Ik wilde net zeggen: CHAMPAGNE!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:10 schreef EvilWasp het volgende:
![]()
![]()
![]()
Haal de bR33z4Hzz maar tevoorschijn!![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef EvilWasp het volgende:
Bij deze mijn schoolpas met een feauteau uit de eerste![]()
[[url=http://img109.imageshack.us/img109/6311/schoolpas9wb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Haha, wat was ik toen een kutbrugger/nerdje![]()
Had em dan gepreviewdquote:Op donderdag 8 september 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
Kan een modje trouwens dedie teveel staat even weghalen?
Ik kan de OP niet wijzigen
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef Gabry het volgende:
Gefeliciteerd mede pubers![]()
Dit is een mijlpaal in de breezer geschiedenis ofzo![]()
Oke, sorryquote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan, maar toen stond t wel goed![]()
Zoek de verschillenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef brainster het volgende:
[..]
Een mijlpaal in de PUB geschiedenis.
Dan doe je toch iets niet helemaal goed, of je doet minder je best bij blondjesquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Gabry het volgende:
In mn klas heb ik een meisje uit venezuela, daar ben ik close mee..
En met andere ook...
Vanochtend sjans met een zwarte (wel knap voor de verandering, half bloed ofzo?)![]()
Maar als ik met blonde meisjes praat klikt et nooit
Echt irritant..![]()
Riep vandaag alweer iemand in de klas: "Hey [effe naam kwijtquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Gabry het volgende:
In mn klas heb ik een meisje uit venezuela, daar ben ik close mee..
En met andere ook...
Vanochtend sjans met een zwarte (wel knap voor de verandering, half bloed ofzo?)![]()
Maar als ik met blonde meisjes praat klikt et nooit
Echt irritant..![]()
Natuurlijk is het interessantquote:Op donderdag 8 september 2005 21:20 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Riep vandaag alweer iemand in de klas: "Hey [effe naam kwijt] geilt op jou!
Ik:![]()
Ik neem het natuurlijk niet serieus maar aangezien ik niks anders interessants te vermelden heb (weet niet eens of dit interessant is) meld ik dit.
Ga hét nieuwe tv-programma kijken op RTL5... Herken de Homo in het Nederlandsquote:
nee bedankt.. doe ik op school alquote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Ga hét nieuwe tv-programma kijken op RTL5... Herken de Homo in het Nederlands![]()
![]()
![]()
Goed ideequote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ga zo maar uhhh gamen denk ik
Hehe, bij ons op school is het soms ook zo duidelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee bedankt.. doe ik op school al![]()
![]()
Heb je veel gays op school?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee bedankt.. doe ik op school al![]()
![]()
Dat kan ook wel tijdens het gamen hoor, ook al hoor ik dan niks van wat mn teammates roepenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Goed idee
Maar ik blijf hier lekkere muziek luisteren![]()
wtfquote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef PaRaR het volgende:
<gekrijs ofzo>
* Luistert lekkere muziek :-)
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef Saarah het volgende:
Weten jullie, ik heb dus een probleem op school hé![]()
Ik zit met 4 vriendinnen aan een tafel, maar wegens 'praktische redenen' zijn in onze eetzaal elke keer 2 tafels tegen elkaar geschoven. En aan de tafel die tegen de onze geschoven is, zitten 4 klasgenootjes van ons, de 4 seutjes nog wel. Één daarvan kan blijkbaar écht niet met haar mond dicht eten
bah man, echt vies. En ik zit helemaal rechts, dus wil ik naar m'n vriendinnen kijken moet ik naar links zien, en dan zie ik haar altijd uit m'n ooghoek
![]()
Ik denk dat ik morgen ofzo maar es 'subtiel' ga vragen "kun je eigenlijk ook met je mond dicht eten?" want damn, tis echt niet meer te doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef Saarah het volgende:
Ik zit met 4 vriendinnen aan een tafel, maar wegens 'praktische redenen' zijn in onze eetzaal elke keer 2 tafels tegen elkaar geschoven. En aan de tafel die tegen de onze geschoven is, zitten 4 klasgenootjes van ons, de 4 seutjes nog wel. Één daarvan kan blijkbaar écht niet met haar mond dicht eten
bah man, echt vies. En ik zit helemaal rechts, dus wil ik naar m'n vriendinnen kijken moet ik naar links zien, en dan zie ik haar altijd uit m'n ooghoek
![]()
Ik denk dat ik morgen ofzo maar es 'subtiel' ga vragen "kun je eigenlijk ook met je mond dicht eten?" want damn, tis echt niet meer te doen![]()
![]()
Bah.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef Saarah het volgende:
![]()
![]()
Anders gaan jullie ergens anders zitten?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef Saarah het volgende:
[..]
thnx, hopelijk let ze er dan een beetje op want bah![]()
Wees vooral eerlijk tegen haarquote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef Saarah het volgende:
![]()
![]()
Eigenlijk heb je wel gelijk jaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Bah.
En, je hoeft het niet subtiel te vragen hoor, tis school maar
oftewel: hee jij, kauw es met je bek dicht jaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Bah.
En, je hoeft het niet subtiel te vragen hoor, tis school maar
Ja, maar onze eetzaal zit nu al overvol eigenlijk dus ik weet niet dat er nog veel plaatsen over zijn. En trouwens, voor de rest zitten we goed want achter ons zitten nog een paar vriendinnen dus ja:)quote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef freiss het volgende:
[..]
Anders gaan jullie ergens anders zitten?
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
oftewel: hee jij, kauw es met je bek dicht jadit is gewoon goor
![]()
![]()
Dan ga je toch naar buiten? De aula is echt niet te doen met 1906 leerlingen en dit hete benauwde weerquote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja, maar onze eetzaal zit nu al overvol eigenlijk dus ik weet niet dat er nog veel plaatsen over zijn. En trouwens, voor de rest zitten we goed want achter ons zitten nog een paar vriendinnen dus ja:)
Onze eetzaal is ook overvol. Dat wordt wat als alles en iedereen binnen zit in de winter.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja, maar onze eetzaal zit nu al overvol eigenlijk dus ik weet niet dat er nog veel plaatsen over zijn. En trouwens, voor de rest zitten we goed want achter ons zitten nog een paar vriendinnen dus ja:)
Wij mogen zelfs niet naar buitenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:39 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar buiten? De aula is echt niet te doen met 1906 leerlingen en dit hete benauwde weer
![]()
Whaha, het lijkt wel Nazi-Duitslandquote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef Saarah het volgende:
[..]
Wij mogen zelfs niet naar buiten(België
)
whahah!!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Whaha, het lijkt wel Nazi-Duitsland
Geef ACHT!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef Saarah het volgende:
[..]
)
Zit jij soms op een verkapt strafkamp ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef Saarah het volgende:
[..]
)
Ik had gewoon behoefte aan mensen van niveau..quote:Op donderdag 8 september 2005 21:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vergeet het je dat ik niet als eerste, en zónder hoofdletter genoemd wordt.
Mo...een man met nivoo.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik had gewoon behoefte aan mensen van niveau..![]()
ohw sh*t.. bij mij is het al weekend.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:49 schreef Imberr het volgende:
ohw sh*t..ik moet morgen al om 20 voor 8 op school zijn
![]()
![]()
20 voor 8?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:49 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
Zal ik je dan maar brengen?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:49 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
omdat ik vandaag te laat wasquote:
Ik had gehoopt dat er nog mensen waren die wat anders dan 50 Cent en Snoop Dogg kenden ...quote:
Dwergjes wegen niet veel, nee.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Op m'n rug, zo zwaar zal ze toch niet zijn![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat ik vandaag te laat was![]()
best wel dom eig.. ik was nog net op tijd maar bij t foute lokaalen toen was ik toch al te laat en toen ben ik maar ff wat gaan rondhangen bij paar mensen die t eerste uitval hadden en daarna maar telaat briefje gaan halen
![]()
HipHopquote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er nog mensen waren die wat anders dan 50 Cent en Snoop Dogg kenden ...
Het was dus Oasis - Lyla :/
om 8.10 begint mijn eerste les alquote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef brainster het volgende:
[..]
Bij ons is het de volgende dag om 8.10 uur melden. Als je dat vergeet 8.00 uur, en als je stom bent om dat ook te vergeten, dan mag je een middagje nablijven.
Alhoewel ik het grotendeels met je eens ben ... luister ik ook wel negermuziek en hiphop ... Opgezwolle natuurlijkquote:
Een Zwollenaar die geen Opgezwolle luisterd is dan ook not done.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Alhoewel ik het grotendeels met je eens ben ... luister ik ook wel negermuziek en hiphop ... Opgezwolle natuurlijk
Haha.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
om 8.10 begint mijn eerste les al![]()
Gek, wat doe jequote:Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een Zwollenaar die geen Opgezwolle luisterdt is dan ook not done.
Best welquote:Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een Zwollenaar die geen Opgezwolle luisterd is dan ook not done.
