Twee uurtjes vliegen is niks.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:45 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Inderdaad. Bussen zijn echt strontvervelend, daarom was ik blij dat ik naar Barcelona mocht, dat is maar 2 uur vliegenIk ben een keer met de bus naar de Franse alpen geweest, en dat was nou niet bepaald leuk
Ik vermaakte me echt NIET in die bus. En daarbij moest ik toen ook kotsen
Voor je het weet ben je alweer op de grondquote:Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
[..]
Twee uurtjes vliegen is niks.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ik kom hier ook maar eens mekkeren na mijn 3 weken ban.
Haha, vergeet vooral het debiele klappen niet als je geland bent.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je alweer op de grond
En dan leuk mensen bang maken die nog nooit gevlogen hebben![]()
Waarom was je geband?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ik kom hier ook maar eens mekkeren na mijn 3 weken ban.
Hé een nieuwe SC'erquote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je alweer op de grond
En dan leuk mensen bang maken die nog nooit gevlogen hebben![]()
Is dat zo erg danquote:Je reageert nog terug ook.![]()
Mwoah sommig vrouwelijk schoon heeft nogal moeite met terug reageren.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:53 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan
Ben ook maar een newbie.
Ook net zo intelligent?quote:
We zouden eerst met KLM gaanquote:Op donderdag 15 september 2005 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah sommig vrouwelijk schoon heeft nogal moeite met terug reageren.Transavia is best ok, Easyjet vliegt volgens mij ook nog op Barcelona vanuit Amsterdam maar dat weet ik niet zeker.
Het lijkt hier de TRV slowchat wel.![]()
Haha nee hoor, gewoon een serieuze vraag aangezien Gizmore universiteit doet he.quote:
Bij KLM ook niet volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:57 schreef k-Rin het volgende:
[..]
We zouden eerst met KLM gaanEn bij Transavia krijg je geneens eten
hoooiquote:Op donderdag 15 september 2005 17:00 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben wel 15, maar geen breezerslet![]()
Hij voert geen flikker uit op die universiteit, hij zit best veel thuis en dan de halve dag op FOK!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha nee hoor, gewoon een serieuze vraag aangezien Gizmore universiteit doet he.
[..]
Bij KLM ook niet volgens mij.![]()
![]()
Haha, dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 15 september 2005 17:00 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben wel 15, maar geen breezerslet![]()
Ja het gaat wel goedquote:
Hahaquote:Op donderdag 15 september 2005 17:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, dat zei ik ook nietMaar bij veel mensen is hun interpunctie zo beroerd
Bijv. Bij B-Boy
Haha typische student dus.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:01 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Hij voert geen flikker uit op die universiteit, hij zit best veel thuis en dan de halve dag op FOK!![]()
Ow, mensen uit mijn klas zeiden dat je daar wel eten kreeg![]()
Dan heb ik nog een leuk topic voor je, een moment.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef k-Rin het volgende:
[..]
HahaIk erger me echt kapot aan leeftijdsgenoten Di3 Zo0o tYpeN zodat ik er echt niks van kan lezen
![]()
zucht.. kut T-mobile... heb je het gelijk weer geslooptquote:Op donderdag 15 september 2005 17:03 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja het gaat wel goed
Ben alleen boos op T-mobile, nieuwe mobiel leest geen geheugenkaarten en ik moet het waarschijnlijk zelf betalenMaar dat is een ander verhaal.
dan zit je hier goed want hier is alleen correct nederlands toegestaanquote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef k-Rin het volgende:
[..]
HahaIk erger me echt kapot aan leeftijdsgenoten Di3 Zo0o tYpeN zodat ik er echt niks van kan lezen
![]()
Inderdaad, typfouten zijn uit den boze!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan zit je hier goed want hier is alleen correct nederlands toegestaan![]()
![]()
Je vergeet een hoofdletterquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Ik snap ook niet wat iedereen altijd mekkert om vliegtuigeten enzoquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha typische student dus.![]()
Mwoah ik hoorde dat KLM alle voedsel had afgeschaft maar op de website staat dat ze het nog wel doen ofzo...
Gelukkig vlieg ik met SAS eind van het jaar en op vluchten voor 09.00 krijg je nog wel een ontbijtje.
![]()
Jaaa Inge.....tuurlijk Inge....quote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt mijn vaste hangplekquote:Op donderdag 15 september 2005 17:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je vergeet een hoofdletter![]()
![]()
Speciaal voor K-rin dan: Doe *hier* alsof je op het Sugababes-forum zit.
En omdat ik VWO doe ga ik nu mijn economie-repetitie lerenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een leuk topic voor je, een moment.
Maar je doet tenslotte ook VWO hèNiks tegen VMBO enzo hoor
Stfuquote:Op donderdag 15 september 2005 17:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaaa Inge.....tuurlijk Inge....![]()
Ik vind het altijd ontzettend lekker maar ook te weinig. Gelukkig eet mijn broertje de helft niet dus heb ik weer wat meer. Vorige keer met paps naar de VS hadden we wel erg weinig, daarna nog een maaltijd gevraagd...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:07 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat iedereen altijd mekkert om vliegtuigeten enzoIk vind het best te eten, die 4x dat ik gevlogen heb en eten kreeg.
Gelukkig kennen wij elkaar al wat langer dan vandaag op fok.quote:
Ik doe ook VWO en heb weekendquote:Op donderdag 15 september 2005 17:09 schreef k-Rin het volgende:
[..]
En omdat ik VWO doe ga ik nu mijn economie-repetitie leren![]()
Succes!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:09 schreef k-Rin het volgende:
[..]
En omdat ik VWO doe ga ik nu mijn economie-repetitie leren![]()
Zo wel natuurlijk, maar het was ook post nr 49quote:Op donderdag 15 september 2005 17:21 schreef Ayaxola het volgende:
Er klopt iets niet, want in MyAt staat dat de laatste post van Spenky is, maar dat klopt niet echt
Bij jou ook al? Als ik dan op de laatste reactie klik kreeg ik die van mij...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:21 schreef Ayaxola het volgende:
Er klopt iets niet, want in MyAt staat dat de laatste post van Spenky is, maar dat klopt niet echt
jaa was beetje raar.. want mijne kwam helemaal niet door... zit al 10min te wachten haha stond dattik hem al had gepost maar zag hem niet.. kon hem ook niet 2x postenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:21 schreef Ayaxola het volgende:
Vreemd dan..quote:Op donderdag 15 september 2005 17:23 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa was beetje raar.. want mijne kwam helemaal niet door... zit al 10min te wachten haha stond dattik hem al had gepost maar zag hem niet.. kon hem ook niet 2x posten![]()
Ik was niet lief tegen Brechtje.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha, vergeet vooral het debiele klappen niet als je geland bent.![]()
Waar vlieg je mee? Transavia?
[..]
Waarom was je geband?
ja, wel een toffe filmquote:Op donderdag 15 september 2005 17:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb trouwens Be Cool, de opvolger van Get Shorty, met John Travolta...iemand die al gezien?
In de zin van....?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik was niet lief tegen Brechtje.
jup was wel grappigquote:Op donderdag 15 september 2005 17:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb trouwens Be Cool, de opvolger van Get Shorty, met John Travolta...iemand die al gezien?
Haha, gelukkig zag ik geen waanbeeldenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:23 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa was beetje raar.. want mijne kwam helemaal niet door... zit al 10min te wachten haha stond dattik hem al had gepost maar zag hem niet.. kon hem ook niet 2x posten![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, gelukkig zag ik geen waanbeelden
Weet ik veelquote:Op donderdag 15 september 2005 17:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Want? Ze zit hiernaast dr huiswerk te maken
Dus jij vreet helemaal niks uit op de eur?quote:
Net of dat kind weet waar ze over praatquote:Op donderdag 15 september 2005 17:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus jij vreet helemaal niks uit op de eur?![]()
![]()
jaa doe der ook maar de groetjes van mij... moettik nog helpen met huiswerk??quote:Op donderdag 15 september 2005 17:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Want? Ze zit hiernaast dr huiswerk te maken
Vragen aan anderen om samenvattingen en opdrachten zeker...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Net of dat kind weet waar ze over praatIk doe heel veel, al zeg ik het zelf
![]()
Dat doe je maar in het fotoboek ofzo, ik ben geen doorgeefluikquote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa doe der ook maar de groetjes van mij... moettik nog helpen met huiswerk??
hooow nou moet dan maarquote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat doe je maar in het fotoboek ofzo, ik ben geen doorgeefluikEn dan nog: het is eco dus daar weet ik zelf alles al van
Aanwezigheid is zwaar hoor, opletten al helemaal. Ik heb vandaag én opgelet én aantekeningen gemaaktquote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vragen aan anderen om samenvattingen en opdrachten zeker...![]()
Verkapte "mag-ik-haar-msn-adres-post".quote:Op donderdag 15 september 2005 17:55 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa doe der ook maar de groetjes van mij... moettik nog helpen met huiswerk??
Daarom zit ik ook vaak achterin zodat ik nog enigszins kan internetten.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Aanwezigheid is zwaar hoor, opletten al helemaal. Ik heb vandaag én opgelet én aantekeningen gemaaktÉcht waar. Alleen het laatste uur van de vier weggegaan want ik wil wel op tijd eten thuis natuurlijk
Kheb geen laptop, maar ik vermaak me ook wel met mn telefoonquote:Op donderdag 15 september 2005 17:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook vaak achterin zodat ik nog enigszins kan internetten.![]()
![]()
En die heb je natuurlijk ook al meteen geleerd zodat je ze morgen nog kent.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kheb geen laptop, maar ik vermaak me ook wel met mn telefoonHeb er hele films op staan dus ja.. Je moet wat he. Maar vandaag heb ik gewoon aantekeningen gemaakt, wat nogal vreemd is voor me want dat doe ik nooit
Kansloos inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2005 17:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verkapte "mag-ik-haar-msn-adres-post".![]()
Neuh dat niet, toch standaard een weekend van 4 dagenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die heb je natuurlijk ook al meteen geleerd zodat je ze morgen nog kent.![]()
Over interpunctie gesprokenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:05 schreef B_BOY het volgende:
ghellow
ik ben aant nerden. zit nu echt midden tussen de pc's
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verkapte "mag-ik-haar-msn-adres-post".![]()
in de regenquote:Op donderdag 15 september 2005 18:17 schreef EvilWasp het volgende:
Overmorgen buurtbarbecue![]()
Zuipen met dorpgenoten en vrienden![]()
das beter.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:17 schreef EvilWasp het volgende:
Overmorgen buurtbarbecue![]()
Zuipen met dorpgenoten en vrienden![]()
geen probleem......quote:Op donderdag 15 september 2005 18:26 schreef MaRySe het volgende:
Ja hoi.
Hoe staan jullie tegen over een jongen van 16 en een meisje van 18 en dan verkering ?
Als het klikt is er geen probleem toch?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:26 schreef MaRySe het volgende:
Ja hoi.
Hoe staan jullie tegen over een jongen van 16 en een meisje van 18 en dan verkering ?
kzie het probleem niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:26 schreef MaRySe het volgende:
Ja hoi.
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:26 schreef MaRySe het volgende:
Ja hoi.
Kut he dat ze iemand van 23 afwijst?quote:
Not donequote:Op donderdag 15 september 2005 18:26 schreef MaRySe het volgende:
Ja hoi.
Ze had het vast niet over haar zelf.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kut he dat ze iemand van 23 afwijst?![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:31 schreef juiced het volgende:
[..]
Ze had het vast niet over haar zelf.![]()
quote:naam: Joost Hoogendoorn
geslacht: Man
geb. datum: 1981-11-17
relatie: met wie maar wil, behalve MaRySe
Ik ben niet 16, maar 17.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:26 schreef MaRySe het volgende:
Ja hoi.
ditoquote:Op donderdag 15 september 2005 18:33 schreef brainster het volgende:
Hey
[..]
Ik ben niet 16, maar 17.
Ik dus ookquote:Op donderdag 15 september 2005 18:36 schreef 1040STf het volgende:
Ik ben 19.
Maar soms ben ik ook wat ouder of jonger, het ligt eraan.
Ze kan me gestolen worden.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik dus ook
Is iedereen op eens in de run voor MaRySe of lijkt dat maar zo
Dat lijkt maar zo...quote:Op donderdag 15 september 2005 18:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik dus ook
Is iedereen op eens in de run voor MaRySe of lijkt dat maar zo
Alsof jij er problemen mee zou hebben als je 2 vrouwen naast je hebt liggen..quote:
Ligt eraan of ik er wat mee mag doen natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alsof jij er problemen mee zou hebben als je 2 vrouwen naast je hebt liggen..
Als je niet mee mocht doen zou je alsnog geen probleem hebben met meekijken.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik er wat mee mag doen natuurlijk
Zit wat in, maar de kans dat áls dat gebeurt dat ik er bij mag zijn lijkt me niet echt grootquote:Op donderdag 15 september 2005 18:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je niet mee mocht doen zou je alsnog geen probleem hebben met meekijken.![]()
quote:
Mij ook niet nee. Sowieso moet je al heel wat in huis hebben wil je bij die twee opvallen.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zit wat in, maar de kans dat áls dat gebeurt dat ik er bij mag zijn lijkt me niet echt groot
Ik voel me opeens verraden. Maryse, ik dacht dat we gingen trouwen?quote:
ja nou, ze is er nu toch niet dus kan ik ook fijn over haar lullenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]altijd maar weer over Jett. Ik dacht dat jullie elkaar zouden negeren en dan krijgen we nu dit. <blaat>
Nou...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mij ook niet nee. Sowieso moet je al heel wat in huis hebben wil je bij die twee opvallen.![]()
PI zeker niet gezienquote:Op donderdag 15 september 2005 19:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja nou, ze is er nu toch niet dus kan ik ook fijn over haar lullen![]()
Stomme pi'squote:Op donderdag 15 september 2005 19:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
PI zeker niet gezienMaar je doet maar, net of dat mij het iets uitmaakt dat jij dat zegt
NTB? Niet Te Boeken? A la Junkiesietze?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik voel me opeens verraden. Maryse, ik dacht dat we gingen trouwen?MaRySe & Gizmore NTB! Ik had al een hele toekomst voor ons samen uitgestippeld, dat zie ik nu vandaag in duigen vallen
Het enige dat ik nu nodig heb is een schouder waarop ik uit kan huilen
Kun je maar beter wel doen als je zo'n vaag lang verhaal leestquote:Op donderdag 15 september 2005 19:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
Stomme pi'sdaar let ik nooit op
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
NTB? Niet Te Boeken? A la Junkiesietze?![]()
Niet Te Brekenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
NTB? Niet Te Boeken? A la Junkiesietze?![]()
Laten we het nou maar niet over Nederlands gaan hebben he.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
je meent toch niet serieus dat je niet weet wat ntb is?
![]()
Ik vond Niet Te Boeken anders ook wel een leuke.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet Te BrekenWeet niet meer hoe ik daar achter ben gekomen, maar goed: het is nogal breezah
t is geen nederlands. t is breezah-taalquote:Op donderdag 15 september 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Laten we het nou maar niet over Nederlands gaan hebben he.![]()
Voor Junkiesietze die zn scooter te pas en te onpas post wel jaquote:Op donderdag 15 september 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vond Niet Te Boeken anders ook wel een leuke.![]()
Komt voor sommige mensen op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is geen nederlands. t is breezah-taal![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 15 september 2005 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik voel me opeens verraden. Maryse, ik dacht dat we gingen trouwen?MaRySe & Gizmore NTB! Ik had al een hele toekomst voor ons samen uitgestippeld, dat zie ik nu vandaag in duigen vallen
Het enige dat ik nu nodig heb is een schouder waarop ik uit kan huilen
Sloeg ook nergens op eigenlijkquote:
Quasi-intelligent posten zeg maar.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sloeg ook nergens op eigenlijkIk had even zin om een paar lange zinloze reacties eruit te gooien
Je hebt me doorquote:Op donderdag 15 september 2005 19:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Quasi-intelligent posten zeg maar.![]()
Happers moet je er altijd tussen hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt me doorBij Imberr had het nog succes ook aangezien ze de PI niet eens had gezien
precies en het liefst nog mensen die je een beetje tegen elkaar op kunt zetten: een relletje op zn tijd is erg vermakelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 19:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Happers moet je er altijd tussen hebben.![]()
Ja, alleen accepteerd MaRySe mij maar niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:32 schreef B_BOY het volgende:
yes google talk is best degelijk.
Dat zal vast wel een reden hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:35 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, alleen accepteerd MaRySe mij maar niet.
Tja dit is Nederland he.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Stink regen ik wilde naar de stad gaan !
voeg mij maar toe.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:35 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja, alleen accepteerd MaRySe mij maar niet.
Zo goed speelde hij toch echt niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef Lizz-n het volgende:
Hay, TLK was die schoen nog lekker?
lekker voor je.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:42 schreef EvilWasp het volgende:
Bah, morgen frans SO. Woorden heb ik al geleerd. Werkwoorden moeten nog.
Voor een Eric Addo speelde hij best goedquote:Op donderdag 15 september 2005 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo goed speelde hij toch echt niet.
Hij had veel domme overtredingen nodig
klopt, straf van de Uefa, omdat er ongeregeld heden waren in de wedstrijd tegen Sporting Lissabon vorig seizoen.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:02 schreef Jaguarized het volgende:
Ik was journaal kijken, boring. Zie ik Feyenoord op tv maar geen publiek?
dat was toch een straf voor hun van de fifa?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:02 schreef Jaguarized het volgende:
Ik was journaal kijken, boring. Zie ik Feyenoord op tv maar geen publiek?
Ik wel: nietquote:Op donderdag 15 september 2005 20:02 schreef 1040STf het volgende:
Ik weet niet eens hoe laat ik morgen les heb.
en een stille sc ookquote:Op donderdag 15 september 2005 20:10 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Een stille Kuip komt vaker voor hoor![]()
Daar heb je iets voor, dat heet een rooster.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:02 schreef 1040STf het volgende:
Ik weet niet eens hoe laat ik morgen les heb.
Alst saai is, moet je het zelf leuk maken....quote:Op donderdag 15 september 2005 20:23 schreef Imberr het volgende:
t is saai
ik ga maar douchen dan ofzo
doegg![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:23 schreef Imberr het volgende:
t is saai
ik ga maar douchen dan ofzo
doegg![]()
Dinsdag 27 april 2004 en dan 30.000 posts is volgens mij niet gezond.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog 300 post enik zit op de magische 30k wat nog niet zoveel users hebben!
voor TLK welquote:Op donderdag 15 september 2005 20:36 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Dinsdag 27 april 2004 en dan 30.000 posts is volgens mij niet gezond.
Goed man! Echt supervet van je! Hulde!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat heet vaak, geen leven.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:36 schreef 1040STf het volgende:
[..]
ik zit zelfs op de magere 2005quote:Op donderdag 15 september 2005 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik 4 of 5 jaar eerder op Fok! was , dan draaide ik nu mee met de echte toppers.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:36 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Niks moet.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik 4 of 5 jaar eerder op Fok! was , dan draaide ik nu mee met de echte toppers.
Stond ik zeker bij de hoogste 10.
Ik moet alleen mod worden.
ga sollicitere bij PUB, brechtje zie ik hier ook niet zo heel veel.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik 4 of 5 jaar eerder op Fok! was , dan draaide ik nu mee met de echte toppers.
Nee, want dan ben je niet leuk meerquote:Op donderdag 15 september 2005 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij PUB hebben ze er al 3. Brechtje leest wel veel mee hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:46 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
ga sollicitere bij PUB, brechtje zie ik hier ook niet zo heel veel.
Ik was bijna klaagbaak mod .... net nietquote:Op donderdag 15 september 2005 20:46 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
ga sollicitere bij PUB, brechtje zie ik hier ook niet zo heel veel.
Een mod moet volgens mij een actief poster wezequote:Op donderdag 15 september 2005 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bij PUB hebben ze er al 3. Brechtje leest wel veel mee hoor.![]()
Dus als je solliciteert maar het niet wordt ben je bijna mod?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was bijna klaagbaak mod .... net niet
Maar bij ONZ komt een nieuwe mod.
Ze bekijken nu sollicitatie's waaronder die van mij
Neuj ijmeis dr string was te afstotelijk voor mijquote:Op donderdag 15 september 2005 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gabry is actief bezig geweest !
Je vergeet ijsmeis
Brechtquote:Op donderdag 15 september 2005 20:50 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Een mod moet volgens mij een actief poster wezedus Brechtje als je dit lees.. je moet iets meer posten
![]()
Nou Ik ben 2 maal terug gemaild ervoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus als je solliciteert maar het niet wordt ben je bijna mod?
Ach zo.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Brecht
Brechtje doet haar werk wel goed vind ik
[..]
Nou Ik ben 2 maal terug gemaild ervoor.
Zegt toch wat maar niet geworden.
Bij ONZ ben ik nog niet 1 maal terug gemaild...
Regen is kut en moet ook per direct afgeschaft worden. Of alles moet overdekt zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:31 schreef Talena het volgende:
[..]
Jaa wel okay
Ben wel echt te nat geregend!!
Iedereen haat regen
Met gratis Chocola en Bier!quote:Op donderdag 15 september 2005 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Regen is kut en moet ook per direct afgeschaft worden. Of alles moet overdekt zijn.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:34 schreef Talena het volgende:
[..]
Met gratis Chocola whiskey en Bier!
Ik aan chocola en sigarettenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben verslaafd aan whiskey en bier
moet je leren drinken mênquote:Op donderdag 15 september 2005 21:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ik alleen aan bier, sterke drank vind ik smerig
Komt nog wel dat je het wel lekker vind.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ik alleen aan bier, sterke drank vind ik smerig
Ja oke.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:50 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Een mod moet volgens mij een actief poster wezedus Brechtje als je dit lees.. je moet iets meer posten
![]()
welkom hier.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ey vet gek ik ben ook terug van mijn werk
Kutweer.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:07 schreef Brechtje het volgende:
Het regen is echt irritant. Heel de dag heeft het alleen doorgeregend hier.
Weet toevallig iemand wat het weer morgen wordt?Ik heb geen zin op te zoeken dan moet ik weer helemaal met google, en snap er nooit wat van.
Jaguarized, is je dat nooit opgevallen?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:07 schreef B_BOY het volgende:
drie mods bij pub wies de derde dan?
Er zijn geen 3 mods.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:07 schreef B_BOY het volgende:
drie mods bij pub wies de derde dan?
Ik vind de regen wel wat hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef Imberr het volgende:
de regen is cool![]()
regen is tof![]()
![]()
behalve als je er doorheen moet fíetsen
mochtie willenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jaguarized, is je dat nooit opgevallen?
zoenen in de stromende regen is helemaalquote:Op donderdag 15 september 2005 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind de regen wel wat hebben.
Romantisch in de regen met je vriendin( alleen ik ben har kwijt
)
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
zoenen in de stromende regen is helemaal![]()
![]()
![]()
Ik heb toen gewandeld in de stromende regenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
En die lui zeggen dat zoenen in de stromende regen het helemaal is?quote:
Jaaa.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef Chanandler het volgende:
[..]
En die lui zeggen dat zoenen in de stromende regen het helemaal is?![]()
ja iddquote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jaaa.
Behalve als je thuis bent en je vriend komt bij je huis en kwam net van buiten het regen, dan is zijn mond helemaal koud enzo. Dat is wel ranzig.
zoenen ís gewoon lekkerquote:Op donderdag 15 september 2005 22:19 schreef Chanandler het volgende:
Ik vind zoenen in een douche van bier wel lekker![]()
dan stop je hem eerst onder de warme douchequote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jaaa.
Behalve als je thuis bent en je vriend komt bij je huis en kwam net van buiten het regen, dan is zijn mond helemaal koud enzo. Dat is wel ranzig.
samen douchen enzoquote:Op donderdag 15 september 2005 22:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan stop je hem eerst onder de warme douche
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan stop je hem eerst onder de warme douche
Wil je even ophouden zeg. Ik voel me helemaal alleenquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wil je even ophouden zeg. Ik voel me helemaal alleen
kom maar hier voor een groups knuffel.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wil je even ophouden zeg. Ik voel me helemaal alleen
Sorry ik ben niet van dat soortquote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kom maar hier voor een groups knuffel.
na teveel bier wil je alleen slapen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Zoenen na veel bier
Dan volgt meestal wel meer..
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
na teveel bier wil je alleen slapen.
Nee .quote:Op donderdag 15 september 2005 22:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
na teveel bier wil je alleen slapen.
uzu i love itquote:Op donderdag 15 september 2005 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee .
dat doe je na wat whiskey of uzu
En ik kan het weten
in het bos is ook leukquote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef 1040STf het volgende:
Zoenen op het midden van een meer in een roeibootje met alleen wij, het bootje en de elementen.
Maar je kan natuurlijk ook gewoon een sloerie natlebberen bij je lokale café....
sex op ut strand is kut. al dat zand in je kont.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
in het bos is ook leuk![]()
![]()
of op t strand![]()
en zo kan je nog wel ff doorgaan![]()
OF als ik haar vastbind en dan overal touwen om haar heen doe enso, maar wel een prop in dr mond anders gaat ze schreeuwenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
of op t strand![]()
ik heb t momenteel alleen nog over zoenen hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sex op ut strand is kut. al dat zand in je kont.
Zand schuurt je naad.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sex op ut strand is kut. al dat zand in je kont.
das juist spannend.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb t momenteel alleen nog over zoenen hoor![]()
en sex in een bootje midden op n meer lijkt me ook niet zo veilig![]()
bondage/SMquote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
OF als ik haar vastbind en dan overal touwen om haar heen doe enso, maar wel een prop in dr mond anders gaat ze schreeuwen![]()
wat is uzuquote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
a
[..]
Ik drink dat altijd te snel
Volgende TT de regen is romantisch
De expertquote:Op donderdag 15 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
of op t strand![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef taart het volgende:
[..]
heb je het gehoord van iemand anders?![]()
eig wel jaquote:
Ben blij dat je nog vakantie hebtquote:Op donderdag 15 september 2005 22:49 schreef DaMook het volgende:
HoiIk zit bijna halverwege mijn vakantie
En het is trouwens ouzo.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Griekse sterke drank
Krijgen ze dalijk thuis met 5-0 op de broekquote:Op donderdag 15 september 2005 22:50 schreef B_BOY het volgende:
kga tv kijken. W2 trouwens maar met 2-0 achter niet eens zo heel slecht.
Zou best kunnenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:51 schreef 1040STf het volgende:
[..]
En het is trouwens ouzo.
geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |