Dus je bent vrij in de zin van dat je niet naar school hoeft, maar je moet toch nog werken voor a.s. vrijdag...balen johquote:Op woensdag 14 september 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vrij!
En morgen ook.
*zucht* Lucky me.
Alleen vrijdag een hoop wat ik moet inleveren *zucht*
Ik heb vrijdag vrijquote:Op woensdag 14 september 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vrij!
En morgen ook.
*zucht* Lucky me.
Alleen vrijdag een hoop wat ik moet inleveren *zucht*
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Dus je bent vrij in de zin van dat je niet naar school hoeft, maar je moet toch nog werken voor a.s. vrijdag...balen joh![]()
Nou, in dat geval, geniet van je vrije dagen, hoop voor je dat het weer bij trekt...want dit is niets momenteelquote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Het meeste moet toch op school gedaan worden!
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:12 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Nou, in dat geval, geniet van je vrije dagen, hoop voor je dat het weer bij trekt...want dit is niets momenteel
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:40 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen vrij YESSSS en nu ff eten lekker asperges op een boterham met kaas erover
Is lekker hoor, doe je 1 boterham, daar leg je 1 lap ham op, een stuk of 5 a 7 asperma's erop en dan kaas erover, in de magnetron totdat de kaas smelt en smullen maar met dat eten !quote:
IIIEEEE!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is lekker hoor, doe je 1 boterham, daar leg je 1 lap ham op, een stuk of 5 a 7 asperma's erop en dan kaas erover, in de magnetron totdat de kaas smelt en smullen maar met dat eten !
Nee....toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens heeft Fok ook een irc chanal ?
Ja hoor, gewoon #fok, maakt niet uit waar.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens heeft Fok ook een irc chanal ?
Ik heb zin in vanavondquote:Op woensdag 14 september 2005 14:26 schreef B_BOY het volgende:
ik heb zin in bier. maarja dat heb ik al op. en ik had ook zin in tosti maar die heb ik ook al weer op.
ik wou net even weten hoe ice tea met bacardi lemon smaakte, maar met safari is het toch lekkerderquote:Op woensdag 14 september 2005 14:26 schreef B_BOY het volgende:
ik heb zin in bier. maarja dat heb ik al op. en ik had ook zin in tosti maar die heb ik ook al weer op.
moet je bacardi lemon niet puur drinke?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:31 schreef taart het volgende:
[..]
ik wou net even weten hoe ice tea met bacardi lemon smaakte, maar met safari is het toch lekkerder![]()
wordt ook wel met cola geschonken, maar ik denk dat het best wel puur kan drinkenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
moet je bacardi lemon niet puur drinke?
FOEI!quote:Op woensdag 14 september 2005 14:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb nog steeds geen huiswerk gemaakt
Waarom?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:54 schreef Ayaxola het volgende:
Mo neemt mij gewoon als avatar op MSN
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 september 2005 14:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb nog steeds geen huiswerk gemaakt
En al weer verplicht met drie meiden naar de stad is ook niet ergquote:Op woensdag 14 september 2005 15:13 schreef B_BOY het volgende:
mazzelpik
wtfquote:Op woensdag 14 september 2005 15:39 schreef taart het volgende:
Morgen lekker 3 uurtjes school, waarvan 2 uurtjes golfen
mijn langste dag is 5 uurquote:Op woensdag 14 september 2005 15:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
wtf![]()
ik heb morgen gewoon 6 uurmaar das iig wel beter dan 7 uur
kunnen jullie golfen opschool ? heerlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 15:39 schreef taart het volgende:
wij ookquote:Op woensdag 14 september 2005 15:53 schreef freiss het volgende:
[..]
kunnen jullie golfen opschool ? heerlijk![]()
Grappig, had ook altijd een hekel aan sportdag, ben dan ook alles behalve een sportieve jongen...quote:
Hoezo dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:06 schreef Imberr het volgende:
wat lopen de gesprekken met exen van me toch altijd soepel
Ja he.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:06 schreef Imberr het volgende:
wat lopen de gesprekken met exen van me toch altijd soepel
Alleen relatie-aftersex? nee hoor, grapje...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
nja.. je weet wel.. we zeggen gewoon nauwelijks wat tegen elkaar enzo..
Dat is zwaar k**tequote:Op woensdag 14 september 2005 16:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Grrrr. Me portomonnee is gestolen.grrr.
HOI !!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 16:10 schreef spenky het volgende:
[..]
spanky_menky:d:d;
![]()
:d :d :d
:d:d : :d:D: : ;d D:d:
Sportdagen zuigen idd, ik had er ook altijd een hekel aan. Gelukkig hebben we dat op mijn huidige school niet meer. Ook gym heb ik nietquote:Op woensdag 14 september 2005 15:53 schreef Imberr het volgende:
Binnenkort weer sportdagop vrijdag ook nog.. leuk men hele weekend naar de knoppen door de spierpijn, weet ik nu al
maar je kan dan wel handboogschieten en nog meer coole dingetjes![]()
whahaquote:Op woensdag 14 september 2005 16:11 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Alleen relatie-aftersex? nee hoor, grapje...
Tsjah...wat zal ik zeggen, ik zie ze niet eens meer, lekker makkelijk
Ik heb de Black 2 GB editiequote:Op woensdag 14 september 2005 16:11 schreef spenky het volgende:
[..]
vethoe issie enz enz laat alles horen
Ach ik was toch blut.quote:
Tsjah, maar als je als volwassenen met die situatie om kan gaan is dat meestal geen probleem, heb helaas zelf al eens anders meegemaakt...jammer voor haar dat mijn vrienden het voor mij opnamenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
whahaik moet ze wel zien.. ze zitten bijna allemaal bij mij op school (1 ervan ook in mijn klas) en veel hebben dezelfde vriendenkring
![]()
Geen andere pasjes enzo? Bijv. bankpasje waar je dan vervolgens weer 3 weken op mag wachten enzo?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:13 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ach ik was toch blut.5 ct ofzo zat er in. Maar wel me identiteitsbewijs ding, en die zijn best wel duurzaam. Dus me pappie mag weer een nieuwe aanschaffen.
![]()
owh stoer! je hebt hem trouwens wel snel...?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik heb de Black 2 GB editie
zal zo wat foto's maken, ik schrok ervan hoe klein 'ie is
Ik heb de meeste vriendjes thuis of in de omgeving. Op me school zijn de meeste drugsgebruikers etc, en die hoef ik niet. Ben er wel vrienden meequote:Op woensdag 14 september 2005 16:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
whahaik moet ze wel zien.. ze zitten bijna allemaal bij mij op school (1 ervan ook in mijn klas) en veel hebben dezelfde vriendenkring
![]()
leuke school heb jijquote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik heb de meeste vriendjes thuis of in de omgeving. Op me school zijn de meeste drugsgebruikers etc, en die hoef ik niet. Ben er wel vrienden mee
Golfenquote:Op woensdag 14 september 2005 15:39 schreef taart het volgende:
Klopt, ik had ook niet verwacht dat ze 'm zouden hebben toen ik vanmiddag ging kijken.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:16 schreef spenky het volgende:
[..]
owh stoer! je hebt hem trouwens wel snel...?
owh.. jaa ik was gisteren in de apple store wezen kijken... ze zeiden kan zijn volgende week.. maar dachten over 4 weken ofzo pasquote:Op woensdag 14 september 2005 16:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Klopt, ik had ook niet verwacht dat ze 'm zouden hebben toen ik vanmiddag ging kijken.
Bij de Apple store krijgen ze 'm misschien volgende week binnen. Bij de Dixons lag 'ie al in de vitrine(Beide in R'dam)
Pff. mijn kamer is altijd een zooi. Eerst kon ik alleen maar via een spoor door mijn kamer lopen, omdat er allemaal cd-hoesjes op de grond lagenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:27 schreef B_BOY het volgende:
ik leef hier in de zooi wilde opruime maar tword alleen maar erger
Ik vond het ook raarquote:Op woensdag 14 september 2005 16:27 schreef spenky het volgende:
[..]
owh.. jaa ik was gisteren in de apple store wezen kijken... ze zeiden kan zijn volgende week.. maar dachten over 4 weken ofzo pas![]()
vink tog raar dat dixons hem dan al wel heeft.. (in R'dam)
Welke school in Rdam zit je? * Casparovvv zit op een beschaafde school in Rdamquote:Op woensdag 14 september 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Tjah, in rotterdam zijn er bekant niet echt niet-drugsgebruikersjongeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |