Hmm,,heb ik nog nooit last van gehadquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En dat is niet zo?! Als ik een uurtje zit te wrijven over dat ding krijg ik last van mijn arm
Hmmm.. nice... hmmm.. ja...quote:What of Zelda or Mario? No word yet, but imagine swinging your sword in Zelda instead of pressing buttons. Or, in Mario, imagine having to grab blocks and build platforms.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mits goed getypt, inderdaad.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wij houden allen -op wat kleutertjes na- van nintendo
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
I'm so excited and I just can't hide it
I'm about to lose control and I think I like it
tuurlijk wel.. als jij op een knopje drukt slaat iemand met een zwaar horizontaal, ander knopje verticaal.. en met deze joystick heb je geen knopjes nodig, je slaat gewoon in de rondte.. Dit kost echt niet veel extra geld..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoveel games zijn er niet op de DS...de meeste games zijn verkapte tech demo's
maar ik persoonlijk denk niet dat de third party lui exclusief voor de revo games gaan zitten maken, dat valt namelijk niet te poorten naar andere consoles
Dan vind jij de Eyetoy ook een revolutie?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:24 schreef __aram het volgende:
[..]
re·vo·lu·tie (de ~ (v.), ~s)
1 omverwerping van een staatsgezag en/of omwenteling van de politieke, sociale en economische verhoudingen
2 radicale verandering, vernieuwing => ommekeer
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=Revolutie
Als dit geen vernieuwing of radicale verandering is in gamen, weet ik het ook niet meer.
Gamespot is ook positief.quote:Demo 8: Metroid Prime 2: Echoes
Finally, the last demo of the day showed off the analog-stick attachment for the controller--which Nintendo reps likened to a nunchaku--and it was revealed how you could use it in conjunction with the main unit to play a game. In this case, the GameCube's Metroid Prime 2: Echoes was redone to include support for the Revolution controller and the analog attachment. The demo let you play through one of the early areas in the game, which felt considerably different from the original GameCube game. The attachment basically gave the game a much more PC-first-person-shooter feel thanks to the ability to free-look and aim with the main controller by moving it anywhere you wanted. The analog stick controlled your movement. The A button let you jump, while the B button fired your weapon. The shoulder buttons on the analog attachment let you switch visors, scan, and lock on to targets, although the lock-on feature was less necessary thanks to the precision firing available via just looking around with the controller. You could shift to the morph ball by pressing the select button on the main controller's face, which felt surprisingly comfortable to do in the middle of action.
Miyamoto noted that the developers at Retro Studios, who are hard at work on Metroid Prime 3, were intrigued by the new options available to the controller. He even went on to say that shooting in Prime 3 may be a more significant part of the experience due to the options open to Retro with the controller. In fact, if you're wondering what developers think of the unique new controller, Miyamoto also mentioned that Sega's Yuji Naka, head of the Sonic Team, liked the controller quite a bit.
Er zijn anders in Japan en Amerika al genoeg toppertjes uit, en meer in ontwikkelingquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoveel games zijn er niet op de DS...de meeste games zijn verkapte tech demo's
maar ik persoonlijk denk niet dat de third party lui exclusief voor de revo games gaan zitten maken, dat valt namelijk niet te poorten naar andere consoles
Kijk hoe goed de mogelijkheden van de DS gebruikt worden met multi-console games.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. als jij op een knopje drukt slaat iemand met een zwaar horizontaal, ander knopje verticaal.. en met deze joystick heb je geen knopjes nodig, je slaat gewoon in de rondte.. Dit kost echt niet veel extra geld..
of heb jij verstand van porten?.. als je iets port, kost het sowieso veel geld, vanwege de verschillende processoren etc. Xbox en ps3 hebben ook andere buttonlayout.. Dit kost geen geld qua porten, alleen heb je dan op je xbox niet alle mogelijkheden..
maar hey, wat kan jou het schelen? dat wil je toch niet, je wil lui op de bank fifa 2006 spelen...
Dat kan ik ook aan jullie vragen..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:26 schreef peristilius het volgende:
[..]Waarom moet je toch zo blijven posten
En Gamedemon aan één stuk door de rev laten bashen?quote:je loopt Gamedemon alleen maar te bashen op zijn kritiek. Als je zo tegen bashen bent, houd er dan zelf ook mee op.
ik haat fifa zo shut itquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. als jij op een knopje drukt slaat iemand met een zwaar horizontaal, ander knopje verticaal.. en met deze joystick heb je geen knopjes nodig, je slaat gewoon in de rondte.. Dit kost echt niet veel extra geld..
of heb jij verstand van porten?.. als je iets port, kost het sowieso veel geld, vanwege de verschillende processoren etc. Xbox en ps3 hebben ook andere buttonlayout.. Dit kost geen geld qua porten, alleen heb je dan op je xbox niet alle mogelijkheden..
maar hey, wat kan jou het schelen? dat wil je toch niet, je wil lui op de bank fifa 2006 spelen...
Nee, want de EyeToy is niet de standaard controller voor de PS2, of wel soms? Gewoon optioneel. Dat afstandsbediening is wel de standaard controller voor de Revolution, dus de ontwikkelaars weten waar ze voor ontwikkelen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan vind jij de Eyetoy ook een revolutie?
hahaha, trouwens, wat maakt het uit?..ben je bang dat je toptitels mist anders? of speel je graag spellen die iedereen heeft?..haha..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kijk hoe goed de mogelijkheden van de DS gebruikt worden met multi-console games.
Eye toy is niet standaard controller nee, maar de Devs zouden er wel gebruik van kunnen maken, kijk maar naar Eye toy : Antigrav ofzo iets, een heel spel gebouwt op die eye toy cameraquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, want de EyeToy is niet de standaard controller voor de PS2, of wel soms? Gewoon optioneel. Dat afstandsbediening is wel de standaard controller voor de Revolution, dus de ontwikkelaars weten waar ze voor ontwikkelen.
dat kan makkelijk allebei + het feit dat de productiekosten lager zijn door de simpelere opzet van de processoren.. maar ik merk al aan je reactie dat je het makkelijk vind om je vast te klampen aan huidge dingen als 'third' en 'first' person view.. bekrompen heet dat..geeft verders niet, ik ga dit topic er dan verder niet vuil aan maken met verder discussieren.. Das hetzelfde als een jehova overtuigen dat god niet bestaat...quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik haat fifa zo shut it
maar wat denk je nou zelf?
dat je een game waarbij je moet zwaardvechten met die controller vanuit third person ziet?
dat moet allemaal first person gebeuren anders zie je niet waar je mee bezig bent.
en ff een andere button layout progammeren kost haast geen moeite, maar om een heel stuk gameplay toe te voegen of weg te snijden kost meer
jij snapt er niks van he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
hahaha, trouwens, wat maakt het uit?..ben je bang dat je toptitels mist anders? of speel je graag spellen die iedereen heeft?..haha..
wat voor "nieuwe" views denk jij dat er komen dan? 4th person? 5th person? tis gewoon een benaming van hoe je het spel speeltquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:34 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
dat kan makkelijk allebei + het feit dat de productiekosten lager zijn door de simpelere opzet van de processoren.. maar ik merk al aan je reactie dat je het makkelijk vind om je vast te klampen aan huidge dingen als 'third' en 'first' person view.. bekrompen heet dat..geeft verders niet, ik ga dit topic er dan verder niet vuil aan maken met verder discussieren.. Das hetzelfde als een jehova overtuigen dat god niet bestaat...
het gaat niet om de views, dat was een voorbeeld, net als 'fifa' .. maar als jij vasthoud dat iets lastig is in third,en dat het dan maar in first moet, dan zit je in onmogelijkheden te denken..quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat voor "nieuwe" views denk jij dat er komen dan? 4th person? 5th person? tis gewoon een benaming van hoe je het spel speelt
Ik vind de eye-toy ook een revolutie in gamen, want het was toch ook iets vernieuwends en niet eerder vertoond. Maar deze revolutie is veel groter, het gaat veel dieper dan de eye-toy.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:29 schreef peristilius het volgende:
Dan vind jij de Eyetoy ook een revolutie?
Dit zal de gameplay heus wel veranderen, maar uiteindelijk zal het net als de DS met het touchscreen zijn. Eerst moet het goed toegepast worden, en als het goed toegepast wordt is het een leuke toevoeging van gameplay. Maar geen revolutie.
Ja gratis zelfsquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:33 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ik was niet van plan een console te kopen (laatste was een super nintendo jaren geleden). PC staat altijd boven aan mijn lijstje, want ik speel nooit zovaak spellen (behalve Rome: Totalwar en enkele rpg's zoals Star Wars KOTOR of Baldurs Gate).
Maar nu ik dat filmpje heb gezien van die controler. Toch lachen om met een paar vrienden op de bank zo'n zwaardvecht spel (of wat dan ook) te spelen!
Denk niet dat het echt iets word om in mn eentje te gaan spelen, maar dat doe ik wel op mn pc.
Kan je met de Nintendo Revolution ook via internet spelen? Ja, toch?
Jongetje als je nou eens luistert naar kritiek in plaats van dat je roept SUKKEL! XBOT! Laat ons ook gewoon onze mening hebben, het is een discussie dat betekent dat mensen verschillende meningen zullen hebben, erg hequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat kan ik ook aan jullie vragen..
[..]
En Gamedemon aan één stuk door de rev laten bashen?
Wario Ware Revolution zal geniaal zijn!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:40 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik wil meer spellen zien die je met z'n vieren kan spelen. Gister avond nog enorm veel lol gehad met wordcup90 voor de NES met 4 controllers. (op de dreamcast
Ik roep niet sukkel of xbot. Ik begrijp best dat jullie een mening hebben en een discussie hoort op fok. Alleen sommige argumenten slaan nergens op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jongetje als je nou eens luistert naar kritiek in plaats van dat je roept SUKKEL! XBOT! Laat ons ook gewoon onze mening hebben, het is een discussie dat betekent dat mensen verschillende meningen zullen hebben, erg he. En ga nou helemaal niet zeggen dat ik Nintendo aan het bashen ben.
![]()
Ach, het zal de uiteindelijk spelervaring niet zo veel veranderen, je beweegt normaal met een pook, nu beweeg je de hele controller. Het is niet dat dit de eerste gyroscopische controller is ofzo.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:39 schreef __aram het volgende:
[..]
Ik vind de eye-toy ook een revolutie in gamen, want het was toch ook iets vernieuwends en niet eerder vertoond. Maar deze revolutie is veel groter, het gaat veel dieper dan de eye-toy.
En het is en blijft een revolutie ook al verkoopt het niet goed of wordt het niet goed toegepast. Het gaat in eerste zin om het idee en dat is de revolutie. Ook al valt het tegen en is het niks, het is en blijft een revolutie in gamen.
Nee okee, maar je snapt best wat ik bedoel. Als jij vindt dat de argumenten nergens op slaan, weerleg ze dan overtuigend.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik roep niet sukkel of xbot. Ik begrijp best dat jullie een mening hebben en een discussie hoort op fok. Alleen sommige argumenten slaan nergens op.
Ik snap het niet echt, hoezo zou het de uiteindelijke spel ervaring niet veranderen? Alles wat je doet heeft nu direct invloed op wat er in het scherm gebeurt, dat is totaal anders dan een pookje wat je naar rechts stuurt waardoor iets in het scherm naar rechts gaat. Nu stuur je dat gene wat in het scherm staat gewoon meteen naar rechts.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:46 schreef peristilius het volgende:
Ach, het zal de uiteindelijk spelervaring niet zo veel veranderen, je beweegt normaal met een pook, nu beweeg je de hele controller. Het is niet dat dit de eerste gyroscopische controller is ofzo.
Nintendo is de eennagrootste publisher ter wereld, en heeft als enige console fabrikant elk kwartaal sinds de introductie dikke winsten gemaakt. Of de nieuwe console aan gaat slaan is de vraag, dat Nintendo genoeg geld verdient niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
denk jij dat nintendo genoeg geld verdient aan ALLEEN nintendo only games?
Was die dikke winst toevallig niet van de GBA?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Nintendo is de eennagrootste publisher ter wereld, en heeft als enige console fabrikant elk kwartaal sinds de introductie dikke winsten gemaakt. Of de nieuwe console aan gaat slaan is de vraag, dat Nintendo genoeg geld verdient niet.
Nah, de winst komt sowieso van de games die ze zelf uitbrengen. De GBA heeft inderdaad een veel groter marktaandeel, maar ik denk niet dat je hoeft te twijfelen dat hun 1st party games als een tiet verkopen op hun eigen console.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:57 schreef peristilius het volgende:
Was die dikke winst toevallig niet van de GBA?
Jij denkt nu dat alles direct reageert op dat ding. Het gaat dan misschien wel smooth enzo, maar het blijft voor geprogrameerd. In een Zelda game zal link niet elke beweging kunnen maken die jij maakt. Je kan dus misschien wat meer, maar zwaardvechten zoals in die trailer gebeurde is not gonna happen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:54 schreef __aram het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt, hoezo zou het de uiteindelijke spel ervaring niet veranderen? Alles wat je doet heeft nu direct invloed op wat er in het scherm gebeurt, dat is totaal anders dan een pookje wat je naar rechts stuurt waardoor iets in het scherm naar rechts gaat. Nu stuur je dat gene wat in het scherm staat gewoon meteen naar rechts.
En ik heb geen verstand van de controller geschiedenis, maar eentje waarmee je directe controle hebt bestaat toch echt nog niet. De muis misschien, maar dat is ook niet direct want je beweegt apart van de cursor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |