dat kan makkelijk allebei + het feit dat de productiekosten lager zijn door de simpelere opzet van de processoren.. maar ik merk al aan je reactie dat je het makkelijk vind om je vast te klampen aan huidge dingen als 'third' en 'first' person view.. bekrompen heet dat..geeft verders niet, ik ga dit topic er dan verder niet vuil aan maken met verder discussieren.. Das hetzelfde als een jehova overtuigen dat god niet bestaat...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik haat fifa zo shut it
maar wat denk je nou zelf?
dat je een game waarbij je moet zwaardvechten met die controller vanuit third person ziet?
dat moet allemaal first person gebeuren anders zie je niet waar je mee bezig bent.
en ff een andere button layout progammeren kost haast geen moeite, maar om een heel stuk gameplay toe te voegen of weg te snijden kost meer
jij snapt er niks van he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
hahaha, trouwens, wat maakt het uit?..ben je bang dat je toptitels mist anders? of speel je graag spellen die iedereen heeft?..haha..
wat voor "nieuwe" views denk jij dat er komen dan? 4th person? 5th person? tis gewoon een benaming van hoe je het spel speeltquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:34 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
dat kan makkelijk allebei + het feit dat de productiekosten lager zijn door de simpelere opzet van de processoren.. maar ik merk al aan je reactie dat je het makkelijk vind om je vast te klampen aan huidge dingen als 'third' en 'first' person view.. bekrompen heet dat..geeft verders niet, ik ga dit topic er dan verder niet vuil aan maken met verder discussieren.. Das hetzelfde als een jehova overtuigen dat god niet bestaat...
het gaat niet om de views, dat was een voorbeeld, net als 'fifa' .. maar als jij vasthoud dat iets lastig is in third,en dat het dan maar in first moet, dan zit je in onmogelijkheden te denken..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat voor "nieuwe" views denk jij dat er komen dan? 4th person? 5th person? tis gewoon een benaming van hoe je het spel speelt
Ik vind de eye-toy ook een revolutie in gamen, want het was toch ook iets vernieuwends en niet eerder vertoond. Maar deze revolutie is veel groter, het gaat veel dieper dan de eye-toy.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef peristilius het volgende:
Dan vind jij de Eyetoy ook een revolutie?
Dit zal de gameplay heus wel veranderen, maar uiteindelijk zal het net als de DS met het touchscreen zijn. Eerst moet het goed toegepast worden, en als het goed toegepast wordt is het een leuke toevoeging van gameplay. Maar geen revolutie.
Ja gratis zelfsquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:33 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ik was niet van plan een console te kopen (laatste was een super nintendo jaren geleden). PC staat altijd boven aan mijn lijstje, want ik speel nooit zovaak spellen (behalve Rome: Totalwar en enkele rpg's zoals Star Wars KOTOR of Baldurs Gate).
Maar nu ik dat filmpje heb gezien van die controler. Toch lachen om met een paar vrienden op de bank zo'n zwaardvecht spel (of wat dan ook) te spelen!
Denk niet dat het echt iets word om in mn eentje te gaan spelen, maar dat doe ik wel op mn pc.
Kan je met de Nintendo Revolution ook via internet spelen? Ja, toch?
Jongetje als je nou eens luistert naar kritiek in plaats van dat je roept SUKKEL! XBOT! Laat ons ook gewoon onze mening hebben, het is een discussie dat betekent dat mensen verschillende meningen zullen hebben, erg hequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat kan ik ook aan jullie vragen..
[..]
En Gamedemon aan één stuk door de rev laten bashen?
Wario Ware Revolution zal geniaal zijn!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:40 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik wil meer spellen zien die je met z'n vieren kan spelen. Gister avond nog enorm veel lol gehad met wordcup90 voor de NES met 4 controllers. (op de dreamcast
Ik roep niet sukkel of xbot. Ik begrijp best dat jullie een mening hebben en een discussie hoort op fok. Alleen sommige argumenten slaan nergens op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jongetje als je nou eens luistert naar kritiek in plaats van dat je roept SUKKEL! XBOT! Laat ons ook gewoon onze mening hebben, het is een discussie dat betekent dat mensen verschillende meningen zullen hebben, erg he. En ga nou helemaal niet zeggen dat ik Nintendo aan het bashen ben.
![]()
Ach, het zal de uiteindelijk spelervaring niet zo veel veranderen, je beweegt normaal met een pook, nu beweeg je de hele controller. Het is niet dat dit de eerste gyroscopische controller is ofzo.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:39 schreef __aram het volgende:
[..]
Ik vind de eye-toy ook een revolutie in gamen, want het was toch ook iets vernieuwends en niet eerder vertoond. Maar deze revolutie is veel groter, het gaat veel dieper dan de eye-toy.
En het is en blijft een revolutie ook al verkoopt het niet goed of wordt het niet goed toegepast. Het gaat in eerste zin om het idee en dat is de revolutie. Ook al valt het tegen en is het niks, het is en blijft een revolutie in gamen.
Nee okee, maar je snapt best wat ik bedoel. Als jij vindt dat de argumenten nergens op slaan, weerleg ze dan overtuigend.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik roep niet sukkel of xbot. Ik begrijp best dat jullie een mening hebben en een discussie hoort op fok. Alleen sommige argumenten slaan nergens op.
Ik snap het niet echt, hoezo zou het de uiteindelijke spel ervaring niet veranderen? Alles wat je doet heeft nu direct invloed op wat er in het scherm gebeurt, dat is totaal anders dan een pookje wat je naar rechts stuurt waardoor iets in het scherm naar rechts gaat. Nu stuur je dat gene wat in het scherm staat gewoon meteen naar rechts.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:46 schreef peristilius het volgende:
Ach, het zal de uiteindelijk spelervaring niet zo veel veranderen, je beweegt normaal met een pook, nu beweeg je de hele controller. Het is niet dat dit de eerste gyroscopische controller is ofzo.
Nintendo is de eennagrootste publisher ter wereld, en heeft als enige console fabrikant elk kwartaal sinds de introductie dikke winsten gemaakt. Of de nieuwe console aan gaat slaan is de vraag, dat Nintendo genoeg geld verdient niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
denk jij dat nintendo genoeg geld verdient aan ALLEEN nintendo only games?
Was die dikke winst toevallig niet van de GBA?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Nintendo is de eennagrootste publisher ter wereld, en heeft als enige console fabrikant elk kwartaal sinds de introductie dikke winsten gemaakt. Of de nieuwe console aan gaat slaan is de vraag, dat Nintendo genoeg geld verdient niet.
Nah, de winst komt sowieso van de games die ze zelf uitbrengen. De GBA heeft inderdaad een veel groter marktaandeel, maar ik denk niet dat je hoeft te twijfelen dat hun 1st party games als een tiet verkopen op hun eigen console.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:57 schreef peristilius het volgende:
Was die dikke winst toevallig niet van de GBA?
Jij denkt nu dat alles direct reageert op dat ding. Het gaat dan misschien wel smooth enzo, maar het blijft voor geprogrameerd. In een Zelda game zal link niet elke beweging kunnen maken die jij maakt. Je kan dus misschien wat meer, maar zwaardvechten zoals in die trailer gebeurde is not gonna happen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:54 schreef __aram het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt, hoezo zou het de uiteindelijke spel ervaring niet veranderen? Alles wat je doet heeft nu direct invloed op wat er in het scherm gebeurt, dat is totaal anders dan een pookje wat je naar rechts stuurt waardoor iets in het scherm naar rechts gaat. Nu stuur je dat gene wat in het scherm staat gewoon meteen naar rechts.
En ik heb geen verstand van de controller geschiedenis, maar eentje waarmee je directe controle hebt bestaat toch echt nog niet. De muis misschien, maar dat is ook niet direct want je beweegt apart van de cursor.
Natuurlijk. Gebeurt nu al met de Gamecube.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
denk jij dat nintendo genoeg geld verdient aan ALLEEN nintendo only games?
Ik had al gezegd dat ik geen weet had van controller geschiedenis, dus zo'n trieste reactie had niet gehoeven want je bereikt er vrij weinig mee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:01 schreef peristilius het volgende:
Microsoft had 6 jaar geleden ofzo al een gyroscopische controller.![]()
![]()
Jij denkt nu dat alles direct reageert op dat ding. Het gaat dan misschien wel smooth enzo, maar het blijft voor geprogrameerd. In een Zelda game zal link niet elke beweging kunnen maken die jij maakt. Je kan dus misschien wat meer, maar zwaardvechten zoals in die trailer gebeurde is not gonna happen.
Je moet ff op zoek gaan naar een MS sidewinder controller, best oud.
Die reactie had ik serieus al geplaatst voordat ik jouw post las, hij was gewoon extreem goed getimed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef __aram het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ik geen weet had van controller geschiedenis, dus zo'n trieste reactie had niet gehoeven want je bereikt er vrij weinig mee.
Geloof me, het zwaardvechten gaat niet zo.quote:Ik heb de controller gezien, en het klopt dat ie gyroscopische is, maar daar blijft het ook bij. Je leunt met de controller naar voren en iets in het scherm gaat naar voren, enzovoort. Je kunt niet zwaaien met het ding om een zwaard slag te maken, of om je heen kijken.
Ik neem aan dat als ik een zwaai met het ding maakt dat link dan met zijn zwaard slaat, natuurlijk niet in dezelfde beweging als ik doet maar het is nog steeds directer en meeslepender dan op knop A drukken.
En jij weet er verder net zo veel over als ik, dus je kunt niks zeggen over hoe smooth het is en of zwaardvechten in de trailer ook in het echt zo zou gaan. Dus zeggen dat het wel zo is of dat het niet zo is, is totaal zinloos.
quote:
Alright, mijn fout dan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef peristilius het volgende:
Die reactie had ik serieus al geplaatst voordat ik jouw post las, hij was gewoon extreem goed getimed.
Geloof me, het zwaardvechten gaat niet zo.Uit de geluiden kan je opmaken dat het echt een zwaardgevecht a la film was, dat kan een normaal mens niet, en dat kan de computer niet. Zo simpel is het.
Het wordt hoogstwaarschijnlijk ik beweeg de controller en hak iemand. Maar goed ik houd al op met speculeren.
Nintendo heeft ook nooit beweerd dat de Revolution controller gebruik zou maken van nieuwe technologie.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:56 schreef peristilius het volgende:
Microsoft had 6 jaar geleden ofzo al een gyroscopische controller.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
ROFL![]()
Verdomme, eikel, zit nu in een collegelokaal met 50 man in mijn eentje keihard te lachen..
ff klikken enzoquote:Witness the unveiling and first demonstration of the unique controller for the Revolution.
Download It
Stream It
Ik vind het heus een leuk ding en ik zeg ook niet dat het niet gaat werken. Het zal de gameplay heus wat leuker maken, maar ik denk niet in die mate dat ik het een revolutie noem. Ik zeg ook dat die trailer gewoon overdreven is. De controls gaan waarschijnlijk heerlijk werken, maar ik denk dat het niet zo uitgebreid wordt als sommige mensen nu denken.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:26 schreef __aram het volgende:
[..]
Alright, mijn fout dan.
Maar dat zeg ik toch ook niet, lees mijn bericht ff, alleen hebben we het nu niet perse over directe controle. Want als je zelda speelt en je zwaait met de controller dan is het nog steeds cool als link vanuit 3rd person ook een hak beweging maakt (dat vind ik iig). Lekker in de wildeweg hakken terwijl je link bestuurt met de analoge stick. Het ziet er niet uit dat dit gaat werken en het is ook een voorbeeld, maar de ervaring is beter dan een knop indrukken.
En directe controle is dat je om je heen kijkt met je de controller in een fps of dat je de troepen selecteert bij een rts.
Er is niks met speculeren, maar wat jij doet is constant zeggen dat iets niet kan, dat iets niet werkt en dat het helemaal niet zo is als het lijkt. Dat kun je nog helemaal niet zeggen, want je hebt nog niks gezien. Wat je wel kan zeggen is dat de ervaring beduind beter word omdat het lijkt alsof je het echt doet wat er in het scherm gebeurt. Of dat het niet beter wordt, maar dat kan ik niet begrijpen.
Nee, maar ze doen wel alsof het Revolutionair is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:27 schreef chibibo het volgende:
[..]
Nintendo heeft ook nooit beweerd dat de Revolution controller gebruik zou maken van nieuwe technologie.
Geen andere console heeft die techniek gebruikt dus het is best revolutionair ja.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, maar ze doen wel alsof het Revolutionair is.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:36 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Geen andere console heeft die techniek gebruikt dus het is best revolutionair ja.
Geen andere console heeft de techniek gebruikt als een standaard voor spellen op die console/platform.quote:
quote:
En dan nemen de mensen in dit topic fanboy gedrag kwalijk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha ik lach hard op de xbox1.5 en ps3
DIT IS DE SHIT!!!!
niet om te bashen, maar het is uiteraard niet te moeilijk om zoiets te maken. ik heb vroeger wat rpg's en vechtspelletjes gespeeld waarin je een zwaarslag deed met een muisklik, waarbij de zwaardslag naar een punt ging, waar jij muis neerlegde... dat deed ie ongeveer op 8 of 12 verschillende manieren.. vervang nu de muis door dit ding.. en tis klaar.. geloof me dat kan werken..quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef peristilius het volgende:
Geloof me, het zwaardvechten gaat niet zo.Uit de geluiden kan je opmaken dat het echt een zwaardgevecht a la film was, dat kan een normaal mens niet, en dat kan de computer niet. Zo simpel is het.
Het wordt hoogstwaarschijnlijk ik beweeg de controller en hak iemand. Maar goed ik houd al op met speculeren.
Niet echt veel meer dan het filmpje wat iedereen al 3x heeft gezien in de presentatie van Shigeru Miyamoto, welke ook ergens anders in zijn geheel en in betere kwaliteit te vinden is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.gamespot.com/news/2005/09/15/news_6133389.html
ff klikken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |