Vlugopjepikgetrapt.nlquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nintendo sony en ms die werken allemaal voor geld, nintendo vraagt ook geld voor games van 20 jaar oud, dus hou die dollar tekens voor je
[..]
nee iedereen zeg constant P$ of M$ terwijl ieder bedrijf voor geld werkt, en nintendo is helemaal erg met hun 20 jaar oude games poorten naar de gba voor 50 euro, dus tis echt dikke onzin $$$Nintendo$$$quote:
leuk voor een half uurtje, net als de eye toyquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:06 schreef Marty26 het volgende:
wat een ruk controller en daar mee moet je gaan gamen
Inderdaad dat is toch gewoon kut....quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
leuk voor een half uurtje, net als de eye toy
Bekijk dit eerst eens : http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.htmlquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:06 schreef Marty26 het volgende:
wat een ruk controller en daar mee moet je gaan gamen
Mag deze dicht? Ik werk namelijk aan een waardig topic met goede OP enzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk, de reaties zijn ook precies zoals ik verwacht hadMijn God wat laten sommige mensen zich weer kennen
iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk, de reaties zijn ook precies zoals ik verwacht hadMijn God wat laten sommige mensen zich weer kennen
gezien, leuk voor een half uurtje nogmaals.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bekijk dit eerst eens : http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.html
mijn topic was eerderquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mag deze dicht? Ik werk namelijk aan een waardig topic met goede OP enzo![]()
GameDemon,![]()
![]()
![]()
![]()
Je hoeft helemaal niet te springen ei. Je moet zwaaienquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gezien, leuk voor een half uurtje nogmaals.
en het hele idee achter console gaming is weg, 's avonds na een dag werken languit op de bank gamen gaat dus niet meer.
je moet springen door de huiskamer enzo, nee dankje liever niet
Je moet elkaar natuurlijk IRL de kamer uitbeuken. De tv wordt alleen gebruikt voor statistiekenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:09 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik ben wel benieud hoe dat straks met 3 man op de bank moet, dan sla je mekaar van de bank af met $$B
Ik kan niet wachten om te zien hoe het uiteindelijk werkt en toegepast wordt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:09 schreef philipnorth het volgende:
[..]
idd
Vind jij m ook mooi en interessant?
Ik wel
Ben super benieuwd naar het gebruik in definitieve spellen.
Gebruik de plaatjes en PDF die ik geplaatst heb, die zijn tenminste netjes zonder watermerk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
GameDemon,![]()
![]()
![]()
![]()
je snapt wat ik bedoel, zwaaien is voor de koningin.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet te springen ei. Je moet zwaaien
Ik heb hem al aangepastquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef MMaRsu het volgende:
GameDemon,![]()
![]()
![]()
![]()
Jij snapt er dus geen kut van. Of je nou een controller met 2 handen vast hebt, of 2 stukjes in elke hand, dat maakt dus voor de ouderwetse stijl games niet uit. En voor moderne games kan het bewegen met de controller een extra dimensie geven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gezien, leuk voor een half uurtje nogmaals.
en het hele idee achter console gaming is weg, 's avonds na een dag werken languit op de bank gamen gaat dus niet meer.
je moet springen door de huiskamer enzo, nee dankje liever niet
Daar ben ik al een half uur mee bezig, maar iemand zet hem telkens weer terugquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:15 schreef Khadgar het volgende:
Beter gaat die rotte topictitel weg.
Excuuuuuuuuuuuuuuse me spekkiequote:Op vrijdag 16 september 2005 11:14 schreef speknek het volgende:
Jezus Christus, welke moderators zitten de hele tijd via de invoer knop te posten? Zo kan ik nooit aanpassingen maken![]()
!
gast beter gaat me nickname dan weg, topic titel is goed zoquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:16 schreef MMaRsu het volgende:
OP is bijna hetzelfde, alleen dit is deel 30, daar staat deel 29, ik heb de controller informatie erbij gezet enzo
En van de naam mag van mij wel gemaakt worden Nintendo Revolution deel 30 : Alweer een nieuw stukje innovatie
geheheh sorryquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:14 schreef speknek het volgende:
Jezus Christus, welke moderators zitten de hele tijd via de invoer knop te posten? Zo kan ik nooit aanpassingen maken![]()
!
Ik had hem al vier keer veranderd, en elke keer ging ie weer terug, ik dacht dat iemand een spelletje met me aan het spelen wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Excuuuuuuuuuuuuuuse me spekkie
En wat wordt het? Ik zeg: Nintendotonquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:27 schreef philipnorth het volgende:
Iets wat me ook enorm opvalt, is dat de naam revolution verder nergens meer opstaat/genoemd wordt.
Dus de vraag: wanneer komt de definitieve naam?
Boxing games kunnen tof wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je snapt wat ik bedoel, zwaaien is voor de koningin.
en ik moet toegeven, het idee is geinig, voor een half uurtje net als de eye toy.
zoals bij het honkballen enzo is het geinig.
maar kijk in dat filmpje hoe die lui multiplayer spelen, daar is de kamer gewoon niet groot genoeg voor.
je slaat elkaar zo een blauw oog
Gezien, ik vind het nog steeds 3x niets.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bekijk dit eerst eens : http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.html
Hij zei op het laatst heel vaak Ideas, dus ik denk dat het Nintendo Idea gaat worden. Of misschien Freeform, door de controllers, weet je wat ik denk, ik denk dat dit de volgende hype gaat wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wat wordt het? Ik zeg: Nintendoton
Dat dachten mensen ook van de Nintendo Dsquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien, ik vind het nog steeds 3x niets.
Volgens mij krijg je ook onwijs last als je te lang speelt.
Ben bijzonder blij dat je met gewone controllers kan spelen iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |