abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:47:00 #51
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30630823
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:45 schreef D.A.A.F. het volgende:
nee, de hype wordt de in-game grafische kwaliteit en de bruikbaarheid van de controller..

wedden dat alle fanboys en bashers straks gaan zeggen: Maar de xbox is toch lekker mooier!punnep!...
skeit aan de bashende fanboys, onwetende mensen dat zijn het . Voor hun is onwetendheid prachtig
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_30630841
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gezien, ik vind het nog steeds 3x niets.
Volgens mij krijg je ook onwijs last als je te lang speelt.
In de hands-on zeiden ze bij IGN ook dat ze bij 1 demo de neiging hadden om te staan, en dat ze toen idd het wel zwaar vonden, maar toen ze gingen zitten en de delen vasthielden steunend op benen (zoals met "normale" controller) het een stuk fijner voelde en speelde.

Ga maar eens tv kijken, hou remote in je hand, en ga zappen, gewoon arm relaxed op been, remote op tv mikken, beetje er mee zwaaien etc, hou je best wel ff vol hoor

Daarnaast zal natuurlijk elke game hier anders mee omgaan, als die extra controller er bij pakt om te besturen, gebruik je gewoon je duim, en je andere hand om mee te schieten/slaan/springen/whatever.

Ik zie het wel zitten iig
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:49:25 #53
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30630891
Godverdomme. Dat je het een baggercontroller vindt, vind ik prima, nu wil ik niet dat jullie dat op elke pagina posten in elke toekomstige topic.

En verder:

BELIEVE!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:51:22 #54
65330 Ruzbeh
pi_30630934
quote:
There seems to be a lot of confusion about this, but if you actually go over to GameSpot and watch the full Revolution controller unveiling, Iwata does say at 15:15 of the video:

- Nintendo will release what is called a "classic styled" Expansion Controller.

- The Revolution controller can "inserted" into classic styled (shaped) controller.

- Iwata says all you favorite games including virtual console stuff and multi stuff will play fine on Revolution.
Haterz owned.
pi_30630980
Super Mario Bros FreeFlow?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:53:19 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30630984
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Godverdomme. Dat je het een baggercontroller vindt, vind ik prima, nu wil ik niet dat jullie dat op elke pagina posten in elke toekomstige topic.

En verder:

BELIEVE!
Inderdaad, je kunt het misschien een kutcontroller vinden, maar dat vind iedereen ook van de Ps3 controller, en daar lopen wij ( nintendo lovers ) ook niet voordurend te zeiken dat hij kut is. Same goes met de Xbox 360.

Dus gegronde kritiek mag, maar dom gebash niet
pi_30631065
toen de PS3 controller net getoond werd, was dat wel zo'n beetje het enige wat je hoorde ("PS3 alleen nog boemerang-games" was één van de populairdere).
pi_30631116
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
toen de PS3 controller net getoond werd, was dat wel zo'n beetje het enige wat je hoorde ("PS3 alleen nog boemerang-games" was één van de populairdere).
klopt.. maar daar liep zelfs de pers over te miepen. Nu is iedereen laaiend enthousiast, behalve de fanboys.. (dat mag hoor). PS: hoe langer ik naar die boomerang kijk, hoe minder lelijk hij wordt..
pi_30631153
Waar blijft de nieuwspost op games.fok trouwens?
pi_30631171
omgwtf1337 !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_30631192
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:59 schreef Khadgar het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6326
pi_30631246
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:58 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

klopt.. maar daar liep zelfs de pers over te miepen. Nu is iedereen laaiend enthousiast, behalve de fanboys.. (dat mag hoor). PS: hoe langer ik naar die boomerang kijk, hoe minder lelijk hij wordt..
De controller op zich is natuurlijk wel OK, maar alles zal afhankelijk zijn hoe het wordt opgepikt door de ontwikkelaars. Ik kan de de VR-glove van Nintendo nog herinneren, fantastisch ontwerp, geweldig idee erachter ook, alleen geen games die het ondersteunden.
pi_30631285
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:00 schreef Roi het volgende:
omgwtf1337 !
post nog is wat van die babes man
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_30631350
Ik ben benieuwd hoeveel developers nu voor de Revolution games gaan maken
pi_30631353
Ik heb het filmpje nog niet gezien, maar ik ben nu al positief over de controller. Het lijkt me heerlijk om vrij te kunnen bewegen met je handen, zonder dat ze allebei aan 1 apparaat 'vastgeplakt' zitten.

Ook leuk om de negatieve reacties te lezen. 'Lijkt me niks, ik wil gewoon een controller.' Niks mis mee, ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind dat toch wat conservatief. Als je niks nieuws probeert, zul je nooit weten of dingen beter kunnen. Gelukkig zijn er mensen die wel 'out-of-the-box' kunnen denken, anders hadden we nooit Eyetoys, dansmatten of Revolution-controllers gehad. Misschien zal later blijken dat een traditionele controller toch prettiger werkt dan die van de Revolution, maar dan kunnen we in ieder geval spreken uit ervaring.

Ik ben in ieder geval enthousiast, en heb wederom respect voor Nintendo voor hun gewaagde visie.
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:08:05 #66
65330 Ruzbeh
pi_30631368
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:04 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

post nog is wat van die babes man
Je zit in het verkeerde topic .

Hier moet je zijn.
pi_30631375
THQ was alvast enthousiast toen ze bij een besloten developers meeting de controller te zien kregne.
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:09:28 #68
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30631409
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:08 schreef SocialDisorder het volgende:
THQ was alvast enthousiast toen ze bij een besloten developers meeting de controller te zien kregne.
En ook Hideo Kojima, en Yuji Naka
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:10:08 #69
65330 Ruzbeh
pi_30631427
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik zal dit dan nog een keer posten, voor de ongelovigen onder ons:
quote:
Iwata also presented a select number of Japanese developers to discuss their feelings related to the controller - most notably Konami's Hideo Kojima, creator of the Metal Gear series, who told the audience that his initial reaction to the controller was simply to exclaim, "You've done it!"

"Even though it was a surprise to me at first, I quickly understood how it should be used," he commented. "This is exactly what I was looking for."
Heel positief dus. Ik mag je er verder op wijzen dat iedereen in de media hardstikke positief is, vooral de mensen die 'm uit hebben geprobeerd (IGN, EDGE, 1UP).
pi_30631454
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:10 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Je moet elkaar natuurlijk IRL de kamer uitbeuken. De tv wordt alleen gebruikt voor statistieken
ROFL

Verdomme, eikel, zit nu in een collegelokaal met 50 man in mijn eentje keihard te lachen..
pi_30631458
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

De controller op zich is natuurlijk wel OK, maar alles zal afhankelijk zijn hoe het wordt opgepikt door de ontwikkelaars. Ik kan de de VR-glove van Nintendo nog herinneren, fantastisch ontwerp, geweldig idee erachter ook, alleen geen games die het ondersteunden.
Dat is inderdaad het risico wat Nintendo neemt. Door zich te onderscheiden betekent dit dat ontwikkelaars kansen en risico's zien. Mocht de revolution een gigantische userbase krijgen, dan zien ontwikkelaars het waarschijnlijk als een kans (naast het feit dat ontwikkelaars echt iets unieks kunnen ontwikkelen). Mocht de userbase kleiner zijn, dan zullen de ontwikkelaars achterblijven.

Toch denk ik dat er voor ons, als koper/gamer zijnde, genoeg 1st en 2d party games aankomen welke iedereen hoe dan ook een keer aanspreekt. Ik kan me niet voorstellen dat er geen echte fanboys zijn, die straks geen enkel spel leuk vinden. Mede door de goedkope prijs van de console vergeleken met een xbox of ps3 (ps3 helemaal), kan het best zijn dat de userbase behoorlijk groot kan worden! Ik weet wel dat ik deze console zo zou kopen + nog 1 van de andere... Dit geldt voor veel mensen. Als ze de rest van het publiek achter zich krijgen, krijgen ze dus ook de ontwikkelaars achter zich...
We zullen het zien over een jaartje ...
pi_30631460
Ik meldde alleen THQ, omdat westerse ontwikkelaars nogal eens vast zitten in ouderwetse ideeën, Japanners staan meer open.
pi_30631488
Het lijkt me wel leuk als gadget, net als die bongo's. Maar ik moet er niet aan denken dat dit de 'full-time' controller gaat worden.

Ik heb helemaal geen zin om zo wild te gaan doen op de bank
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:14:13 #74
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30631526
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:59 schreef Khadgar het volgende:
Dude, om fokking 5 u gepost
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:14:14 #75
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30631527
Geweldige controller , vraag me alleen af of je geen last van handen krijgt na een tijdje.
push it to the limit
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:14:53 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30631537
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Inderdaad, je kunt het misschien een kutcontroller vinden, maar dat vind iedereen ook van de Ps3 controller, en daar lopen wij ( nintendo lovers ) ook niet voordurend te zeiken dat hij kut is. Same goes met de Xbox 360.

Dus gegronde kritiek mag, maar dom gebash niet
De PS3 controller is prima zo. Ik vond het wel stoer van Sony dat ze afstapten van hun standaard dual pain 2
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_30631567
Fucking hell. GAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!

Puur Nintendo. ORIGINALITEIT TEN TOP! Niet weer HETZELFDE zoals met 360&PS3, maar ORIGINALITEIT, wat door Nintendo's ERVARING ook nog eens goed gaat werken!

Vet, vet, vet. Ik geloof erin.
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:16:20 #78
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30631574
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:12 schreef H.Flick het volgende:
Het lijkt me wel leuk als gadget, net als die bongo's. Maar ik moet er niet aan denken dat dit de 'full-time' controller gaat worden.

Ik heb helemaal geen zin om zo wild te gaan doen op de bank
Ah dat hoeft ook niet joh, je kunt hem zachtjes omhoog wippen enzo, die mensen in dat filmpje doen het overdreven
pi_30631613
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De PS3 controller is prima zo. Ik vond het wel stoer van Sony dat ze afstapten van hun standaard dual pain 2
echt veel was er niet verandert, alleen die stickies zagen er anders uit en de handsvaten waren 3 keer zo groot
pi_30631633
We zien wel. Vooralsnog weet ik niet of het wat gaat worden. Als er geen klassieke controller bij komt is het natuurlijk wel de doodsteek voor Nintendo m.b.t. multiplatform games.
pi_30631647
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ah dat hoeft ook niet joh, je kunt hem zachtjes omhoog wippen enzo, die mensen in dat filmpje doen het overdreven
lijkt me sterk dat je bij het honkballen enzo maar een klein wipje moet geven, of bij zwaardvechten een klein wipje
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:19:17 #82
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30631658
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:18 schreef H.Flick het volgende:
We zien wel. Vooralsnog weet ik niet of het wat gaat worden. Als er geen klassieke controller bij komt is het natuurlijk wel de doodsteek voor Nintendo m.b.t. multiplatform games.
natuurlijk niet, kijk gewoon maar naar de Ds. En de developers kunnen er toch ook wel voor kiezen om gewoon de cube controllers te gebruiken?
pi_30631660
Leuk idee, kijken hoe het gaat werken.
Maar het is zeker niet de REVOLUTIE.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_30631670
quote:
3D Pointing. Sensors understand up, down, left, right, forward and backward.
Tilt Sensitive. Controller can be rotated or rolled from side-to-side.
Buttons Included. Has a trigger on its backside, face buttons, and a D-Pad.
Multifunctional. Has an expansion port which can be used with different types of controller peripherals. Analog stick with two trigger buttons planned for left hand.
Wireless. Totally wire-free. Currently there are no details on the max distance, source or power, or otherwise.
Rumble Built-in. Included as a standard in all the controllers.
ZO geil he, dit stukje.

Maar nu de vraag:
Hoe gaan ontwikkelaars hier op inspelen? Laten ze Nintendo links liggen, of gaan ze MAD en als een gek ontwikkelen?
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:20:23 #85
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30631691
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:18 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

lijkt me sterk dat je bij het honkballen enzo maar een klein wipje moet geven, of bij zwaardvechten een klein wipje
Klopt, daar heb je dan weer gelijk in. Maar ik heb er wel vertrouwen in hoor, het zal wel uitvoerig getest zijn door Nintendo.

Bij de Ds dachten ze eerst ook dat je hardstikke kramp kreeg na 4 uur Ds'en ofzo..
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:20:28 #86
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30631695
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk, de reaties zijn ook precies zoals ik verwacht had Mijn God wat laten sommige mensenlaat Gamedemon zich weer kennen
pi_30631705
quote:
It was easy to get a feel for just how sensitive the device is -- it responded to all the movements quickly and smoothly.
Lovely.
pi_30631706
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:19 schreef Oksel het volgende:

[..]

ZO geil he, dit stukje.

Maar nu de vraag:
Hoe gaan ontwikkelaars hier op inspelen? Laten ze Nintendo links liggen, of gaan ze MAD en als een gek ontwikkelen?
links
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:21:48 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30631730
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:19 schreef peristilius het volgende:

WELLUS !
pi_30631750
quote:
Demo 8: First Person Shooting
So, we lied -- not all of the demonstrations were completely crude graphics. For the final demo, the one that most represented how a game might feel with the Revolution controller, Nintendo displayed what was apparently a test by the team at Retro Studios for what they could do with Metroid Prime 3. They stressed it was just a test, quickly thrown together in just a few weeks. For this, the analog control stick peripheral was used. We held it in our left hand to control the forwards, backwards, and side-strafing motions, as well as having access to triggers in back for scanning; meanwhile, the right hand used the main Revolution remote control to behave just like a mouse on a personal computer. It was a very natural application and felt pretty smooth, but since it wasn't a polished game it did feel a bit awkward at times, making us wonder what kind of things a developer could do to calibrate these kinds of controls for users. Nonetheless, the potential is huge for the FPS genre.
Ik gok beter dan op de 360&PS3. Je kan namelijk ECHT richten..

GEIL.
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:22:46 #91
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30631759
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:20 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

links

Ja hoor dat deden ze bij de Ds ook omdat ie 'anders' was
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:22:57 #92
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30631763
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:10 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik zal dit dan nog een keer posten, voor de ongelovigen onder ons:
[..]

Heel positief dus. Ik mag je er verder op wijzen dat iedereen in de media hardstikke positief is, vooral de mensen die 'm uit hebben geprobeerd (IGN, EDGE, 1UP).
Hideo is mijn held..
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:23:03 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_30631767
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:09 schreef MMaRsu het volgende:
En ook Hideo Kojima, en Yuji Naka
Kojima was preasentry sulplised.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:23:31 #94
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30631781
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Kojima was preasentry sulplised.
Mits goed getypt, inderdaad.
pi_30631789
* Oksel = blij.

* Oksel heeft weer hoop.

* Oksel houdt van Nintendo.
pi_30631791
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Bij de Ds dachten ze eerst ook dat je hardstikke kramp kreeg na 4 uur Ds'en ofzo..
En dat is niet zo?! Als ik een uurtje zit te wrijven over dat ding krijg ik last van mijn arm
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:24:17 #97
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30631800
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:23 schreef Oksel het volgende:
* Oksel] = blij.[/me]

[me=Oksel] heeft weer hoop.[/me]

[me=Oksel houdt van Nintendo.
Wij houden allen -op wat kleutertjes na- van nintendo
pi_30631816
quote:
Nintendo wasn't making any announcement, but as an example Miyamoto commented you could hook it up to bongo drums or something else. Everyone agreed a Samba de Amigo would be perfect as well, to which Miyamoto-san confirmed, "Mr. Naka [at Sega] really likes this controller."
!
pi_30631817
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:19 schreef peristilius het volgende:
Leuk idee, kijken hoe het gaat werken.
re·vo·lu·tie (de ~ (v.), ~s)
1 omverwerping van een staatsgezag en/of omwenteling van de politieke, sociale en economische verhoudingen
2 radicale verandering, vernieuwing => ommekeer
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=Revolutie

Als dit geen vernieuwing of radicale verandering is in gamen, weet ik het ook niet meer.
pi_30631823
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja hoor dat deden ze bij de Ds ook omdat ie 'anders' was
zoveel games zijn er niet op de DS...de meeste games zijn verkapte tech demo's
maar ik persoonlijk denk niet dat de third party lui exclusief voor de revo games gaan zitten maken, dat valt namelijk niet te poorten naar andere consoles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')