Ik kan dat ook niet (dan geeft ie een server fout aan, toch?)quote:Op donderdag 8 september 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
Kan een modje trouwens dedie teveel staat even weghalen?
Ik kan de OP niet wijzigen
Ik verklaar mij solidair met jou.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:03 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Best wel
Oja .. Ik ben morgen vrij ... Ik zal morgenvroeg aan jullie allemaal denken als ik me nog fijn een keer omdraai in me warme nestje
bf ? wtf is dat ? BattleField ?quote:
Dank daarvoorquote:Op donderdag 8 september 2005 22:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet (dan geeft ie een server fout aan, toch?)
Truucje: Eerst de OP in "-" veranderen en daarna weer veranderen in de goede OP .
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
bf ? wtf is dat ? BattleField ?
Ik juist niet namelijkquote:
ik ben ongeveer 1.53 ofzoquote:Op donderdag 8 september 2005 22:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik juist niet namelijkMaar de 1.60 moet je wel halen toch?
![]()
Ik kom een aardig stukje boven de 1.90 uit
Een echt IPH dusquote:
nope, ik zie er iig niet uit als 12quote:Op donderdag 8 september 2005 22:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Zien ze je nooit voor brugger aan?![]()
Sorry![]()
Dat komt omdat jij groter word ....quote:Op donderdag 8 september 2005 22:07 schreef taart het volgende:
de 1e klassers worden ook elk jaar kleiner
ja hequote:Op donderdag 8 september 2005 22:07 schreef taart het volgende:
de 1e klassers worden ook elk jaar kleiner
Vond ik ook alquote:Op donderdag 8 september 2005 22:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank daarvoorZouden ze eens naar moeten kijken want eigenlijk is het wel vervelend
Je ziet er niet uit als 12 als een verkapte ik heb grote tieten opmerking ?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
nope, ik zie er iig niet uit als 12(als je niet op me lengte let iig
en iedereen kent me daar dus die weten dat ik nu aan me 4e jaar daar begin
)
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een echt IPH dus![]()
Wanneer zullen we meeten![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:09 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
WTF! Ik ben 40 cm langer?![]()
Hoe komt het eigenlijk dat je zo klein bent?
IPHquote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een echt IPH dus![]()
Wanneer zullen we meeten![]()
Iemand die net zo lang is als jij ?quote:
Hangt er van af welk standje je doet?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Iemand die net zo lang is als jij ?
Dus het is gewoon een te grote OPquote:Op donderdag 8 september 2005 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vond ik ook al: [FO][BUG] OP kan niet meer worden aangepast!
Ik ken er uuhhh niet 1..quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hangt er van af welk standje je doet?
Imberr, zoek dus een geile man van rond de 1.53![]()
he tas!, waar ga je met die brugger heen!?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja heecht grappig
![]()
t merendeel is zelfs kleiner dan mij![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:13 schreef taart het volgende:
[..]
he tas!, waar ga je met die brugger heen!?
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
matige grap met bruggers.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:13 schreef taart het volgende:
[..]
he tas!, waar ga je met die brugger heen!?
YES IK ZIT DAAR TUSSEN IN..... NUEQEN ?quote:
Word ze nog beroemd ookquote:Op donderdag 8 september 2005 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heeft ze direcxt een beroemdheid
Ik ook niet, maar ik ben wel groter dan die 1.75 in ieder gevalquote:Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef taart het volgende:
ik heb me al bijna 2 jaar niet meer gemeten
grote jongen hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Me = groter dan moeder, groter dan ene zus, groter dan andere zus.
En dat @ 14 jaar![]()
ik ben al de grootste thuis, met broers van 25 en 27quote:Op donderdag 8 september 2005 22:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Me = groter dan moeder, groter dan ene zus, groter dan andere zus.
En dat @ 14 jaar![]()
...toes?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
You know what they say, big men have big...
![]()
We noemen jou voortaan lange janquote:Op donderdag 8 september 2005 22:21 schreef taart het volgende:
[..]
ik ben al de grootste thuis, met broers van 25 en 27
Als je de zwaarste wil zijn moet je gewoon veel vreten, dan win je zoquote:Op donderdag 8 september 2005 22:22 schreef Gizmore het volgende:
Stoer, ik ben ook al jaren de grootste thuis en pas een paar maanden ook de zwaarste
1.94 met 85 kg
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We noemen jou voortaan lange jan
47quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zal wel maatje 49 hebben.
Dat is nog niet zo makkelijk als het lijkt hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als je de zwaarste wil zijn moet je gewoon veel vreten, dan win je zo![]()
quote:Short People
Short People got no reason
To live
They got little hands
Little eyes
They walk around
Tellin' great big lies
They got little noses
And tiny little teeth
They wear platform shoes
On their nasty little feet
Well, I don't want no Short People
Don't want no Short People
`Round here
Short People are just the same
As you and I
(A Fool Such As I)
All men are brothers
Until the day they die
(It's A Wonderful World)
Short People got nobody
Short People got nobody
Short People got nobody
To love
They got little baby legs
That stand so low
You got to pick 'em up
Just to say hello
They got little cars
That go beep, beep, beep
They got little voices
Goin' peep, peep, peep
They got grubby little fingers
And dirty little minds
They're gonna get you every time
Well, I don't want no Short People
'Round here
wooow vet enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
Hey vet ik heb vandaag een 512mb memory stick gekocht bij de paradigit voor 39 lollereuro's
Eensch.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef B_BOY het volgende:
mensen die pimpen met hun leeftijd is zo 1859
die moeste wel altijd zingen bij muziek op schoolquote:Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dit liedje is nu op de radio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Short People Lyrics
Artist(Band):Randy Newman
[..]
Ja he ?quote:
little john.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kleine Johnof hoe heet die grote gast van robin hood
Lil' Jonquote:Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je bedoelt L'il John van Yeah Yeah Yeah Yeah Yeah Yeahhhquote:Op donderdag 8 september 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hoe lang? ik vind t trouwens wel relaxt over het algemeen. Kan makkelijk iemand vinden als het druk is maar ben nog niet zo lang dat je zegt van: wow, die is grootquote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef C2C het volgende:
ik ben aardig lang, tis alleen maar irritant
Je leeraar had zeker ook een hekel aan kleine mensenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef taart het volgende:
[..]
die moeste wel altijd zingen bij muziek op school![]()
Nou ja zegquote:Op donderdag 8 september 2005 22:27 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Dat mag ze zelf doen![]()
Sorry jongens![]()
![]()
Dat bedoel ikquote:
Kort zijn lijkt me alleen maar veel irritanter.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:26 schreef C2C het volgende:
ik ben aardig lang, tis alleen maar irritant
Heb ik gewoon 89 euro betaald voor een MS pro duo, maar hij werd wel opgestuurd. Werd vandaag bezorgd, alleen was niet thuis toen. Morgen weer langs het postkantoor dusquote:Op donderdag 8 september 2005 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat bedoel ikzo stom, een 256mb kost 34rofleuro's en een 512mb kost 39 stfuroflo's dusjah voor 5 euro meer heb je het dubbele
Daar breek ik me nek als ik struikel over die mensjes manquote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Kort zijn lijkt me alleen maar veel irritanter.
Alle lange mensen hiero moeten eens naar Mexico gaan. Je wordt daar echt als een soort halfgod gezien![]()
oke zal ik is proberenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Kort zijn lijkt me alleen maar veel irritanter.
Alle lange mensen hiero moeten eens naar Mexico gaan. Je wordt daar echt als een soort halfgod gezien![]()
Jij antwoord niet in me fotoboekquote:
ohwja.. fotoboek bestaat ook nogquote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij antwoord niet in me fotoboek![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij antwoord niet in me fotoboek![]()
Jaquote:Op donderdag 8 september 2005 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]dat is zeker een misdaad ?
hey Mo alles goedquote:Op donderdag 8 september 2005 23:02 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben er nog.... Ja, ik vind het ook jammer...
Druk , zware en lange schooldagen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Tuurlijk...vrijdag voortaan elke dag vrij.... dus alles gaat goed met mij.
En met jou?
Oke.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:09 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is nog druk aan de essay.
Ja...nu ik vrijdag vrij ben, heb ik telkens dagen (3) die tot 16:00 duren... En na 2 dagen kan ik er al niet meer tegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Druk , zware en lange schooldagen.
en veel reizen.
verder wel oke
Ik heb dinsdag fitnis en donderdag vechtsport in de vroege morgen , ben je gewoon al kapot voordat de eerste echte schoolles begint...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja...nu ik vrijdag vrij ben, heb ik telkens dagen (3) die tot 16:00 duren... En na 2 dagen kan ik er al niet meer tegen.
Das dan ook niet zo slim jongen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag fitnis en donderdag vechtsport in de vroege morgen , ben je gewoon al kapot voordat de eerste echte schoolles begint...
Bij ons is het verplicht hequote:Op donderdag 8 september 2005 23:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Das dan ook niet zo slim jongen.
Ikzelf heb 3 lessen fitness volgehouden...daarna vond ik het niet leuk meer.
3 lessen maar? ik ben weer helemaal uit vorm: hele vakantie niet gefitnesstquote:Op donderdag 8 september 2005 23:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Das dan ook niet zo slim jongen.
Ikzelf heb 3 lessen fitness volgehouden...daarna vond ik het niet leuk meer.
Het enige wat ik nu nog doe, es every now and then, hardlopen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
3 lessen maar? ik ben weer helemaal uit vorm: hele vakantie niet gefitnesst
Zie het maar zo, het is beter als niks.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu nog doe, es every now and then, hardlopen.
Zeker, moet ik eigenlijk ook gaan doen: heb een conditie van niksquote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Zie het maar zo, het is beter als niks.
Hey, soortgenootquote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, moet ik eigenlijk ook gaan doen: heb een conditie van niks
Maar ach...ik heb het ook niet nodig.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu nog doe, es every now and then, hardlopen.
Aangenaamquote:
Moest je nou persé jezelf quoten?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar ach...ik heb het ook niet nodig.
Ja, dat leek me wel leuk zo rond kwart voor 12.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:46 schreef brainster het volgende:
[..]
Moest je nou persé jezelf quoten?
10 over halfquote:Op donderdag 8 september 2005 23:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, dat leek me wel leuk zo rond kwart voor 12.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat is zo rond kwart voor 12 ja...
ongeveer wel jaquote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat is zo rond kwart voor 12 ja...
Trustequote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga slapen, trusten
Dag Brain.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga slapen, trusten
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik moet overmorgen op een praalwagen zitten geschminkt en wel als de drummer van kiss.
Ik kan ook weer naar het postkantoor morgen. Pakketje kon net niet in de brievenbus. De andere wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb ik gewoon 89 euro betaald voor een MS pro duo, maar hij werd wel opgestuurd. Werd vandaag bezorgd, alleen was niet thuis toen. Morgen weer langs het postkantoor dus
Ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef spenky het volgende:
[..]
ik niet zo... ben zoiezo niet zo van schminken....
whehehe, ik moet over een 25 minuten naar school toe. das ook minder kank je vertellen maarja ik overleef het wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik moet overmorgen op een praalwagen zitten geschminkt en wel als de drummer van kiss.
wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan ook weer naar het postkantoor morgen. Pakketje kon net niet in de brievenbus. De andere wel.![]()
Dat heb ik altijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:11 schreef -Trinity- het volgende:
Zometeen even 3 uur naar school...
4 dagen weekend? Het is nog geen pasen.
Wat voor telefoon heb je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:30 schreef Gizmore het volgende:
Ik ga lekker even mn nieuwe Memorystick voor mn telefoon helemaal volgooien (1 gig dus dat kan even duren)
Ik vind hem wel een type voor een Sony Ericsson K750i.quote:
als mister talpa er even voor wilt zorgen dat de laatste aflevering van gerard en gordon over de vloer helemaal op de site staat, en niet alleen de eerste 10 minutenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een type voor een Sony Ericsson K750i.![]()
Kijk je die onzin serieusquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
als mister talpa er even voor wilt zorgen dat de laatste aflevering van gerard en gordon over de vloer helemaal op de site staat, en niet alleen de eerste 10 minuten![]()
Was ze bijna verdronken dat je haar moest reanimeren?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Anders heb ik gister avond effe 2 uur gebelt met het meisje waar mee ik mond op mond ging op kamp![]()
en of ik dat kijk, geweldige seriequote:Op vrijdag 9 september 2005 11:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk je die onzin serieus![]()
Ik heb 5 minuten op tv gezien moesten ze een kreeft dood maken in een keuken.
Ben nog nooit zo misselijk geworden wat een mietjes bij elkaar![]()
het enige wat ik daar kijk is dus gordon en joling over de vloerquote:
Ik kijk af en toe Big Brother en Samen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het enige wat ik daar kijk is dus gordon en joling over de vloer( dacht ik
)
Samenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe Big Brother en Samen.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was ze bijna verdronken dat je haar moest reanimeren?![]()
Ik kijk alleen het laatste stukje omdat dat voor de herhaling van Big Brother is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Samen![]()
en bigbrother keek ik ook daaro, maar daar heb ik nu geen tijd meer voor, ik werk op di-do- en vrijdag avonddan zou ik het maar twee keer per week kunnen zien
![]()
Zoen jij al?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee mond op mond als onze tongen die waren verwikkeld in de heftige strijd der liefde
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ja dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |