Die zijn duurquote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Stiffmaster het volgende:
nieuwe neger kopen?
Kan ik niet, ik kan nog geeneens een ei bakken.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Billekoek het volgende:
Zelf koken
Die werkt nietquote:
Skin eraf halen...heb je weer een duikerspakquote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef cyberstalker het volgende:
Zit er eigenlijk ook verwijderingsbijdrage op tegenwoordig, of kun je ze gewoon bij het grof vuil doen?
Nee, die bood zichzelf aanquote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef Stiffmaster het volgende:
Zat er geen garantie op je oude neger?
Hmmm, ik had al eens een kapotte ramenlapneger, daarvoor kwam snel een nieuwe, mijn kameraad had er één dubbel. Die oude heb ik verbrand.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef cyberstalker het volgende:
Zit er eigenlijk ook verwijderingsbijdrage op tegenwoordig, of kun je ze gewoon bij het grof vuil doen?
klopt met of zonder kogelsquote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef Reloaded het volgende:
Ik hoorde dat men er nog een paar overhad in New Orleans![]()
Dakloos?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef Reloaded het volgende:
Ik hoorde dat men er nog een paar overhad in New Orleans![]()
Mijn haar laat ik al groeien, ik heb overigens compleet geen merkkledingquote:Op donderdag 8 september 2005 14:24 schreef Henkmanz het volgende:
Misschien je bomberjack, lonsdalepolo en nike air-maxies uit doen; en je haar laten groeien. Misschien komt-ie dan terug.
uiteraard, mits plunderenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef Stiffmaster het volgende:
woonboot?...geen vlot?
Die zijn nog duurderquote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef Stiffmaster het volgende:
zijn er ook kooknergerinnen?
quote:
Fuckzooi....alles is maar duur tegenwoordig....quote:
Negers zijn bruinquote:Op donderdag 8 september 2005 14:41 schreef cyberstalker het volgende:
Je moet gewoon naar de zwarte markt gaan.
Whehe, snap je 'm? Negers, zwart, zwarte markt
Goedkope import, daar komt het door.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:44 schreef whoops het volgende:
Die negers vandaag aan de dag zijn toch ook niet meer wat ze geweest zijn...
maar die neger ligt toch nog bij TS. in de kelder?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
gooi nooit je oude neger weg, voordat je een nieuwe hebt.
Correct, maar of ie dat nu zo fijn vind tussen de spinnen...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:46 schreef danni het volgende:
[..]
maar die neger ligt toch nog bij TS. in de kelder?
Indeed... Vroegah, in de tijd van de VOC wisten ze tenminste kwaliteit met zich mede te nemen...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Goedkope import, daar komt het door.
Correct, hij wil niet meer koken. Is het een virus? Kan het ook mijn stofzuigneger, raamlapneger en mijn wc-schoonmaak-neger infecteren?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:51 schreef rompompom het volgende:
Hij ligt je nu dus gewoon in je kelder te negeren?
ik zou maatregelen treffen (just 2 be surequote:Op donderdag 8 september 2005 14:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Correct, hij wil niet meer koken. Is het een virus? Kan het ook mijn stofzuigneger, raamlapneger en mijn wc-schoonmaak-neger infecteren?
Laat de rest preventief inenten danquote:Op donderdag 8 september 2005 14:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Correct, hij wil niet meer koken. Is het een virus? Kan het ook mijn stofzuigneger, raamlapneger en mijn wc-schoonmaak-neger infecteren?
Ik heb alvast reservenegers besteld, alleen een kookneger is moeilijk te vinden hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:56 schreef danni het volgende:
[..]
ik zou maatregelen treffen (just 2 be sure)
Goed idee! Hij zal moeten werken voor z'n eten!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:57 schreef Faceoff het volgende:
gooi de frituurpan erbij en zeg dattie pas boven mag komen als jij gegeten hebt
Dus hij had gelijk! Joden zíjn slecht voor de economie, ze stelen inderdaad werk!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:58 schreef minkuukel het volgende:
De nieuwste trend is een kook en baklamiet![]()
En een kookjood is ook in opmars.![]()
Alles in quarantaine plaatsen. En niet tegelijkertijd laten werken. Dat moet je sowieso niet doen, stel je voor dat ze met elkander communiceren!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
neh man. ik vertouw die joden niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:58 schreef minkuukel het volgende:
De nieuwste trend is een kook en baklamiet![]()
En een kookjood is ook in opmars.![]()
Ik heb ze al nooit tegelijk laten werken, de raamlapneger en de tuin neger, dat kon nog, de tuinneger die liep dan om het huis heen als ie van tuin wisselde en de raamlapneger moest er overheen klimmen, ze zagen elkaar nooit (geblindeerde ramen) en communiceren wisten ze nieteens de betekenis van.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alles in quarantaine plaatsen. En niet tegelijkertijd laten werken. Dat moet je sowieso niet doen, stel je voor dat ze met elkander communiceren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |