quote:op dinsdag 13 september 2005 13:03 schreef partyyboyy het volgende:
ja ik ga maandag met haar trouwen en ik heb haar vader al gebeld of hij toestemming geeft aangezien ze toch 12 bleek te zijn.
je kunt een opmerking maken over haar werk en dan zegmaar gaan vragen waar ze op school zit. weet je hoe oud ze is ongeveer en als het dan in het gesprek wat klikt kun je verder gaan vragen en ga je met de flowquote:op dinsdag 13 september 2005 07:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja precies, daar heb je gelijk in.
alleen een afspraakje maken is misschien nog te vroeg.
ik vraag gewoon waar ze op stap gaat en dan weet ik waar ik haar 'savonds kan vinden
ja dat is wel goed, ik moet alleen een beetje een paar goede vragen hebben om een gesprek te krijgen waar ik alles in kan vragen.quote:op dinsdag 13 september 2005 14:28 schreef boeman het volgende:
[..]
je kunt een opmerking maken over haar werk en dan zegmaar gaan vragen waar ze op school zit. weet je hoe oud ze is ongeveer en als het dan in het gesprek wat klikt kun je verder gaan vragen en ga je met de flow
ga je dr interviewen?quote:op woensdag 14 september 2005 07:46 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja dat is wel goed, ik moet alleen een beetje een paar goede vragen hebben om een gesprek te krijgen waar ik alles in kan vragen.
juist, ik ga verkleed als een interviewer om een praatje met haar aan te knopen! jij snapt het.quote:
nee, nog geen vreemde meid die ik mee uit wil vragen.quote:op woensdag 14 september 2005 09:26 schreef avotar het volgende:
jij hebt dit nog niet vaker gedaan...? iemand aanspreken...?
het gaat er meer om hoe je het zegt dan wat je zegt. daar bedoel ik niet mee dat je net zo goed kunt gaan beginnen over je net nieuw aangeschafte computerspelletje oid, maar als je goed overkomt (lees: goede indruk maakt) ben je al heel ver.quote:op woensdag 14 september 2005 08:59 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
juist, ik ga verkleed als een interviewer om een praatje met haar aan te knopen! jij snapt het.
ontopic > nee, ik bedoel ik moet een paar opmerkingen hebben, zodat het een praatje wordt waarin ik kan vragen op welke school ze zit (en hoe oud dus). niet dat het stil valt en dat ik nog niks te weten ben gekomen.
tuurlijkquote:op zaterdag 10 september 2005 20:43 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
dat klopt, mijn doel is ook niet om een relatie met haar te krijgen, maar om haar beter te leren kennen, zodat er misschien iets uit voortkomt.
dat directe lijkt me toch wat minder.quote:op woensdag 14 september 2005 12:05 schreef irisvrede het volgende:
ik zou zeggen:
hee, vraagje hoe jong ben je? (erg direct en je kan haar gelijk uitvragen als het de goede is)
offuh
hee, ik zie je nu toch best vaak krantjes komen brengen. en nou vroeg ik me af wat dat verdient>>> waarschijnlijk krijg je als antwoord niet veel <<<< dan doorvragen goh waarom niet veel? en dan natuurlijk waarom ze niet in een winkel werkt (als ze echt te jong is dus jonger dan 16 mag ze niet eens in een winkel staan)
en als je gewoon niet wat probeert man dan gaat het gewoon niet werken.
nee, ik weet niet of ze mij leuk vind.quote:op woensdag 14 september 2005 13:52 schreef #ANONIEM het volgende:
waarom ben je zo onder de indruk van deze meid? bedoel ze heeft je lang aangekeken in de ogen en daarom denk je dat ze je misschien leuk vind?
quote:op woensdag 14 september 2005 13:58 schreef irisvrede het volgende:
ouder zijn dan ze echt zijn
ja nu valt de euro. het is nog vroeg hequote:op donderdag 15 september 2005 08:43 schreef irisvrede het volgende:
ouder in doen en laten dan hun officiele kalenderleeftijd <<< snap je hem zo wel?
eigenlijk is het vrij laatquote:op donderdag 15 september 2005 09:27 schreef partyyboyy het volgende:
ja nu valt de euro. het is nog vroeg he
maar nu niet meerquote:
quote:op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef partyyboyy het volgende:daarna komt ze nog een keer langs en kijkt me lang recht in m'n ogen aan. dus ik helemaal blij.
nee, ik ben niet iemand die gelijk achter iedere meid aanloopt die mij in m'n ogen kijkt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |