skeit aan de bashende fanboys, onwetende mensen dat zijn hetquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:45 schreef D.A.A.F. het volgende:
nee, de hype wordt de in-game grafische kwaliteit en de bruikbaarheid van de controller..
wedden dat alle fanboys en bashers straks gaan zeggen: Maar de xbox is toch lekker mooier!punnep!...
In de hands-on zeiden ze bij IGN ook dat ze bij 1 demo de neiging hadden om te staan, en dat ze toen idd het wel zwaar vonden, maar toen ze gingen zitten en de delen vasthielden steunend op benen (zoals met "normale" controller) het een stuk fijner voelde en speelde.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien, ik vind het nog steeds 3x niets.
Volgens mij krijg je ook onwijs last als je te lang speelt.
Haterz owned.quote:There seems to be a lot of confusion about this, but if you actually go over to GameSpot and watch the full Revolution controller unveiling, Iwata does say at 15:15 of the video:
- Nintendo will release what is called a "classic styled" Expansion Controller.
- The Revolution controller can "inserted" into classic styled (shaped) controller.
- Iwata says all you favorite games including virtual console stuff and multi stuff will play fine on Revolution.
Inderdaad, je kunt het misschien een kutcontroller vinden, maar dat vind iedereen ook van de Ps3 controller, en daar lopen wij ( nintendo loversquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Godverdomme. Dat je het een baggercontroller vindt, vind ik prima, nu wil ik niet dat jullie dat op elke pagina posten in elke toekomstige topic.
En verder:
BELIEVE!
klopt.. maar daar liep zelfs de pers over te miepen. Nu is iedereen laaiend enthousiast, behalve de fanboys.. (dat mag hoor). PS: hoe langer ik naar die boomerang kijk, hoe minder lelijk hij wordt..quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
toen de PS3 controller net getoond werd, was dat wel zo'n beetje het enige wat je hoorde ("PS3 alleen nog boemerang-games" was één van de populairdere).
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6326quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:59 schreef Khadgar het volgende:
Waar blijft de nieuwspost op games.fok trouwens?
De controller op zich is natuurlijk wel OK, maar alles zal afhankelijk zijn hoe het wordt opgepikt door de ontwikkelaars. Ik kan de de VR-glove van Nintendo nog herinneren, fantastisch ontwerp, geweldig idee erachter ook, alleen geen games die het ondersteunden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:58 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
klopt.. maar daar liep zelfs de pers over te miepen. Nu is iedereen laaiend enthousiast, behalve de fanboys.. (dat mag hoor). PS: hoe langer ik naar die boomerang kijk, hoe minder lelijk hij wordt..
post nog is wat van die babes manquote:
Je zit in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
post nog is wat van die babes man
En ook Hideo Kojima, en Yuji Nakaquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:08 schreef SocialDisorder het volgende:
THQ was alvast enthousiast toen ze bij een besloten developers meeting de controller te zien kregne.
Ik zal dit dan nog een keer posten, voor de ongelovigen onder ons:quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:08 schreef SocialDisorder het volgende:
THQ was alvast enthousiast toen ze bij een besloten developers meeting de controller te zien kregne.
Heel positief dus. Ik mag je er verder op wijzen dat iedereen in de media hardstikke positief is, vooral de mensen die 'm uit hebben geprobeerd (IGN, EDGE, 1UP).quote:Iwata also presented a select number of Japanese developers to discuss their feelings related to the controller - most notably Konami's Hideo Kojima, creator of the Metal Gear series, who told the audience that his initial reaction to the controller was simply to exclaim, "You've done it!"
"Even though it was a surprise to me at first, I quickly understood how it should be used," he commented. "This is exactly what I was looking for."
ROFLquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:10 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Je moet elkaar natuurlijk IRL de kamer uitbeuken. De tv wordt alleen gebruikt voor statistieken
Dat is inderdaad het risico wat Nintendo neemt. Door zich te onderscheiden betekent dit dat ontwikkelaars kansen en risico's zien. Mocht de revolution een gigantische userbase krijgen, dan zien ontwikkelaars het waarschijnlijk als een kans (naast het feit dat ontwikkelaars echt iets unieks kunnen ontwikkelen). Mocht de userbase kleiner zijn, dan zullen de ontwikkelaars achterblijven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De controller op zich is natuurlijk wel OK, maar alles zal afhankelijk zijn hoe het wordt opgepikt door de ontwikkelaars. Ik kan de de VR-glove van Nintendo nog herinneren, fantastisch ontwerp, geweldig idee erachter ook, alleen geen games die het ondersteunden.
Dude, om fokking 5 u gepostquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:59 schreef Khadgar het volgende:
Waar blijft de nieuwspost op games.fok trouwens?
De PS3 controller is prima zo. Ik vond het wel stoer van Sony dat ze afstapten van hun standaard dual pain 2quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt het misschien een kutcontroller vinden, maar dat vind iedereen ook van de Ps3 controller, en daar lopen wij ( nintendo lovers![]()
) ook niet voordurend te zeiken dat hij kut is. Same goes met de Xbox 360.
Dus gegronde kritiek mag, maar dom gebash niet![]()
Ah dat hoeft ook niet joh, je kunt hem zachtjes omhoog wippen enzo, die mensen in dat filmpje doen het overdrevenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:12 schreef H.Flick het volgende:
Het lijkt me wel leuk als gadget, net als die bongo's. Maar ik moet er niet aan denken dat dit de 'full-time' controller gaat worden.
Ik heb helemaal geen zin om zo wild te gaan doen op de bank
echt veel was er niet verandert, alleen die stickies zagen er anders uit en de handsvaten waren 3 keer zo grootquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS3 controller is prima zo. Ik vond het wel stoer van Sony dat ze afstapten van hun standaard dual pain 2
lijkt me sterk dat je bij het honkballen enzo maar een klein wipje moet geven, of bij zwaardvechten een klein wipjequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah dat hoeft ook niet joh, je kunt hem zachtjes omhoog wippen enzo, die mensen in dat filmpje doen het overdreven
natuurlijk niet, kijk gewoon maar naar de Ds. En de developers kunnen er toch ook wel voor kiezen om gewoon de cube controllers te gebruiken?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:18 schreef H.Flick het volgende:
We zien wel. Vooralsnog weet ik niet of het wat gaat worden. Als er geen klassieke controller bij komt is het natuurlijk wel de doodsteek voor Nintendo m.b.t. multiplatform games.
ZO geil he, dit stukje.quote:3D Pointing. Sensors understand up, down, left, right, forward and backward.
Tilt Sensitive. Controller can be rotated or rolled from side-to-side.
Buttons Included. Has a trigger on its backside, face buttons, and a D-Pad.
Multifunctional. Has an expansion port which can be used with different types of controller peripherals. Analog stick with two trigger buttons planned for left hand.
Wireless. Totally wire-free. Currently there are no details on the max distance, source or power, or otherwise.
Rumble Built-in. Included as a standard in all the controllers.
Klopt, daar heb je dan weer gelijk in. Maar ik heb er wel vertrouwen in hoor, het zal wel uitvoerig getest zijn door Nintendo.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat je bij het honkballen enzo maar een klein wipje moet geven, of bij zwaardvechten een klein wipje
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk, de reaties zijn ook precies zoals ik verwacht hadMijn God wat laten sommige mensenlaat Gamedemon zich weer kennen
Lovely.quote:It was easy to get a feel for just how sensitive the device is -- it responded to all the movements quickly and smoothly.
linksquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
ZO geil he, dit stukje.
Maar nu de vraag:
Hoe gaan ontwikkelaars hier op inspelen? Laten ze Nintendo links liggen, of gaan ze MAD en als een gek ontwikkelen?
WELLUS !quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:19 schreef peristilius het volgende:
Maar het is zeker niet de REVOLUTIE.
Ik gok beter dan op de 360&PS3. Je kan namelijk ECHT richten..quote:Demo 8: First Person Shooting
So, we lied -- not all of the demonstrations were completely crude graphics. For the final demo, the one that most represented how a game might feel with the Revolution controller, Nintendo displayed what was apparently a test by the team at Retro Studios for what they could do with Metroid Prime 3. They stressed it was just a test, quickly thrown together in just a few weeks. For this, the analog control stick peripheral was used. We held it in our left hand to control the forwards, backwards, and side-strafing motions, as well as having access to triggers in back for scanning; meanwhile, the right hand used the main Revolution remote control to behave just like a mouse on a personal computer. It was a very natural application and felt pretty smooth, but since it wasn't a polished game it did feel a bit awkward at times, making us wonder what kind of things a developer could do to calibrate these kinds of controls for users. Nonetheless, the potential is huge for the FPS genre.
quote:
Hideo is mijn held..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik zal dit dan nog een keer posten, voor de ongelovigen onder ons:
[..]
Heel positief dus. Ik mag je er verder op wijzen dat iedereen in de media hardstikke positief is, vooral de mensen die 'm uit hebben geprobeerd (IGN, EDGE, 1UP).
Kojima was preasentry sulplised.quote:
Mits goed getypt, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Kojima was preasentry sulplised.
En dat is niet zo?! Als ik een uurtje zit te wrijven over dat ding krijg ik last van mijn armquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bij de Ds dachten ze eerst ook dat je hardstikke kramp kreeg na 4 uur Ds'en ofzo..
Wij houden allen -op wat kleutertjes na- van nintendoquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:23 schreef Oksel het volgende:
* Oksel] = blij.[/me]
[me=Oksel] heeft weer hoop.[/me]
[me=Oksel houdt van Nintendo.
quote:Nintendo wasn't making any announcement, but as an example Miyamoto commented you could hook it up to bongo drums or something else. Everyone agreed a Samba de Amigo would be perfect as well, to which Miyamoto-san confirmed, "Mr. Naka [at Sega] really likes this controller."
re·vo·lu·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:19 schreef peristilius het volgende:
Leuk idee, kijken hoe het gaat werken.
Maar het is zeker niet de REVOLUTIE.
zoveel games zijn er niet op de DS...de meeste games zijn verkapte tech demo'squote:Op vrijdag 16 september 2005 12:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoor dat deden ze bij de Ds ook omdat ie 'anders' was![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |