zou maken van nieuwe technologie.
pi_30633631
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:11 schreef Oksel het volgende:

[..]

ROFL

Verdomme, eikel, zit nu in een collegelokaal met 50 man in mijn eentje keihard te lachen..
Sorry
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_30633651
http://www.gamespot.com/news/2005/09/15/news_6133389.html
quote:
Witness the unveiling and first demonstration of the unique controller for the Revolution.

Download It
Stream It
ff klikken enzo
pi_30633656
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:26 schreef __aram het volgende:

[..]

Alright, mijn fout dan.

Maar dat zeg ik toch ook niet, lees mijn bericht ff, alleen hebben we het nu niet perse over directe controle. Want als je zelda speelt en je zwaait met de controller dan is het nog steeds cool als link vanuit 3rd person ook een hak beweging maakt (dat vind ik iig). Lekker in de wildeweg hakken terwijl je link bestuurt met de analoge stick. Het ziet er niet uit dat dit gaat werken en het is ook een voorbeeld, maar de ervaring is beter dan een knop indrukken.
En directe controle is dat je om je heen kijkt met je de controller in een fps of dat je de troepen selecteert bij een rts.

Er is niks met speculeren, maar wat jij doet is constant zeggen dat iets niet kan, dat iets niet werkt en dat het helemaal niet zo is als het lijkt. Dat kun je nog helemaal niet zeggen, want je hebt nog niks gezien. Wat je wel kan zeggen is dat de ervaring beduind beter word omdat het lijkt alsof je het echt doet wat er in het scherm gebeurt. Of dat het niet beter wordt, maar dat kan ik niet begrijpen.
Ik vind het heus een leuk ding en ik zeg ook niet dat het niet gaat werken. Het zal de gameplay heus wat leuker maken, maar ik denk niet in die mate dat ik het een revolutie noem. Ik zeg ook dat die trailer gewoon overdreven is. De controls gaan waarschijnlijk heerlijk werken, maar ik denk dat het niet zo uitgebreid wordt als sommige mensen nu denken.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30633685
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:27 schreef chibibo het volgende:

[..]

Nintendo heeft ook nooit beweerd dat de Revolution controller gebruik zou maken van nieuwe technologie.
Nee, maar ze doen wel alsof het Revolutionair is.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:36:11 #168
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30633766
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:33 schreef peristilius het volgende:

[..]

Nee, maar ze doen wel alsof het Revolutionair is.
Geen andere console heeft die techniek gebruikt dus het is best revolutionair ja.
push it to the limit
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:38:24 #169
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30633829
Tja... of het een Revolutie is. Moet je maar even aan Chiyo-chan vragen.

Nou, Chiyo-chan, is het wat?



De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30633835
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:36 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Geen andere console heeft die techniek gebruikt dus het is best revolutionair ja.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:40:06 #171
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30633873
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:38 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Geen andere console heeft de techniek gebruikt als een standaard voor spellen op die console/platform.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30633967
Viva La Revolution!

  vrijdag 16 september 2005 @ 13:45:20 #173
126637 Onnib
lekker dan...
pi_30634025
mijn visie:

pi_30634102
Haha ik lach hard op de xbox1.5 en ps3

DIT IS DE SHIT!!!!
Houd van een lijntje.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:50:18 #175
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30634161
2 van die controllers tergelijk gebruiken. Dat word zoooo coool
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30634208
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:45 schreef Onnib het volgende:
mijn visie:

[afbeelding]
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30634218
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha ik lach hard op de xbox1.5 en ps3

DIT IS DE SHIT!!!!
En dan nemen de mensen in dit topic fanboy gedrag kwalijk.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30634219

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_30634285
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef peristilius het volgende:
Geloof me, het zwaardvechten gaat niet zo. Uit de geluiden kan je opmaken dat het echt een zwaardgevecht a la film was, dat kan een normaal mens niet, en dat kan de computer niet. Zo simpel is het. Het wordt hoogstwaarschijnlijk ik beweeg de controller en hak iemand. Maar goed ik houd al op met speculeren.
niet om te bashen, maar het is uiteraard niet te moeilijk om zoiets te maken. ik heb vroeger wat rpg's en vechtspelletjes gespeeld waarin je een zwaarslag deed met een muisklik, waarbij de zwaardslag naar een punt ging, waar jij muis neerlegde... dat deed ie ongeveer op 8 of 12 verschillende manieren.. vervang nu de muis door dit ding.. en tis klaar.. geloof me dat kan werken..

PS: ik kan me ook nog een rpg herinneren op de PC waarbij het zwaard een beweging maakte, zoals jij je muis bewoog. Dus van links naar recht , van boven naar beneden , en een stuk of wat acties die daartussen vallen.. het enige wat je hoeft te doen is de muis te vervangen door dit ding..

you'd be amazed!.. en dan heb ik het ook nog over vroeger!
Als ze dat niet eens kunnen, dan zie ik uiteraard het nut er niet van nee, maar dat kan echt makkelijk..
pi_30634331
quote:
Niet echt veel meer dan het filmpje wat iedereen al 3x heeft gezien in de presentatie van Shigeru Miyamoto, welke ook ergens anders in zijn geheel en in betere kwaliteit te vinden is.

Waar blijven de echte demonstratie filmpjes!!!!
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:57:17 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_30634335
quote:
Anyone want to make a dev team with me?

Project 1: Super Seal Clubbers
Project 2: Super Fisting Simulator
Project 3: Chav Basher
(van de Eurogamer reacties)

whehe.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:57:19 #182
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30634337
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:52 schreef peristilius het volgende:

[..]

En dan nemen de mensen in dit topic fanboy gedrag kwalijk.
Nintendo fanboy gedrag kwalijk nemen slaat natuurlijk nergens op, dit is een Nintendo topic. In de PS3 en Xbox topic heb je ook genoeg fanboy gedrag.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30634341
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:52 schreef peristilius het volgende:

[..]

En dan nemen de mensen in dit topic fanboy gedrag kwalijk.
Dan moeten ze uit deze topic blijven, als die zuurpruimen de revo niet leuk vinden moeten ze maar lekker in hun eigen topics blijven. Ik vind de xbox360 weinig indrukwekkend, en na dit gezien te hebben is mijn interesse voor die console VOLLEDIG verdwenen.
Houd van een lijntje.
pi_30634366
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:55 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

niet om te bashen, maar het is uiteraard niet te moeilijk om zoiets te maken. ik heb vroeger wat rpg's en vechtspelletjes gespeeld waarin je een zwaarslag deed met een muisklik, waarbij de zwaardslag naar een punt ging, waar jij muis neerlegde... dat deed ie ongeveer op 8 of 12 verschillende manieren.. vervang nu de muis door dit ding.. en tis klaar.. geloof me dat kan werken..

PS: ik kan me ook nog een rpg herinneren op de PC waarbij het zwaard een beweging maakte, zoals jij je muis bewoog. Dus van links naar recht , van boven naar beneden , en een stuk of wat acties die daartussen vallen.. het enige wat je hoeft te doen is de muis te vervangen door dit ding..

you'd be amazed!.. en dan heb ik het ook nog over vroeger!
Als ze dat niet eens kunnen, dan zie ik uiteraard het nut er niet van nee, maar dat kan echt makkelijk..
Dat kan ook wel, maar dan blijft het gewoon een beetje hakken, het is niet zo dat het personage het zwaard precies zo beweegt als jij wilt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30634405
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 13:57 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nintendo fanboy gedrag kwalijk nemen slaat natuurlijk nergens op, dit is een Nintendo topic. In de PS3 en Xbox topic heb je ook genoeg fanboy gedrag.
Oh, dus in een nintendo topic mag je gewoon volop roepen dat andere consoles kut zijn. Aha, okee.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:03:54 #186
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30634495
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:00 schreef peristilius het volgende:

[..]

Oh, dus in een nintendo topic mag je gewoon volop roepen dat andere consoles kut zijn. Aha, okee.
Nou, nee, maar het is niet zo raar als dat wel gebeurt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:04:51 #187
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30634523
Met andere woorden, in plaats van dat je op een pookje drukt, beweeg je nu je arm/pols/hand. Dat is dus niet erg revolutionair. In feite veranderd er niks aan spelprincipes zelf. Je kan anders besturen, thats it. Speltechnisch kan je er niet zoveel mee, en zoals demon al zei, dan wordt die controller inderdaad leuk voor een halfuurtje.

Concluderend: de revolutie komt niet echt to uiting in de controller.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:05:45 #188
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30634552
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:04 schreef Rodie83 het volgende:
Met andere woorden, in plaats van dat je op een pookje drukt, beweeg je nu je arm/pols/hand. Dat is dus niet erg revolutionair. In feite veranderd er niks aan spelprincipes zelf. Je kan anders besturen, thats it. Speltechnisch kan je er niet zoveel mee, en zoals demon al zei, dan wordt die controller inderdaad leuk voor een halfuurtje.

Concluderend: de revolutie komt niet echt to uiting in de controller.
Zal ik jullie Xbox fans eens een lesje leren?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:07:39 #189
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30634595
quote:
Leuk dat ik mn muis nu kan gebruiken (zoals de controller een beetje), maar waar zit m nou het verschil met tegen een pookje aan drukken? Het spel veranderd er niet door hoor.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30634609
Ik ben benieuwd hoelang de batterijen meegaan van die controller! En of je hem kan/moet opladen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:08:17 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_30634610
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30634613
quote:
Waarom ben ik nou toch weer een Xbox fanboy.
Sony all the way!!!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:09:23 #193
8369 speknek
Another day another slay
pi_30634648
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:07 schreef Rodie83 het volgende:
Leuk dat ik mn muis nu kan gebruiken (zoals de controller een beetje), maar waar zit m nou het verschil met tegen een pookje aan drukken? Het spel veranderd er niet door hoor.
Je hebt gelijk, het is allemaal een iteratie.

Commodore controllers voor de shizzle!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:09:38 #194
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_30634655
in het filmpje staat er trouwens in plaats van a en b, x en y op de onderste knoppen
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:11:17 #195
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30634696
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het is allemaal een iteratie.

Commodore controllers voor de shizzle!
Grappig dat je het zo afdoet
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:15:28 #196
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30634831
quote:
HAHAHA
push it to the limit
pi_30634833
Die hele controller lijkt me eigenlijk best wel gaaf, ik zie de mogelijkheden er wel van in. Punt blijft voor mij alleen wel dat, als Nintendo spellen gaat maken die het waard zijn om een revolution voor te kopen dat het alsnog een console voor "erbij" zal worden. Deze hele manier van gamen kan wel erg cool worden maar het zal niet de oude manier vervangen. Race, schiet en vechtspellen kun je er namlijk niet mee spelen en die wil ik echt nog wel hoor.

Dus een X360 als core console, en later mits hij het waard wordt een revo'tje erbij voor mij.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:17:44 #198
8369 speknek
Another day another slay
pi_30634891
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:15 schreef piet_pelle het volgende:
Die hele controller lijkt me eigenlijk best wel gaaf, ik zie de mogelijkheden er wel van in. Punt blijft voor mij alleen wel dat, als Nintendo spellen gaat maken die het waard zijn om een revolution voor te kopen dat het alsnog een console voor "erbij" zal worden. Deze hele manier van gamen kan wel erg cool worden maar het zal niet de oude manier vervangen. Race, schiet en vechtspellen kun je er namlijk niet mee spelen en die wil ik echt nog wel hoor.

Dus een X360 als core console, en later mits hij het waard wordt een revo'tje erbij voor mij.
Volgens mij kun je race en schietspellen er prima mee spelen. Schietspellen kun je natuurlijk goedmikken met dat ding, en auto's kun je besturen door het ding te tilten (net als een echt stuur). Dat laatste zou alleen wel makkelijker zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:17:59 #199
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30634902
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:07 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Leuk dat ik mn muis nu kan gebruiken (zoals de controller een beetje), maar waar zit m nou het verschil met tegen een pookje aan drukken? Het spel veranderd er niet door hoor.
Het is makkelijker, makkelijker voor non-gamers, makkelijker en beter in preciezer in first-person games en RTS. Je gaat me toch niet vertellen dat je met een FPS beter een analog stick kan gebruiken? Nee toch.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:18:28 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_30634919
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:11 schreef Rodie83 het volgende:
Grappig dat je het zo afdoet
Ik ben net zo serieus als jij. Met een oude joystick kun je precies hetzelfde als nu. Je kunt het nu alleen driehonderd keer beter.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30634927
Mijn eerste reactie was: wat is dit???
Maar nu ik er wat over lees begin ik toch enthousiast te worden, mijn vertrouwen in Nintendo is behoorlijk hersteld.
Nu kan ik niet wachten om wat games in actie te zien, want de games zullen uiteindelijk bepalen of het een gimmick wordt, zoals de DS, of echt een revolutie.
pi_30635027
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij kun je race en schietspellen er prima mee spelen. Schietspellen kun je natuurlijk goedmikken met dat ding, en auto's kun je besturen door het ding te tilten (net als een echt stuur). Dat laatste zou alleen wel makkelijker zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.
En met racegames is analoge besturing best belangrijk. Nu is dat natuurlijk heel goed mogelijk met deze controller, maar het wordt denk ik moeilijk inschatten wanneer je nou hard stuurt of juist niet. Verder zijn goede analoge controls (triggers) erg belangrijk voor goed gassen en remmen.
FPS moet ik ook nog maar zien, vooral door de knoppenindeling van de afstandsbediening denk ik dat het best tegen gaat vallen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30635067
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij kun je race en schietspellen er prima mee spelen. Schietspellen kun je natuurlijk goedmikken met dat ding, en auto's kun je besturen door het ding te tilten (net als een echt stuur). Dat laatste zou alleen wel makkelijker zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.
Kan, afaik

Briljant ding Zo veel speculatie, zulke hoge verwachtingen en dan nog met iets veel briljanters komen

Ook de reactie van velen hier was weer te verwachten (Rodie, gamedemon)
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:23:52 #204
8369 speknek
Another day another slay
pi_30635099
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:21 schreef peristilius het volgende:
En met racegames is analoge besturing best belangrijk. Nu is dat natuurlijk heel goed mogelijk met deze controller, maar het wordt denk ik moeilijk inschatten wanneer je nou hard stuurt of juist niet. Verder zijn goede analoge controls (triggers) erg belangrijk voor goed gassen en remmen.
FPS moet ik ook nog maar zien, vooral door de knoppenindeling van de afstandsbediening denk ik dat het best tegen gaat vallen.
Je kunt zo'n ding verder tilten dan een analoge stick, lijkt me .
En sowieso zou je voor een FPS die extra uitbreiding moeten hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:25:13 #205
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30635131
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik ben net zo serieus als jij. Met een oude joystick kun je precies hetzelfde als nu. Je kunt het nu alleen driehonderd keer beter.
Nou, nee. Zo zijn de analoge sticks iets heel anders dan de ouderwetse 4punts druktoets. Daarmee kon je namelijk maar 4 kanten op (8, als je diagonaal meerekent). Analoge sticks hebben dat probleem uit de wereld geholpen. Deze controller werkt niet met sticks, maar is verder net zo analoog. Niet erg vernieuwend dus imo, behalve dat je nu sportief moet zijn
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30635162
quote:
spekkeh. zegt:
Ik vraag me af wanneer de eerste porno publisher een aftrek spel maakt
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:26:24 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_30635166
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:25 schreef Rodie83 het volgende:
Nou, nee. Zo zijn de analoge sticks iets heel anders dan de ouderwetse 4punts druktoets. Daarmee kon je namelijk maar 4 kanten op (8, als je diagonaal meerekent). Analoge sticks hebben dat probleem uit de wereld geholpen. Deze controller werkt niet met sticks, maar is verder net zo analoog. Niet erg vernieuwend dus imo, behalve dat je nu sportief moet zijn
Kan die analoge stick naar voren en naar achteren bewegen dan?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:27:48 #208
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30635198
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:25 schreef Rodie83 het volgende:
Niet erg vernieuwend dus imo, behalve dat je nu sportief moet zijn
Grapjas. Je kan ook gewoon polsbewegingen maken i.p.v. je hele arm bewegen. Maar goed, jij bent duidelijk niet te overtuigen.

Ik snap de overvloed van non-Nintendo fanboys niet in dit topic. Voelen jullie je soms bedreigd??? JALOERS?!!??! HE????????????
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30635213
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Kan die analoge stick naar voren en naar achteren bewegen dan?
Daarom heb je er 2.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:28:11 #210
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30635215
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:22 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Kan, afaik

Briljant ding Zo veel speculatie, zulke hoge verwachtingen en dan nog met iets veel briljanters komen

Ook de reactie van velen hier was weer te verwachten (Rodie, gamedemon)
Want? Omdat ik zeg dat er uiteindelijk weinig vernieuwends aan is omdat je er niet veel meer mee kan dan met een hedendaagse "gewone" controller? En omdat het me kut lijkt gamen? Omdat ik ik niet door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?

Tsjezus gast, grow up ffs.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30635265
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:17 schreef speknek het volgende:

knip
zijn als je hem in de lengte kon vasthouden, en ik weet niet of dat kan.
Dat kan
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:30:23 #212
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30635267
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Want? Omdat ik zeg dat er uiteindelijk weinig vernieuwends aan is omdat je er niet veel meer mee kan dan met een hedendaagse "gewone" controller? En omdat het me kut lijkt gamen? Omdat ik ik niet door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?

Tsjezus gast, grow up ffs.
Stel je aan zeg
push it to the limit
pi_30635272
En nu nog screenshots zien .. machtig wat een gaaf idee

[edit]
Zien jullie in dat videotje ook allemaal soorten spelletjes langskomen? (als je beetje op de bewegingen enz let):
mario platform
mario party
zelda
star wars
[/edit]
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:31:10 #214
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30635287
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Kan die analoge stick naar voren en naar achteren bewegen dan?
Er zijn er toch twee op elke controller? Maar inderdaad, deze controller vervangt de need voor een tweede anloge stick
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:34:19 #215
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30635374
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:30 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Stel je aan zeg
Ik heb hekel aan mensen die mijn reacties bestempelen als fanboy gedrag maar niet inhoudelijk erop ingaan (wat je van sommigen schijnbaar echt niet kan verwachten). Rot op dus
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:35:21 #216
8369 speknek
Another day another slay
pi_30635401
LucasArts moet wel heel snel een lightsaber spel maken (en dan nog zo'n ding in je andere hand voor force powers) .

Ik vraag me alleen wel af hoe goed dat werkt. Ook met honkballen/golfen. De sensor kan dan namelijk niet meer naar het beeldscherm wijzen. Of hij dan nog steeds heel precies z'n positie kan bepalen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30635402
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Want? Omdat ik zeg dat er uiteindelijk weinig vernieuwends aan is omdat je er niet veel meer mee kan dan met een hedendaagse "gewone" controller? En omdat het me kut lijkt gamen? Omdat ik ik niet door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?

Tsjezus gast, grow up ffs.
Omdat je altijd met argumenten aankomt die nergens op slaan
pi_30635408
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:34 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik heb hekel aan mensen die mijn reacties bestempelen als fanboy gedrag maar niet inhoudelijk erop ingaan (wat je van sommigen schijnbaar echt niet kan verwachten). Rot op dus
Waarom moeten mensen elke keer iets opnieuw zeggen als het al 20.000 keer is verteld Common knowledge
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:36:16 #219
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30635416
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef speknek het volgende:
LucasArts moet wel heel snel een lightsaber spel maken (en dan nog zo'n ding in je andere hand voor force powers) .

Ik vraag me alleen wel af hoe goed dat werkt. Ook met honkballen/golfen. De sensor kan dan namelijk niet meer naar het beeldscherm wijzen. Of hij dan nog steeds heel precies z'n positie kan bepalen.
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe het werkt. Ik heb lightguns ook al nooit begrepen. Als iemand een linkje heeft,
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30635446
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:34 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Ik heb hekel aan mensen die mijn reacties bestempelen als fanboy gedrag maar niet inhoudelijk erop ingaan (wat je van sommigen schijnbaar echt niet kan verwachten). Rot op dus
wat je vergeet is dat iedere stap klein lijkt, maar best een impact heeft.. denk aan die analoge stick..zoveel scheelt dat niet in vergelijking met een dpad.. en toch een hele verbetering.. maar dat merk je pas zodra je er mee speelt..

PS: een analoge stick heeft ook niet 30.000 richtingen, dat valt best mee..
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:37:37 #221
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30635453
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:28 schreef Rodie83 het volgende:
door een roze Nintendo bril kijk en meteen met een harde pik heel hard ga klappen en ejaculeren?
quote:
Tsjezus gast, grow up ffs.
Inderdaad...
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30635460
Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar word de positie van de controller in de ruimte ook niet bijgehouden? Dat is wat echt revolutionair aan de controller is. In de sidewinder van microsoft zaten volgens mij alleen tilt-sensoren.
Als de positie van de controller ook word bijgehouden, zullen bewegingen van de controller heel erg precies kunnen worden bijgehouden en kan bijvoorbeeld het maken van zwaardslagen wel perfect worden overgenomen. Ik heb iets vergelijkbaars wel eens gezien met een speciale versie van tekken waarbij spelers sensoren aan handen en voeten kregen en alles dus precies op het scherm werd overgenomen.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:39:08 #223
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30635490
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:35 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Omdat je altijd met argumenten aankomt die nergens op slaan
Over non-argumenten gesproken. Gewoon zeggen, "ach, dat slaat nergens op"

Als je echt zo slim was geweest als je nu wil overkomen, dan had je die argumenten die nergens op slaan wel ontkracht. Behoort niet geheel tot je kunnen, schijnbaar. Maar goed, als je alleen wil geilen en posts wil zien, zoek een specifiek Nintendo forum, ofzo.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30635559
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:39 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Over non-argumenten gesproken. Gewoon zeggen, "ach, dat slaat nergens op"

Als je echt zo slim was geweest als je nu wil overkomen, dan had je die argumenten die nergens op slaan wel ontkracht. Behoort niet geheel tot je kunnen, schijnbaar. Maar goed, als je alleen wil geilen en posts wil zien, zoek een specifiek Nintendo forum, ofzo.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:42:03 #225
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30635576
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

wat je vergeet is dat iedere stap klein lijkt, maar best een impact heeft.. denk aan die analoge stick..zoveel scheelt dat niet in vergelijking met een dpad.. en toch een hele verbetering.. maar dat merk je pas zodra je er mee speelt..

PS: een analoge stick heeft ook niet 30.000 richtingen, dat valt best mee..
Dat hangt volledig af van hoe gevoelig een spel wordt afgesteld. Opzich kan je best 30.000 kanten op met een analoge stick, maar dat wordt dan wel precisiewerk. Zelfde geldt in enige mate ook voor deze controller: om het speelbaar te houden moet ie bij de meeste spellen ook vrij gevoelig worden afgesteld. Anders sta je echt je arm van links naar rechts te gooien, en zoals al eerder gesteld in dit topic, dat is niet het geval.

In dat verband kan je in theorie met deze controller wel meer kanten op, dus. Reikwijdte van je armen is groter dan de reikwijdte van mijn analoge stickje.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30635640
nee de xbox360 is geweldig

*gaap*
Houd van een lijntje.
pi_30635710
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:42 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Dat hangt volledig af van hoe gevoelig een spel wordt afgesteld. Opzich kan je best 30.000 kanten op met een analoge stick, maar dat wordt dan wel precisiewerk. Zelfde geldt in enige mate ook voor deze controller: om het speelbaar te houden moet ie bij de meeste spellen ook vrij gevoelig worden afgesteld. Anders sta je echt je arm van links naar rechts te gooien, en zoals al eerder gesteld in dit topic, dat is niet het geval.

In dat verband kan je in theorie met deze controller wel meer kanten op, dus. Reikwijdte van je armen is groter dan de reikwijdte van mijn analoge stickje.
Gaat natuurlijk om het laserpuntje. Dus wanneer je met je pols even het ding een kant op wijst is het genoeg. Hoef je je arm niet voor te bewegen
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:47:30 #228
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30635725
Pfff dit topic is nu echt geen reet meer aan.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:48:59 #229
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30635759
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Pfff dit topic is nu echt geen reet meer aan.
Sorry dat ik niet direct :


heb gepost. Dan was het natuurlijk wel leuk geweest
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:51:35 #230
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30635829
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:47 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Gaat natuurlijk om het laserpuntje. Dus wanneer je met je pols even het ding een kant op wijst is het genoeg. Hoef je je arm niet voor te bewegen
Klopt natuurlijk wel, maar een polsbeweging heeft een veel kleinere draaicirkel dan een beweging vanuit je schouder. Ze kunnen dus eventueel qua gevoeligheid veel meer kanten op, en dat *kan* wel interessant zijn.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30635858
UIteindelijk zul je wel gewoon kunnen kiezen of je deze "nieuwe" manier van besturen gebruikt, of de controller gewoon op de oude manier wilt gebruiken (in de breedte dan).
En dan zal het nieuwe er wel snel vanaf zijn, zullen ook wel spellen uitkomen die helemaal geen gebruik maken van de speciale functies.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:54:13 #232
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30635914
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:48 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Sorry dat ik niet direct :


heb gepost. Dan was het natuurlijk wel leuk geweest
Pauper.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:55:04 #233
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_30635942
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:52 schreef StrayDog het volgende:
UIteindelijk zul je wel gewoon kunnen kiezen of je deze "nieuwe" manier van besturen gebruikt, of de controller gewoon op de oude manier wilt gebruiken (in de breedte dan).
En dan zal het nieuwe er wel snel vanaf zijn, zullen ook wel spellen uitkomen die helemaal geen gebruik maken van de speciale functies.
Nee daar kun je de GameCube controller voor gebruiken, die is gewoon compatibel.

Wat ik me afvraag is waarom ze voor die tweede a en b (onderkast) knoppen niet gewoon voor X en Y hebben gekozen. Zal wel verwarrend worden zo. "Druk eerst op hoofdletter B en dan op kleine letter a en dan op hoofdletter A..."
pi_30635974
Maar ff serieus nu heren..

HOE zit het met de stroomvoorziening van de controller?
pi_30636015
Ik vrees voor batterijen
Houd van een lijntje.
  vrijdag 16 september 2005 @ 14:58:46 #236
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30636031
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:56 schreef Oksel het volgende:
Maar ff serieus nu heren..

HOE zit het met de stroomvoorziening van de controller?
Batterij/accu in de "afstandsbediening"?

Edit: Als ik het zo zie kan je het hele achterste gedeelte van de afstandsbediening eraf koppelen (dat stuk waar je expansions in moet steken). Dat zou wel eens de accu kunnen zijn. Mag ik ook wel hopen dat het een accu is, batterijen zijn echt zwaar niet relaxed en ook nog eens duur
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30636053
@ oksel

zou draadloos + rumble moeten zijn.. of dat accu's of oplaadbare batt. worden, is nog niet bekend..
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:01:11 #238
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30636105
Ik weet wel zeker batterijen. Wat gebruikt de Wavebird dan? Als het batterijen gebruikt gaat de Rev's remote ook batterijen gebruiken. De achterkant ziet er trouwens uit net zoals een normale afstandsbediening waar je de batterijen in zet.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30636126
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:55 schreef Tragedy het volgende:

[..]

Nee daar kun je de GameCube controller voor gebruiken, die is gewoon compatibel.

Wat ik me afvraag is waarom ze voor die tweede a en b (onderkast) knoppen niet gewoon voor X en Y hebben gekozen. Zal wel verwarrend worden zo. "Druk eerst op hoofdletter B en dan op kleine letter a en dan op hoofdletter A..."
Als je alles ff gelezen had, had je ook gezien dat er een behuizing gaat komen, waar deze controller in kan, om op die manier traditionele spellen te spelen (en dus ook de N64, snes etc)
pi_30636217
Wat ik ook zo vaag vind is dat het lijkt of hij met ouderwetse infrarood werkt?
Of zie ik dat niet goed?
Want infrarood gaat toch nooit werken op deze manier.
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:05:14 #241
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30636218
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:02 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Als je alles ff gelezen had, had je ook gezien dat er een behuizing gaat komen, waar deze controller in kan, om op die manier traditionele spellen te spelen (en dus ook de N64, snes etc)
Juist.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30636231
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 14:37 schreef kipknots het volgende:
Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar word de positie van de controller in de ruimte ook niet bijgehouden? Dat is wat echt revolutionair aan de controller is. In de sidewinder van microsoft zaten volgens mij alleen tilt-sensoren.
Als de positie van de controller ook word bijgehouden, zullen bewegingen van de controller heel erg precies kunnen worden bijgehouden en kan bijvoorbeeld het maken van zwaardslagen wel perfect worden overgenomen. Ik heb iets vergelijkbaars wel eens gezien met een speciale versie van tekken waarbij spelers sensoren aan handen en voeten kregen en alles dus precies op het scherm werd overgenomen.
Het gaat er niet om dat de techniek het niet kan, maar dat het ook nog in het spel verwerkt moet worden. Characters worden voorgeprogrameerd met standaard animaties. Als ze een manier zouden vinden waarop alle gewrichten precies meewerken met de bewegingen die jij maakt met een controller zou ik dat heel knap vinden.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:07:09 #243
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30636283
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef StrayDog het volgende:
Wat ik ook zo vaag vind is dat het lijkt of hij met ouderwetse infrarood werkt?
Of zie ik dat niet goed?
Want infrarood gaat toch nooit werken op deze manier.
Nee, 't is iets anders. Geen flauw idee hoe het werkt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30636295
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef peristilius het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat de techniek het niet kan, maar dat het ook nog in het spel verwerkt moet worden. Characters worden voorgeprogrameerd met standaard animaties. Als ze een manier zouden vinden waarop alle gewrichten precies meewerken met de bewegingen die jij maakt met een controller zou ik dat heel knap vinden.
die manier is er, hoe denk je dat motion-capture werkt?

Probleem is dat dat erg veel processorkracht vergt, dus is het afwachten op de Revo sterk genoeg is om dat te kunnen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:07:48 #245
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30636311
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef peristilius het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat de techniek het niet kan, maar dat het ook nog in het spel verwerkt moet worden. Characters worden voorgeprogrameerd met standaard animaties. Als ze een manier zouden vinden waarop alle gewrichten precies meewerken met de bewegingen die jij maakt met een controller zou ik dat heel knap vinden.
Dat kan toch ook? Is al eerder gedaan.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:08:35 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_30636332
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef StrayDog het volgende:
Wat ik ook zo vaag vind is dat het lijkt of hij met ouderwetse infrarood werkt?
Of zie ik dat niet goed?
Want infrarood gaat toch nooit werken op deze manier.
Dat vraag ik me dus ook af. Alhoewel ik niet vermoed dat dat de enige manier is om dingen door te sturen, hooguit om te richten. Dan weet hij in de andere posities nog wel op welke manier je hem vasthoudt of draait, maar niet in welke richting je hem wijst, ofzo.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:10:40 #247
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_30636398
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:08 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af. Alhoewel ik niet vermoed dat dat de enige manier is om dingen door te sturen, hooguit om te richten. Dan weet hij in de andere posities nog wel op welke manier je hem vasthoudt of draait, maar niet in welke richting je hem wijst, ofzo.
Trouwens, hoe zit dat met bijvoorbeeld lopen in een FPS? Daar heb je echt die uitbreiding voor nodig neem ik aan, want je kan met de afstandsbediening niet een constante beweging aangeven denk ik
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_30636437
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

die manier is er, hoe denk je dat motion-capture werkt?

Probleem is dat dat erg veel processorkracht vergt, dus is het afwachten op de Revo sterk genoeg is om dat te kunnen.
Waarschijnlijk niet, motion capturing gaat niet met een gewoon pc-tje. Verder werkt motion capturing met een groot aantal sensoren over het hele lichaam waardoor een model van een menselijk lichaam gemaakt wordt. Niet met 1 punt waar de rest zomaar even bijbedacht wordt, dat kost waarschijnlijk nog meer rekenkracht.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30636441
Trouwens, stel dat hij ook kan zien of je ergens achter zit, zou je je dan ook echt moeten verschuilen?
pi_30636451
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:07 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat kan toch ook? Is al eerder gedaan.
In plaats van dat je even een voorbeeld geeft.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:13:14 #251
8369 speknek
Another day another slay
pi_30636473
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef peristilius het volgende:
Het gaat er niet om dat de techniek het niet kan, maar dat het ook nog in het spel verwerkt moet worden. Characters worden voorgeprogrameerd met standaard animaties. Als ze een manier zouden vinden waarop alle gewrichten precies meewerken met de bewegingen die jij maakt met een controller zou ik dat heel knap vinden.
Inverse kinetics. En dan de coordinaten van de uiteindes laten besturen door de controller. Niet heel moeilijk hoor .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30636489
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Trouwens, hoe zit dat met bijvoorbeeld lopen in een FPS? Daar heb je echt die uitbreiding voor nodig neem ik aan, want je kan met de afstandsbediening niet een constante beweging aangeven denk ik
Daar heb je die analoge controller extension voor.
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:14:21 #253
8369 speknek
Another day another slay
pi_30636506
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef Rodie83 het volgende:
Trouwens, hoe zit dat met bijvoorbeeld lopen in een FPS? Daar heb je echt die uitbreiding voor nodig neem ik aan, want je kan met de afstandsbediening niet een constante beweging aangeven denk ik
Ja.

(je zou natuurlijk een beginstand kunnen kiezen, en dan is naar voren bewegen naar voren, en naar achteren naar achteren. Maar dat lijkt me nodeloos ingewikkeld)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30636512
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Trouwens, hoe zit dat met bijvoorbeeld lopen in een FPS? Daar heb je echt die uitbreiding voor nodig neem ik aan, want je kan met de afstandsbediening niet een constante beweging aangeven denk ik
Ik begin nu te twijfelen of je controller uberhaupt al gezien hebt?
Houd van een lijntje.
pi_30636514
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:12 schreef Xrenity het volgende:
Trouwens, stel dat hij ook kan zien of je ergens achter zit, zou je je dan ook echt moeten verschuilen?
Als hij ziet dat je ergens achter zit is er dus gewoon geen signaal.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:15:25 #256
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30636538
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:12 schreef peristilius het volgende:

[..]

In plaats van dat je even een voorbeeld geeft.
Ik kan nu direct geen voorbeelden geven maar ik weet gewoon dat zoiets al bestaat.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:16:16 #257
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30636563
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:14 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja.

(je zou natuurlijk een beginstand kunnen kiezen, en dan is naar voren bewegen naar voren, en naar achteren naar achteren. Maar dat lijkt me nodeloos ingewikkeld)
Je kan ook gewoon alleen de remote gebruiken, denk ik.

D-pad = WASD.
Movement sensors = rondkijken
A = springen ofzo
B (de trigger) = schieten.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30636637
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:14 schreef peristilius het volgende:

[..]

Als hij ziet dat je ergens achter zit is er dus gewoon geen signaal.
precies.
Dus ook makkelijk te omzeilen mbv een hand, mgoed
pi_30636869
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:13 schreef speknek het volgende:

[..]

Inverse kinetics. En dan de coordinaten van de uiteindes laten besturen door de controller. Niet heel moeilijk hoor .
Met een goede physics engine zoals de Half-Life 2 engine moet het idd kunnen. Maar euh, niet heel moeilijk?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30636915
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik weet wel zeker batterijen. Wat gebruikt de Wavebird dan? Als het batterijen gebruikt gaat de Rev's remote ook batterijen gebruiken. De achterkant ziet er trouwens uit net zoals een normale afstandsbediening waar je de batterijen in zet.
Er is vermeld dat dit nogsteeds niet helemaal definitief is. En er is gevraagd aan nin of hij op batt blijft of op accu en dat wisten ze nog niet. Het zou dus best kunnen. Tevens is het geen wavebird, het is een nieuwe revolutionaire controller
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:32:31 #261
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30637045
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef Webby het volgende:
Tevens is het geen wavebird, het is een nieuwe revolutionaire controller
Ik wilde gewoon even weten wat de Wavebird gebruikt.

Edit: Batterijen dus. Ik weet nu wel zeker dat Nintendo gewoon met batterijen komt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30637079
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik wilde gewoon even weten wat de Wavebird gebruikt.

Edit: Batterijen dus. Ik weet nu wel zeker dat Nintendo gewoon met batterijen komt.
Of dus met een laadsysteem oid.
pi_30637111
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik wilde gewoon even weten wat de Wavebird gebruikt.

Edit: Batterijen dus. Ik weet nu wel zeker dat Nintendo gewoon met batterijen komt.
Waarom weet je zeker dat de Revo batterijen gebruikt omdat de wavebird dit ook doet? Slaat als een tang op een varken als je het mij vraagt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30637169
Een accu en een mooi laadstandaardje om ze in weg te zetten hoort er gewoon bij these days. Kijk naar de gemiddelde draadloze muis..
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_30637208
of een funkymanier om bewegingsenergie om te zetten in electrische energie, en die weer op te slaan in een accu!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:38:28 #266
8369 speknek
Another day another slay
pi_30637216
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:25 schreef peristilius het volgende:
Met een goede physics engine zoals de Half-Life 2 engine moet het idd kunnen. Maar euh, niet heel moeilijk?
Nouja, d'r komt aardig wat ingewikkelde wiskunde bij kijken, maar de meeste grafische pakketten maken er gebruik van, dus het verwerken in een computerspel is niet zo moeilijk. Ik denk zelfs dat de meeste computerspellen er al gebruik van maken. Natuurlijk, als je hele ingewikkelde dingen met je arm gaat doen, kan ie bij een gewricht vast een keer de verkeerde kant op gaan staan, maar dat heb je nu ook al bij sommige ragdoll physics.

Overigens, dit is dus inverse kinematics:

.

Zodra je het onderste bakje beweegt, rekent hij uit hoe de bovenliggende scharnier daarvoor moet bewegen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30637246
OMG, ben net thuis

Wtf, ik vind die controller vet
Heel anders dan dat ik had verwacht, maar wel apart
pi_30637320
Zal de drempel voor de meeste gamers niet te hoog liggen voordat je er een paar honderd euro (of een ander groot bedrag) er voor neerlegt ?

Wilt het grote publiek dit wel ? Ik vraag het me serieus af..
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:42:54 #270
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30637350
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Nouja, d'r komt aardig wat ingewikkelde wiskunde bij kijken, maar de meeste grafische pakketten maken er gebruik van, dus het verwerken in een computerspel is niet zo moeilijk. Ik denk zelfs dat de meeste computerspellen er al gebruik van maken. Natuurlijk, als je hele ingewikkelde dingen met je arm gaat doen, kan ie bij een gewricht vast een keer de verkeerde kant op gaan staan, maar dat heb je nu ook al bij sommige ragdoll physics.

Overigens, dit is dus inverse kinematics:

[afbeelding].

Zodra je het onderste bakje beweegt, rekent hij uit hoe de bovenliggende scharnier daarvoor moet bewegen.
Ik snap hoe het werkt, maar om het goed te laten werken heb je dus een goede engine nodig (half-life 2). Dan is het belangrijk dat de Revo krachtig genoeg wordt. Ik wil wel eens zien hoe het gaat werken.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:44:26 #272
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30637402
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Logitik het volgende:
Zal de drempel voor de meeste gamers niet te hoog liggen voordat je er een paar honderd euro (of een ander groot bedrag) er voor neerlegt ?

Wilt het grote publiek dit wel ? Ik vraag het me serieus af..
Nintendo wil juist casual publiek aantrekken met de revolution, nu willen ze de lui aantrekken die niet normaal met een controller om kunnen gaan, of het werkt zullen we volgend jaar wel zien.
push it to the limit
pi_30637405
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:39 schreef Xrenity het volgende:
Reggie over Revo
Reggie
Als er 1 nintendo fanboy vervelend is.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:45:56 #274
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_30637452
Ik zou toch wel graag die Demo's in actie willen zien.
Gr.
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:46:15 #275
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30637462
Mixed feelings. Mooi ding, zeker innovatief en erg leuk om mee te spelen. Maar tegelijkertijd ook de ondergang van Nintendo vrees ik. Voor de grote spelers zoals EA (= mainstream = belangrijk voor succes) zal het teveel moeite zijn om hun games aan te passen naar de besturing van de Revolution.
2000 light years from home
pi_30637472
Nu maar hopen dat Nintendo het weer niet verneukt net als de N64 en de CG
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:47:05 #277
8369 speknek
Another day another slay
pi_30637490
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Logitik het volgende:
Zal de drempel voor de meeste gamers niet te hoog liggen voordat je er een paar honderd euro (of een ander groot bedrag) er voor neerlegt ?

Wilt het grote publiek dit wel ? Ik vraag het me serieus af..
Dat vraag ik me ook af. Een punt die ze maakte was dat iemand die normaal niet zo snel zou beginnen omdat al die knopjes veel te ingewikkeld zijn, het ding eerder geneigd was van de tafel te pakken en het eens te proberen. Ik denk dat dat zeker klopt. Een afstandsbediening kan iedereen mee overweg.

Maar dan moet je zo'n ding wel eerst in huis hebben...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30637521
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:42 schreef Logitik het volgende:
Zal de drempel voor de meeste gamers niet te hoog liggen voordat je er een paar honderd euro (of een ander groot bedrag) er voor neerlegt ?

Wilt het grote publiek dit wel ? Ik vraag het me serieus af..
Wordt een kwestie van mond op mond reclame denk ik, even bij elkaar proberen en vervolgens hopelijk inzien dat het tof is

Zelfs op nu.nl wordt er de nodige aandacht aan besteed
/edit
quote:
De Nintendo Revolution, die begin 2006 in de winkels ligt
pi_30637577
N64 en GC verneukt? Omdat ze een minder groot publiek hebben dan de PS2/Xbox? Nou, nee.
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:50:03 #280
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30637578
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:47 schreef Xrenity het volgende:

Zelfs op nu.nl wordt er de nodige aandacht aan besteed
/edit
[..]

Goeie reclame
pi_30637609
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:46 schreef Merkie het volgende:
Mixed feelings. Mooi ding, zeker innovatief en erg leuk om mee te spelen. Maar tegelijkertijd ook de ondergang van Nintendo vrees ik. Voor de grote spelers zoals EA (= mainstream = belangrijk voor succes) zal het teveel moeite zijn om hun games aan te passen naar de besturing van de Revolution.
Third party spellen hoefen niet aangepast te worden, van Eurogamer:
quote:
Eurogamer: How is the controller going to work with games that aren't designed specifically for the Revolution - multi-platform titles and so on?

Jim Merrick: We're producing a classic-style expansion controller, based on traditional designs like the Gamecube controller. It's like a shell with a hole in the top into which you slot the freehand-style controller, and then you can play third-party ported games, and retro Nintendo games you've downloaded.
Er komt dus gewoon een soort gamecube controller bij, waar je deze afstandbediening in kan schuiven (zoiets als de VMU op de dreamcast dus).
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:51:26 #282
8369 speknek
Another day another slay
pi_30637621
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:43 schreef peristilius het volgende:
Ik snap hoe het werkt, maar om het goed te laten werken heb je dus een goede engine nodig (half-life 2). Dan is het belangrijk dat de Revo krachtig genoeg wordt. Ik wil wel eens zien hoe het gaat werken.
Inversie kinematics zat al in excitebike 64
http://www.nintendo.com/gamedev?gameid=m-Game-0000-101
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:52:09 #283
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30637651
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Third party spellen hoefen niet aangepast te worden, van Eurogamer:
[..]

Er komt dus gewoon een soort gamecube controller bij, waar je deze afstandbediening in kan schuiven (zoiets als de VMU op de dreamcast dus).
Goed nieuws
pi_30637659
Whoehoe! De komende paar maanden gaan een stortvloed van informatie zijn!
pi_30637661
OMG WTF ja, Gamedemon als TS

Ik ben net thuis en ga eens wat filmpjes kijken, maar ben nog erg sceptisch hierover.

Zou het trouwens zo kunnen zijn dat Microsoft de grote winnaar wordt, Nintendo is té anders voor de mainstream en Sony is een en al arrogantie, dalijk gaan ze net als Nintendo met de N64
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:53:07 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30637683
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Third party spellen hoefen niet aangepast te worden, van Eurogamer:
[..]

Er komt dus gewoon een soort gamecube controller bij, waar je deze afstandbediening in kan schuiven (zoiets als de VMU op de dreamcast dus).
Oh, dat vergroot de kansen op succes aanzienlijk. Geduchte concurrent voor de PS3 en X360 dus. Met een lage prijs kan het heel spannend worden dan.
2000 light years from home
pi_30637713
Dat inschuiven van afstandsbediening in controller lijkt me niet echt leuk.. Geef dan nog een gewone controller uit ofzo.
pi_30637750
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Inversie kinematics zat al in excitebike 64
http://www.nintendo.com/gamedev?gameid=m-Game-0000-101
Ja, maar wij willen niet dat onze characters opgebouwd zijn uit 3 delen of wel?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30637800
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:52 schreef Cerbie het volgende:
OMG WTF ja, Gamedemon als TS

Ik ben net thuis en ga eens wat filmpjes kijken, maar ben nog erg sceptisch hierover.

Zou het trouwens zo kunnen zijn dat Microsoft de grote winnaar wordt, Nintendo is té anders voor de mainstream en Sony is een en al arrogantie, dalijk gaan ze net als Nintendo met de N64
Nintendo wordt sowieso niet de grote winnaar(ook al hebben ze een goed concept), het wordt een strijd tussen Microsoft en Sony, ze zijn allebei goed bezig, maar ik ga toch nog voor Sony.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30637815
Ik snap eigenlijk niet waarom dat analoge add-on-dingetje niet ook draadloos is. Als je nu volop aan het bewegen bent met de 'afstandsbediening' zit dat draadje in de weg, toch?
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:00:01 #291
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30637884
Zeg Roy mag ik jouw A knop in mijn avatar voegen?
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:00:31 #292
8369 speknek
Another day another slay
pi_30637901
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat analoge add-on-dingetje niet ook draadloos is. Als je nu volop aan het bewegen bent met de 'afstandsbediening' zit dat draadje in de weg, toch?
Ja, lijkt me ook.

Ik denk dat de controller poorten maar een input tegelijk kunnen krijgen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30637903
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef peristilius het volgende:

[..]

Nintendo wordt sowieso niet de grote winnaar(ook al hebben ze een goed concept), het wordt een strijd tussen Microsoft en Sony, ze zijn allebei goed bezig, maar ik ga toch nog voor Sony.
Je kan eigenlijk nog niks zeggen. Ligt aan zo veel dingen...
Nintendo's grafische kracht, of het aanslaat, marketing...
pi_30637936
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:00 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Je kan eigenlijk nog niks zeggen. Ligt aan zo veel dingen...
Nintendo's grafische kracht, of het aanslaat, marketing...
Nintendo heeft de laatste jaren zo'n naam opgebouwd dat de mainstream NFS:U en FIFA spelers gewoon geen Revo zullen kopen. Jammer, maar waar.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 september 2005 @ 16:02:03 #295
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_30637942
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat analoge add-on-dingetje niet ook draadloos is. Als je nu volop aan het bewegen bent met de 'afstandsbediening' zit dat draadje in de weg, toch?
Het was natuurlijk 'n prototype, ik ben vooral benieuwd naar de andere toepassingen die je erin kunt steken, zitten deze bij de Revo of moet je die los kopen?
Gr.
pi_30637999
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, lijkt me ook.

Ik denk dat de controller poorten maar een input tegelijk kunnen krijgen.
Misschien heeft de PS3 daarom input voor 7 controllers.
The Revolution is coming!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30638000
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat analoge add-on-dingetje niet ook draadloos is. Als je nu volop aan het bewegen bent met de 'afstandsbediening' zit dat draadje in de weg, toch?
Alleen als die ook draadloos is is het weer een duurdere add-on.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_30638017
Als microsoft de winnaar word eet ik al mijn consoles op. De ps3 heeft fantastische graphics, de revo vernieuwende gameplay, en wat heeft de 360 hiertegen over te bieden? Vrij weinig...
Houd van een lijntje.
pi_30638025
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 16:03 schreef Webby het volgende:

[..]

Alleen als die ook draadloos is is het weer een duurdere add-on.
Ja, dat wel. Maar het draadje ziet er ook erg kort uit. Misschien veranderen ze dat nog.
pi_30638048
Als je al die dingen los doet moet je ze ook allemaal apart opladen, en één keer een signaal verzenden kost minder energie dan twee keer

Heeft iemand een werkende link van die trailer, van IGN kan het alleen via Insider omdat het filmpje zo populair is
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')