Is dit een verkapte uitnodiging?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:15 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zou niet zo kijken als ik jou was.... Jij wil écht niet met mij in bed belanden. En nee, dat is geen uitdaging.
Echt niet.
We hebben het niet over een vingerhoedje cola,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:17 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik mag geen cola, vanwegen mijn grote penis.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
joy
En hij mag me niet![]()
* Renesite voelt een depressie opkomen![]()
Als je maar niet aan me zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
mag ik jou dan cornflakesmongool noemen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
een bastiaan89 met bastiaan in breezah-vormdus iets als: BaStiAaN
![]()
naab.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef BaStiAan89 het volgende:
jaco, goed om jouw ook hier te zien![]()
altijd!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind het weer een gezellig avond in de SC
alsof ik daar ook maar 1 hersenspinsel aan wil verbrassen.quote:
Ik wil het niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
alsof ik daar ook maar 1 hersenspinsel aan wil verbrassen.
Je moet nou niet de rollen gaan omdraaien.
Ik steun je in je liefdes fases, en nu ga je mij helpen?
Ik ben daar allang overheen jongen, ik wil je alleen helpen, maar als je dat niet wilt..., zeg het even.
oh ja die zijn idd soms wel vervelend. bijvoorbeeld gister hé: komt er een gast naar me toe, van ik gok dertig, en bied me een snoepje aan, ik houd wel van snoepjes dus ik zeg ja is goed: zegt hij moet je ff meekomen. ik loop dus mee komen we in een steegje haaltie opeens ze lul deruit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:20 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Van jou wel. Maar niet van gasten die het echt menen.
He jaco, jongen, tijger, hij is voor jou, hij wil mijn raad niet.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:21 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
oh ja die zijn idd soms wel vervelend. bijvoorbeeld gister hé: komt er een gast naar me toe, van ik gok dertig, en bied me een snoepje aan, ik houd wel van snoepjes dus ik zeg ja is goed: zegt hij moet je ff meekomen. ik loop dus mee komen we in een steegje haaltie opeens ze lul deruit.ik vraag nog waar het snoepje is maar hijs alleen maar aanut hijgen.
![]()
Bedankt man!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
He jaco, jongen, tijger, hij is voor jou, hij wil mijn raad niet.
quote:
WAT DOE JE NOUquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:13 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Oh dat lukt wel hoor. Hoef alleen ff niet aan jou te denken.
Heb je wel eens een foto van mijn gezien?!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uitnodiging?
Ik ben er, ademen lieverd!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Ja hallo!
Wat doen die gasten hier opeens?!!
Ik wil Imberr, Trinity en chriz2k terug enzo.NU!!!
ban ze.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Ja hallo!
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:24 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Heb je wel eens een foto van mijn gezien?!.
Dan niet.quote:Oja, ik heb een fotoboek.
Ehmmm.
Nee!
Erg hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Ja hallo!
Sinds wanneer kan ik bannen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
ban ze.
ze zijn lastig en verstoren dit topic dermate erg.
Nee hoor, jij bent mij steeds aan het uitschelden voor newbie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
ban ze.
ze zijn lastig en verstoren dit topic dermate erg.
Er stond 'zei'quote:
Dat kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:24 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Heb je wel eens een foto van mijn gezien?!.
Oja, ik heb een fotoboek.
Ehmmm.
Nee!
Het idee maakt ze bang en doet ze naar hun moeders rennen.quote:
Wordt het zó wild?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Anders moet ik je gaan reanimeren achteraf!
Ga eten. *propt voedsel in mond*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:26 schreef Jaco90 het volgende:niet cool, je moet nieuwe mensen ook kunnen accepteren en in je praat groep kunnen laten. dat is hoofdstuk 4 paragraaf 6: nooit gelezen?
kon ff niet nadenken.. me moeder liep aan mijn kop te zeurenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er stond 'zei'!!!!!!!
Maar dat is twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |