Mijn ID-kaart komt ook uit de brugklas, daar staat op dat ik 1,45 m ben, terwijl ik nu 1,80 m ben oid.quote:
Mooi gedicht van je Chriz:quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
Hey.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef Chriz2k het volgende:
Oh Bupatih, je wilde manen wapperen in het maanlicht, een rare man plast je in het gezicht.
Mooi gedicht, me dunkt.
Ochja.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mooi gedicht van je Chriz:
[..]
Dit welquote:Op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef brainster het volgende:
Goede 's avonds allen.
Ik heb niks gemist als ik alles zo doorlees
En zo:quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef freiss het volgende:
[..]
Mijn ID-kaart komt ook uit de brugklas, daar staat op dat ik 1,45 m ben, terwijl ik nu 1,80 m ben oid.
Toen was ik 9 oid hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef freiss het volgende:
[..]
En zo: [afbeelding] sta ik op mijn ID-kaart
'kijk mam, kaboutertjes bestaan toch'quote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef freiss het volgende:
[..]
Hebben jullie dit over ons aller IJsmeis al gezien?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dit welhttp://www.solvalou.com/misc_whatis.php
agossiequote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef freiss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'kijk mam, kaboutertjes bestaan toch'
Heuj, die klopt wel helemaalquote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef brainster het volgende:
[..]
Hebben jullie dit over ons aller IJsmeis al gezien?
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=IJsmeis
Was trouwens toen het voor de eerste keer op tv was. Ik heb hier nog een laptop ervan staanquote:Op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Die bruggertjes zijn zo kansloos![]()
Er bestaan uiteraard uitzonderingen![]()
Staan beneden op de computer volgens mij, maar die staat nu niet aan, moet ik helemaal naar beneden lopenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:56 schreef Imberr het volgende:
zeg freiss, heb je geen recente foto's ofzo?
kinderfoto = vorige week ... hmmmquote:Op donderdag 8 september 2005 20:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
die zijn zeker té recent (zeg: vorige week gemaakt)
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
die zijn zeker té recent (zeg: vorige week gemaakt)
whahaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef freiss het volgende:
Weet je wat het rare is? Mensen op vakantie herkennen mij soms nog steeds van tv
ho de ton doulon estin? Das geloof ik de eerste wat leerdequote:Op donderdag 8 september 2005 21:00 schreef freiss het volgende:
Owja, kut, ik moest nog Grieks maken
Je hebt best een vrouwelijk gezichtje daarquote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef EvilWasp het volgende:
Bij deze mijn schoolpas met een feauteau uit de eerste![]()
[afbeelding]
Haha, wat was ik toen een kutbrugger/nerdje![]()
zoals?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:03 schreef Gabry het volgende:
Brechtje dr msn naam is echt zoooo grappig![]()
Vast welquote:Op donderdag 8 september 2005 21:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je hebt best een vrouwelijk gezichtje daar![]()
![]()
Nou nu is het wat moeilijker, wij doen nu de Fabels van Aisoposquote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
ho de ton doulon estin? Das geloof ik de eerste wat leerdemaar dan in t grieks. Zo klonk het ongeveer
![]()
![]()
AL gedaan? Nieuwe topic staat al in de startblokken hierquote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef freiss het volgende:
Ik ga wel ff de wiki updaten.
jep, allang.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
AL gedaan? Nieuwe topic staat al in de startblokken hier![]()
Je hebt er toch wel een feestje van gemaakt he?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
AL gedaan? Nieuwe topic staat al in de startblokken hier![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:06 schreef freiss het volgende:
[..]
Dat ze "met haar Sletjj aan de breezers" zit.
_>>(L)Brechtje(L)<<_..Love Joe >> + (L) met me Sletjj aan de breezersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |