Twee uurtjes vliegen is niks.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:45 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Inderdaad. Bussen zijn echt strontvervelend, daarom was ik blij dat ik naar Barcelona mocht, dat is maar 2 uur vliegenIk ben een keer met de bus naar de Franse alpen geweest, en dat was nou niet bepaald leuk
Ik vermaakte me echt NIET in die bus. En daarbij moest ik toen ook kotsen
Voor je het weet ben je alweer op de grondquote:Op donderdag 15 september 2005 16:47 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
[..]
Twee uurtjes vliegen is niks.![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ik kom hier ook maar eens mekkeren na mijn 3 weken ban.
Haha, vergeet vooral het debiele klappen niet als je geland bent.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je alweer op de grond
En dan leuk mensen bang maken die nog nooit gevlogen hebben![]()
Waarom was je geband?quote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef TehRockstar het volgende:
Ik kom hier ook maar eens mekkeren na mijn 3 weken ban.
Hé een nieuwe SC'erquote:Op donderdag 15 september 2005 16:49 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je alweer op de grond
En dan leuk mensen bang maken die nog nooit gevlogen hebben![]()
Is dat zo erg danquote:Je reageert nog terug ook.![]()
Mwoah sommig vrouwelijk schoon heeft nogal moeite met terug reageren.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:53 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan
Ben ook maar een newbie.
Ook net zo intelligent?quote:
We zouden eerst met KLM gaanquote:Op donderdag 15 september 2005 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah sommig vrouwelijk schoon heeft nogal moeite met terug reageren.Transavia is best ok, Easyjet vliegt volgens mij ook nog op Barcelona vanuit Amsterdam maar dat weet ik niet zeker.
Het lijkt hier de TRV slowchat wel.![]()
Haha nee hoor, gewoon een serieuze vraag aangezien Gizmore universiteit doet he.quote:
Bij KLM ook niet volgens mij.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:57 schreef k-Rin het volgende:
[..]
We zouden eerst met KLM gaanEn bij Transavia krijg je geneens eten
hoooiquote:Op donderdag 15 september 2005 17:00 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben wel 15, maar geen breezerslet![]()
Hij voert geen flikker uit op die universiteit, hij zit best veel thuis en dan de halve dag op FOK!quote:Op donderdag 15 september 2005 16:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha nee hoor, gewoon een serieuze vraag aangezien Gizmore universiteit doet he.
[..]
Bij KLM ook niet volgens mij.![]()
![]()
Haha, dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 15 september 2005 17:00 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben wel 15, maar geen breezerslet![]()
Ja het gaat wel goedquote:
Hahaquote:Op donderdag 15 september 2005 17:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, dat zei ik ook nietMaar bij veel mensen is hun interpunctie zo beroerd
Bijv. Bij B-Boy
Haha typische student dus.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:01 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Hij voert geen flikker uit op die universiteit, hij zit best veel thuis en dan de halve dag op FOK!![]()
Ow, mensen uit mijn klas zeiden dat je daar wel eten kreeg![]()
Dan heb ik nog een leuk topic voor je, een moment.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef k-Rin het volgende:
[..]
HahaIk erger me echt kapot aan leeftijdsgenoten Di3 Zo0o tYpeN zodat ik er echt niks van kan lezen
![]()
zucht.. kut T-mobile... heb je het gelijk weer geslooptquote:Op donderdag 15 september 2005 17:03 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja het gaat wel goed
Ben alleen boos op T-mobile, nieuwe mobiel leest geen geheugenkaarten en ik moet het waarschijnlijk zelf betalenMaar dat is een ander verhaal.
dan zit je hier goed want hier is alleen correct nederlands toegestaanquote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef k-Rin het volgende:
[..]
HahaIk erger me echt kapot aan leeftijdsgenoten Di3 Zo0o tYpeN zodat ik er echt niks van kan lezen
![]()
Inderdaad, typfouten zijn uit den boze!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan zit je hier goed want hier is alleen correct nederlands toegestaan![]()
![]()
Je vergeet een hoofdletterquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Ik snap ook niet wat iedereen altijd mekkert om vliegtuigeten enzoquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha typische student dus.![]()
Mwoah ik hoorde dat KLM alle voedsel had afgeschaft maar op de website staat dat ze het nog wel doen ofzo...
Gelukkig vlieg ik met SAS eind van het jaar en op vluchten voor 09.00 krijg je nog wel een ontbijtje.
![]()
Jaaa Inge.....tuurlijk Inge....quote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt mijn vaste hangplekquote:Op donderdag 15 september 2005 17:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je vergeet een hoofdletter![]()
![]()
Speciaal voor K-rin dan: Doe *hier* alsof je op het Sugababes-forum zit.
En omdat ik VWO doe ga ik nu mijn economie-repetitie lerenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een leuk topic voor je, een moment.
Maar je doet tenslotte ook VWO hèNiks tegen VMBO enzo hoor
Stfuquote:Op donderdag 15 september 2005 17:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaaa Inge.....tuurlijk Inge....![]()
Ik vind het altijd ontzettend lekker maar ook te weinig. Gelukkig eet mijn broertje de helft niet dus heb ik weer wat meer. Vorige keer met paps naar de VS hadden we wel erg weinig, daarna nog een maaltijd gevraagd...quote:Op donderdag 15 september 2005 17:07 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat iedereen altijd mekkert om vliegtuigeten enzoIk vind het best te eten, die 4x dat ik gevlogen heb en eten kreeg.
Gelukkig kennen wij elkaar al wat langer dan vandaag op fok.quote:
Ik doe ook VWO en heb weekendquote:Op donderdag 15 september 2005 17:09 schreef k-Rin het volgende:
[..]
En omdat ik VWO doe ga ik nu mijn economie-repetitie leren![]()
Succes!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:09 schreef k-Rin het volgende:
[..]
En omdat ik VWO doe ga ik nu mijn economie-repetitie leren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |