quote:

Handig dat ze er ook een voorbeeldje bijzetten ofzoquote:Op donderdag 15 september 2005 15:33 schreef Jaguarized het volgende:
Professioneel gejat van http://members.chello.nl/r.kuijt/werkwoorden.htm

Juist, nu heb je er nog niks aan.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Handig dat ze er ook een voorbeeldje bijzetten ofzo!

Kunnen, lopen etc is van klank veranderen dus sterk.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Juist, nu heb je er nog niks aan.![]()

Net als liegen en wegen.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kunnen, lopen etc is van klank veranderen dus sterk.

Vanavond werken.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:54 schreef Jaguarized het volgende:
Nog wat in de planning vandaag?

Leuk he, topografie!quote:

nee, niet leukquote:Op donderdag 15 september 2005 15:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk he, topografie!Dat was overigens wel mijn favoriete vak op de basisschool!
![]()

Wat hij zegt.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk he, topografie!Dat was overigens wel mijn favoriete vak op de basisschool!
![]()

Topo vond ik juist het makkelijkst. Alleen het provincie gedoe in NL dus met allerlei kleine kutplaatsen in NL. Maar wat wil je als je daar in groep 6 ofzo al mee begint.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, niet leukk*tvak.. ik kan nooit onthouden waar wat nou ligt en wat nou de hoofdstad is van welk land enzo
![]()
door dat stomme topo heb ik al heel vaak een 5 of lager gehad voor ak terwijl dat ze gewone vragen wel goed waren![]()
maar gelukkig worden ze nu apart becijferd in een pwdus dan heb ik voor t pw een 7 ofzo en voor de topo een 3
is toch n 5 gem.
![]()
![]()

Das kut, veel succesquote:Op donderdag 15 september 2005 16:06 schreef Renesite het volgende:
GVD
regent het pijpestelen en ik moet fietsen

Boos waarop/waarvan?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:04 schreef k-Rin het volgende:
Ik ben boos en ik frustreer me.

Heb ik een mobiel besteld. Leest ie de geheugenkaart niet, omdat klepje bij het openmaken van de doos er al uit viel. Nu vindt T-mobile dat het onder uiterlijke schade valt en ik dus zelf voor de kosten op moet draaien. En omdat het een prepaid is, kost het me nog meer.quote:

Kut zeg! Al mee terug naar de winkel geweest?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:09 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Heb ik een mobiel besteld. Leest ie de geheugenkaart niet, omdat klepje bij het openmaken van de doos er al uit viel. Nu vindt T-mobile dat het onder uiterlijke schade valt en ik dus zelf voor de kosten op moet draaien. En omdat het een prepaid is, kost het me nog meer.
Het is niet eerlijk![]()

Dat is dus het probleem, ik heb 'm op internet besteld bij T-Mobile.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kut zeg! Al mee terug naar de winkel geweest?

Jezus duurt lang zeg, dat zuigt ook! Kan je er niet mee naar een T-Mobile winkel ofzo mee gaan en zeggen dat je hem op internet hebt besteld maar dat dat te lang duurt? Of hebben ze dat net als Telfort en Orange niet?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:11 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik heb 'm op internet besteld bij T-Mobile.
Moet ik dat ding eerst terugsturen, en na 5 weken krijg ik een reactie

T-mobile winkels zitten hier niet echt in de buurt.. Dichtsbijzijnde is Den Haag.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jezus duurt lang zeg, dat zuigt ook! Kan je er niet mee naar een T-Mobile winkel ofzo mee gaan en zeggen dat je hem op internet hebt besteld maar dat dat te lang duurt? Of hebben ze dat net als Telfort en Orange niet?

Naja waardeloos. Succes!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:17 schreef k-Rin het volgende:
[..]
T-mobile winkels zitten hier niet echt in de buurt.. Dichtsbijzijnde is Den Haag.
En nu heb ik toch al gebeld, en tsja, ik kan weinig meer doen dan wachten.
En daarom frustreer ik me! Want ik hou niet van wachten![]()

Gaafquote:Op donderdag 15 september 2005 16:27 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized kan eindelijk serieus op zoek gaan naar vliegtickets Nieuw-Zeeland![]()

Kon nog niet echt serieus op zoek gaan naar tickets omdat ik me propedeuse nog niet had. Nu wel.quote:

Telfort-winkel, Orange-winkel, Vodafone-winkel, Primafoon, Dixons, Kijkshop, Scheer en Foppen, Albert Heijn onder andere.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:30 schreef Imberr het volgende:
in welke winkels kan je allemaal mobieltjes krijgen?

Lijkt me echt een heel mooi land!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kon nog niet echt serieus op zoek gaan naar tickets omdat ik me propedeuse nog niet had. Nu wel.![]()
![]()

Haha te jong om op vakantie te gaan ben je natuurlijk nooit.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:32 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Lijkt me echt een heel mooi land!
Maar voorlopig ben ik te jong en te arm om op vakantie te gaan![]()

Ik ga volgende week op werkweek naar Barcelona, dat wordt ook vast heel leukquote:Op donderdag 15 september 2005 16:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha te jong om op vakantie te gaan ben je natuurlijk nooit.Als je alleen gaat op 15 jarige leeftijd misschien wel.
Lijkt mij ook een vet land, hopelijk krijg ik er ook nog wat van te zien naast de studie.
![]()

Barcelona is nou juist een stad waar ik nog eens heen wil. Lijkt me echt fantastisch om daar eens cultuur op te snuiven.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:35 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ga volgende week op werkweek naar Barcelona, dat wordt ook vast heel leuk
Woensdag wordt zelfs Dali-dag, lekker cultureel![]()

t for telecomquote:Op donderdag 15 september 2005 16:30 schreef Imberr het volgende:
in welke winkels kan je allemaal mobieltjes krijgen?
t gaat btw om de samsung X480

Ik kon kiezen uit Londen, Parijs, Praag, Berlijn en Barcelona. Eerst wilden mijn ouders niet dat ik ging (het is wel de duurste, omdat we vliegen) maar ik heb m'n zin gekregenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Barcelona is nou juist een stad waar ik nog eens heen wil. Lijkt me echt fantastisch om daar eens cultuur op te snuiven.Wel mazzel dat je met schoon daarheen gaat. Wij zijn destijds in havo 3 naar Parijs geweest, erg leuk! Vooral het "wegdrijven" in de tentjes was lekker......
![]()
![]()
![]()

had em al bij kijkshop gezien.. denk dat ik em daar haal of bestelquote:Op donderdag 15 september 2005 16:38 schreef taart het volgende:
[..]
t for telecom
phonehouse
dixons
enz

Stoer dat je nog een keuze kreeg. Ik zou dan kiezen tussen Barcelona en Praag. Londen is veel te dichtbij net als Parijs, daar kan je altijd nog wel even heen. En vet dat je gaat vliegen, een stuk beter dan 24 uur in een bus waarin iedereen helemaal afgeragd uitkomt...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit Londen, Parijs, Praag, Berlijn en Barcelona. Eerst wilden mijn ouders niet dat ik ging (het is wel de duurste, omdat we vliegen) maar ik heb m'n zin gekregen
En we gaan echt alle culturele dingen daar af, onder andere Sagra Familia, Casa Mila en ook Nou Camp, het stadion van FC Barcelona![]()

Praag was ook mijn tweede keuzequote:Op donderdag 15 september 2005 16:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stoer dat je nog een keuze kreeg. Ik zou dan kiezen tussen Barcelona en Praag. Londen is veel te dichtbij net als Parijs, daar kan je altijd nog wel even heen. En vet dat je gaat vliegen, een stuk beter dan 24 uur in een bus waarin iedereen helemaal afgeragd uitkomt...![]()

Ga vooral niet met de metro daarquote:Op donderdag 15 september 2005 16:41 schreef brainster het volgende:
Ik ga over 3 en een halve week naar Londen

Haha daar heb je ook niet veel aan, alhoewel het natuurlijk wel erg cultureel en goed voor je Tsjechisch is.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:42 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Praag was ook mijn tweede keuzeEn dat is inderdaad een roteind met de bus. En daar ga je naar een 4,5 uur durende opera in het Italiaans, met Tsjechische boventitels. En daar had ik nou net even geen zin in

Inderdaad. Bussen zijn echt strontvervelend, daarom was ik blij dat ik naar Barcelona mocht, dat is maar 2 uur vliegenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha daar heb je ook niet veel aan, alhoewel het natuurlijk wel erg cultureel en goed voor je Tsjechisch is.![]()
Dan zit ik nog liever 9 uur in het vliegtuig dan 24 uur in de bus. Ik vond 8-9 uur naar Parijs met de bus al een baggereind.
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |