Dat schijnt deze inderdaad wel geschikt voor te zijn. Houdt wel alle eventueel breekbare spullen bij hem vandaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
hmm die zal goed zijn als batterij-kapot-slaan-neger
toen was ik ziek ofzo... denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat was namelijk een nogal standaard economieding dat je in de eerste les krijgt, dus ja, gokjeMaakt verder niet uit, er was een tijd dat ik dat ook niet wist
Wat zeg je? Nepnegers? Die hebben ze zeker uit Turkije of China vandaan ofzo?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:04 schreef rashudo het volgende:
[..]
Heb ik al eerder gehad.. heb een aantal rechtzaken lopen. Soms loop het echt de spuigaten uit. Tip: let op schoensmeer.
Ik heb nog 2 mannetjes-negers van 5, die zijn in principe geschikt als huishoud neger.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd zijn ze geschikt voor gebruik (huishouden in dit geval)?
Die van 9 mag je houden, ik wil wel een exemplaar dat niet defect is, anders stuur ik m terug![]()
precies!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat schijnt deze inderdaad wel geschikt voor te zijn. Houdt wel alle eventueel breekbare spullen bij hem vandaan.
Maar die kunnen toch nog niet overal bij? En weten ze wel hoe ze friet moeten bakken? Want daar ging het in eerste instantie overquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 mannetjes-negers van 5, die zijn in principe geschikt als huishoud neger.
Kansloze knaap dat. Je bent een neger of je bent t niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:08 schreef Zebbie het volgende:
[afbeelding]
Oppassen voor deze knaap, die heeft zich bij mij al meerdere keren voorgesteld als neger maar kan nog niet half zo veel werk verrichten
Als je een wat oudere, nog goed functionerende frituur neger hebt, moet je hem het gewoon een keer voor laten doen. Vooral de wat jongere negertjes leren nog snel en zullen het daarom snel onder de knie hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar die kunnen toch nog niet overal bij? En weten ze wel hoe ze friet moeten bakken? Want daar ging het in eerste instantie over
dat zijn neppe negers..quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:08 schreef Zebbie het volgende:
[afbeelding]
Oppassen voor deze knaap, die heeft zich bij mij al meerdere keren voorgesteld als neger maar kan nog niet half zo veel werk verrichten
Ah dat is heel fijn! Maar voor TS niet echt een oplossing natuurlijk.. Maar ik ga denk ik even mijn kookneger wat te drinken laten halenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als je een wat oudere, nog goed functionerende frituur neger hebt, moet je hem het gewoon een keer voor laten doen. Vooral de wat jongere negertjes leren nog snel en zullen het daarom snel onder de knie hebben.
Ja, en dan verwacht ie nog een behoorlijke maaltijd ook, en vakanties, en geld. Nee, voor dit soort knapen moet je uit kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
dat zijn neppe negers..
die willen/denken dat ze alles kunnen enzo maar ze doen niets![]()
goed idee...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah dat is heel fijn! Maar voor TS niet echt een oplossing natuurlijk.. Maar ik ga denk ik even mijn kookneger wat te drinken laten halen
zoek jij je eigen negers maarquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef rashudo het volgende:
dit topic = fok in de jaren 1600
en dat gaat m veel moeite kosten wil ie een goede, nog zuivere negert vindenquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:17 schreef Zebbie het volgende:
Laatst was er een neger die mijn pistool te pakken kreeg. Hij zei dat als ik nog dichter bij zou komen hij zou schieten. Gelukkig had hij mijn verdovingsgeweer te pakken en maakte ik lachend een fotootje van hem. Waarna hij zichzelf verdoofde.
Nog even een voorzichtig fotootje van het tafreel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]Maar ik vraag mijn schoonmaakneger of ie mn bed op wil maken, want ik duik er zo in..
mooie pistool heb je...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nog even een voorzichtig fotootje van het tafreel.
[afbeelding]
Ja zou zonde zijn als je die zou verliezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nog even een voorzichtig fotootje van het tafreel.
[afbeelding]
Ja, zoals je ook aan de pikzwarte kleur kunt zien is dit nog zo'n échte.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:20 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ja zou zonde zijn als je die zou verliezen
Tja, als je in de handel zit heb je niet zo veel keus, de meeste mensen willen eerst zien wat ze kopen voor ze het ook daadwerkelijk bestellenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:24 schreef Qunix het volgende:
ik maak geen foto's van mijn negers![]()
zometeen denken ze nog dat ik respect voor ze heb ofzo
en dan verwachte ze iets terug zoals geld en dan gaat alles fout
dus deze zijn niet recent?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Tja, als je in de handel zit heb je niet zo veel keus, de meeste mensen willen eerst zien wat ze kopen voor ze het ook daadwerkelijk bestellen
De tuin neger is inmiddels de deur uit en de muziekneger speelt blokfluit. De neger met het geweer is nog wel vrij recent, omdat ik het toch niet kon laten daar een fotootje van te schieten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
dus deze zijn niet recent?
want dan kan ik het me wel voorstellen
Wat een miskoop. Ik hoop dat je er maar weinig voor betaald hebt: zeg, 50 cent ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:42 schreef -Numlock- het volgende:
De mijne word alleen maar opgepakt of neergeschoten![]()
Ik heb veel respect voor een gaaf exemplaar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:27 schreef martinlutherking het volgende:
Wat een disrespect.
Die is weggelopen hier: stuur m terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |