Dus je bent vrij in de zin van dat je niet naar school hoeft, maar je moet toch nog werken voor a.s. vrijdag...balen johquote:Op woensdag 14 september 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vrij!
En morgen ook.
*zucht* Lucky me.
Alleen vrijdag een hoop wat ik moet inleveren *zucht*
Ik heb vrijdag vrijquote:Op woensdag 14 september 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vrij!
En morgen ook.
*zucht* Lucky me.
Alleen vrijdag een hoop wat ik moet inleveren *zucht*
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Dus je bent vrij in de zin van dat je niet naar school hoeft, maar je moet toch nog werken voor a.s. vrijdag...balen joh![]()
Nou, in dat geval, geniet van je vrije dagen, hoop voor je dat het weer bij trekt...want dit is niets momenteelquote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Het meeste moet toch op school gedaan worden!
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:12 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Nou, in dat geval, geniet van je vrije dagen, hoop voor je dat het weer bij trekt...want dit is niets momenteel
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:40 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen vrij YESSSS en nu ff eten lekker asperges op een boterham met kaas erover
Is lekker hoor, doe je 1 boterham, daar leg je 1 lap ham op, een stuk of 5 a 7 asperma's erop en dan kaas erover, in de magnetron totdat de kaas smelt en smullen maar met dat eten !quote:
IIIEEEE!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is lekker hoor, doe je 1 boterham, daar leg je 1 lap ham op, een stuk of 5 a 7 asperma's erop en dan kaas erover, in de magnetron totdat de kaas smelt en smullen maar met dat eten !
Nee....toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens heeft Fok ook een irc chanal ?
Ja hoor, gewoon #fok, maakt niet uit waar.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens heeft Fok ook een irc chanal ?
Ik heb zin in vanavondquote:Op woensdag 14 september 2005 14:26 schreef B_BOY het volgende:
ik heb zin in bier. maarja dat heb ik al op. en ik had ook zin in tosti maar die heb ik ook al weer op.
ik wou net even weten hoe ice tea met bacardi lemon smaakte, maar met safari is het toch lekkerderquote:Op woensdag 14 september 2005 14:26 schreef B_BOY het volgende:
ik heb zin in bier. maarja dat heb ik al op. en ik had ook zin in tosti maar die heb ik ook al weer op.
moet je bacardi lemon niet puur drinke?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:31 schreef taart het volgende:
[..]
ik wou net even weten hoe ice tea met bacardi lemon smaakte, maar met safari is het toch lekkerder![]()
wordt ook wel met cola geschonken, maar ik denk dat het best wel puur kan drinkenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
moet je bacardi lemon niet puur drinke?
FOEI!quote:Op woensdag 14 september 2005 14:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb nog steeds geen huiswerk gemaakt
Waarom?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:54 schreef Ayaxola het volgende:
Mo neemt mij gewoon als avatar op MSN
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 september 2005 14:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb nog steeds geen huiswerk gemaakt
En al weer verplicht met drie meiden naar de stad is ook niet ergquote:Op woensdag 14 september 2005 15:13 schreef B_BOY het volgende:
mazzelpik
wtfquote:Op woensdag 14 september 2005 15:39 schreef taart het volgende:
Morgen lekker 3 uurtjes school, waarvan 2 uurtjes golfen
mijn langste dag is 5 uurquote:Op woensdag 14 september 2005 15:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
wtf![]()
ik heb morgen gewoon 6 uurmaar das iig wel beter dan 7 uur
kunnen jullie golfen opschool ? heerlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 15:39 schreef taart het volgende:
wij ookquote:Op woensdag 14 september 2005 15:53 schreef freiss het volgende:
[..]
kunnen jullie golfen opschool ? heerlijk![]()
Grappig, had ook altijd een hekel aan sportdag, ben dan ook alles behalve een sportieve jongen...quote:
Hoezo dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:06 schreef Imberr het volgende:
wat lopen de gesprekken met exen van me toch altijd soepel
Ja he.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:06 schreef Imberr het volgende:
wat lopen de gesprekken met exen van me toch altijd soepel
Alleen relatie-aftersex? nee hoor, grapje...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
nja.. je weet wel.. we zeggen gewoon nauwelijks wat tegen elkaar enzo..
Dat is zwaar k**tequote:Op woensdag 14 september 2005 16:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Grrrr. Me portomonnee is gestolen.grrr.
HOI !!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:10 schreef spenky het volgende:
[..]
spanky_menky:d:d;
![]()
:d :d :d
:d:d : :d:D: : ;d D:d:
Sportdagen zuigen idd, ik had er ook altijd een hekel aan. Gelukkig hebben we dat op mijn huidige school niet meer. Ook gym heb ik nietquote:Op woensdag 14 september 2005 15:53 schreef Imberr het volgende:
Binnenkort weer sportdagop vrijdag ook nog.. leuk men hele weekend naar de knoppen door de spierpijn, weet ik nu al
maar je kan dan wel handboogschieten en nog meer coole dingetjes![]()
whahaquote:Op woensdag 14 september 2005 16:11 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Alleen relatie-aftersex? nee hoor, grapje...
Tsjah...wat zal ik zeggen, ik zie ze niet eens meer, lekker makkelijk
Ik heb de Black 2 GB editiequote:Op woensdag 14 september 2005 16:11 schreef spenky het volgende:
[..]
vethoe issie enz enz laat alles horen
Ach ik was toch blut.quote:
Tsjah, maar als je als volwassenen met die situatie om kan gaan is dat meestal geen probleem, heb helaas zelf al eens anders meegemaakt...jammer voor haar dat mijn vrienden het voor mij opnamenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
whahaik moet ze wel zien.. ze zitten bijna allemaal bij mij op school (1 ervan ook in mijn klas) en veel hebben dezelfde vriendenkring
![]()
Geen andere pasjes enzo? Bijv. bankpasje waar je dan vervolgens weer 3 weken op mag wachten enzo?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:13 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ach ik was toch blut.5 ct ofzo zat er in. Maar wel me identiteitsbewijs ding, en die zijn best wel duurzaam. Dus me pappie mag weer een nieuwe aanschaffen.
![]()
owh stoer! je hebt hem trouwens wel snel...?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik heb de Black 2 GB editie
zal zo wat foto's maken, ik schrok ervan hoe klein 'ie is
Ik heb de meeste vriendjes thuis of in de omgeving. Op me school zijn de meeste drugsgebruikers etc, en die hoef ik niet. Ben er wel vrienden meequote:Op woensdag 14 september 2005 16:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
whahaik moet ze wel zien.. ze zitten bijna allemaal bij mij op school (1 ervan ook in mijn klas) en veel hebben dezelfde vriendenkring
![]()
leuke school heb jijquote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb de meeste vriendjes thuis of in de omgeving. Op me school zijn de meeste drugsgebruikers etc, en die hoef ik niet. Ben er wel vrienden mee
Golfenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:39 schreef taart het volgende:
Klopt, ik had ook niet verwacht dat ze 'm zouden hebben toen ik vanmiddag ging kijken.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:16 schreef spenky het volgende:
[..]
owh stoer! je hebt hem trouwens wel snel...?
owh.. jaa ik was gisteren in de apple store wezen kijken... ze zeiden kan zijn volgende week.. maar dachten over 4 weken ofzo pasquote:Op woensdag 14 september 2005 16:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Klopt, ik had ook niet verwacht dat ze 'm zouden hebben toen ik vanmiddag ging kijken.
Bij de Apple store krijgen ze 'm misschien volgende week binnen. Bij de Dixons lag 'ie al in de vitrine(Beide in R'dam)
Pff. mijn kamer is altijd een zooi. Eerst kon ik alleen maar via een spoor door mijn kamer lopen, omdat er allemaal cd-hoesjes op de grond lagenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:27 schreef B_BOY het volgende:
ik leef hier in de zooi wilde opruime maar tword alleen maar erger
Ik vond het ook raarquote:Op woensdag 14 september 2005 16:27 schreef spenky het volgende:
[..]
owh.. jaa ik was gisteren in de apple store wezen kijken... ze zeiden kan zijn volgende week.. maar dachten over 4 weken ofzo pas![]()
vink tog raar dat dixons hem dan al wel heeft.. (in R'dam)
Welke school in Rdam zit je? * Casparovvv zit op een beschaafde school in Rdamquote:Op woensdag 14 september 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Tjah, in rotterdam zijn er bekant niet echt niet-drugsgebruikersjongeren.
neem picserver... (maar dan moeten je plaatjes weer niet te groot zijn')quote:Op woensdag 14 september 2005 16:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik vond het ook raarDie verkoper had het ook niet verwacht...
Maargoed, photobucket is wel sloom zeg
dito...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Welke school in Rdam zit je? * Casparovvv zit op een beschaafde school in Rdam
durf je het niet te zeggenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:35 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik zeg het wel ff op msn, voeg me ff toe?
partygirl_36@hotmail.com
heb ik iets spannends gemist?quote:
Damn, daar had ik wel op willen zitten dan...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:43 schreef B_BOY het volgende:
ja school is ook spannend bij brechtje ammel dealers schietpartijen liquidaties enz.
jij was gelijk afgeknalt.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:46 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Damn, daar had ik wel op willen zitten dan...
Mijn eigen territorium met mijn eigen bitches...lijkt me wel wat
Weten jij weten zitten op school welke ?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:45 schreef spenky het volgende:
welke school jullie zitten zijn dan?
*BAAM* kogel door je hoofd.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:47 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Weten jij weten zitten op school welke ?
Was je het even kwijt?![]()
Trust me, you would be my personal bitchquote:
UH-HUH....I believe youquote:Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
*BAAM* kogel door je hoofd.
niet spotte met andere.
Wat doe jij opeens stoer, je kan niet eens schrijvenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
*BAAM* kogel door je hoofd.
niet spotte met andere.
dat leer je ook niet op brechtjes school daar leer je de gangsta taal. de taal van de 9 mm's.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat doe jij opeens stoer, je kan niet eens schrijven
Hey, ik mag jou wel..this could be the beginning of a beautiful friendshipquote:Op woensdag 14 september 2005 16:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat doe jij opeens stoer, je kan niet eens schrijven
Oke danquote:Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Hey, ik mag jou wel..this could be the beginning of a beautiful friendship
9mm? ? ? ghehehe...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat leer je ook niet op brechtjes school daar leer je de gangsta taal. de taal van de 9 mm's.
ghehehe, kewl...hou wel in je hoofd dat ik ook een mannetje benquote:
Maar wat boeit mij die school en die kutpistolen, ik leer liever schrijven, daar heb je nog wat aan. Beter dan over een paar jaar met een kogel in je kop in een gracht liggen.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat leer je ook niet op brechtjes school daar leer je de gangsta taal. de taal van de 9 mm's.
Duh, het is maar internetquote:Op woensdag 14 september 2005 16:56 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
ghehehe, kewl...hou wel in je hoofd dat ik ook een mannetje ben
Dus dievinnik eng
gewoon spenken!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:56 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
ghehehe, kewl...hou wel in je hoofd dat ik ook een mannetje ben
Dus dievinnik eng
wie zegt dat ik geen ervaring heb.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:55 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
9mm? ? ? ghehehe...
.45 schiet beter voor iemand zonder ervaring met pistolen...
in dit is geen bullshit...
Precies, geen zachte liefde maar keiharde hardcorequote:
ruig iddquote:Op woensdag 14 september 2005 17:06 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Precies, geen zachte liefde maar keiharde hardcore
Het is maar internet, maar toch...al die internet date rape drugs op de markt enzo...woei...eng hoor![]()
noem de essentiele verschillen tussen 9mm en .45 met schieten..quote:Op woensdag 14 september 2005 17:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wie zegt dat ik geen ervaring heb.
Wie gaan dat doen?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Chris!
Ik zeg: gewoon, hatsie patsie boemie loemie 0-4.
Ik weet dat je jaloers bent, maar ik hou ook van jóu.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:07 schreef spenky het volgende:
[..]
ik denk dattik die post maar beschouw als even niet gezien
Weet ik veel, al die joden van je zijn 1 pot nat.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar wie zouden er 4 in moeten schieten
de essentiele verschillen.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:08 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
noem de essentiele verschillen tussen 9mm en .45 met schieten..
you bad boy...
Trouwens, wie zegt dat wij niet hetzelfde territorium zouden delen op school? Als je dat niet zou willen...tsjah, dan zou ik je laten opruimen natuurlijk...
Iets met Hamas?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
daar was toch een mooi rijmpje mee?
neem je brechtje toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:11 schreef spanky_menky het volgende:
Ik mis Ijsmeis in de conversatie...
Ik ken ook genoeg rijmpjes hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 17:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
daar was toch een mooi rijmpje mee?
geil!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ken ook genoeg rijmpjes hoor
whoeiiiquote:Op woensdag 14 september 2005 17:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet dat je jaloers bent, maar ik hou ook van jóu.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Alleen niet over die lompe Friese boeren waar jij waarschijnlijk fan van bent
Meer/fellere terugslag klopt, standaard magazijn gaan inderdaad meer kogels in (maar een slimme vent neemt een groter magazijn)quote:Op woensdag 14 september 2005 17:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
de essentiele verschillen.
9 mm meer trugslag
9 mm meer kogels int patroon
.45 richt alleen meer schade aan in het lijf dus een schot is sneller dodelijk.
Ja....natuurlijk mogen mijn trouwe fans dat.quote:
Brechtje is niet Ijsmeis, ik weet niet wat het is, maar het zal wel dat nijntje zijn ofzo...quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:59 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
TuurlijkJe wil d'r gewoon neuken
Wacht maar tot je Mister Pub wordt....dan aanbidden ze je.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef Ayaxola het volgende:
Niemand behalve Mo doet lief tegen mij
hey hey, wat zijn dat voor waterlanders grote man?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef Ayaxola het volgende:
Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:19 schreef Boeman het volgende:
kwam ook nog ergens een post van Ayaxola tegen in R&P![]()
[..]
overgemaakt...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja....natuurlijk mogen mijn trouwe fans dat.![]()
Maak 9,95 over op bankgirorekeningnummer 8392016, en je krijgt je handtekening thuisgestuurd.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Alleen niet over die lompe Friese boeren waar jij waarschijnlijk fan van bent
Nance zegt:quote:Op woensdag 14 september 2005 17:18 schreef Ayaxola het volgende:
een groepsorgie schijnt goed te zijn voor het groepsgevoel.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:17 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Meer/fellere terugslag klopt, standaard magazijn gaan inderdaad meer kogels in (maar een slimme vent neemt een groter magazijn)
Maar goed, aantal kogels valt qua verschil wel mee...15 om 12 (ook weer verschillend bij model)
En de schade....dat hangt heel erg af van de kogel...hp's zijn mijn favo qua schade...
maar dat is algemeen bekend
Maar hoe dan ook, waarom zijn we zo niet lief tegen elkaar? ik mis de liefde...
GROUPHUG !!!
OMGquote:Op woensdag 14 september 2005 17:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Het zijn maar kut kanker boeren
kut kanker boeren,
het zijn maar kut kanker boeren..
KUT KANKER BOEREN!!!
En liever Jood, dan KANKER BOER
en liever Jood dan KANKER BOER...
't is Fries,
t' is Poot,
en Abe die is dood,
Hoereveen, Hoereveeen
Schop, Schop,
Schop ze neer,
Schop die boeren neer.
Het is Foppe de homofiel,
het is Foppe de homofiel,
het is Foppe die schele die homosexuele,
het is Foppe de homofiel !I
k zie een boer...
waar?
daar in dat vak..
waar in dat vak?
nou daar! een kankerboer met klompen...
hij heeft de pest en zijn vrouw stinkt naar mest...
en toen was mijn inspiratie op.
Zal ik dan ook wat leuks vertellen?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:23 schreef Jaguarized het volgende:
He verdomme wil ik net wat leuks gaan vertellen moet ik eten... naja komt zo wel.
vanaaf mogen we weer.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
OMG!
Het begin ken ik wel, heb ik nog lekker gezongen tegen PSV
Jaaaa!quote:Op woensdag 14 september 2005 17:24 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zal ik dan ook wat leuks vertellen?
nee... vertel?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:25 schreef Casparovvv het volgende:
hey.
Ik heb mijn iPod Nano
O, dat had ik al verteld
ik heb een blokfluitquote:Op woensdag 14 september 2005 17:25 schreef Casparovvv het volgende:
hey.
Ik heb mijn iPod Nano
O, dat had ik al verteld
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik heb huiswerk en een blokfluit [afbeelding]
groepsorgie of groepsver...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een groepsorgie schijnt goed te zijn voor het groepsgevoel.
ik heb dat + bierquote:Op woensdag 14 september 2005 17:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik heb huiswerk en een blokfluit [afbeelding]
niet eens een breezer?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb dat + bier![]()
doe alleen met alledrie niks![]()
Toch niet mijn bier hequote:Op woensdag 14 september 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb dat + bier![]()
Wel Bacardi Brightquote:
Ik doe alleen aan bierquote:Op woensdag 14 september 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb dat + bier![]()
die blokfluit kan wel handig zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb dat + bier![]()
wat is de beste site om up te loaden?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:27 schreef spenky het volgende:
[..]
nee... vertel?
hoest met je fotos...
Hoi Brechtje.quote:
Mo, wat doe jequote:Op woensdag 14 september 2005 18:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
BrChetjeszz, find daht iiCk n0rmaalx m0ht d0én, zInts iiCk z000 prAAT...
als ik em niet zo leuk zou vinden zou ik dat ook doenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mo, wat doe je! Ik gooi je nu gelijk uit me lijst
picserver?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
wat is de beste site om up te loaden?
mijn photobucket account is dood
NeEEHEHH@H!H!H!H!H!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mo, wat doe je! Ik gooi je nu gelijk uit me lijst
Waarom vind niemand het een goed experiment?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
als ik em niet zo leuk zou vinden zou ik dat ook doen![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Klootzak, nu heb je het echt gedaan
http://upload.server8.org/quote:Op woensdag 14 september 2005 17:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
wat is de beste site om up te loaden?
mijn photobucket account is dood
Ik ook weer bij jouquote:Op woensdag 14 september 2005 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom heb ik geen bericht
Dan laat ik er zelf maar 1 achter !
*gaat naar je fotoboekquote:Op woensdag 14 september 2005 18:29 schreef B_BOY het volgende:
ik ben weer terug.
Ik heb ook niks...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:31 schreef spenky het volgende:
en ik heb ook geen bericht.. haddik gevraagd?
nou de provincie zegt het al....quote:Op woensdag 14 september 2005 18:40 schreef Imberr het volgende:
Waarom zijn limburgse jongens zo stom??![]()
![]()
die opmerking was te verwachtenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:40 schreef spenky het volgende:
[..]
nou de provincie zegt het al....
Valse beloftes? wat?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
Brechtje doet valse beloftes.![]()
spenky keek in mijn fotoboek!![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef B_BOY het volgende:
kom maar hier imberr.
kom maar op schoot bij ome B_BOY
Hey Brechtje, eigenlijk zie je er best leuk uitquote:Op woensdag 14 september 2005 18:17 schreef Brechtje het volgende:
Cool, ik heb fotoboek weer ge-update. Foto erbij gedaan want iedereen wilt dat *let niet erop want foute foto heb geen normale
En aantal berichtjes geplaatst.
Fotoboek is eigelijk best wel cool.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:46 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hey Brechtje, eigenlijk zie je er best leuk uitMijn verwachtingen van je waren een lelijk mokkel
Tsja sorry, misschien is het je naam
![]()
Ik ook, echt zo stoer, ik word met meer en meer modjes vriendjes...quote:
Je zei dat je een berichtje ging achterlaten een paar dagen terug...en ik heb hem nu pas...quote:
[..]
Hey Brechtje, eigenlijk zie je er best leuk uitMijn verwachtingen van je waren een lelijk mokkel
![]()
[..]
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 18:31 schreef spenky het volgende:
en ik heb ook geen bericht.. haddik gevraagd?
Me moeder wilt alleen dat ik die foto in me fotoboek zet.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:52 schreef B_BOY het volgende:
gewaagd je kont laten zien in je fotoboek terwijl je weet dat je moeder dan weet dat de hele wereld je kont kan zien.
Als jij een mooie kont had zou je hem toch ook wel laten zien?quote:Op woensdag 14 september 2005 18:52 schreef B_BOY het volgende:
gewaagd je kont laten zien in je fotoboek terwijl je weet dat je moeder dan weet dat de hele wereld je kont kan zien.
Ja weet ik maar ik verplaats me even naar het niveau van BBOY.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
tis toch niet dr bil is gewoon dr rug
Ja eigelijk welquote:Op woensdag 14 september 2005 18:59 schreef MaRySe het volgende:
tis toch niet dr bil is gewoon dr rug
als ik zo'n mooi kontje zou hebben zou ik hem ook showen ja. maar wrom heeft nog niemand gezegd wie de jonge slowchatter van de vorige blz is.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als jij een mooie kont had zou je hem toch ook wel laten zien?![]()
![]()
Om welke persoon gaat het op dat plaatje? Als het de linker zou zijn, gok ik op Rooytjuh..quote:Op woensdag 14 september 2005 19:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als ik zo'n mooi kontje zou hebben zou ik hem ook showen ja. maar wrom heeft nog niemand gezegd wie de jonge slowchatter van de vorige blz is.
quote:
ze heeft met der knie op enter gedrukquote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wie heeft die stringfoto gemaakt?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
de meest linkse gaat het idd om.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om welke persoon gaat het op dat plaatje? Als het de linker zou zijn, gok ik op Rooytjuh..
Yvonne.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
post die foto ook eens hier:Pquote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Een vriendin van me. Ik zou daarna dan een foto van haar string maken.
Post die dan ook ff...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
ik HAD een sugababes.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
post die foto ook eens hier:P
brechtje heb jij toevallig een sugababes?
jaa goed met jou?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:10 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Maryse, hoe ist er mee?
Voel je je aangesproken?quote:
En dat is? En als je zegt dat ik het ben dan....quote:
YOU GO GIRL!!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:09 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Maar die makers hadden hem geblokkeerd omdat ik ze ging uitschelden in zo'n chat.
Bananagirl?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dacht ik al, Maryse reageert wel vaker niet op mij....quote:
cheilquote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Casparovvv het volgende:
hier de foto's van mijn nieuwe speeltje
[afbeelding]
[afbeelding]
Geil!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsja, ze zeggen dat ik een goed geheugen heb. Ik zag eens foto's van haar langskomen in een S&G topic ofzo? Geloof dat jij haar kendequote:Op woensdag 14 september 2005 19:16 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat je meteen aan haar denkt.
Nee, nu is niet.
Bananengirl.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:16 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat je meteen aan haar denkt.
Nee, nu is niet.
iiiiiiiiiiiik wil hem ooooook ....quote:Op woensdag 14 september 2005 19:14 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
leg er een potlood naastquote:Op woensdag 14 september 2005 19:22 schreef Casparovvv het volgende:
Hij is 7 mm. dik. Hoe dik is een potlood?
Ook zoiets...quote:Op woensdag 14 september 2005 19:22 schreef Casparovvv het volgende:
Hij is 7 mm. dik. Hoe dik is een potlood?
Ik ben een van de 4 gelukkigen in en rond Rotterdam, ze hadden er bij de dixons aan de lijnbaan 4, na een half uur uitverkochtquote:Op woensdag 14 september 2005 19:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
iiiiiiiiiiiik wil hem ooooook ....![]()
![]()
geld heah
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |