Ik wilde net zeggen: CHAMPAGNE!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:10 schreef EvilWasp het volgende:
![]()
![]()
![]()
Haal de bR33z4Hzz maar tevoorschijn!![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef EvilWasp het volgende:
Bij deze mijn schoolpas met een feauteau uit de eerste![]()
[[url=http://img109.imageshack.us/img109/6311/schoolpas9wb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Haha, wat was ik toen een kutbrugger/nerdje![]()
Had em dan gepreviewdquote:Op donderdag 8 september 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
Kan een modje trouwens dedie teveel staat even weghalen?
Ik kan de OP niet wijzigen
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef Gabry het volgende:
Gefeliciteerd mede pubers![]()
Dit is een mijlpaal in de breezer geschiedenis ofzo![]()
Oke, sorryquote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan, maar toen stond t wel goed![]()
Zoek de verschillenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef brainster het volgende:
[..]
Een mijlpaal in de PUB geschiedenis.
Dan doe je toch iets niet helemaal goed, of je doet minder je best bij blondjesquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Gabry het volgende:
In mn klas heb ik een meisje uit venezuela, daar ben ik close mee..
En met andere ook...
Vanochtend sjans met een zwarte (wel knap voor de verandering, half bloed ofzo?)![]()
Maar als ik met blonde meisjes praat klikt et nooit
Echt irritant..![]()
Riep vandaag alweer iemand in de klas: "Hey [effe naam kwijtquote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Gabry het volgende:
In mn klas heb ik een meisje uit venezuela, daar ben ik close mee..
En met andere ook...
Vanochtend sjans met een zwarte (wel knap voor de verandering, half bloed ofzo?)![]()
Maar als ik met blonde meisjes praat klikt et nooit
Echt irritant..![]()
Natuurlijk is het interessantquote:Op donderdag 8 september 2005 21:20 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Riep vandaag alweer iemand in de klas: "Hey [effe naam kwijt] geilt op jou!
Ik:![]()
Ik neem het natuurlijk niet serieus maar aangezien ik niks anders interessants te vermelden heb (weet niet eens of dit interessant is) meld ik dit.
Ga hét nieuwe tv-programma kijken op RTL5... Herken de Homo in het Nederlandsquote:
nee bedankt.. doe ik op school alquote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Ga hét nieuwe tv-programma kijken op RTL5... Herken de Homo in het Nederlands![]()
![]()
![]()
Goed ideequote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ga zo maar uhhh gamen denk ik
Hehe, bij ons op school is het soms ook zo duidelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee bedankt.. doe ik op school al![]()
![]()
Heb je veel gays op school?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee bedankt.. doe ik op school al![]()
![]()
Dat kan ook wel tijdens het gamen hoor, ook al hoor ik dan niks van wat mn teammates roepenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Goed idee
Maar ik blijf hier lekkere muziek luisteren![]()
wtfquote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef PaRaR het volgende:
<gekrijs ofzo>
* Luistert lekkere muziek :-)
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef Saarah het volgende:
Weten jullie, ik heb dus een probleem op school hé![]()
Ik zit met 4 vriendinnen aan een tafel, maar wegens 'praktische redenen' zijn in onze eetzaal elke keer 2 tafels tegen elkaar geschoven. En aan de tafel die tegen de onze geschoven is, zitten 4 klasgenootjes van ons, de 4 seutjes nog wel. Één daarvan kan blijkbaar écht niet met haar mond dicht eten
bah man, echt vies. En ik zit helemaal rechts, dus wil ik naar m'n vriendinnen kijken moet ik naar links zien, en dan zie ik haar altijd uit m'n ooghoek
![]()
Ik denk dat ik morgen ofzo maar es 'subtiel' ga vragen "kun je eigenlijk ook met je mond dicht eten?" want damn, tis echt niet meer te doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef Saarah het volgende:
Ik zit met 4 vriendinnen aan een tafel, maar wegens 'praktische redenen' zijn in onze eetzaal elke keer 2 tafels tegen elkaar geschoven. En aan de tafel die tegen de onze geschoven is, zitten 4 klasgenootjes van ons, de 4 seutjes nog wel. Één daarvan kan blijkbaar écht niet met haar mond dicht eten
bah man, echt vies. En ik zit helemaal rechts, dus wil ik naar m'n vriendinnen kijken moet ik naar links zien, en dan zie ik haar altijd uit m'n ooghoek
![]()
Ik denk dat ik morgen ofzo maar es 'subtiel' ga vragen "kun je eigenlijk ook met je mond dicht eten?" want damn, tis echt niet meer te doen![]()
![]()
Bah.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef Saarah het volgende:
![]()
![]()
Anders gaan jullie ergens anders zitten?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef Saarah het volgende:
[..]
thnx, hopelijk let ze er dan een beetje op want bah![]()
Wees vooral eerlijk tegen haarquote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef Saarah het volgende:
![]()
![]()
Eigenlijk heb je wel gelijk jaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Bah.
En, je hoeft het niet subtiel te vragen hoor, tis school maar
oftewel: hee jij, kauw es met je bek dicht jaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Bah.
En, je hoeft het niet subtiel te vragen hoor, tis school maar
Ja, maar onze eetzaal zit nu al overvol eigenlijk dus ik weet niet dat er nog veel plaatsen over zijn. En trouwens, voor de rest zitten we goed want achter ons zitten nog een paar vriendinnen dus ja:)quote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef freiss het volgende:
[..]
Anders gaan jullie ergens anders zitten?
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
oftewel: hee jij, kauw es met je bek dicht jadit is gewoon goor
![]()
![]()
Dan ga je toch naar buiten? De aula is echt niet te doen met 1906 leerlingen en dit hete benauwde weerquote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja, maar onze eetzaal zit nu al overvol eigenlijk dus ik weet niet dat er nog veel plaatsen over zijn. En trouwens, voor de rest zitten we goed want achter ons zitten nog een paar vriendinnen dus ja:)
Onze eetzaal is ook overvol. Dat wordt wat als alles en iedereen binnen zit in de winter.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja, maar onze eetzaal zit nu al overvol eigenlijk dus ik weet niet dat er nog veel plaatsen over zijn. En trouwens, voor de rest zitten we goed want achter ons zitten nog een paar vriendinnen dus ja:)
Wij mogen zelfs niet naar buitenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:39 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar buiten? De aula is echt niet te doen met 1906 leerlingen en dit hete benauwde weer
![]()
Whaha, het lijkt wel Nazi-Duitslandquote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef Saarah het volgende:
[..]
Wij mogen zelfs niet naar buiten(België
)
whahah!!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Whaha, het lijkt wel Nazi-Duitsland
Geef ACHT!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef Saarah het volgende:
[..]
)
Zit jij soms op een verkapt strafkamp ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef Saarah het volgende:
[..]
)
Ik had gewoon behoefte aan mensen van niveau..quote:Op donderdag 8 september 2005 21:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vergeet het je dat ik niet als eerste, en zónder hoofdletter genoemd wordt.
Mo...een man met nivoo.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik had gewoon behoefte aan mensen van niveau..![]()
ohw sh*t.. bij mij is het al weekend.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:49 schreef Imberr het volgende:
ohw sh*t..ik moet morgen al om 20 voor 8 op school zijn
![]()
![]()
20 voor 8?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:49 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
Zal ik je dan maar brengen?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:49 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
omdat ik vandaag te laat wasquote:
Ik had gehoopt dat er nog mensen waren die wat anders dan 50 Cent en Snoop Dogg kenden ...quote:
Dwergjes wegen niet veel, nee.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Op m'n rug, zo zwaar zal ze toch niet zijn![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat ik vandaag te laat was![]()
best wel dom eig.. ik was nog net op tijd maar bij t foute lokaalen toen was ik toch al te laat en toen ben ik maar ff wat gaan rondhangen bij paar mensen die t eerste uitval hadden en daarna maar telaat briefje gaan halen
![]()
HipHopquote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er nog mensen waren die wat anders dan 50 Cent en Snoop Dogg kenden ...
Het was dus Oasis - Lyla :/
om 8.10 begint mijn eerste les alquote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef brainster het volgende:
[..]
Bij ons is het de volgende dag om 8.10 uur melden. Als je dat vergeet 8.00 uur, en als je stom bent om dat ook te vergeten, dan mag je een middagje nablijven.
Alhoewel ik het grotendeels met je eens ben ... luister ik ook wel negermuziek en hiphop ... Opgezwolle natuurlijkquote:
Een Zwollenaar die geen Opgezwolle luisterd is dan ook not done.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Alhoewel ik het grotendeels met je eens ben ... luister ik ook wel negermuziek en hiphop ... Opgezwolle natuurlijk
Haha.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
om 8.10 begint mijn eerste les al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |