Niks moet.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik 4 of 5 jaar eerder op Fok! was , dan draaide ik nu mee met de echte toppers.
Stond ik zeker bij de hoogste 10.
Ik moet alleen mod worden.
ga sollicitere bij PUB, brechtje zie ik hier ook niet zo heel veel.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik 4 of 5 jaar eerder op Fok! was , dan draaide ik nu mee met de echte toppers.
Nee, want dan ben je niet leuk meerquote:Op donderdag 15 september 2005 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij PUB hebben ze er al 3. Brechtje leest wel veel mee hoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:46 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
ga sollicitere bij PUB, brechtje zie ik hier ook niet zo heel veel.
Ik was bijna klaagbaak mod .... net nietquote:Op donderdag 15 september 2005 20:46 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
ga sollicitere bij PUB, brechtje zie ik hier ook niet zo heel veel.
Een mod moet volgens mij een actief poster wezequote:Op donderdag 15 september 2005 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bij PUB hebben ze er al 3. Brechtje leest wel veel mee hoor.![]()
Dus als je solliciteert maar het niet wordt ben je bijna mod?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was bijna klaagbaak mod .... net niet
Maar bij ONZ komt een nieuwe mod.
Ze bekijken nu sollicitatie's waaronder die van mij
Neuj ijmeis dr string was te afstotelijk voor mijquote:Op donderdag 15 september 2005 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gabry is actief bezig geweest !
Je vergeet ijsmeis
Brechtquote:Op donderdag 15 september 2005 20:50 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Een mod moet volgens mij een actief poster wezedus Brechtje als je dit lees.. je moet iets meer posten
![]()
Nou Ik ben 2 maal terug gemaild ervoor.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus als je solliciteert maar het niet wordt ben je bijna mod?
Ach zo.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Brecht
Brechtje doet haar werk wel goed vind ik
[..]
Nou Ik ben 2 maal terug gemaild ervoor.
Zegt toch wat maar niet geworden.
Bij ONZ ben ik nog niet 1 maal terug gemaild...
Regen is kut en moet ook per direct afgeschaft worden. Of alles moet overdekt zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:31 schreef Talena het volgende:
[..]
Jaa wel okay
Ben wel echt te nat geregend!!
Iedereen haat regen
Met gratis Chocola en Bier!quote:Op donderdag 15 september 2005 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Regen is kut en moet ook per direct afgeschaft worden. Of alles moet overdekt zijn.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:34 schreef Talena het volgende:
[..]
Met gratis Chocola whiskey en Bier!
Ik aan chocola en sigarettenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben verslaafd aan whiskey en bier
moet je leren drinken mênquote:Op donderdag 15 september 2005 21:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ik alleen aan bier, sterke drank vind ik smerig
Komt nog wel dat je het wel lekker vind.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ik alleen aan bier, sterke drank vind ik smerig
Ja oke.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:50 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Een mod moet volgens mij een actief poster wezedus Brechtje als je dit lees.. je moet iets meer posten
![]()
welkom hier.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ey vet gek ik ben ook terug van mijn werk
Kutweer.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:07 schreef Brechtje het volgende:
Het regen is echt irritant. Heel de dag heeft het alleen doorgeregend hier.
Weet toevallig iemand wat het weer morgen wordt?Ik heb geen zin op te zoeken dan moet ik weer helemaal met google, en snap er nooit wat van.
Jaguarized, is je dat nooit opgevallen?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:07 schreef B_BOY het volgende:
drie mods bij pub wies de derde dan?
Er zijn geen 3 mods.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:07 schreef B_BOY het volgende:
drie mods bij pub wies de derde dan?
Ik vind de regen wel wat hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef Imberr het volgende:
de regen is cool![]()
regen is tof![]()
![]()
behalve als je er doorheen moet fíetsen
mochtie willenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jaguarized, is je dat nooit opgevallen?
zoenen in de stromende regen is helemaalquote:Op donderdag 15 september 2005 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind de regen wel wat hebben.
Romantisch in de regen met je vriendin( alleen ik ben har kwijt
)
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 15 september 2005 22:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
zoenen in de stromende regen is helemaal![]()
![]()
![]()
Ik heb toen gewandeld in de stromende regenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
En die lui zeggen dat zoenen in de stromende regen het helemaal is?quote:
Jaaa.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef Chanandler het volgende:
[..]
En die lui zeggen dat zoenen in de stromende regen het helemaal is?![]()
ja iddquote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jaaa.
Behalve als je thuis bent en je vriend komt bij je huis en kwam net van buiten het regen, dan is zijn mond helemaal koud enzo. Dat is wel ranzig.
zoenen ís gewoon lekkerquote:Op donderdag 15 september 2005 22:19 schreef Chanandler het volgende:
Ik vind zoenen in een douche van bier wel lekker![]()
dan stop je hem eerst onder de warme douchequote:Op donderdag 15 september 2005 22:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jaaa.
Behalve als je thuis bent en je vriend komt bij je huis en kwam net van buiten het regen, dan is zijn mond helemaal koud enzo. Dat is wel ranzig.
samen douchen enzoquote:Op donderdag 15 september 2005 22:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan stop je hem eerst onder de warme douche
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan stop je hem eerst onder de warme douche
Wil je even ophouden zeg. Ik voel me helemaal alleenquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wil je even ophouden zeg. Ik voel me helemaal alleen
kom maar hier voor een groups knuffel.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wil je even ophouden zeg. Ik voel me helemaal alleen
Sorry ik ben niet van dat soortquote:Op donderdag 15 september 2005 22:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kom maar hier voor een groups knuffel.
na teveel bier wil je alleen slapen.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Zoenen na veel bier
Dan volgt meestal wel meer..
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
na teveel bier wil je alleen slapen.
Nee .quote:Op donderdag 15 september 2005 22:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
na teveel bier wil je alleen slapen.
uzu i love itquote:Op donderdag 15 september 2005 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee .
dat doe je na wat whiskey of uzu
En ik kan het weten
in het bos is ook leukquote:Op donderdag 15 september 2005 22:25 schreef 1040STf het volgende:
Zoenen op het midden van een meer in een roeibootje met alleen wij, het bootje en de elementen.
Maar je kan natuurlijk ook gewoon een sloerie natlebberen bij je lokale café....
sex op ut strand is kut. al dat zand in je kont.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
in het bos is ook leuk![]()
![]()
of op t strand![]()
en zo kan je nog wel ff doorgaan![]()
OF als ik haar vastbind en dan overal touwen om haar heen doe enso, maar wel een prop in dr mond anders gaat ze schreeuwenquote:Op donderdag 15 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
of op t strand![]()
ik heb t momenteel alleen nog over zoenen hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sex op ut strand is kut. al dat zand in je kont.
Zand schuurt je naad.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sex op ut strand is kut. al dat zand in je kont.
das juist spannend.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb t momenteel alleen nog over zoenen hoor![]()
en sex in een bootje midden op n meer lijkt me ook niet zo veilig![]()
bondage/SMquote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef Chanandler het volgende:
[..]
OF als ik haar vastbind en dan overal touwen om haar heen doe enso, maar wel een prop in dr mond anders gaat ze schreeuwen![]()
wat is uzuquote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
a
[..]
Ik drink dat altijd te snel
Volgende TT de regen is romantisch
De expertquote:Op donderdag 15 september 2005 22:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
of op t strand![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 22:44 schreef taart het volgende:
[..]
heb je het gehoord van iemand anders?![]()
eig wel jaquote:
Ben blij dat je nog vakantie hebtquote:Op donderdag 15 september 2005 22:49 schreef DaMook het volgende:
HoiIk zit bijna halverwege mijn vakantie
En het is trouwens ouzo.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Griekse sterke drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |