Dus je bent vrij in de zin van dat je niet naar school hoeft, maar je moet toch nog werken voor a.s. vrijdag...balen johquote:Op woensdag 14 september 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vrij!
En morgen ook.
*zucht* Lucky me.
Alleen vrijdag een hoop wat ik moet inleveren *zucht*
Ik heb vrijdag vrijquote:Op woensdag 14 september 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vrij!
En morgen ook.
*zucht* Lucky me.
Alleen vrijdag een hoop wat ik moet inleveren *zucht*
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:01 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Dus je bent vrij in de zin van dat je niet naar school hoeft, maar je moet toch nog werken voor a.s. vrijdag...balen joh![]()
Nou, in dat geval, geniet van je vrije dagen, hoop voor je dat het weer bij trekt...want dit is niets momenteelquote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Het meeste moet toch op school gedaan worden!
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:12 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Nou, in dat geval, geniet van je vrije dagen, hoop voor je dat het weer bij trekt...want dit is niets momenteel
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:40 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen vrij YESSSS en nu ff eten lekker asperges op een boterham met kaas erover
Is lekker hoor, doe je 1 boterham, daar leg je 1 lap ham op, een stuk of 5 a 7 asperma's erop en dan kaas erover, in de magnetron totdat de kaas smelt en smullen maar met dat eten !quote:
IIIEEEE!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is lekker hoor, doe je 1 boterham, daar leg je 1 lap ham op, een stuk of 5 a 7 asperma's erop en dan kaas erover, in de magnetron totdat de kaas smelt en smullen maar met dat eten !
Nee....toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens heeft Fok ook een irc chanal ?
Ja hoor, gewoon #fok, maakt niet uit waar.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:39 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens heeft Fok ook een irc chanal ?
Ik heb zin in vanavondquote:Op woensdag 14 september 2005 14:26 schreef B_BOY het volgende:
ik heb zin in bier. maarja dat heb ik al op. en ik had ook zin in tosti maar die heb ik ook al weer op.
ik wou net even weten hoe ice tea met bacardi lemon smaakte, maar met safari is het toch lekkerderquote:Op woensdag 14 september 2005 14:26 schreef B_BOY het volgende:
ik heb zin in bier. maarja dat heb ik al op. en ik had ook zin in tosti maar die heb ik ook al weer op.
moet je bacardi lemon niet puur drinke?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:31 schreef taart het volgende:
[..]
ik wou net even weten hoe ice tea met bacardi lemon smaakte, maar met safari is het toch lekkerder![]()
wordt ook wel met cola geschonken, maar ik denk dat het best wel puur kan drinkenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
moet je bacardi lemon niet puur drinke?
FOEI!quote:Op woensdag 14 september 2005 14:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb nog steeds geen huiswerk gemaakt
Waarom?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:54 schreef Ayaxola het volgende:
Mo neemt mij gewoon als avatar op MSN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |