Hé, dat maakt zij (of ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar je bent té naief voor Bupa.
Die is aan de kant geschoven, kamer is vrij leeg. Passen zo'n 3 mensen, ook wel meer, maar dan wordt het krap.quote:
Je moet de context snappenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aha.
Nou, ik ben ook niet into straat-Engels.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Ja hallo!
Wat doen die gasten hier opeens?!!
Ik wil Imberr, Trinity en chriz2k terug enzo.NU!!!
*telt*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Die is aan de kant geschoven, kamer is vrij leeg. Passen zo'n 3 mensen, ook wel meer, maar dan wordt het krap.
Ga logeren bij dinnetjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:46 schreef Imberr het volgende:
ja, zo erg ja
en @ mo: op msn zei ik toch van wel
dj_TnT_89@hotmail.com in zo'n erg geval..?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:46 schreef Imberr het volgende:
ja, zo erg ja
Leg uit?quote:
Te dichtbij, ben je zo gevonden. Als je het doet (op die leeftijd), moet je het niet te dichtbij doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga logeren bij dinnetjes.
evt. Eix?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:47 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
dj_TnT_89@hotmail.com in zo'n erg geval..?
ik zet liever niet me hele levensverhaal hier neerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leg uit?
Of niet natuurlijk, als je dat niet wilt.
is het zo erg erg erg?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:47 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Te dichtbij, ben je zo gevonden. Als je het doet (op die leeftijd), moet je het niet te dichtbij doen.
Haha, lekker voor je.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:48 schreef Svensational het volgende:
Hee, ik zou de volgende openen
Wat ik hierboven dus bijna zei:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zet liever niet me hele levensverhaal hier neer![]()
![]()
Lief van jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
!
Ik wilde trouwens precies hetzelfde aanbieden.
Maar dan met mijn e-mail adres he![]()
Leuk, die pixels.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:47 schreef Knoekie het volgende:
ff rustiger plaatje genomen
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat ik hierboven dus bijna zei:
Je kan me altijd mailen voor een luisterend oor (en een terugpratende mond)
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
waar is dat rapalje van een bupa gebleven?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je ergens anders wil slapen, wil je blijkbaar iets duidelijk maken. Dat lukt niet als de ouders van een vriendin je terug naar huis sturen/je ongewild thuiskomt voordat zij beseffen wat jij wilt dat ze beseffen.quote:
Ze komt al bij mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga logeren bij dinnetjes.
evt. Eix?
Oke, ik verwacht je hier voor vanavond 24:00quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:46 schreef Imberr het volgende:
ja, zo erg javoor mij dan
Ja, ik ken het dus niet, ik kan altijd goed praten met mijn ouders, of ik heb een echte goede msn kennis die zelf ook wel eens zo'n knetterbui heeftquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:50 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als je ergens anders wil slapen, wil je blijkbaar iets duidelijk maken. Dat lukt niet als de ouders van een vriendin je terug naar huis sturen/je ongewild thuiskomt voordat zij beseffen wat jij wilt dat ze beseffen.
I kinda know this sorta thing.
K, als er tóch iets is (wat je met (een van) ons wil delen, weet je ons te vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
naja.. ik zie nog wel.. ik mail momenteel met iemand van bureau jeugdzorg dus dat komt wel goed denk ik..maar toch bedankt
![]()
Valt opzich wel mee, zo'n gat is Sittard ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:47 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Te dichtbij, ben je zo gevonden. Als je het doet (op die leeftijd), moet je het niet te dichtbij doen.
Wát?quote:
Wát?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
waar is dat rapalje van een bupa gebleven?
Ik vond hem niet zo mooi.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leuk, die pixels.
Doe 'm dan tenmiste iets scherper.
[afbeelding]
Het hoeft natuurlijk niet, maar het is een optiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
naja.. ik zie nog wel.. ik mail momenteel met iemand van bureau jeugdzorg dus dat komt wel goed denk ik..maar toch bedankt
![]()
Mja, praten is vaak echt een must.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet, maar het is een optie
Het is goed dat je er tenminste met iemand over praat.
Inderdaad, ik ben blij dat mn ouders nu n beetje relax zijn nu ze nietmeer bijelkaar zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, praten is vaak echt een must.
Ik ook nietquote:
Ik bedoel dat ze niet bij iemand dichtbij moet gaan zitten die de ouder ook (goed) kennen, of de ouders kennen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee, zo'n gat is Sittard ook niet.
Imberr kan n NS maandkaart kopen en elke dag van Fokker naar FOkker gaan.![]()
Ze staat te spacen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik snap het nie tmeer, wat is er met Imber
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef Chriz2k het volgende:
Oh Bupatih, je wilde manen wapperen in het maanlicht, een rare man plast je in het gezicht.
Mooi gedicht, me dunkt.
na 4 jaar heb ik es n mailtje gestuurd jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet, maar het is een optie
Het is goed dat je er tenminste met iemand over praat.
iets... ergs,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik snap het nie tmeer, wat is er met Imber
Mja, ik dacht ook dat het meer relax zou worden. Maar ze bleven (op een paar dingen na) gewoon hetzelfde. Vooral mijn moeder. Met mijn vader kan ik het sinds de scheiding veel beter vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben blij dat mn ouders nu n beetje relax zijn nu ze nietmeer bijelkaar zijn.![]()
Nou ineens niet hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En denk maar niet dat ik hem ga veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |