Natuurlijk. Gebeurt nu al met de Gamecube.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
denk jij dat nintendo genoeg geld verdient aan ALLEEN nintendo only games?
Ik had al gezegd dat ik geen weet had van controller geschiedenis, dus zo'n trieste reactie had niet gehoeven want je bereikt er vrij weinig mee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:01 schreef peristilius het volgende:
Microsoft had 6 jaar geleden ofzo al een gyroscopische controller.![]()
![]()
Jij denkt nu dat alles direct reageert op dat ding. Het gaat dan misschien wel smooth enzo, maar het blijft voor geprogrameerd. In een Zelda game zal link niet elke beweging kunnen maken die jij maakt. Je kan dus misschien wat meer, maar zwaardvechten zoals in die trailer gebeurde is not gonna happen.
Je moet ff op zoek gaan naar een MS sidewinder controller, best oud.
Die reactie had ik serieus al geplaatst voordat ik jouw post las, hij was gewoon extreem goed getimed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef __aram het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ik geen weet had van controller geschiedenis, dus zo'n trieste reactie had niet gehoeven want je bereikt er vrij weinig mee.
Geloof me, het zwaardvechten gaat niet zo.quote:Ik heb de controller gezien, en het klopt dat ie gyroscopische is, maar daar blijft het ook bij. Je leunt met de controller naar voren en iets in het scherm gaat naar voren, enzovoort. Je kunt niet zwaaien met het ding om een zwaard slag te maken, of om je heen kijken.
Ik neem aan dat als ik een zwaai met het ding maakt dat link dan met zijn zwaard slaat, natuurlijk niet in dezelfde beweging als ik doet maar het is nog steeds directer en meeslepender dan op knop A drukken.
En jij weet er verder net zo veel over als ik, dus je kunt niks zeggen over hoe smooth het is en of zwaardvechten in de trailer ook in het echt zo zou gaan. Dus zeggen dat het wel zo is of dat het niet zo is, is totaal zinloos.
quote:
Alright, mijn fout dan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef peristilius het volgende:
Die reactie had ik serieus al geplaatst voordat ik jouw post las, hij was gewoon extreem goed getimed.
Geloof me, het zwaardvechten gaat niet zo.Uit de geluiden kan je opmaken dat het echt een zwaardgevecht a la film was, dat kan een normaal mens niet, en dat kan de computer niet. Zo simpel is het.
Het wordt hoogstwaarschijnlijk ik beweeg de controller en hak iemand. Maar goed ik houd al op met speculeren.
Nintendo heeft ook nooit beweerd dat de Revolution controller gebruik zou maken van nieuwe technologie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:56 schreef peristilius het volgende:
Microsoft had 6 jaar geleden ofzo al een gyroscopische controller.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
ROFL![]()
Verdomme, eikel, zit nu in een collegelokaal met 50 man in mijn eentje keihard te lachen..
ff klikken enzoquote:Witness the unveiling and first demonstration of the unique controller for the Revolution.
Download It
Stream It
Ik vind het heus een leuk ding en ik zeg ook niet dat het niet gaat werken. Het zal de gameplay heus wat leuker maken, maar ik denk niet in die mate dat ik het een revolutie noem. Ik zeg ook dat die trailer gewoon overdreven is. De controls gaan waarschijnlijk heerlijk werken, maar ik denk dat het niet zo uitgebreid wordt als sommige mensen nu denken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:26 schreef __aram het volgende:
[..]
Alright, mijn fout dan.
Maar dat zeg ik toch ook niet, lees mijn bericht ff, alleen hebben we het nu niet perse over directe controle. Want als je zelda speelt en je zwaait met de controller dan is het nog steeds cool als link vanuit 3rd person ook een hak beweging maakt (dat vind ik iig). Lekker in de wildeweg hakken terwijl je link bestuurt met de analoge stick. Het ziet er niet uit dat dit gaat werken en het is ook een voorbeeld, maar de ervaring is beter dan een knop indrukken.
En directe controle is dat je om je heen kijkt met je de controller in een fps of dat je de troepen selecteert bij een rts.
Er is niks met speculeren, maar wat jij doet is constant zeggen dat iets niet kan, dat iets niet werkt en dat het helemaal niet zo is als het lijkt. Dat kun je nog helemaal niet zeggen, want je hebt nog niks gezien. Wat je wel kan zeggen is dat de ervaring beduind beter word omdat het lijkt alsof je het echt doet wat er in het scherm gebeurt. Of dat het niet beter wordt, maar dat kan ik niet begrijpen.
Nee, maar ze doen wel alsof het Revolutionair is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:27 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nintendo heeft ook nooit beweerd dat de Revolution controller gebruik zou maken van nieuwe technologie.
Geen andere console heeft die techniek gebruikt dus het is best revolutionair ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, maar ze doen wel alsof het Revolutionair is.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:36 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Geen andere console heeft die techniek gebruikt dus het is best revolutionair ja.
Geen andere console heeft de techniek gebruikt als een standaard voor spellen op die console/platform.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |