abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30538727
quote:
op dinsdag 13 september 2005 13:03 schreef partyyboyy het volgende:
ja ik ga maandag met haar trouwen en ik heb haar vader al gebeld of hij toestemming geeft aangezien ze toch 12 bleek te zijn.
geniale opmerking

>> misschien de quote award '05
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:28:21 #52
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_30540716
quote:
op dinsdag 13 september 2005 07:57 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

ja precies, daar heb je gelijk in.
alleen een afspraakje maken is misschien nog te vroeg.
ik vraag gewoon waar ze op stap gaat en dan weet ik waar ik haar 'savonds kan vinden
je kunt een opmerking maken over haar werk en dan zegmaar gaan vragen waar ze op school zit. weet je hoe oud ze is ongeveer en als het dan in het gesprek wat klikt kun je verder gaan vragen en ga je met de flow
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_30562997
quote:
op dinsdag 13 september 2005 14:28 schreef boeman het volgende:

[..]

je kunt een opmerking maken over haar werk en dan zegmaar gaan vragen waar ze op school zit. weet je hoe oud ze is ongeveer en als het dan in het gesprek wat klikt kun je verder gaan vragen en ga je met de flow
ja dat is wel goed, ik moet alleen een beetje een paar goede vragen hebben om een gesprek te krijgen waar ik alles in kan vragen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_30563102
quote:
op woensdag 14 september 2005 07:46 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

ja dat is wel goed, ik moet alleen een beetje een paar goede vragen hebben om een gesprek te krijgen waar ik alles in kan vragen.
ga je dr interviewen?
pi_30563732
quote:
op woensdag 14 september 2005 07:59 schreef wolkje het volgende:

[..]

ga je dr interviewen?
juist, ik ga verkleed als een interviewer om een praatje met haar aan te knopen! jij snapt het.

ontopic > nee, ik bedoel ik moet een paar opmerkingen hebben, zodat het een praatje wordt waarin ik kan vragen op welke school ze zit (en hoe oud dus). niet dat het stil valt en dat ik nog niks te weten ben gekomen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 14 september 2005 @ 09:26:28 #56
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30564185
jij hebt dit nog niet vaker gedaan...? iemand aanspreken...?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30565578
quote:
op woensdag 14 september 2005 09:26 schreef avotar het volgende:
jij hebt dit nog niet vaker gedaan...? iemand aanspreken...?
nee, nog geen vreemde meid die ik mee uit wil vragen.
  woensdag 14 september 2005 @ 10:55:09 #58
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_30566143
quote:
op woensdag 14 september 2005 08:59 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

juist, ik ga verkleed als een interviewer om een praatje met haar aan te knopen! jij snapt het.

ontopic > nee, ik bedoel ik moet een paar opmerkingen hebben, zodat het een praatje wordt waarin ik kan vragen op welke school ze zit (en hoe oud dus). niet dat het stil valt en dat ik nog niks te weten ben gekomen.
het gaat er meer om hoe je het zegt dan wat je zegt. daar bedoel ik niet mee dat je net zo goed kunt gaan beginnen over je net nieuw aangeschafte computerspelletje oid, maar als je goed overkomt (lees: goede indruk maakt) ben je al heel ver.
en dan nog iets: plan niet alles vantevoren. als het klikt komt er vanzelf een gesprek. ga niet vantevoren al vragen in je hoofd houden van: deze vraag voor dit antwoord en de vraag voor die situatie. want dan loopt het een keer niet zoals gepland en dan sta je met een mond vol tanden. en het klinkt dan natuurlijk vrij gemaakt, heb ik het idee
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_30567782
quote:
op zaterdag 10 september 2005 20:43 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

dat klopt, mijn doel is ook niet om een relatie met haar te krijgen, maar om haar beter te leren kennen, zodat er misschien iets uit voortkomt.
tuurlijk je wil d'r gewoon neuken
pi_30567904
ik zou zeggen:
hee, vraagje hoe jong ben je? (erg direct en je kan haar gelijk uitvragen als het de goede is)
offuh
hee, ik zie je nu toch best vaak krantjes komen brengen. en nou vroeg ik me af wat dat verdient>>> waarschijnlijk krijg je als antwoord niet veel <<<< dan doorvragen goh waarom niet veel? en dan natuurlijk waarom ze niet in een winkel werkt (als ze echt te jong is dus jonger dan 16 mag ze niet eens in een winkel staan)

en als je gewoon niet wat probeert man dan gaat het gewoon niet werken.
pi_30569355
quote:
op woensdag 14 september 2005 12:05 schreef irisvrede het volgende:
ik zou zeggen:
hee, vraagje hoe jong ben je? (erg direct en je kan haar gelijk uitvragen als het de goede is)
offuh
hee, ik zie je nu toch best vaak krantjes komen brengen. en nou vroeg ik me af wat dat verdient>>> waarschijnlijk krijg je als antwoord niet veel <<<< dan doorvragen goh waarom niet veel? en dan natuurlijk waarom ze niet in een winkel werkt (als ze echt te jong is dus jonger dan 16 mag ze niet eens in een winkel staan)

en als je gewoon niet wat probeert man dan gaat het gewoon niet werken.
dat directe lijkt me toch wat minder.

zaterdag komt het er op aan en ik heb veel tips gekregen, maar dan zul je zien dat ik die kans gigantisch ga verneuken.
pi_30570497
ik zou zeggen gewoon doen
pi_30570789
gewoon met je fiets op de bek gaan voor haar neus, dan heb je haar aandacht wel en krijg je een gesprek

of gewoon zoals gezegd zeggen dat je haar hier nu vaker ziet en of dat wat verdient enzo. maar hmm... waarom ben je zo onder de indruk van deze meid? bedoel ze heeft je lang aangekeken in de ogen en daarom denk je dat ze je misschien leuk vind?

ow ja en die mensen die zeggen dat leeftijd niks uitmaakt... wat een gelul. komen ze altijd aan met die uitzonderingen van meiden van 14 die volwassener zijn dan meiden van 16 e.d. kom op jongens... dat zijn slechts uitzonderingen mijn laatste vriendin was 15 en dat werkte niet en ik heb een jaar lang een goede vriendin gehad van 14 jaar (ex van een vriend van me) maar die was bij tijden ook nog zo kinds als maar kan...

leeftijd maakt niet uit, laat me niet lachen
pi_30570947
leeftijd maakt echt wel uit
maar soms, soms heb je wel eens lui die echter ouder zijn dan ze echt zijn.

ik bedoel maar en andersom kan trouwens ook
pi_30574651
quote:
op woensdag 14 september 2005 13:52 schreef #ANONIEM het volgende:
waarom ben je zo onder de indruk van deze meid? bedoel ze heeft je lang aangekeken in de ogen en daarom denk je dat ze je misschien leuk vind?
nee, ik weet niet of ze mij leuk vind.
maar mij lijkt ze wel een leuke meid, daarom zou ik er wel wat mee af willen spreken.
pi_30593979
quote:
op woensdag 14 september 2005 13:58 schreef irisvrede het volgende:
ouder zijn dan ze echt zijn
pi_30594389
ouder in doen en laten dan hun officiele kalenderleeftijd <<< snap je hem zo wel?
pi_30594976
quote:
op donderdag 15 september 2005 08:43 schreef irisvrede het volgende:
ouder in doen en laten dan hun officiele kalenderleeftijd <<< snap je hem zo wel?
ja nu valt de euro. het is nog vroeg he
pi_30655524
quote:
op donderdag 15 september 2005 09:27 schreef partyyboyy het volgende:
ja nu valt de euro. het is nog vroeg he
eigenlijk is het vrij laat
pi_30659719
quote:
op zaterdag 17 september 2005 01:50 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

eigenlijk is het vrij laat
maar nu niet meer
pi_30660121
quote:
op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef partyyboyy het volgende:daarna komt ze nog een keer langs en kijkt me lang recht in m'n ogen aan. dus ik helemaal blij.
Als apen omhoog willen klimmen, ziet men al te snel hun blote billen...
pi_30660337
quote:
op zaterdag 17 september 2005 11:57 schreef spammert het volgende:

[..]

nee, ik ben niet iemand die gelijk achter iedere meid aanloopt die mij in m'n ogen kijkt.
en ja, jij bent wel iemand die het hele topic doorkijkt om te kijken of er iets af te kraken valt.
  maandag 19 september 2005 @ 21:47:09 #73
130659 YoYootje
Look and you'll see
pi_30740110
man als je er leuk vind, stap dan gewoon op haar af.

zeg bijvoorbeeld: hey dit is misschien nogal snel, maar je lijkt me een leuke meid. heb je soms zin om een keer samen wat te gaan drinken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')