abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30463137
ik zag vandaag een leuke meid bij ons in de straat krantjes brengen.
dus ik ga snel de hond uitlaten om haar zo tegen te komen. dus zij fietst langs en ik
zeg 'hoi' en zei zegt lief 'hoi' terug. daarna komt ze nog een keer langs en kijkt me lang recht in m'n ogen aan. dus ik helemaal blij.

maar nu wil ik volgende week als ze weer een keer langskomt ff een praatje met haar maken, alleen het probleem is, de leeftijd. ze is tussen de 14 en 17 jaar oud, alleen ik vindt 14 wel erg jong. zelf ben ik 20. dus nu wil ik haar vragen hoe oud ze is, alleen niet op een directe manier.
ook wil ik vragen of ze een keer iets met mij wil afspreken (als ze niet te jong is dan).
of is dit te vroeg, omdat ik haar dan pas 1x heb gesproken?

aaan jullie dus de vraag: hoe kan ik dit het beste spelen?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_30463190
een envelop met daarin een brief .. met je telefoonnummer en je vraag. en die doe je in haar fietstas als ze even een straat loopt.

gangstalief en zo will smith.
pi_30463265
quote:
op zaterdag 10 september 2005 20:20 schreef xichico het volgende:
een envelop met daarin een brief .. met je telefoonnummer en je vraag. en die doe je in haar fietstas als ze even een straat loopt.

gangstalief en zo will smith.
haha, zeker met de vraag::
hoe oud ben je?
een als je niet te jong bent, zou je dan iets met me willen afspreken?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_30463277
dus als iemand beleefd is denk jij datt ze meteen iets met je wilt
pi_30463331
quote:
op zaterdag 10 september 2005 20:24 schreef tonks het volgende:
dus als iemand beleefd is denk jij datt ze meteen iets met je wilt
uhhh...nee ofzo. heb ik dat gezegd?
ik vond het alleen een leuk meisje en zou misschien iets met haar willen afspreken als zij dat ook wil.
pi_30463428
je kunt ook volgende keer kijken hoe ze reageerd op je, of ze zelf ook wat zegt ofzo .. en dan daarna gaan praten.
pi_30463777
als ze 14 is wil je dr niet en als ze 16 is wel?
misschien is ze wel 16 en erg kinderachtig of 14 en erg volwassen.
je zou toch sowieso ietgs met haar kunnen drinken, dan kan je dr beter leren kennen
en dan beslissen of je haar leuk vindt, zonder meteen haar leeftijd te vragen?
als je samen iets drinkt hoef je niet gelijk een relatie aan te gaan hoor
pi_30463867
quote:
op zaterdag 10 september 2005 20:38 schreef wolkje het volgende:
als ze 14 is wil je dr niet en als ze 16 is wel?
misschien is ze wel 16 en erg kinderachtig of 14 en erg volwassen.
je zou toch sowieso ietgs met haar kunnen drinken, dan kan je dr beter leren kennen
en dan beslissen of je haar leuk vindt, zonder meteen haar leeftijd te vragen?
daar heb je eigenlijk wel gelijk in ja.
maar gelijk vragen om iets af te spreken na een kort gesprek is dat niet te vroeg?
pi_30463948
quote:
op zaterdag 10 september 2005 20:38 schreef wolkje het volgende:
als je samen iets drinkt hoef je niet gelijk een relatie aan te gaan hoor
dat klopt, mijn doel is ook niet om een relatie met haar te krijgen, maar om haar beter te leren kennen, zodat er misschien iets uit voortkomt.
pi_30464010
"he, lijkt het je leuk om samen ergens eens iets te drinken?"

als ze jou een leuke jongen vindt, slaat ze het denk ik niet af hoor.
pi_30464279
quote:
op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef partyyboyy het volgende:
ik vindt 14 wel erg jong.
pi_30464345
quote:
op zaterdag 10 september 2005 20:52 schreef boskov het volgende:

[..]

pi_30464360
quote:
op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef wolkje het volgende:
"he, lijkt het je leuk om samen ergens eens iets te drinken?"

als ze jou een leuke jongen vindt, slaat ze het denk ik niet af hoor.
ja ok, maar nog een keer dezelfde vraag: is het niet te vroeg om dat te vragen na een kort gesprek?
pi_30464398
quote:
op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

ja ok, maar nog een keer dezelfde vraag: is het niet te vroeg om dat te vragen na een kort gesprek?
ik zou het wel spontaan vinden, maar ik ben geen 14 meer en ik ben haar niet
pi_30464521
quote:
op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

quote:
ik vindt
als je het nog niet snapt...
pi_30464680
quote:
op zaterdag 10 september 2005 21:00 schreef boskov het volgende:

[..]

[..]

als je het nog niet snapt...
ja sorry hoor, ik ga niet mijn verhaal opnieuw lezen en alle type fouten eruit halen.
pi_30464840
quote:
op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef wolkje het volgende:

[..]

ik zou het wel spontaan vinden, maar ik ben geen 14 meer en ik ben haar niet
misschien is ze wel 17
ik hoop dat ze het spontaan vind. hopelijk heeft ze alleen nog geen vriend, maar daar kom ik dan snel genoeg achter.
pi_30467766
als je haar leeftijd niet wil vragen, dan vraag je gewoon waar ze op school zit en welke klas, daar kan je het ook wel uit opmaken en dat is een logischere vraag misschien in een eerste gesprek, succes!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_30467799
quote:
op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef partyyboyy het volgende:
ik hoop dat ze het spontaan vind.
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:56:32 #20
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_30469198
gewoon doen ker0l! ervoor gaan! gewoon jezelf zijn, dan komt het helemaal goed
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_30469382
quote:
op zaterdag 10 september 2005 22:18 schreef naamah het volgende:
als je haar leeftijd niet wil vragen, dan vraag je gewoon waar ze op school zit en welke klas, daar kan je het ook wel uit opmaken en dat is een logischere vraag misschien in een eerste gesprek, succes!
basisschool. groep 7.

Unspoken words were understood
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:10:01 #22
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_30469684
hoewel op een meisje afstappen heel veel lef eist. voor mij in ieder geval. vind dat best wel eng haha. heb helaas te vaak nee gekregen, dus nu wacht ik gewoon tot een meisje op mij afkomt. als een meisje je echt leuk vind, zal ze uiteindelijk vanzelf naar jou toekomen.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_30471504
quote:
eej joh..waarom gebruik je zoon ziekelijk plaatje..ik dacht bijna dat je een vriend van me was..maar toen ik die post las dacht ik van ...neh..zulk een intelligentie zou die gast nooit aan de dag kunnen leggen...blijft t wel zo dat je je plaatje maar moet veranderen in een vrouwelijke kikker
pi_30474099
quote:
dankje, daar kan ik wel wat me ja
pi_30474114
quote:
op zaterdag 10 september 2005 22:56 schreef erick1985 het volgende:
gewoon doen ker0l! ervoor gaan! gewoon jezelf zijn, dan komt het helemaal goed
daar heb je gelijk in! niet geschoten is immers altijd mis.
pi_30477798
vragen of ze wel oud genoeg is om kranten te mogen bezorgen
pi_30478015
bleh. leeftijdsgezeik...je vindt haar leuk, als ze nu 16 is dan is alles helemaal prima maar als ze 14 blijkt te zijn ga je waarschijnlijk in therapie om van je pedofiele gevoelens af te komen?

de generalisering van zulke leeftijdsgrenzen doet niemand goed, imo. en als je ze dan wilt hebben, zet ze dan op 14 of zoiets... ik geloof dat het in canada 14 jaar is, slacht me niet als ik ongelijk heb. of het kan of niet hangt gewoon van de situatie en de personen af, niet slechts van de leeftijd. mensen moeten goed ingelicht worden, zodat ze echt zélf kunnen bepalen wanneer ze eraan willen beginnen. er zijn genoeg mensen boven de 16 die nog niets gedaan hebben, en evenzogoed mensen onder de 16 die al wél wat gedaan hebben (oeh! stout ).

ik vind dus dat je niet als maatstaaf van of het wel of niet goed is haar leeftijd moet gebruiken. wel ff bespreken met haar ouders mocht je wél iets met haar willen beginnen
=)
pi_30478282
de leeftijd op zichzelf zou geen criterium mogen zijn, er zijn wel grotere leeftijdsverschillen te vinden in serieuze relaties. iets wat wel speelt, is dat ze aan het puberen is. reken dus niet op een relatie for life.
pi_30478395
weet je, ts >> ik zou gewoon een praatje aanknopen en als dat leuk is, doe je dat nog eens een keer.
en als je het slim aanpakt, stel je de vraag gewoon ergens tussen door.

ik bedoel maar... niet moeilijk doen als het makkelijk ook kan.
en dames die chaggie worden omdat je hen te jong vind, bestaan bijna niet (ik heb er althans geen problemen mee). uhm nog een tip: mocht ze in jouw ogen te jong zijn, ga dan niet gelijk doen van goh je bent te jong..... dan blijf je dus gewoon ff een praatje maken, maar dan vraag je niet of ze mee uitgaat.>> snapie???
pi_30478513
quote:
op zondag 11 september 2005 11:26 schreef alicey het volgende:
reken dus niet op een relatie for life.
daar reken ik eigenlijk nooit op. maar ja zeg nooit nooit! (one day moehahahaha)
arme mannetjes
pi_30481595
quote:
op zondag 11 september 2005 11:16 schreef karmaniak het volgende:
bleh. leeftijdsgezeik...je vindt haar leuk, als ze nu 16 is dan is alles helemaal prima maar als ze 14 blijkt te zijn ga je waarschijnlijk in therapie om van je pedofiele gevoelens af te komen?

de generalisering van zulke leeftijdsgrenzen doet niemand goed, imo. en als je ze dan wilt hebben, zet ze dan op 14 of zoiets... ik geloof dat het in canada 14 jaar is, slacht me niet als ik ongelijk heb. of het kan of niet hangt gewoon van de situatie en de personen af, niet slechts van de leeftijd. mensen moeten goed ingelicht worden, zodat ze echt zélf kunnen bepalen wanneer ze eraan willen beginnen. er zijn genoeg mensen boven de 16 die nog niets gedaan hebben, en evenzogoed mensen onder de 16 die al wél wat gedaan hebben (oeh! stout ).

ik vind dus dat je niet als maatstaaf van of het wel of niet goed is haar leeftijd moet gebruiken. wel ff bespreken met haar ouders mocht je wél iets met haar willen beginnen
ik vind 14 en 20 niet kunnen. ik had hetzelfde, maar dan andersom, een meisje van 13 wat mij leuk vond (19) en ik heb het niet gedaan. is het sowieso niet strafbaar onder de 16 als je meer doet dan zoenen?
pi_30487027
quote:
op zondag 11 september 2005 11:30 schreef irisvrede het volgende:
weet je, ts >> ik zou gewoon een praatje aanknopen en als dat leuk is, doe je dat nog eens een keer.
en als je het slim aanpakt, stel je de vraag gewoon ergens tussen door.

ik bedoel maar... niet moeilijk doen als het makkelijk ook kan.
en dames die chaggie worden omdat je hen te jong vind, bestaan bijna niet (ik heb er althans geen problemen mee). uhm nog een tip: mocht ze in jouw ogen te jong zijn, ga dan niet gelijk doen van goh je bent te jong..... dan blijf je dus gewoon ff een praatje maken, maar dan vraag je niet of ze mee uitgaat.>> snapie???
klopt, dat is misschien wel een veiligere weg. eerst een keer een praatje maken en als het dan klikt dan de keer erop pas vragen of ze zin heeft om iets af te spreken.

leeftijd vind ik trouwens best belangrijk. 14 en 20 scheelt toch wel erg veel. en ook al gaat het misschien niet om de leeftijd, het is toch het gevoel dat je bij iemand bent die 6 jaar jonger is.
  maandag 12 september 2005 @ 10:48:01 #33
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30508324
quote:
op zondag 11 september 2005 16:22 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

klopt, dat is misschien wel een veiligere weg. eerst een keer een praatje maken en als het dan klikt dan de keer erop pas vragen of ze zin heeft om iets af te spreken.

leeftijd vind ik trouwens best belangrijk. 14 en 20 scheelt toch wel erg veel. en ook al gaat het misschien niet om de leeftijd, het is toch het gevoel dat je bij iemand bent die 6 jaar jonger is.
dus als ze iets jonger is, laat je haar maar lopen ookal vind je haar hartstikke leuk...

succes in de rest van je leven..

sommige dingen moeten niet kapotgeredeneerd worden..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30510297
iets? het is wel 6 jaar hoor! zeker op die leeftijd is dat niet niks.
pi_30510880
6 jaar op die leeftijd is best wel wat ja. ik scheel iets meer dan 2 jaar met m'n vriendin. ik nu 19, zij nog 16. dat gaat nog wel. maar leeftijd is ook maar een getal. met een puberaal, kinderachtig meisje van 16 zou ik geen relatie kunnen hebben.
Unspoken words were understood
pi_30510931
maar stel dat ze een relatie zouden krijgen en stel dat het goed zou gaan. zouden mensen het verschil ook nog groot vinden als ze 30 en 36 zouden zijn???

volg gewoon je gevoel. praat eens met haar en vraag of ze een keer wat met je gaat drinken. je merkt snel genoeg of ze leuk is of niet... en maak je niet zo druk over leeftijd. zoals al eerder is gezegd kan een meid van 15 volwassener zijn dan een meid van 20.
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
pi_30511374
quote:

maar nu wil ik volgende week als ze weer een keer langskomt ff een praatje met haar maken, alleen het probleem is, de leeftijd. ze is tussen de 14 en 17 jaar oud, alleen ik vindt 14 wel erg jong. zelf ben ik 20. dus nu wil ik haar vragen hoe oud ze is, alleen niet op een directe manier.
ook wil ik vragen of ze een keer iets met mij wil afspreken (als ze niet te jong is dan).
maak je niet druk, zo kom je niet over.
pi_30511512
quote:
op maandag 12 september 2005 12:57 schreef devv05 het volgende:

[..]

maak je niet druk, zo kom je niet over.
ik maak me niet druk.
ik wil gewoon de mening van andere er over horen.
misschien dat mijn mening daardoor veranderd en dat ik er anders tegen aan kijk.
pi_30511942
quote:
op maandag 12 september 2005 12:13 schreef intellieye het volgende:
iets? het is wel 6 jaar hoor! zeker op die leeftijd is dat niet niks.
wat is het probleem echt?
wordt het iets leuks, mooi, is ze te jong, ook prima, dan verbreekt hij de evt. relatie weer.
waarom van tevoren al zo moeilijk doen?

14 en 20 valt best mee hoor (mijn vriend en ik waren destijds 15 en 20 (ik ben jonger) en dat gaat al 4 en een half jaar prima, we merken eigenlijk niks van het leeftijdsverschil)
pi_30513953
quote:
op maandag 12 september 2005 13:19 schreef wolkje het volgende:
14 en 20 valt best mee hoor (mijn vriend en ik waren destijds 15 en 20 (ik ben jonger) en dat gaat al 4 en een half jaar prima, we merken eigenlijk niks van het leeftijdsverschil)
ik heb een meisje van (op een paar dagen na) 13 verteld dat ik (19) haar echt te jong vind, ook al vind ik het een leuk meisje. en ze mag dan erg volwassen zijn voor haar leeftijd (ik dacht dat ze 15/16 was) en ook nog eens een erg mooi meisje zijn, het gaat tegen mijn principes in. wat zou ik er namelijk van vinden als ik haar vader was? dan zou ik het ook verbieden. ik vind 15 toch al een ander verhaal, dan kun je er toch al wel vanuit gaan dat je allebei hetzelfde van een relatie wilt (dus ook sex enz.), hoewel 16 eigenlijk bij mij de grens is, maar dat kun je natuurlijk nooit zo generaliserend stellen.

we wonen ook nog eens ver van elkaar vandaan (200km), dus het was sowieso kansloos.
pi_30514306
quote:
op maandag 12 september 2005 13:19 schreef wolkje het volgende:

[..]

wat is het probleem echt?
wordt het iets leuks, mooi, is ze te jong, ook prima, dan verbreekt hij de evt. relatie weer.
waarom van tevoren al zo moeilijk doen?

ik weet niet wat het wordt.
ik heb haar pas 1x gezien en het lijkt me gewoon een aardige meid waar ik wel eens iets mee
af wil spreken. maar als ze 14 is dan weet ik niet of ik er wel iets mee af wil spreken i.v.m. het leeftijdsverschil. als ze echt heel heel leuk is en al wel wat volwassen is voor haar leeftijd dan maakt mij die 14 jaar weer niet uit.

maar goed, misschien heeft ze wel een vriend. en ik moet eerst nog eens een afspraakje zien te regelen.
  maandag 12 september 2005 @ 14:48:58 #42
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30514378
quote:
op maandag 12 september 2005 14:46 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

ik weet niet wat het wordt.
ik heb haar pas 1x gezien en het lijkt me gewoon een aardige meid waar ik wel eens iets mee
af wil spreken. maar als ze 14 is dan weet ik niet of ik er wel iets mee af wil spreken i.v.m. het leeftijdsverschil. als ze echt heel heel leuk is en al wel wat volwassen is voor haar leeftijd dan maakt mij die 14 jaar weer niet uit.

maar goed, misschien heeft ze wel een vriend. en ik moet eerst nog eens een afspraakje zien te regelen.
juist .. dat is de goeie insteek...
en waarom je wat aantrekken van wat anderen denken.. jij bent degene die er mee om moet gaan... en jaaaaaren geen sex kan hebben omdat ze minderjarig is... oops.. heb ik het toch verklapt
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30514569
gewoon beetje praten, en zien waar het schip strandt....
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_30518006
quote:
op maandag 12 september 2005 14:55 schreef harmen1984 het volgende:
gewoon beetje praten, en zien waar het schip strandt....
ik hoop dat het niet strand en blijft varen, zelfs over de rode zee

zaterdag komt ze in ieder geval weer langs. dan moet ik weer doen alsof ik net toevallig de hond uit laat gaat misschien wel een beetje opvallen, maar dat is juist goed.
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:06:02 #45
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_30529006
quote:
op maandag 12 september 2005 17:43 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

ik hoop dat het niet strand en blijft varen, zelfs over de rode zee

zaterdag komt ze in ieder geval weer langs. dan moet ik weer doen alsof ik net toevallig de hond uit laat gaat misschien wel een beetje opvallen, maar dat is juist goed.
mooi moment om met dr te gaan praten
doe je dat niet, en blijft het weer bij hoi, en ziet ze je de volgende keer weer 'toevallig' met de hond, dan gaat de spanning er wat af lijkt me. bij jou misschien wel niet, maar bij haar wsl wel...
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_30532244
quote:
op dinsdag 13 september 2005 00:06 schreef boeman het volgende:

[..]

mooi moment om met dr te gaan praten
doe je dat niet, en blijft het weer bij hoi, en ziet ze je de volgende keer weer 'toevallig' met de hond, dan gaat de spanning er wat af lijkt me. bij jou misschien wel niet, maar bij haar wsl wel...
ja precies, daar heb je gelijk in.
alleen een afspraakje maken is misschien nog te vroeg.
ik vraag gewoon waar ze op stap gaat en dan weet ik waar ik haar 'savonds kan vinden
  dinsdag 13 september 2005 @ 09:07:57 #47
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_30532921
gewoon doen kerul,

en laat horen of het iets is geworden
pi_30538373
quote:
op dinsdag 13 september 2005 09:07 schreef lukaso het volgende:

en laat horen of het iets is geworden
dat zeker, ik hou jullie op de hoogte
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:00:34 #49
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_30538493
quote:
ik zag vandaag een leuke meid bij ons in de straat krantjes brengen.
dus ik ga snel de hond uitlaten om haar zo tegen te komen. dus zij fietst langs en ik
zeg 'hoi' en zei zegt lief 'hoi' terug. daarna komt ze nog een keer langs en kijkt me lang recht in m'n ogen aan. dus ik helemaal blij.

aaan jullie dus de vraag: hoe kan ik dit het beste spelen?
ga eerst maar s lullen en kijken of t klikt. of heb je ook al plannen gemaakt waar je met haar wil trouwen?
pi_30538584
quote:
op dinsdag 13 september 2005 13:00 schreef el-rico het volgende:

[..]

ga eerst maar s lullen en kijken of t klikt. of heb je ook al plannen gemaakt waar je met haar wil trouwen?
ja ik ga maandag met haar trouwen en ik heb haar vader al gebeld of hij toestemming geeft aangezien ze toch 12 bleek te zijn.

nou weer terug ontopic..........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')