Wat medegroninger zegt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb wel eens een leukere SC meegemaakt...
Dat zei ik net ook alquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
Zie ik daar een puistje?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, ik zit hier chocola te eten. Vetlap.![]()
Ik probeer het nogmaals duidelijk te maken.quote:
Iets mis?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
Geen Harry Potter meer voor jou!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik haar eerderik ken n paar vloeken en hoe je ze uit moet voeren, zij niet
![]()
O.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef Snqqpy het volgende:
Oh je komt uit Groningen, vandaar.
Nee ok, dan laat ik je maar met rust.
Nee, je komt gewoon uit Groningen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
O.
Je wou een date?
Trinity woont in de buurt, evenals meerdere SCérs
Lijkt me een beetje zonde van me pc.quote:
Bob is werken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef Snqqpy het volgende:
Dus, waar is Bob?
Wij hebben feitelijk 2 slaapkamers over...quote:
Als het niet in de context van computers is, dan wel in de context van slapen, verblijven.quote:
Hij komt uit Groningen (quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:42 schreef Jaco90 het volgende:
ik ben weer terug. (niet bashen aub :/)
Ah.quote:
Hey! Niemand huwelijkt mij uit! Anders kom ik volgende week te laat aan in Las Vegas bij Bup!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
O.
Je wou een date?
Trinity woont in de buurt, evenals meerdere SCérs
Oooooooh. Nu snap ik het!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Hij komt uit Groningen (), dus laat hem maar z'n gang gaan.
Ik praat veel Engels. Ook straatEngels, To Crash als in: slapen, is een soort straatEngels. Maar dat vroeg ik dus ookal: zo erg?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah.
Ik ben niet zo into die PUBer-taal.
Maar is het zó erg dan, Imberr??
Volgende week?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hey! Niemand huwelijkt mij uit! Anders kom ik volgende week te laat aan in Las Vegas bij Bup!
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:42 schreef Knoekie het volgende:
Hey Jaguarized al gezien wie op nummer 1 stond van gister
Ja maar je bent té naief voor Bupa.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hey! Niemand huwelijkt mij uit! Anders kom ik volgende week te laat aan in Las Vegas bij Bup!
Aha.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:44 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik praat veel Engels. Ook straatEngels, To Crash als in: slapen, is een soort straatEngels. Maar dat vroeg ik dus ookal: zo erg?
*bitchslap doet*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Date? Internet? Imberr??
Leg uit!!!
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben feitelijk 2 slaapkamers over...
Alleen is de 1 mijn vaders opberg hok (hij verzamelt allerlei dingen, for gods sake why!!) en 1 voor de wasmachine droger 2e koelkast (met allerlei zuipen) en vriezer.
Hmmm.
WAAR is mo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |