Ik heb makkelijk 50 gigquote:
Ik heb al een mp3 speler met 5 GB, maar hij begon nu te tikken en te piepen als ik hem wil opstarten en ik krijg de foutmelding "Can't initialise HDD"quote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Koop een Nano, past perfect dan![]()
Ik ben echt obsessed door dat ding![]()
Mijn god, moet je eens zoeken op MaRySe voor de grap:quote:
In too deep - Sum 41quote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef saaw het volgende:
[..]
harde rock? wat wil je precies
noem eens 5 nummers die je goed vindt, dan kijk ik wel of ik er wat bij heb voor je
Geef mij maar Totoquote:Op donderdag 8 september 2005 20:32 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
In too deep - Sum 41
The Sun - Maroon 5 (Maroon 5 is sowieso wel lekker IMO)
Spin Doctors - Two Princess![]()
I'm Just A Kid - Simple Plan
Barracuda - Heart
Heb er nog meer, dus als je het niet weet ff laten weten
ohke zal ff voor je rondkijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:32 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
In too deep - Sum 41
The Sun - Maroon 5 (Maroon 5 is sowieso wel lekker IMO)
Spin Doctors - Two Princess![]()
Barracuda - Heart
Heb er nog meer, dus als je het niet weet ff laten weten
Daar gaat het niet om.quote:
oasis das pas lekker, k luister het bijna de hele dag, nu dus keane..quote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb nu Lighthouse Family - High op staan, heerlijke nostalgie![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:35 schreef Gizmore het volgende:
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=piemel
quote:Piemel is klein.
Piemel is niet klein hoor.
quote:Piemel is eigendom van de Staat der Nederlanden… Het is van groot belang.
Wat een mooie metafoor voor een hoerquote:Kut is a public radio.
Ik zal ff kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke 5 nummers?
Welcome to my life- Simple plan
Perfect - Simple plan
Untittled-Simple plan
Wake me up when September ends - Greenday
Shut up- Simple plan
En heel toepasselijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Prachtig nummer![]()
Ken ik allemaal nietquote:Op donderdag 8 september 2005 20:39 schreef saaw het volgende:
12stones, new found glory, AFI, all american rejects, the ataris, bowling for soup, boxcarracer
even snel
rope maar wat je er leuk van vindt dan kom ik met meer
ga nu legaly blonde kijken
dag
quote:Brechtje is gewoon zielig.
Brechtje is een vuile slet.
neequote:
Het klopt nog ookquote:Op donderdag 8 september 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=brechtje
[..]
Schrijf je de volgende keer legaly met twee l'en in het midden?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:41 schreef saaw het volgende:
[..]
nee
en het plan is nu alweer veranderd
kga naar de bieb
en daarna bier drinken
dag![]()
Ik dacht, ik zeg het maar even.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:43 schreef freiss het volgende:
Wisten jullie dat mijn naam (Friso) een krullenbol betekent? ben ik vandaag achter gekomen, maar ik heb ook krullen
Ik ookquote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Koop een Nano, past perfect dan![]()
Ik ben echt obsessed door dat ding![]()
Ik wilde dat iedereen een Apple had en MacosX draaide, zonder commerciele Windows troepquote:Op donderdag 8 september 2005 20:44 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik ookIk ga er dan ook eentje bestellen
Ik heb sinds 10 maanden een ipod mini...maar ach, als je het apple-virus eenmaal hebt![]()
Tis gewoon bloedjemooi![]()
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=Wiwi101quote:Op donderdag 8 september 2005 20:35 schreef Gizmore het volgende:
http://www.solvalou.com/misc_whatis.php?search=piemel
Ik heb nog maar 50 euroquote:Op donderdag 8 september 2005 20:44 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik ookIk ga er dan ook eentje bestellen
Ik heb sinds 10 maanden een ipod mini...maar ach, als je het apple-virus eenmaal hebt![]()
Tis gewoon bloedjemooi![]()
Eenschquote:
Staat best gay die knipoog.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
Hey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |