Die zijn duurquote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Stiffmaster het volgende:
nieuwe neger kopen?
Kan ik niet, ik kan nog geeneens een ei bakken.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Billekoek het volgende:
Zelf koken
Die werkt nietquote:
Skin eraf halen...heb je weer een duikerspakquote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef cyberstalker het volgende:
Zit er eigenlijk ook verwijderingsbijdrage op tegenwoordig, of kun je ze gewoon bij het grof vuil doen?
Nee, die bood zichzelf aanquote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef Stiffmaster het volgende:
Zat er geen garantie op je oude neger?
Hmmm, ik had al eens een kapotte ramenlapneger, daarvoor kwam snel een nieuwe, mijn kameraad had er één dubbel. Die oude heb ik verbrand.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:13 schreef cyberstalker het volgende:
Zit er eigenlijk ook verwijderingsbijdrage op tegenwoordig, of kun je ze gewoon bij het grof vuil doen?
klopt met of zonder kogelsquote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef Reloaded het volgende:
Ik hoorde dat men er nog een paar overhad in New Orleans![]()
Dakloos?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:18 schreef Reloaded het volgende:
Ik hoorde dat men er nog een paar overhad in New Orleans![]()
Mijn haar laat ik al groeien, ik heb overigens compleet geen merkkledingquote:Op donderdag 8 september 2005 14:24 schreef Henkmanz het volgende:
Misschien je bomberjack, lonsdalepolo en nike air-maxies uit doen; en je haar laten groeien. Misschien komt-ie dan terug.
uiteraard, mits plunderenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef Stiffmaster het volgende:
woonboot?...geen vlot?
Die zijn nog duurderquote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef Stiffmaster het volgende:
zijn er ook kooknergerinnen?
quote:
Fuckzooi....alles is maar duur tegenwoordig....quote:
Negers zijn bruinquote:Op donderdag 8 september 2005 14:41 schreef cyberstalker het volgende:
Je moet gewoon naar de zwarte markt gaan.
Whehe, snap je 'm? Negers, zwart, zwarte markt
Goedkope import, daar komt het door.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:44 schreef whoops het volgende:
Die negers vandaag aan de dag zijn toch ook niet meer wat ze geweest zijn...
maar die neger ligt toch nog bij TS. in de kelder?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:43 schreef zoalshetis het volgende:
gooi nooit je oude neger weg, voordat je een nieuwe hebt.
Correct, maar of ie dat nu zo fijn vind tussen de spinnen...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:46 schreef danni het volgende:
[..]
maar die neger ligt toch nog bij TS. in de kelder?
Indeed... Vroegah, in de tijd van de VOC wisten ze tenminste kwaliteit met zich mede te nemen...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Goedkope import, daar komt het door.
Correct, hij wil niet meer koken. Is het een virus? Kan het ook mijn stofzuigneger, raamlapneger en mijn wc-schoonmaak-neger infecteren?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:51 schreef rompompom het volgende:
Hij ligt je nu dus gewoon in je kelder te negeren?
ik zou maatregelen treffen (just 2 be surequote:Op donderdag 8 september 2005 14:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Correct, hij wil niet meer koken. Is het een virus? Kan het ook mijn stofzuigneger, raamlapneger en mijn wc-schoonmaak-neger infecteren?
Laat de rest preventief inenten danquote:Op donderdag 8 september 2005 14:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Correct, hij wil niet meer koken. Is het een virus? Kan het ook mijn stofzuigneger, raamlapneger en mijn wc-schoonmaak-neger infecteren?
Ik heb alvast reservenegers besteld, alleen een kookneger is moeilijk te vinden hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:56 schreef danni het volgende:
[..]
ik zou maatregelen treffen (just 2 be sure)
Goed idee! Hij zal moeten werken voor z'n eten!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:57 schreef Faceoff het volgende:
gooi de frituurpan erbij en zeg dattie pas boven mag komen als jij gegeten hebt
Dus hij had gelijk! Joden zíjn slecht voor de economie, ze stelen inderdaad werk!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:58 schreef minkuukel het volgende:
De nieuwste trend is een kook en baklamiet![]()
En een kookjood is ook in opmars.![]()
Alles in quarantaine plaatsen. En niet tegelijkertijd laten werken. Dat moet je sowieso niet doen, stel je voor dat ze met elkander communiceren!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
neh man. ik vertouw die joden niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:58 schreef minkuukel het volgende:
De nieuwste trend is een kook en baklamiet![]()
En een kookjood is ook in opmars.![]()
Ik heb ze al nooit tegelijk laten werken, de raamlapneger en de tuin neger, dat kon nog, de tuinneger die liep dan om het huis heen als ie van tuin wisselde en de raamlapneger moest er overheen klimmen, ze zagen elkaar nooit (geblindeerde ramen) en communiceren wisten ze nieteens de betekenis van.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alles in quarantaine plaatsen. En niet tegelijkertijd laten werken. Dat moet je sowieso niet doen, stel je voor dat ze met elkander communiceren!
Mm Mm.. Heel waar.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alles in quarantaine plaatsen. En niet tegelijkertijd laten werken. Dat moet je sowieso niet doen, stel je voor dat ze met elkander communiceren!
O, dus jij hebt een raamlap- annex schoorsteenveegneger? Lucky bastard!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb ze al nooit tegelijk laten werken, de raamlapneger en de tuin neger, dat kon nog, de tuinneger die liep dan om het huis heen als ie van tuin wisselde en de raamlapneger moest er overheen klimmen, ze zagen elkaar nooit (geblindeerde ramen) en communiceren wisten ze nieteens de betekenis van.
Ze zitten allemaal in een aparte isoleercel 's nachts. Samenspannen is onmogelijk. Toch zijn er mensen die mijn negers aanmoedigen in opstand te komen, zoals daar zijn: De FNV Huppelkutjes, Grafhippies, Geïntegreerde allochtonen (ook negers) en buurtbewoners. Ik heb al mijn negers dusdanig gehersenspoelt dat zij niks van deze onzin snappen die de mensen uitkramen, ze weten exact wat ze moeten doen als ik wat roep.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:05 schreef danni het volgende:
[..]
Mm Mm.. Heel waar.
Gebruik ze de komende tijd eerst 1 voor 1. Als er nog eentje de brui aan geeft,
weet je hoe laat het is. straks spannen ze nog samen!
Ik ben niet gek, ik verkoop hem aan iemand die kapotte negers spaart.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:10 schreef Navi2005 het volgende:
schop hem a.u.b niet de straat op, gaat ie fietsen pikken
Ze schijnen ook uitstekend gerecycled te kunnen worden tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:15 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik verkoop hem aan iemand die kapotte negers spaart.
Wat dekt ie zoal?quote:Op donderdag 8 september 2005 15:25 schreef Pingwingei het volgende:
Black en Dekker heb ik.
Wie heeft die geplaatst?quote:Te koop een prachtig neger jongetje met dienblad, moet weg wegens ruimtegebrek. Hij is echt heel mooi en 1.50m hoog.
Als je ze koopt zijn ze ook nog jong 8 a 9 jaar dus ze gaan lang meequote:Op donderdag 8 september 2005 21:46 schreef rashudo het volgende:
Koop een vrouwtjesneger, binnen de kortste keren heb je een heel nest
Aha.. en als je ze uitperst krijg je ruwe aardolie?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:21 schreef P0rt0 het volgende:
Negers ontstaan uit de koolmijnen.
en de apen stammen weer van de negerts af...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:21 schreef P0rt0 het volgende:
Negers ontstaan uit de koolmijnen.
Ik heb gehoord dat zandnegers shoarma kunnen maken, klopt dat? Want daar heb ik best wel trek in.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
en de apen stammen weer van de negerts af...
maar probeer is met een bak neger verplaats een kook neger![]()
Maar kunnen die ook friet bakken: dat is de vraag. Het is toch vervelend als je friet wil, maar je krijgt pepernotenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:09 schreef League het volgende:
Heb gehoord dat er binnenkort een inkoopactie is.
Of anders vraag je er een aan de sint, die heeft er altijd genoeg bij zich.
of helemaal nietsquote:Op donderdag 8 september 2005 23:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar kunnen die ook friet bakken: dat is de vraag. Het is toch vervelend als je friet wil, maar je krijgt pepernoten
Dat is eigenlijk nóg erger, dat je eten wilt maar je krijgt dan schone ramenquote:
en zeldzaamquote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nóg erger, dat je eten wilt maar je krijgt dan schone ramenOok leuk, maar dan moet je wel weer een multifunctionele neger kopen en die zijn vrij duur
ik wil eerst wel weten wat voor negersquote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef Zebbie het volgende:
Ik fok negers, ik heb nog wel een nestje van rond de 1,5 jaar, maar die moeten eerst nog het een en ander leren. Je kan de kopen voor 25 euro 75 per stuk, of als je het hele nestje neemt (3 stuks) voor 20 euro per stuk. Dat is dan een totaal van 60 euro en het zijn gegarandeerd rasnegers
Maar als het rasnegers zijn zijn ze toch altijd een stuk duurder? Ik bedoel, als het een of andere vage kruising was zijn ze meestal niet zo duur. Lever je ze getraind en al af?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef Zebbie het volgende:
Ik fok negers, ik heb nog wel een nestje van rond de 1,5 jaar, maar die moeten eerst nog het een en ander leren. Je kan de kopen voor 25 euro 75 per stuk, of als je het hele nestje neemt (3 stuks) voor 20 euro per stuk. Dat is dan een totaal van 60 euro en het zijn gegarandeerd rasnegers
Denk dat ie ze zelf fokt.. snappie? Dus het zijn maar halve rasnegers..quote:Op donderdag 8 september 2005 23:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar als het rasnegers zijn zijn ze toch altijd een stuk duurder? Ik bedoel, als het een of andere vage kruising was zijn ze meestal niet zo duur. Lever je ze getraind en al af?
Normaal gesproken train ik ze wel, ik heb er nog eentje van 9. Maar die krijgt altijd van die rare aanvallen waarbij hij in het rond slaat. Daardoor is hij alleen geschikt voor bijvoorbeeld werk in de tuin waar hij niet zo veel kan slopen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar als het rasnegers zijn zijn ze toch altijd een stuk duurder? Ik bedoel, als het een of andere vage kruising was zijn ze meestal niet zo duur. Lever je ze getraind en al af?
Dus dan zijn het geen rasnegers meerquote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef rashudo het volgende:
[..]
Denk dat ie ze zelf fokt.. snappie? Dus het zijn maar halve rasnegers..
Ik wil ze wel hebben, maar dan met gratis martin gaus boek erbijquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Normaal gesproken train ik ze wel, ik heb er nog eentje van 9. Maar die krijgt altijd van die rare aanvallen waarbij hij in het rond slaat. Daardoor is hij alleen geschikt voor bijvoorbeeld werk in de tuin waar hij niet zo veel kan slopen.
Ik heb nog wel andere negers, maar die zijn toch een stuk duurder en ik dacht dat deze in dit geval het beste van pas kwamen (ze moeten nog getraint worden though)
idd... hoe raad je hetquote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
en daarom dus duur. Zeker geen economie gehad
hmm die zal goed zijn als batterij-kapot-slaan-negerquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Normaal gesproken train ik ze wel, ik heb er nog eentje van 9. Maar die krijgt altijd van die rare aanvallen waarbij hij in het rond slaat. Daardoor is hij alleen geschikt voor bijvoorbeeld werk in de tuin waar hij niet zo veel kan slopen.
Ik heb nog wel andere negers, maar die zijn toch een stuk duurder en ik dacht dat deze in dit geval het beste van pas kwamen (ze moeten nog getraint worden though)
Vanaf welke leeftijd zijn ze geschikt voor gebruik (huishouden in dit geval)?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Over de qualiteit hoef je niet te twijfelen. Ik heb deze zomer een vers mannetje uit de Papoa's gehaald en dit is duidelijk nog zo'n echt oerras. We moesten dan ook eerst 3 dagen diep de jungle in trekken om de puurste negers te vinden. Het schijnt zo te zijn dat hoe verder je het woud in gaat, hoe puurder de negers zijn. Deze vluchtte een boom in en was daarom makkelijk te vangen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
ik wil eerst wel weten wat voor negers![]()
Dat was namelijk een nogal standaard economieding dat je in de eerste les krijgt, dus ja, gokjequote:
Heb ik al eerder gehad.. heb een aantal rechtzaken lopen. Soms loop het echt de spuigaten uit. Tip: let op schoensmeer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus dan zijn het geen rasnegers meer
Dat schijnt deze inderdaad wel geschikt voor te zijn. Houdt wel alle eventueel breekbare spullen bij hem vandaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
hmm die zal goed zijn als batterij-kapot-slaan-neger
toen was ik ziek ofzo... denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat was namelijk een nogal standaard economieding dat je in de eerste les krijgt, dus ja, gokjeMaakt verder niet uit, er was een tijd dat ik dat ook niet wist
Wat zeg je? Nepnegers? Die hebben ze zeker uit Turkije of China vandaan ofzo?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:04 schreef rashudo het volgende:
[..]
Heb ik al eerder gehad.. heb een aantal rechtzaken lopen. Soms loop het echt de spuigaten uit. Tip: let op schoensmeer.
Ik heb nog 2 mannetjes-negers van 5, die zijn in principe geschikt als huishoud neger.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd zijn ze geschikt voor gebruik (huishouden in dit geval)?
Die van 9 mag je houden, ik wil wel een exemplaar dat niet defect is, anders stuur ik m terug![]()
precies!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat schijnt deze inderdaad wel geschikt voor te zijn. Houdt wel alle eventueel breekbare spullen bij hem vandaan.
Maar die kunnen toch nog niet overal bij? En weten ze wel hoe ze friet moeten bakken? Want daar ging het in eerste instantie overquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 mannetjes-negers van 5, die zijn in principe geschikt als huishoud neger.
Kansloze knaap dat. Je bent een neger of je bent t niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:08 schreef Zebbie het volgende:
[afbeelding]
Oppassen voor deze knaap, die heeft zich bij mij al meerdere keren voorgesteld als neger maar kan nog niet half zo veel werk verrichten
Als je een wat oudere, nog goed functionerende frituur neger hebt, moet je hem het gewoon een keer voor laten doen. Vooral de wat jongere negertjes leren nog snel en zullen het daarom snel onder de knie hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar die kunnen toch nog niet overal bij? En weten ze wel hoe ze friet moeten bakken? Want daar ging het in eerste instantie over
dat zijn neppe negers..quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:08 schreef Zebbie het volgende:
[afbeelding]
Oppassen voor deze knaap, die heeft zich bij mij al meerdere keren voorgesteld als neger maar kan nog niet half zo veel werk verrichten
Ah dat is heel fijn! Maar voor TS niet echt een oplossing natuurlijk.. Maar ik ga denk ik even mijn kookneger wat te drinken laten halenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als je een wat oudere, nog goed functionerende frituur neger hebt, moet je hem het gewoon een keer voor laten doen. Vooral de wat jongere negertjes leren nog snel en zullen het daarom snel onder de knie hebben.
Ja, en dan verwacht ie nog een behoorlijke maaltijd ook, en vakanties, en geld. Nee, voor dit soort knapen moet je uit kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
dat zijn neppe negers..
die willen/denken dat ze alles kunnen enzo maar ze doen niets![]()
goed idee...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah dat is heel fijn! Maar voor TS niet echt een oplossing natuurlijk.. Maar ik ga denk ik even mijn kookneger wat te drinken laten halen
zoek jij je eigen negers maarquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef rashudo het volgende:
dit topic = fok in de jaren 1600
en dat gaat m veel moeite kosten wil ie een goede, nog zuivere negert vindenquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:17 schreef Zebbie het volgende:
Laatst was er een neger die mijn pistool te pakken kreeg. Hij zei dat als ik nog dichter bij zou komen hij zou schieten. Gelukkig had hij mijn verdovingsgeweer te pakken en maakte ik lachend een fotootje van hem. Waarna hij zichzelf verdoofde.
Nog even een voorzichtig fotootje van het tafreel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]Maar ik vraag mijn schoonmaakneger of ie mn bed op wil maken, want ik duik er zo in..
mooie pistool heb je...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nog even een voorzichtig fotootje van het tafreel.
[afbeelding]
Ja zou zonde zijn als je die zou verliezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nog even een voorzichtig fotootje van het tafreel.
[afbeelding]
Ja, zoals je ook aan de pikzwarte kleur kunt zien is dit nog zo'n échte.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:20 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ja zou zonde zijn als je die zou verliezen
Tja, als je in de handel zit heb je niet zo veel keus, de meeste mensen willen eerst zien wat ze kopen voor ze het ook daadwerkelijk bestellenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:24 schreef Qunix het volgende:
ik maak geen foto's van mijn negers![]()
zometeen denken ze nog dat ik respect voor ze heb ofzo
en dan verwachte ze iets terug zoals geld en dan gaat alles fout
dus deze zijn niet recent?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Tja, als je in de handel zit heb je niet zo veel keus, de meeste mensen willen eerst zien wat ze kopen voor ze het ook daadwerkelijk bestellen
De tuin neger is inmiddels de deur uit en de muziekneger speelt blokfluit. De neger met het geweer is nog wel vrij recent, omdat ik het toch niet kon laten daar een fotootje van te schieten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
dus deze zijn niet recent?
want dan kan ik het me wel voorstellen
Wat een miskoop. Ik hoop dat je er maar weinig voor betaald hebt: zeg, 50 cent ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:42 schreef -Numlock- het volgende:
De mijne word alleen maar opgepakt of neergeschoten![]()
Ik heb veel respect voor een gaaf exemplaar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:27 schreef martinlutherking het volgende:
Wat een disrespect.
Die is weggelopen hier: stuur m terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |